Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Thx! Just tota pelaan.. 10matsia pelannu ja 13päästettyä, joista 10 on noita, kruununa tilanteelle löysä maaveto ja veskan kainalosta alakulmaan. Muutenkin ärsyttävää, että vain oma ohjattava pelaa aktiivisesti ja loput seisoo. Hyökkäyksessäkin olisi mahdollisuus yv-hyökkäykseen niin pari jätkää juoksee 2m päässä ja rinnalla. Paikkaa ei kannata hakea.

Mitä tässä pitäis sit pelata, että sais nauttia hyvästä futiksesta? Haukuttu parhaaksi futispeliksi ikinä, mut tää on irvokkaampaa ku 2015 versiossa

Ite pelaan nykyään sillä top player tasolla ja manuaaleilla master liigaa ja taas nautin pelata, en tiä vaikuttiko tuo top playerille laskeminen vaikeustasossa ja manuaalisyötöt kun ei kone itselle noita läpisyöttöjä koko aikaa pistä, vaikeimmalla tuli kyl välillä väkisin maaleja nyt lähinnä omista virheistä. Niin ja pelinopeus on se -1

Thx! Just tota pelaan.. 10matsia pelannu ja 13päästettyä, joista 10 on noita, kruununa tilanteelle löysä maaveto ja veskan kainalosta alakulmaan. Muutenkin ärsyttävää, että vain oma ohjattava pelaa aktiivisesti ja loput seisoo. Hyökkäyksessäkin olisi mahdollisuus yv-hyökkäykseen niin pari jätkää juoksee 2m päässä ja rinnalla. Paikkaa ei kannata hakea.

Itse pelaan niin että se nappi millä tekoälypelaaja prässää pallollista on koko ajan pohjassa. Sama nappula millä laukoo kun itsellä on pakko.
Helpottaa puolustusta huomattavasti.

Tai jos ei tarvitse mielestäni prässätä pelaajaa niin ohjaan sitä topparia joka on lähempänä palloa. Itellä yleisin tulos on 3-0 ja tasona Top Player.

Vähän vinkkiä miten puolustaa. :) Oon huomannu että jos pienelle alueelle saa mies ylivoiman niin tekoäly kyllä saa pallon pois.

Nyt alkaa helpottamaan, mut kaikkia noita zippi plinjan taakse heitettyjä palloja ei vaan saa poimittua. Välillä käy jopa niin, että kone antaa tahallaan sieltä sun täältä ukkoja eikä lähintä, joten nämä täytyy vaan kestää. 3 omaa ja vihu siinä keskellä niin ympyrää painamallakaan kukaan ei tee mitään ja itse saan pelattavaksi ukon joka ulkona tilanteesta. Muutama askel ja kainalon alta maaliin.

Muuten peli on kyllä viihdyttävä. Parasta pelissä on se, että ainakin Espanjan 2liigassa joukkueet pelaavat ja puolustavat erilailla. Häntäpään joukkueita pääsee jopa myllyttään kuin barca konsanaan. Meikä tykkää

Itse pelaan niin että se nappi millä tekoälypelaaja prässää pallollista on koko ajan pohjassa. Sama nappula millä laukoo kun itsellä on pakko.
Helpottaa puolustusta huomattavasti.

Tai jos ei tarvitse mielestäni prässätä pelaajaa niin ohjaan sitä topparia joka on lähempänä palloa. Itellä yleisin tulos on 3-0 ja tasona Top Player.

Vähän vinkkiä miten puolustaa. :) Oon huomannu että jos pienelle alueelle saa mies ylivoiman niin tekoäly kyllä saa pallon pois.

Itel kans kova prässi aina CPU:n pallolliseen, toimii yleensä hyvin.

Onko tuo botti yhtä järkyttävä idiootti next genin versiossa, mitä se on old gen-versiossa? Sim-kausia tullut nyt vedettyä läpi jotta saan mustaa palloa TOTY:sta ja tullut (hu)vituttua tuon menon kanssa mitä botti harrastaa. Lähes joka toisessa!! pelissä botin johtama joukkue sulaa johtoasemasta tasapeliksi 90min kohdalla yhden maalin johdot tai jopa häviää pelin ja pahimmillaan joko itse tulen tai vastustaja tulee kolmen maalin päästä takaa ohi jossain 60min kohdalta alkaen. Minkäänlaista pelin jäädyttämistä Konami ei näemmä ole halunnut botin tekoälylle luoda ja melkoista myös tuo, että bottipakit antaa sen pallollisen pelaajan kirjaimillisesti kävellä maalintekoon tekemättä mitään estääkseen maalia.

Simuaminen on pirun addiktoivaa, kuten koko MyClub nyt kun pääsin tuohon "sisään" täysin, mutta tuo on kyllä jotain ihan järkyttävää.

Onko tuo botti yhtä järkyttävä idiootti next genin versiossa, mitä se on old gen-versiossa? Sim-kausia tullut nyt vedettyä läpi jotta saan mustaa palloa TOTY:sta ja tullut (hu)vituttua tuon menon kanssa mitä botti harrastaa. Lähes joka toisessa!! pelissä botin johtama joukkue sulaa johtoasemasta tasapeliksi 90min kohdalla yhden maalin johdot tai jopa häviää pelin ja pahimmillaan joko itse tulen tai vastustaja tulee kolmen maalin päästä takaa ohi jossain 60min kohdalta alkaen. Minkäänlaista pelin jäädyttämistä Konami ei näemmä ole halunnut botin tekoälylle luoda ja melkoista myös tuo, että bottipakit antaa sen pallollisen pelaajan kirjaimillisesti kävellä maalintekoon tekemättä mitään estääkseen maalia.

Simuaminen on pirun addiktoivaa, kuten koko MyClub nyt kun pääsin tuohon "sisään" täysin, mutta tuo on kyllä jotain ihan järkyttävää.

Hmm ite en ole pelannu MyClubia joten vaikea sanoa. Päivitysten jälkeen tää peli on vähän vaikeampi.

Itse oon huomannu et nuo SIM pelit on semmoisia että se tekoälyn tyhmyys on sidoksissa siihen pelaajan tasoon. Itselläni on MyClub joukkue jossa 3 miestä vaille kaikki on vähintään 85 tasolla. Mulla niitä tyhmyyksiä ei tule. Jos siis harvoin SIM pelejä pelaan.

Itse oon huomannu et nuo SIM pelit on semmoisia että se tekoälyn tyhmyys on sidoksissa siihen pelaajan tasoon. Itselläni on MyClub joukkue jossa 3 miestä vaille kaikki on vähintään 85 tasolla. Mulla niitä tyhmyyksiä ei tule. Jos siis harvoin SIM pelejä pelaan.
Ok. Itse en käytä noita superukkoja simeihin, kun tuo olisi kovin kallista puuhaa uusia niitä hiton kalliita soppareita. Lisäksi tuo SIM-divisioona on juuri täydellinen paikka kehittää noita heikompia pelaajia paremmiksi.

Olikohan se tiltin jutussa että free formation kannattaa laittaa tekoälyn joukkueelle päälle. Tällä forumilla sitten mietittiin että mikä se free formation on ja joku selvitti että tarkotettiin fluid formationia. Suosittelen kyllä laittamaan jos ei kaikille niin niille joukkueille jotka on samassa sarjassa master leaguessa ainakin. Peli todellakin muuttui koneella eri näköiseks. Ainakin alkutuntumalla jäi se kuva että tämä olisi pitänyt jaksaa tehdä jo ajat sitten. Onneks se on aika nopeata pistää team editissä päälle. Toisin kuin vaikka paitojen ja logojen muokkaaminen jotka mulla muuten oli hävinny kun poistin pelin jossain vaiheessa.

Omat huomiot mitä tuli vastaan Arsenalia ja Chelseata vastaan aikaisempiin peleihin nähden oli se että kone menetti pallon helpommin ja pelasi ilman niitä pitkiä kikkailuja laidassa ja maatapitkin syöttöjä rankkarialueelle. Muutenkin tuntui että siltä loppui syöttövaihtoehdot nopeammin ja lähes koko ajan oli mahdollista pelata pallo pois siltä. Viimeks tuntui puolustaminen yhtä helpolta keskialueella kun pelattiin shareplayllä Ac3way:n kanssa.

Puolustus suuntaan se tuntui taas siltä että kone osasi paremmin peittää syöttöjä keskialueella ja sai siellä riistoja. Ennen säätämistä oma peli oli monesti sitä samaa junnausta siihen rankkarialueen tietämille josta ei sitten päässy mitenkään läpi tai sitten pääs riippu millä tuulella tekoäly oli. Kaiken kaikkiaan paras puoli näin nopeasti oli se että kentällä oli erilaisia tilanteita paljon enemmän.

Milläköhä jengillä alottais Master Leaguen?

Edellinen loppui siihen,kun meni PS4 rikki. Pelasin silloin mm.Juventuksella ja Real Madridilla.

Hienoa et täs 2016:ssa on Argentiinan ja Brasilian liigat+muut Etelä-Amerikan jengit. Ja se tunnelma niistä saatu hyvin toteuttua yleisöön ja ääniin. Soihdut palaa ja laulu raikaa!

Milläköhä jengillä alottais Master Leaguen?

Edellinen loppui siihen,kun meni PS4 rikki. Pelasin silloin mm.Juventuksella ja Real Madridilla.

Hienoa et täs 2016:ssa on Argentiinan ja Brasilian liigat+muut Etelä-Amerikan jengit. Ja se tunnelma niistä saatu hyvin toteuttua yleisöön ja ääniin. Soihdut palaa ja laulu raikaa!
Kannattaa odottaa pari viikoa, että tulee se kokoonpano päivitys peliin niin saa tammikuun siirtoikkunan siirrot peliin. Ja aloita vaikka jollain Sampdorialla tai Udinesella niin saa joukkueen rakentamisesta vähän mielenkiintoisempaa, eikä hanki heti kaikkia regen junnuja (pieni piikki payjaylle [emoji6]).

Kannattaa odottaa pari viikoa, että tulee se kokoonpano päivitys peliin niin saa tammikuun siirtoikkunan siirrot peliin. Ja aloita vaikka jollain Sampdorialla tai Udinesella niin saa joukkueen rakentamisesta vähän mielenkiintoisempaa

Niin ja Tammikuun siirtojen jälkeen joukkueet ei hirveesti voi muuttua loukkaantumisia tulee väkisin.
Pitää se kai aloittaa itsekin uudelleen nyt on neljäs kausi menossa tällä hetkellä ekaa kautta Atleticon valmentajana.

Kannattaa odottaa pari viikoa, että tulee se kokoonpano päivitys peliin niin saa tammikuun siirtoikkunan siirrot peliin. Ja aloita vaikka jollain Sampdorialla tai Udinesella niin saa joukkueen rakentamisesta vähän mielenkiintoisempaa, eikä hanki heti kaikkia regen junnuja (pieni piikki payjaylle [emoji6]).

Pakkohan niitä hankkia kun ei oo vara mihinkään kunnon pelaajaan. Oikeastaan kaikki jotka oli niitä uudelleen syntyneitä junnuja oli oman joukkueen nuorisopuolella. 2 kautta jaksoin pelata ilman niitä nyt on kaks menny niiden kanssa ja kokonaisuudet ei oo kehittyny kuin 10-20 16-18 vuotiailla. Ne on ihan liian hyviä liian nopeasti. Vois alottaa ihan uuden uran eri liigassa ja vaikka monen vuoden tauon jälkeen Barcelonalla joka on oma suosikkijoukkue oikeassa elämässä.

Ite pyrin pelaamaan semmosta Barcelonamaista peliä mutta siihen soveltuvia pelaajia on muissa joukkueissa vaikea löytää. Esimerkiksi samanlaista prässiä on vaikea toteuttaa. Pallon liikuttamisesta puhumattakaan.

Haastava peli mikä on hyvä juttu :)

Noi regenit on hölmö juttu. Tai siis jos tulis noit huippujunnuja,ni EI KIITOS mitään uusia Messejä,Iniestoja ja Ronaldoja. Niil sais olla joku oma sukunimi eikä samat tutut.

Inter Milania oon pohtinu,josko sillä alottais.

Tänään tuli taas MyClubiin uus Agentti jolta saa ensiviikon UCL pelaajia
smile.png

Itse sain Manchester Cityn Bonyn Melko fyysinen pelaaja sinne kärkeen.

Mä pelaan masteria Real Valladolidilla, eli Espanjan 2. tasolta lähettiin. Nyt juuri nousin BBVA:han ja peli muuttui täysin. Alemmalla tasolla vein kauden lopussa helposti matseja, mut nyt ollaan alakynnessä ja vastaiskuilla on vielä pärjätty. Barcaa vastaan tuuri 1-1, vedot barcalle 13-2 ja 68-32% pallonhallinta. Ekalla kaudella cupissa villarrealia vastaan tylyt 5-0 ja 4-1 turpaan [emoji23] saa nähdä miten käy nyt kun äijät vähän kehittyneet ja muutama vahvistus hommattu. Keskiarvo jätkillä on noin 73. Paras 83.

Mä pelaan masteria Real Valladolidilla, eli Espanjan 2. tasolta lähettiin. Nyt juuri nousin BBVA:han ja peli muuttui täysin. Alemmalla tasolla vein kauden lopussa helposti matseja, mut nyt ollaan alakynnessä ja vastaiskuilla on vielä pärjätty. Barcaa vastaan tuuri 1-1, vedot barcalle 13-2 ja 68-32% pallonhallinta. Ekalla kaudella cupissa villarrealia vastaan tylyt 5-0 ja 4-1 turpaan [emoji23] saa nähdä miten käy nyt kun äijät vähän kehittyneet ja muutama vahvistus hommattu. Keskiarvo jätkillä on noin 73. Paras 83.

Varmasti on vaikeampaa pärjätä tommosella Valladolidilla,kuin huippujengeillä. Esim BBVA:n Real Madrid :)

Ite oon miettiny alottaisko Evertonilla,Nottinghamilla tai kenties Leedsillä.

Tänään tuli taas MyClubiin uus Agentti jolta saa ensiviikon UCL pelaajia
smile.png
Itse sain Manchester Cityn Bonyn...

Aika karu arpaonni! :D No ei sillä, itse sain/jouduin tyytymään Fabian Delphiin ja lisäksi noista varmoista mustista palloista on tullut lisäksi näinä viikkoina Luisao, Niko Kranjcar ja Kevin Strootman. Kelpaa toki, mutta pistää ajattelemaan, ettei sieltä oikeasti taida juuri mahdollista olla edes saada mitään 85+ overallin isoa staraa.

Ylös Bottom