Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Aika karu arpaonni! :D No ei sillä, itse sain/jouduin tyytymään Fabian Delphiin ja lisäksi noista varmoista mustista palloista on tullut lisäksi näinä viikkoina Luisao, Niko Kranjcar ja Kevin Strootman. Kelpaa toki, mutta pistää ajattelemaan, ettei sieltä oikeasti taida juuri mahdollista olla edes saada mitään 85+ overallin isoa staraa.
Juu Fabre kyllä tuon Bonyn vaikka Kun Agueroon vaihtaa jos sais :D Heitin muuten Negreedon joukkueesta ulos ja Bony tilalle kun se ei jalalla mitään osannu

Aika karu arpaonni! :D No ei sillä, itse sain/jouduin tyytymään Fabian Delphiin ja lisäksi noista varmoista mustista palloista on tullut lisäksi näinä viikkoina Luisao, Niko Kranjcar ja Kevin Strootman. Kelpaa toki, mutta pistää ajattelemaan, ettei sieltä oikeasti taida juuri mahdollista olla edes saada mitään 85+ overallin isoa staraa.
Mä sain Piquen, Balen ja Cavanin. Että joo on.

Mä sain Piquen, Balen ja Cavanin. Että joo on.

Joillain sitä tuuria vaan tuntuu olevan :D No ei parane valittaa, kun itsellä on tuolla NBA 2K:n puolella rapsunut ihan hyviä, jopa parhaita mahdollisia, pelaajia palkintopakoista tällä kaudella. Ehkä se pakkatuuri on sitten mennyt sinne...

Toisaalta pitää mainita kyllä sellainen, että sain tuossa muutama viikko takaperin siitä joka matsin jälkeen saatavasta scoutista mustan pallon ja siitä narahti Koke. Toki siitä saa vain levelin 1 olevan pelaajan ja Koke taisi olla 77 overall silloin. Mulla oli kuitenkin ylimääräisiä ja käyttämättömiä lvl 30+ pelaajia muutama, joista tein trainereita ja käytin ne Kokeen, joka nousi jo ennen ensimmäistä pelaamaansa ottelua sinne levelin 20 paikkeille ja overalliin 81-82. Nyt on pelaamalla sellaiset 5-10 matsia noussut jo levelille 28-29 ja overall on 84, eli aletaan olemaan siellä oikealla tasolla. Ihan tyytyväinen siihen onneen kyllä, kun oli kuitenkin ilmainen pelaaja. Hoitelevat Özilin kanssa hienosti tuota AMF-paikkaa, jonka yllä sitten painaa latinokaksikko Bacca-Cavani.

Scouttipalloista olen saanut yhden mustan joskus, jonka tosin tietämättäni menin hölmönä poistamaan aikanaan. Kultapalloista tullut muutamia kivoja ukkoja, mutta pääosin scouttituuri ollut valkoista ja oranssia kuraa.

Toki nuo tähtiukot ovat kahdella eri koneella. PC:llä Pique ja Cavani, PS3:lla sitten Bale. Myös Salah oli ihan kiva nosto mustasta pallosta PC-puolella.

Onkos PES:lle joku mustalista olemassa? Tuli äsken sen luokan persereikä vastaan PC:n divari-onlinessa, ettei mitään järkeä. 1-0 johtoon ja sen jälkeen tuli kuuluista "yhteys"-ilmaisin ruudulle ja janari alkaa syöttelemään palloa ympäri kenttää. Sai 2-0 kun käytännössä en voinut tehdä mitään kentällä kun kaikki oli myöhässä mitä tein ja kun sain kavennettua 2-1, lagi vain paheni ja taas alkoi palloralli keskitellen ja syötellen ympäri kenttää.

Ozgur.FC joukkueen nimi ja OFC lyhenne, nikki Ozgurcanmetin. Wolfsburgin paidat ja logo kyseisen mulkun joukkue. Aivan välitön ilmoitus lähtee Konamille tuosta apinasta. On se hienoa kun jotkut ei osaa voittaa kuin kusettamalla.

Tuli saatua ensimmäinen 100% scoutti-pelaaja: http://pesdb.net/pes2016/?id=6208

Näköjään nuo toimii hyvin vaikka scoutit olekaan mitään viittä tähteä. Nyt sitten odottamaan sitä Spanish League-scouttia, jotta saan kokeiltua C.Ronaldoa.

Mitenköhä jos alottais jollai Nottingham Forestilla tai Leedsillä??

Mitenköhä jos alottais jollai Nottingham Forestilla tai Leedsillä??

Hyviä vaihtoehtoja. Mikä nyt itsellä on ongelmana tuollaisella alasarjalaisella, niin jätkät nipnap 70 arvoisia ja budjetti noustessakin pääsarjaan hyvinkin alle 10miljoonaa.. Eli ekalla kaudella sain myymällä turhat ja kittuuttamalla pari 73-75 tason ukkoa. Toisella kaudella 75 tason veskan..

Pelit realia ja ticoa vastaan vaan ovat aika mahdottomia.. Kaverilta ku ei löydy yhtään pelaajaa alle 80. Vauhti, taito ja karvaus ovat liikaa mun ukoille vaikka hyvin pelaisinkin. Realistista tosin ku noihan se tuppaa myös oikeasti menemään. Tiedä sit montako kautta pitää hakata, että on mahdollisuus ostaa oikeasti tähtitason ukkoja? Nyt keikutaan BBVA:ssa 3-4 ja real ja barca ovat jo kaukana [emoji23]

Lisätään vielä se, että alkukausi pääsarjassa on mennyt tuurilla ja taidolla yli odotusten, joten juna voi kääntyä nopeastikin ja kauden lopussa voidaan olla missä vaan sarjataulukon osalta.

Hyviä vaihtoehtoja. Mikä nyt itsellä on ongelmana tuollaisella alasarjalaisella, niin jätkät nipnap 70 arvoisia ja budjetti noustessakin pääsarjaan hyvinkin alle 10miljoonaa.. Eli ekalla kaudella sain myymällä turhat ja kittuuttamalla pari 73-75 tason ukkoa. Toisella kaudella 75 tason veskan..

Pelit realia ja ticoa vastaan vaan ovat aika mahdottomia.. Kaverilta ku ei löydy yhtään pelaajaa alle 80. Vauhti, taito ja karvaus ovat liikaa mun ukoille vaikka hyvin pelaisinkin. Realistista tosin ku noihan se tuppaa myös oikeasti menemään. Tiedä sit montako kautta pitää hakata, että on mahdollisuus ostaa oikeasti tähtitason ukkoja? Nyt keikutaan BBVA:ssa 3-4 ja real ja barca ovat jo kaukana [emoji23]

Lisätään vielä se, että alkukausi pääsarjassa on mennyt tuurilla ja taidolla yli odotusten, joten juna voi kääntyä nopeastikin ja kauden lopussa voidaan olla missä vaan sarjataulukon osalta.

Mitäpä tohon lisäämään. Hyvin kirjotit.

Nottingham Forest on kiehtova jengi,mutta TOTTAKAI..kaukana jostain Real Madridista. Realistista?Kyllä..ainaki suurimmaks osaks.

Mut pakko kehua peliä siinä, että tällaista sunnuntaipelaajaa vastaan esim. barca pelaa kuten oikeasti. Pallo ei kauaa haise mun jätkien jaloissa, sillä pelkkä haltuunotto kestää niin kauan, että kaks vihua on jo sukilla. Sen jälkeen lähteen klip, klap syöttösarja [emoji23] kulmasta sain tuurilla maalin ja omissa pelasti jumala ja tolpat. Realia vastaan sit ei enää auttanut mikään, 4-0 turpaan. Muita vastaan sit pelit on tasaisia ja tiukkoja. Oon kyllä tykänny pelistä, vaikka välillä voitto ja tappio ei olekaan omissa käsissä. Jostain syystä kone antaa ihan eri ukon kuin normaalisti tai koneen pitkä syöttö tavoittaa vihun sillai ettei sitä ole enää mahdollista juosta kiinni. Omat joko pysähtyvät tai eivät ole yhtään kartalla. Em. juttuja onneksi tulee tosi harvoin ja osa näistäkin olisi varmaan pelastettavissa, jos osais [emoji23]

Mitäs mieltä pelaajat on tuosta veskareiden työskentelystä tässä pelissä? :)
Omasta mielestäni toimii suhkot hyvin. Toki siinä vois vähän Agressiivisemmaks tehdä esim keskityspalloissa ja ne ala kulma vedot vois joskus torjuu. :D toki jos sen laukauksen saa tolpan viereen nii sen kyllä pitääkin mennä sisään.

Semmosta "miten se tuon torju?" ajatusta ei juuri tule kun oppii miten ne maalit tehdään.
Vai osaanko vaan pelaa? :D
Tosin esim kolmesta kympistä on tosi vaikee tehdä maalia mikä on myös realistista.

Muistan fifoista sen yhden perusvirheen että tietty laukaus tietystä paikasta niin se menee sata kertaa sadasta sisään. Semmosiakaan ei onneksi tule. :)

Voi olla et tulis turpaan itellekin jos ottaa jonku huonomman joukkueen. Päivityksien jälkeen tää 2016 on jonkinverran vaikeempi.

Mitäs mieltä pelaajat on tuosta veskareiden työskentelystä tässä pelissä?

Muuten mun mielestäni hyvin ja realistisesti, mutta vastaantuloissa olisi vielä petrattavaa. Sellaset vedot menee useimmiten maaliin, joiden pitääkin mennä, joten siitä ei valittamista. Vastaantuloissa saisivat koodata enemmän automaattisuutta niihin, koska nykyisellään tuntuu siltä, että veskari tulee vastaan vain jos muistaa/ehtii painaa kolmiota, mutta muuten veskari jää viivahiireksi. Se on oikeastaan gameplayssa ainoa asia, mikä Fifassa on parempaa, kun siellä veskari tulee paljon hanakammin itsestään ottamaan ne pilkun kohdille tulevat keskitykset kuin tässä. Tuon kun saisivat vielä muutettua, niin eipä veskareissa sitten enää mitään valittamista olisi.

Onko niitä veskoja parannettu miten next genille? PC/PS3 ne on liikaa vielä kaatuvia puunrunkoja siellä maalillaan. Lisäksi se vastaantulo on välillä aika... jäätävää.

Esimerkkinä tilanne onlinessa, jossa pallo tulee korkeana mun kuudentoista rajalle. Olen saamassa palloa omalla pakillani (ohjaan), mutta yht´äkkiä veska säntää aivan järkyttävää vauhtia palloon, törmää mun pakkiin, pallo kimpoaa vastustajan hyökkääjälle, joka laittaa pallon kaikessa rauhassa tyhjään maaliin. Jäin aika sanattomaksi tuossa kohtaa ihmettelemään. Onneksi peli oli tuossa kohtaa jo 4-1 ja oli tyyliin 85min.

Onko niitä veskoja parannettu miten next genille?

Kyllä ne on julkaisuversiosta menneet eteenpäin ihan selvästi. Paljon paremmin dyykkailevat, hyppivät ja ulottuvat laukauksiin, vaikka toki edelleen ne alakulmat on niille vaikeita. Ihan selvästi huomaa, että nykyisellä päivityksellä sellainen 80 overallin veskari tekee sellaisia torjuntoja, joihin aikaisemmin pystyi vain kovemmat taidot omaava veskari. Nyt sellaset 78-80 tasoiset on oikeasti ihan pystyviä kassareita. Ainoa miinus tosiaan mun mielestä tässä vaiheessa on enää noi vastaantulot, joissa veskarit jää edelleen liian usein arpomaan, tullako vaiko eikö tulla.

Yksi miinus on myös ne eteen torjumiset. Pallo menee suoraan vastustajan jalkaan, jos se on siinä maalin edessä odottamassa.

Muuten pidän maalivahdeista, paljon ne on niitä parantanut, mutta matalat vedot menee liian helpolla. Oli se sitten nurkkaan tai keskelle. Lisäksi, jos tulet pelaajan kanssa etukulmasta niin veska on 0,5 - 1 m väärin sijoittunut liian etutolpalle ja takakulma jää liian auki. Lisäksi reboundit menee tosiaan välillä suoraan vastustajalle, vaikka pitäisi pallo torjua jonnekin sivummalle ja sitten sen jälkeen reagoi hitaasti seuravaan vetoon.

Ihan mielettömiä torjuntoja noi ottaa vähän ylempää ja hoitaa keskitykset hyvin. Muutenkin pidän veskoista, mutta noi viat pitäisi korjata. Matalat vedot on ihan OP.

Onko tuolle lyhyen kulman puolustamiselle jotain keinoa? Jostain ihmeen syystä Konami on päättänyt että botti/vastustaja voittaa tuon _joka kerta_ ja mitään mahdollisuutta siihen väliin ei ole päästä, ekaan syöttöön. Simuloidessa mun bottipakisto antaa sen pallon vaan mennä sille vastaan juoksevalle janarille ja itse jos menen, se mun ukko teleporttaa siitä edestä pois jos siihen menen.

[video=youtube;ZQuMoYSm1_s]https://www.youtube.com/watch?v=ZQuMoYSm1_s[/video]

Näyttääkö edes etäisesti minun puolustaminen tutulle. Mä en totu tuohon noin puolen sekunnin viiveeseen varmaan ikinä. Tämä peli on jos joku jaksaa kahtoo todella hyvä esimerkki siitä minkä takia minä tulen tänne avautumaan paskasta online pessistä Mun kuvakulma ei ehkä näytä niitä pieniä asioita mitä teen pienessä tilassa verrattuna joka vastustajaan. Ja voin sanoa se ei ois aina edes tuommosta munkin näköistä pujottelua jos tämä peli ei laskis sinun syöttöjen vauhtia sen mukaan miten karvaajat pääsee lähelle. Mutta tuossa videossa näätte miten vastustaja tekee aina mua vastaan maaleja ja miten minä. Minun mielestä siinä on tyyliä enemmän mitä minä teen ja taitoa joskus tuuria. Puolustaminen on säntäilyä koska ei niitä tiettyjä syöttöjä kuitenkaan voi estää.

Yksi miinus on myös ne eteen torjumiset. Pallo menee suoraan vastustajan jalkaan, jos se on siinä maalin edessä odottamassa.

Itelläni on käynyt usein niin että omat puolustajat ehtivät niihin eteen torjuttuihin palloihin melko hyvin. Tai vähintään peittävät laukauksen.

Ylös Bottom