Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Saas nähä miten meikäläisen pelit sujuu esim.Nottinghamilla jos alottais tänään. Takuulla vaikeampaa kuin jollain Inter Milanilla!!

Enpä voisi olla enää yhtään enempää erimieltä. Suurin syy minkä takia jaksan pelata Pessiä on syöttely ja rakentaminen. Tämä on aina ollut itselleni se koukuttavin juttu, oli pelin nimi mikä tahansa.

Niin tuo mitä sanoin että päästä päähän vauhdilla koski siis nettipelejä. Kyllä konetta vastaan joutuu ihan paikkoja rakentelemaan paitsi tosi kovilla joukkueilla. Barcelona oli ihan liian hyvä heikompia vastaan. Liian hyvä. Ottelun pituus tietenkin vaikuttaa miten paljon sitä malttia jaksaa käyttää siihen hieromiseen.

Niin tuo mitä sanoin että päästä päähän vauhdilla koski siis nettipelejä. Kyllä konetta vastaan joutuu ihan paikkoja rakentelemaan paitsi tosi kovilla joukkueilla. Barcelona oli ihan liian hyvä heikompia vastaan. Liian hyvä. Ottelun pituus tietenkin vaikuttaa miten paljon sitä malttia jaksaa käyttää siihen hieromiseen.
Aah totta. Kyllähän se noin onkin netissä, jos ei pelaa tuttua pelaajaa vastaan. Jos joku pelaa munaravia ylöspäin pallon kanssa niin siihen pitäisi tarjota työkalut puolustaa sellaiset kuriin.

Mitä nyt Barcelonal ite pelailin,niin Suarez oli kyllä todella kova maalintekijä!

Ja ite tykkään kans pelinrakentelusta tässä 2016:ssa!!

Kauden jälkimmäinen puolisko ja päänahat Barcasta, Realista ja Villarrealista [emoji106] oman joukkueen keskiarvo edelleen ~75. Toisaalta turpaan tullut heittopusseilta.

Itse koen, että ei taidot riitä näitä ultrapuolustavia joukkueita vastaan. 10 jätkää 16 rajan ja puolenkentän välissä. Aina 1vs2 tilanne.. [emoji23]

Mut ei tässä juosta päästä päähän vaan koko ajan pallo liikkuu, myös alaspäinkin. Aivan huikea peli [emoji109]

Taas hieman huomioita pelistä ja uudesta päivityksestä. Katselin tuossa vähän aika sitten Bayer Leverkusenin peliä ja ihastuin Roger Schmidtin pelifilosofiaan. Joukkue prässäsi todella ylhäältä ja yritti saada pallollisen vastustajan alimiehitykseen. Syntyi alueita joissa oli Leverkusenin ylimiehitys; vastustajan syöttösuunnat suljettiin, samalla prässättiin ja yleensä Leverkusen voitti pallon. Raskasta toki, mutta hyvin kurinalaista, ja silti jopa uhkarohkeata prässiä. Vastustaja pääsi kuitenkin laitojen kautta avattua peliä, mutta Schmidtin filosofia sai allekirjottaneen haltioihin. Varsinkin kun tulee melkeimpä seurattua vain Valioliigaa, jossa yleensä prässi lepää omalla alueella ja puolustuspakka on jokseenkin levällään, verrattuna esimerkiksi Simeonen Madridiin.

Avasin pessin ja aloin sämpläilemään taktiikoita. Fluidformation tietenkin päälle, Watford alle ja Bayern Munich vastustajaksi. Top player tasoksi ja manuaalit tietenkin. Laitoin 442 taktiikan, ja pallollisena myös valmentaja Conten peluuttama 424. Laitoin päällystakit, eli manmarkingin jokaiselle Bayernin pelaajalle, Alonsoa lukuun ottamatta. Hyökkääjät merkkasivat toppareita, laiturit vastustajan laitapakkeja, omat laitapakin vastustajan laitureita, yksi toppari Lewandowskia ja toisen jätin ilman manmarkingia, ja sitä rataa.

Hyökkäyksen taktiikat ovat mielestäni jokaisen oma asia, toinen tykkää tyttärestä jne. Puolustuksessa laitoin kovan prässin jo ylhäältä, puolustuslinja melkein kokonaan tappiin ja puolustuksen tiiveys tappiin. Prässäsin ylhäältä, rämpytin koko ajan neliötä, että saisin kaksi kaveria tukeen prässiä. Ohjaamallani pelaajalla koitin tukkia syöttöväyliä. Peli pysyi Bayernin päässä, ja vain omista virheistäni he pääsivät pelaamaan pallon laitaan, joista Bayern pääsi pelaamaan peliä minun päätyyn. Heidän hyökkäykset olivat nopeita ja vaarallisia, olihan kentällä aivan liikaa tilaa. Mutta Bayern ei saanut maalia, ei maalin maalia. Topparit seurasivat hyökkäyksiä, ja neljän alakerta oli aina oikein sijoittunut ja valmiina. Watfordin puolustus näytti kuin Manun sellaiselta heidän kulta-aikoina. Fantastista ajattelin, Bayern on aina ollut se arkkivihollinen minulle. Realin ja Barcan pystyn voittamaan helposti heidän käyttämän 433-taktiikan aiheuttaman tilan takia. Mutta Bayern on aina ollut tuskaa. Toisella jaksolla olin pallossa koko ajan. Hallitsin sitä ja prässillä sain sen takaisin. Manmarking, miksi löysin sinut vasta nyt.

Lopulta voitin piskuisella Watfordilla melkein mahdottomalta pitäneeni Bayernin. Mutta mutta, huomasin jotain. Huomasin, että kun olin viimeistellyt kaksi maalia ensimmäisellä puoliskolla, toinen puolisko oli liiankin helppoa pelaamista. Munchen ei saanut kuin muutaman paikan. Sitten muistelin lisää. Kun olen itse vajonnut muutamalla maalilla tappiolle, harvemmin olen sieltä kirinyt itseäni tasoihin, ja sama juttu toisin päin. Johtopäätös: Tee muutama maali, niin voitat pelin. Tietokonetta vastaan pelatessani tämä sama asia on tapahtunut uudestaan ja uudestaan. Tein kuitenkin poikkeuksen tänään, ja tulin Palermolla 0-2 tilanteesta kolmella maalilla johtoon, ja voitin pelin juurikin Bayern Muncheniä vastaan. Ja sitten toinen huomio. 85 minuutilla ja siitä eteenpäin yleensä tietokone tekee melkein aina maalin. Jostain pallo aina pomppii maaliin, olit sitten häviöllä, tasoissa tai maalin johdolla. Tietokone tekee aina maalin, no, melkein aina. Viimeisillä minuuteilla olen alkanut ottamaan keltaisia kortteja niin paljon kuin napa ruskaa, jotta tietokone ei pääsisi tekemään häkkiä.

Päivityksistä sen verran, joku kehui että Em-DLC olisi ollut ilmainen, koska Konami pupelsi rostereiden kanssa syksyllä. Itse ajattelen, että DLC olisi ollut ilmainen vaikka ilman rosteri sekoiluja. Mututuntumalta sanon, että DLC:n markkinointi "lahjana pelaajille" on vain markkinointikikka. Luulen, että aikeissa oli julkasta ilmainen DLC, josta nyt mainostetaan sitä palveluksena pelaajille. Mutta mikä minä olen tuomitsemaan. Ihan kivalta toi näyttää, uus fontti on jees :)

Mielenkiintoista tekstiä, sitä oli kiva lukea.

Itseksin löysin vasta tällä viikolla Youtube videosta sen idean, että man markingia voi käyttää muuhunkin kuin vastustajan pelaajan erityisvartiontiin. Eli ihan vain tehostamaan puolustusta tai hyökkääjillä laittaa miesvartioinnin vastustajan puolustajiin. Eipä ole vain tullut aikaisemmin mieleen.

Onhan toi uusimpien päivitysten myötä aika paljon vaikeampi kuin sillonku ilmesty.

Avasin pessin ja aloin sämpläilemään taktiikoita. Fluidformation tietenkin päälle, Watford alle ja Bayern Munich vastustajaksi. Top player tasoksi ja manuaalit tietenkin. Laitoin 442 taktiikan, ja pallollisena myös valmentaja Conten peluuttama 424. Laitoin päällystakit, eli manmarkingin jokaiselle Bayernin pelaajalle, Alonsoa lukuun ottamatta. Hyökkääjät merkkasivat toppareita, laiturit vastustajan laitapakkeja, omat laitapakin vastustajan laitureita, yksi toppari Lewandowskia ja toisen jätin ilman manmarkingia, ja sitä rataa.

Hyökkäyksen taktiikat ovat mielestäni jokaisen oma asia, toinen tykkää tyttärestä jne. Puolustuksessa laitoin kovan prässin jo ylhäältä, puolustuslinja melkein kokonaan tappiin ja puolustuksen tiiveys tappiin. Prässäsin ylhäältä, rämpytin koko ajan neliötä, että saisin kaksi kaveria tukeen prässiä. Ohjaamallani pelaajalla koitin tukkia syöttöväyliä. Peli pysyi Bayernin päässä, ja vain omista virheistäni he pääsivät pelaamaan pallon laitaan, joista Bayern pääsi pelaamaan peliä minun päätyyn. Heidän hyökkäykset olivat nopeita ja vaarallisia, olihan kentällä aivan liikaa tilaa. Mutta Bayern ei saanut maalia, ei maalin maalia. Topparit seurasivat hyökkäyksiä, ja neljän alakerta oli aina oikein sijoittunut ja valmiina. Watfordin puolustus näytti kuin Manun sellaiselta heidän kulta-aikoina. Fantastista ajattelin, Bayern on aina ollut se arkkivihollinen minulle. Realin ja Barcan pystyn voittamaan helposti heidän käyttämän 433-taktiikan aiheuttaman tilan takia. Mutta Bayern on aina ollut tuskaa. Toisella jaksolla olin pallossa koko ajan. Hallitsin sitä ja prässillä sain sen takaisin. Manmarking, miksi löysin sinut vasta nyt.
Kiitos viestistäsi :) Olen tässä nyt toista päivää putkeen pelannut niitä MyClubin SIM pelejä missä olet vaan valmentajana. :D Muun muassa Aguero ei ole saanut mitään aikaan yhdessä pelissä kun laitoin Chiellinin vartioimaan häntä. Muut pelaajat siinä joukkueessa on niitä joilla koko pelimuoto aloitetaan.
Toisessa pelissä laitoin Godinin Willianin päälystakiksi ja voitin senkin. :D Käytän joissain vähän kovemmissa peleissä muutenkin "päälystakkia" joillekin pelaajille... Otat sen parhaan pelaajan pois niin hyökkäykset näkyy päättyvän kun seinään. :D

Itsellenikin Bayern on ollut se murheen kryyni mitä ei ole onnistunut voittamaan millään taktiikkaa on ollut jos jonkinlaista.

Sain nyt itsekin eilen illalla kokeiltua ihan gameplayn puolella ja uudella presentaatiolla tätä viimeisintä päivitystä, kun muutama tunti meni kokoonpanojen ja taktiikoiden säätämisessä. Suurimmalta osalta sain valmiiksi, mutta on siellä vielä Italiassa, Ranskassa ja Espanjassa pienempiä joukkueita, jotka pitäisi katsoa...

Mutta niin se uusi presentaatio ja gameplay! Kyllähän sitä suu virneessä pelaa jo ensi kesän EM-kisoja uusilla ympäristöillä ja ihan niinkin pieni asia, kuin fontti ja tapa esittää pelin tilanne, vaihdot ja muut tuo kivasti uutta. Ehkä sitä tekoälyäkin on taas edellisestä hieman muutettu realistisempaan suuntaan, kun tuntui aavistuksen vaikeammalta. Ensimmäisenä otteluna mulla oli Puolalla Islantia vastaan, top player ja 12 minuutin matsi. Peli päättyi 0-0, meikäläisellä hallinta 60 % ja muutama laukaus sekä paikka enemmän kuin vastustajalla. Vaikka Islannin maalivahti ja puolustus on vain 70 luokkaa, niin hyvin onnistuivat peittämään ja viemään ne paikat enemmän sivuille, keskeltä hyvältä sektorilta en saanut kuin kerran laukaisupaikan, kun Lewandowski vetäisi yhden noin 20 metristä. Veskari torjui kulmaksi. Kuba sai pari laukaisupaikkaa vähän lähempää, mutta sivumpaa, jotka molemmat puolustus joko peitti tai veskari torjui. Kyllä se tämä vaan on parasta virtuaalifutista koskaan, ei siitä mihinkään pääse...

Siellä on viimeiseen päivään asti MyClubin puolella ilmaista rahaa tarjolla, joka päivä kirjautumalla saa 10k per päivä. Käykäähän ottamassa talteen! Joku Road To The France-kampanja myös käynnissä, jossa noin 25 % mahdollisuus aina mustaan palloon myös. Täytyy katsoa, josko pari palloa koittaisi vetää loppuvaiheessa, kun nuo rahat on ensin napattu talteen...

Ja niin, siis vaikeustasona käytän sitä vaikeinta. Oliko se nyt Superstar vai Top player, mikä lie.

Saako muuten pessissä tehtyä mitään online-turnauksia kavereiden kanssa? Olisi mahtavaa saada pieni porukka kasaan, ja pelattua -1 tahdilla ja manuaaleilla kavereiden kanssa. Vai ovatko kaikki online-pelit lukittuina siihen "0" gamespeediin?

Ja niin, siis vaikeustasona käytän sitä vaikeinta. Oliko se nyt Superstar vai Top player, mikä lie.

Saako muuten pessissä tehtyä mitään online-turnauksia kavereiden kanssa? Olisi mahtavaa saada pieni porukka kasaan, ja pelattua -1 tahdilla ja manuaaleilla kavereiden kanssa. Vai ovatko kaikki online-pelit lukittuina siihen "0" gamespeediin?

Pistä tuonne turnaus-osioon pelit pystyyn. Game speediä ei pysty vaihtamaan, mutta manual syötöt, advanced-läpärit ja manual-vedot voi sopia. Pelin puolelta pakottamaan ei pysty, mutta luotetaan pelaajiin.

[video=youtube;JLyEpxJ856M]https://www.youtube.com/watch?v=JLyEpxJ856M[/video]

Tuollaset maalit sain tehtyä kun pelasin sitä EM moodia. 12 Minuutin puoliajoilla ja Top player tasolla. :)
Pelissä on kyllä uskomattoman hienot hidastukset jos niitä viitsii välillä katsoa. :)

Kannattaa sillä share napilla tallentaa videot jos haluaa maalit talteen. Tulee normaalinopeudella noiden hidastusten lisäks. Saa parempia videoita omasta mielestä jos jaksaa share factorylla muokata. hidastukset on kyllä nättejä tässä pelissä varsinkin aurinkoisella ilmalla.

Milläs joukkueella sitä Master Liigaa on uusiks aloitettu? Ite aloitin Perpan Chievolla Serie Aan peluun. Johdan kahdeksan kierroksen jälkeen liigaa pisteellä.
Peli pitää pitää melko yksinkertasena kun sitä erikoisosaamista ei oman juokkueen yksilöiltä löydy.

On se muuten mielenkiintosta et tällanen Luovan pelin ystävä joka oikeesti oon joutuu pelaamaan täysin pelikäsityksensä "ulkopuolella" yleensä nimittäin olen itse se joka pyörittää peliä vastustajan päässä. Ja silti tästä hommasta jotenki nauttii vaikka tää peli tapa pitkää kärjelle linjan taakse ei sovi yhtään siihe mistä oikeesti lajissa nautin. :D

Mites te muut?

Tuli eilen ostettua tämä peli Storen alennusmyynnistä hintaan 22,45 €. Olen lukenut sen verran paljon kehuja tästä pelisarjasta tällä konsolisukupolvella, että päätin kokeilla. Tänään laittelin Valioliigan joukkueiden nimet, paidat sekä muut tiedot paikalleen. Huomenna luultavasti laittelen hieman strategioita uusiksi.

Muutamien otteluiden perusteella todella hyvä peli. Rauhallinen pelitempo ja raskaamman tuntuinen ohjaus tekee tästä hyvän pelin. Pelin tunnelma ja animaatiot on hyvin toteutettu. Alkuun menee varmaan vain yksittäisiä otteluita pelatessa ja taitoja sekä kontrolleja hioessa.

Peli on alennuksessa 6.4.2016 asti.

Nyt on useampana päivänä käyty vaan härskisti MyClubin puolella ottamassa rahat talteen ja pelailtu uutta Euro 2016-presentaatiota. Hämmentävän mukavaa on ollut pelata pari matsia esim. Itävallalla, Tsekillä, Ukrainalla ja Turkilla. Tulee vastaan sellaisia pelaajia, joilla harvemmin pelaa ja silti ne tuntuvat niin uniikeilta ja erilaisilta jokainen. Ei EA:n tuotoksessa vaan lähes jokainen 75-80 overallin ukko tunnu näin erilaiselta keskenään ja silti sellaiselta pelaajalta, jonka erityisominaisuuksia käyttämällä voi ratkaista sen ottelun itselleen. Siellä nuo 75-80 overallin ukot ovat kaikki ihan samaa harmaata massaa...

Tänään tuli kuitenkin myös uppouduttua vähän syvemmin hetken tauon jälkeen MyClubiin ja uusiin managereihin. Siellähän on tosiaan 18,4k hinnalla tarjolla nyt 560 pisteen managereita jos jonkinlaisilla taktiikoilla ja tuli palkattua itsellekin nyt uusi. Joku irlantilaiskoutsi se oli, taktiikalla 4-1-3-2 ja tosiaan nyt on noita pisteitä niin paljon, että saa ihan kaikki parhaat pelurit kentälle ja penkille ihan missä tahansa kombinaatiossa. Vaikka pelaajat ovat edelleen samat kuin aikaisemminkin, niin muutama taktinen muutos ja sovellus avauskokoonpanoon sai homman tuntumaan ihan uudelta ja jännittävältä taas kerran. Nyt kun saa hieman eri tavalla pelaajia kentälle, niin peli on ihan erilaista!

-------------------------------Kahn(91)-----------------------------
--Lichtsteiner(85)----Luisao(85)-------Bartra(82)----Alaba(91)--
-----------------------------Javi Garcia(83)--------------------------
-----------Milner(82)--------------------------------------------------
-----------------------------------------------Koke(84)---------------
-------------------------------Özil(88)-------------------------------
-------------------Cavani(91)--------------Bacca(87)--------------

Penkillä on sitten Fazio(81), Criscito(83), Delph(81), Strootman(84), Cabella(82), Cassano(83) ja Chicharito(83) tuomassa leveyttä rosteriin ja tarvittaessa varaveskarina Diego Lopez(85).

Ihan kiva porukka edelleen ja tosi mukava pelata tuolla hyökkäysnelikolla Koke, Özil, Cavani, Bacca, jotka kaikki tuntuvat täydentävän hyvin toisiaan ja sopivan pelitapaan. Garcia ja Milner hoitavat sen katkomispuolen, Koke huitelee laajalla alueella keskellä ja vasemmalla tuoden palloa hyvin ylöspäin ja tarvittaessa puhkoo vastustajan linjoja. Özil häärii klassisena kymppinä siinä tarjoten aika vaarallisen vasurin, driblailutaitoja ja älykkäitä syöttöjä. Cavani on se fyysinen kärki, jolla on kauhea pommi ja hyvät suojaustaidot vastustajan toppareita vastaan, Bacca taas kyttää linjassa paikkoja karkumatkoille ja tekee rumia maaleja boksista. Siihen sitten bonuksena aivan maaginen Kahn maalissa(maalivahtitaidot kaikki 96-99) ja huippukuntoiset ja hyvin nousevat laitapakit Lichtsteiner ja Alaba, joista jälkimmäinen tarjoaa myös huippuluokan erikoistilanteet.

Joku fyysinen ja vahva box to box-pelaaja tuohon keskikentälle Milnerin tilalle tyyliin Pogba olisi tosi pop vielä, mutta noin muuten ihan tyytyväinen olen kyllä :) Joku astetta ilkeämpi Chiellini tai Thiago Silva tuohon Bartran paikalle olisi myös ihan kiva...

Nyt on useampana päivänä käyty vaan härskisti MyClubin puolella ottamassa rahat talteen ja pelailtu uutta Euro 2016-presentaatiota. Hämmentävän mukavaa on ollut pelata pari matsia esim. Itävallalla, Tsekillä, Ukrainalla ja Turkilla. Tulee vastaan sellaisia pelaajia, joilla harvemmin pelaa ja silti ne tuntuvat niin uniikeilta ja erilaisilta jokainen. Ei EA:n tuotoksessa vaan lähes jokainen 75-80 overallin ukko tunnu näin erilaiselta keskenään ja silti sellaiselta pelaajalta, jonka erityisominaisuuksia käyttämällä voi ratkaista sen ottelun itselleen. Siellä nuo 75-80 overallin ukot ovat kaikki ihan samaa harmaata massaa.

Itellä samat fiilikset siitä EM lisäristä. :) Katsoin tuossa huvikseni Yarmolenkon maaleja ja ja pelasin Ukrainalla muutaman pelin. Samalla tajusin että Ukrainahan pelaa Suomea vastaan seuraavissa karsinnoissa. Noh taas se on Suomen osalta yhtä selviytymistä.

Kroatia
Turkki
Islanti
Ukraina
Suomi

Siinä koko lohko. :D

Mut juu huomaa kivasti noista 75-80 overallin ukoista että esim eka kosketus josta yleensä näkee onko Pelaaja hyvä vai ei on oikeesti erilainen joka pelaajalla. Esim Yarmolenko on yks jolla se ykköskosketus on hyvä. Topparit taas.... Pallo äkkii pois mieluiten kauas :D
Sama meininki mulla on Chievossa jolla Master Liigan aloitin ei siellä luovia pelaajia ole. Ironista että Perpa Hetemaj on syöttäny eniten maaleja 7. Siinä pelatessa huomasin et Yarmolenko ja sevillan Konoplianka vai mikä lie olikaa on sen pelitavan oleellisimmat osat. Laitojen kautta ylos jos mennään ylös. :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mut juu huomaa kivasti noista 75-80 overallin ukoista että esim eka kosketus josta yleensä näkee onko hyvä vai ei on oikeesti erilainen joka pelaajalla. Esim Yarmolenko on yks jolla se ykköskosketus on hyvä. Topparit taas.... Pallo äkkii pois mieluiten kauas :D
Sama meininki mulla on Chievossa jolla Master Liigan aloitin ei siellä luovia pelaajia ole. Ironista että Perpa Hetemaj on syöttäny eniten maaleja 7. Siinä pelatessa huomasin et Yarmolenko ja sevillan Konoplianka vai mikä lie olikaa on sen pelitavan oleellisimmat osat. Laitojen kautta ylos jos mennään ylös. :D

Jäin jotenkin itsekin koukkuun tuohon Ukrainaan, kun sillä pelasin. Yarmolenko ja Konoplyanka toki tuttuja ennestään, mutta nyt vasta oikeasti huomasin, kuinka näppärä pallon kanssa Yarmolenko onkaan, vaikka onkin vain siellä 78-80 korvilla overallissa. Nopea, ketterä, hyvä laukaus. Ei pidä antaa pelkän kokonaisuuden hämätä.

Yarmolenko on siinä mielessä jännä tapaus, että oletuspaikkanahan sillä on RWF, mutta pelaajatiedoissa se optimirooli on määritelty "classic number 10". Täräytin pienet muutokset siihen Ukrainan 4-2-3-1 systeemiin ja laitoin tuon kolmen linjan muotoon Oleg Gusev - Andrey Yarmolenko - Yevhen Konoplyanka, eli Yarmolenko on AMF overallilla 78 ja ainakin itsellä toimi hyvin siinä, kun oli vähän enemmän tilaa jakaa syöttöjäkin.

Turkilla pelatessa taas oli todella mielenkiintoista pelata keskikentällä kolmikolla Arda Turan - Hakan Calhanoglu - Selcuk Inan. Kaikki toki vähän enemmän seuraaville tuttuja kavereita, mutta harvemmin kuitenkin tulee itse käytettyä, kun Leverkusen puuttuu pelistä, eikä Galatasarayta kovin usein tule valittua. Pääsin kokeilemaan Calhanoglun kuuluisia vapareitakin kertaalleen, matkaa oli 25 metriä ainakin, mutta kovaa se lähti muuri yli kohti yläpömpeliä. Veskari kyllä torjui, mutta olihan se silti tosi hieno ja tosimaailman esikuvaansa muistuttava laukaus. Jotain maagista tässä pelissä vaan on, kun ihan tuollaisistakin pienistä jutuista tulee hymy naamalle. Ei FIFAa pelatessa vaan ole koskaan tullut tällaisia tuntemuksia, vaan siellä se on muutaman ensimmäisen viikon jälkeen niin kaavamaista pelaamista. Tässä jokainen matsi on erilainen, ensin voi voittaa 2-0 60+ % pallonhallinnalla ilman, että vastustaja saa käytännössä mitään paikkoja, sitten pelata vaiherikkaan Turkki - Kreikka pelin tasan 3-3, jossa tulee parin maalin takaa tasoihin viimeisen vartin aikana ja viimeiseksi sitten hävitä Itävallalla Unkarille 0-1, vaikka hallitsee palloa ja paikkojakin on, mutta ei vaan mene. Milloin FIFA:n kanssa on muka ollut tällaista, että häviönkin jälkeen voi todeta tyytyväisenä itselleen, että "oli hyvä matsi, ensi kerralla paremmalla onnella"? No ei koskaan...

[video=youtube;PQZnIjYgPQU]https://www.youtube.com/watch?v=PQZnIjYgPQU[/video]

Tuossa olis nyt yks kokonainen peli sitä EM-Moodia. Portugali - Turkki Allekirjoittanut pelaa Turkilla. :)
En kerro tässä tulosta koska sitä nyt ei kukaan silloin kato Tämä on nyt tehty sillä ShareFactorilla josta PayJay mulle vinkkas. :)
Tulee totta Mooses paremman näköstä kuvaa. :D

Muokkasin kaikki taktiikat sillä ajatuksella että jos sen Ronaldon saa kiinni niin mitää ei tapahdu. Hyökkäs suuntaan Portugalilla. Muun muassa otin Ronaldon kiinni Calhanoglulla ja oikean laidan pakilla. Jos tuplaa pelaajan niin se ei todennäkösesti tee mitään.

Tuli tänään vedettyä tuo Euro 16 Haasteturnauksen finaali MyClubissa läpi voittoisasti Espanjaa vastaan. Prässini epäonnistui 2 kertaa kummallaki kerralla espanja pääsi tekemään maalin.

Koko turnaus meni näin.
Saksa - 2-0 (Regular)
Portugali 3-0 (Professional)
Italia 2-1 (Professional)
Espanja 3-2 (Top Player)

Vaikea turnaus ja palkkioks jos voittaa saa yhden ilmaisen Agentin. :)

Ylös Bottom