Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Koko turnaus meni näin.
Saksa - 2-0 (Regular)
Portugali 3-0 (Professional)
Italia 2-1 (Professional)
Espanja 3-2 (Top Player)

Vaikea turnaus ja palkkioks jos voittaa saa yhden ilmaisen Agentin.

Tuli itsekin pelattua tuo, kun vinkin sain ja ensimmäisellä kerralla meni lävitse, vaikka tiukkaa tekikin. Saksaa ja Italiaa vastaan jatkoajalla 2-1 voitot, Portugalista 3-1 ihan varsinaisella peliajalla ja finaalissa Espanjakin kaatui 1-0 varsinaisella peliajalla. Palkintoagentti napsahti yhdellä ohi mustasta pallosta, eikä siis mitään mainittavaa.

Tämän päiväisen lahjarahan käytin ennen turnausta myös agenttiin ja sieltä napsahti musta pallo. Ihan sitä unelmoimaani Pogbaa en saanut, mutta Andrea Pirlon kuitenkin. Korvasin Milnerin tuosta ylempänä olevasta kokoonpanosta ja siirsin Pirloa vähän keskemmälle ja ihan hyvin tuntuu toimivan, ainakin kun itse pääsee palloa pitämään. Puolustuksessa saa olla tarkkana, koska Pirlolla ei jalka nouse ihan Milnerin tahtiin, mutta ihan okei menee siinäkin. Kaksi oikein namua maalisyöttöäkin ehti jo tuossa EM-turnauksessa tarjoilemaan, molemmat Özilille! Toinen oli keskitys oikealta, jonka Özil nikkasi ykkösellä Buffonin kainalosta rysään ja toinen ratkaisusyöttö finaalissa Ramosin ja Piquen välistä, josta Özil juoksi palloon ja laittoi kakkosella vasempaan ylämummoon.

Tulipa pelattua BAL pelimuotoa ja noin 10 peliä takana.
Aloitin hollannin liigassa ja kysynkin onko oman puolen AI oikeasti ihan sokea vai johtuuko se vain pelqajien n60-70 statseista, että aina pitää olla itse rakentamassa peliä ja puolustamassa.
Onko sama ongelma muissakin seuroissa?

Tulipa pelattua BAL pelimuotoa ja noin 10 peliä takana.
Aloitin hollannin liigassa ja kysynkin onko oman puolen AI oikeasti ihan sokea vai johtuuko se vain pelqajien n60-70 statseista, että aina pitää olla itse rakentamassa peliä ja puolustamassa.
Onko sama ongelma muissakin seuroissa?

Itse pelaan Valenciassa siellä melkein riittää että osaat syöttää omille ja välillä viimeistelee niin joukkue voittaa.
Monessa maalissa olen vain luonut tilaa omalla juoksullani sille sentterille joka sen maalin lopulta tekee.
On ihan pelaajien tasosta kiinni miten peli sujuu. :)
Celtassa jouduin tekemään peliä. Noliton kanssa joka on siinä joukkueessa se osaavin kaveri.

Mites tuo auto offside muuten toimii pelissä? Onko itsemurha jos pistää päälle vai jopa hyvä asia? Koskaan en ole kokeillut.

Mites tuo auto offside muuten toimii pelissä? Onko itsemurha jos pistää päälle vai jopa hyvä asia? Koskaan en ole kokeillut.
Ainakin itseäni auttaa kun ei tartte joka tilanteessa manuaalisesti nostaa linjaa nuolinäppäimillä. Usein tulee paitsio tai 3 :) Varoo vaan ettei itse ohjaa linjassa ketään.

Itselläni se ei ole toiminut, koska yksittäinen toppari on välillä tehnyt paitsioansan ja noussut ylemmäs, kun muu linja on vielä alempana. Eli käytännössä vain rikkoo linjan ja jättää aukon puolustukseen.

Luulisi, että kolmella topparilla toimii paremmin kuin neljän miehen puolustuksella.

Mutta niin se uusi presentaatio ja gameplay! Kyllähän sitä suu virneessä pelaa jo ensi kesän EM-kisoja uusilla ympäristöillä ja ihan niinkin pieni asia, kuin fontti ja tapa esittää pelin tilanne, vaihdot ja muut tuo kivasti uutta. Kyllä se tämä vaan on parasta virtuaalifutista koskaan.
Ite nyt kun oon Chievolla päivityksen jälkee aloittanu tuon Master Liigan uusiks ja joudun pitämään pelin melko yksinkertasena. Oon siinä pelatessa huomannu et maalit jos niitä tulee tulee niin sanotusti lajin omaisesti. Surkea purku tai onnistunut prässi... molemmat on tilanteita mitä vaan tapahtuu jalkapallo nimisessä pelissä.
Eikä asiat tapahdu jonkun kirjoitetun koodin mukaan missä ei välitetä lajista millää tapaa.

Ite nyt kun oon Chievolla päivityksen jälkee aloittanu tuon Master Liigan uusiks ja joudun pitämään pelin melko yksinkertasena. Oon siinä pelatessa huomannu et maalit jos niitä tulee tulee niin sanotusti lajin omaisesti. Surkea purku tai onnistunut prässi... molemmat on tilanteita mitä vaan tapahtuu jalkapallo nimisessä pelissä.
Eikä asiat tapahdu jonkun kirjoitetun koodin mukaan missä ei välitetä lajista millää tapaa.

itellä tehoaa edelleen kova prässi CPU:ta vastaan.

Mikäli tykkää editointia harrastaa, niin löysin tuossa PESWorldin foorumilta YouTube-kanavan, jossa kaveri parantelee joitain pelaajien kasvojen piirteitä.

Tuossa muutama esimerkki:

[video=youtube;KJ-kL18aYV8]https://www.youtube.com/watch?v=KJ-kL18aYV8[/video]

[video=youtube;656wIdpK468]https://www.youtube.com/watch?v=656wIdpK468[/video]

Mikäli tykkää editointia harrastaa, niin löysin tuossa PESWorldin foorumilta YouTube-kanavan, jossa kaveri parantelee joitain pelaajien kasvojen piirteitä.

Tuossa muutama esimerkki:

[video=youtube;KJ-kL18aYV8]https://www.youtube.com/watch?v=KJ-kL18aYV8[/video]

[video=youtube;656wIdpK468]https://www.youtube.com/watch?v=656wIdpK468[/video]

Juu itse tein Youtube videoiden perusteella jokaiselle Borussia Dortmundin pelaajalle oikeat kasvot. Halusin luoda Dortmundin peliin kun Konamilla ei lisenssiä ole. Kaikki arvotkin kohdalleen että pelaajille tulee niitä eroavaisuuksia. Onneksi esim Marco Reusin (jonka muuten sain siltä EM-Agentilta joukkueeseeni :) ) saa kopioitua suoraan Saksan riveistä samana ukkona seuraan. Hummels sama juttu.

[video=youtube;IiiIcgyKzJw]https://www.youtube.com/watch?v=IiiIcgyKzJw[/video]

Eilen aloin pitkästä aikaa pelamaan super star vaikeustasolla. Eilen Portugalilla välieriin ja videossa tänään Englannilla. Super star taso tuntuu vähän järkevämmälle kuin vuos sitten. Tosin oon kyllä välttäny kovimmat joukkueet tähän asti. Saa nähä voitanko millään joukkueella tuota EM-pyttyä. Englannista kyllä voin sanoa oman kokemuksen perusteella, että oli tasan yhtä paska joukkue pelata mitä se joukkue on oikeastikin. Hart on hyvä veska ja Sterling oli ihan hyvä kans tässä pelissä. Toppareissakaan ei kyllä valittamista mutta Portugaliin verrattuna ihan surkea joukkue pelata jokaisella osa-alueella paitsi maalivahti.

Voi olla että Portugalin Formatio sopii paremmin itselle ja Ronaldon kanssa ei nyt hirveästi taitoa tarvii että sen saa maalipaikkaan.

Kovista maista olis Italia, Saksa, Ranska ja Espanja testattavana. Kroatialla vois uudestaan pelata tällä vaikeimmalla tasolla. Tosin sillä en voittanu edes top playerillä mutta luultavasti paremmin sillä pärjään super starilla kuin Hammasapinoilla.

[video=youtube;aCi5FZ0XHnM]https://www.youtube.com/watch?v=aCi5FZ0XHnM[/video]

Espanjalla oli hyvä pelata mutta tie nous silläkin pystyyn. Rankkarit sujuu edelleen kuin unelma. Tuntuu että sama ois jättää yrittämättä ne aina.

[video=youtube;ZnjZ5zr2nsY]https://www.youtube.com/watch?v=ZnjZ5zr2nsY[/video]

Ja Portugalin turnauksesta tein myös videon. Espanjan video on kyllä parhaiten onnistunu selkeydessään. Lopputuuletukset pelien jälkeen unohtu näköjään leikkauspöydälle. Pelillisesti Portugali ehkä paras joukkue pelata vaikka Espanjalla onkin materiaali huomattavasti kovempi. Kaipa tässä kerkee kaikki EM-joukkueet käymään läpi ja Hollannin säälistä, Jos ei Dirt vie kaikkea aikaa.

Kaipa tässä kerkee kaikki EM-joukkueet käymään läpi ja Hollannin säälistä, Jos ei Dirt vie kaikkea aikaa.
Niin Hollanti ei todella pelaa Kesän kisoissa. Ja Suomessa valitaan ettei tuota joukkuetta (Huuhkajia siis) kehtaa edes kattoo. Allekirjoittanut on kattonu Suomen kaikki tän vuoden pelit. Vaikka se on surullista katottavaa ollut.

Se ettei Hollanti tällä kertaa kisoissa pelaa kertoo Euroopan yleisestä tasosta joka on kova. Täältä on vaikee päästä mihinkää kisoihin.

Ja vaikeammaks vaan menee Suomella. Ens karsintojen jälkeen on näillä näkymin taas koria alempana sijoitus seuraavassa arvonnassa. Konami ois voinu kyllä Copa American lisenssin hommata. Oon saanu sen käsityksen että tämä on todella suosittu pelisarja Etelä-Amerikassa ja kesällä on taas turnaus 100-vuotis juhlan kunniaks. Kattaa koko Amerikan tällä kertaa. Copassa sais sentään pelata Argentiinalla.

Olen jo hetken harmitellut ettei PS3 MyClubissa ole oikein kunnon kärkipelaajaa. Vardy on ihan jees, mutta vain ja ainoastaan jees.

Noh. Tänään pelasin sitten sen bottiturnauksen josta saa mustan pallon, tuosta pallosta nyt tuli vain jotain. Mutta päätin ostaa sitten XP:llä vielä yhden pallon ja perkeleen Messihän siellä syöksyili ja juoksi. 95 ovr CF:nä heti kärkeen. KELPAA!!

Ja vaikeammaks vaan menee Suomella. Ens karsintojen jälkeen on näillä näkymin taas koria alempana sijoitus seuraavassa arvonnassa. Konami ois voinu kyllä Copa American lisenssin hommata. Oon saanu sen käsityksen että tämä on todella suosittu pelisarja Etelä-Amerikassa ja kesällä on taas turnaus 100-vuotis juhlan kunniaks. Kattaa koko Amerikan tällä kertaa. Copassa sais sentään pelata Argentiinalla.

No tavallaanhan tos on Copa America jo mukana.

Miksei muuten puolustajat nouse enää kulmapotkuissa mukaan puskemaan maaleja??

Pakit ei oo missään vaiheessa noussu minun mielestä kulmiin puskemaan. Paitsi jos laittaa ite players to join attackiin ne. Sitten ne on siellä odottamassa.

Pakit ei oo missään vaiheessa noussu minun mielestä kulmiin puskemaan. Paitsi jos laittaa ite players to join attackiin ne. Sitten ne on siellä odottamassa.

Ok,eiku jossain vanhemmissa Pesseissä nousi. 2-6?

Englannilla pitää osata pelata, niin jälkeä syntyy.

Pelailtiin pitkäperjantaina parin kaverin kanssa 2vs.1 matseja uutta EURO2016-lisäosaa. Tässä parhaat palat, ainakin Bendtner vaikuttais helvetin kovalta!

[video=youtube;_DLWq0jMzTs]https://www.youtube.com/watch?v=_DLWq0jMzTs&[/video]

Ylös Bottom