Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 [Hype] - Love the Past, Play the Future!
Kyllähän tämä on jo demon perusteella aika hyvä peli
Nyt on pelattuna noin 15 peliä
Minä ensin mainittuna:
Bayern - Juventus 3-0
Bayern - Juventus 1-4 Tässä vaihdoin 9 miestä tuosta voitto ottelun kokoonpanosta. Kiva huomata että sillä miehistöllä millä pelaat on väliä.
Brasilia - Ranska 1-0 Kansi kuva pelaaja sattu tekemään ainoasta virheestä maalin
Ranska - Brasilia 1-0 Olin puolustus kannalla lähes koko pelin. Kävin sitte kulmasta tekemässä ainoan rysän
Corinthias - Palmeiras 4-1
Juventus - AS Roma 1-1
Muun muassa tuommoisia tuloksia. Pelaan 10 minuutin puoliajoilla. Top Player tasolla. Alustana on PS4. Ennen kaikkea liikkuminen on kehittynyt viime vuoden pelistä. Pääpalloissa fysiiikalla on vihdoin ja viimein väliä miten se päättyy. Ellet sitte osaa pelata tilannetta nopeasti
Mukavinta siinä on se ettei missään kohtaa ole näkynyt viivettä kontrollin ja pelaajan välillä. Tekoäly pelaa kyllä edelleen fiksusti.
Ainoa mikä siinä PES 15 pelissä otti päähän oli se ettei kaikilla Euroopan Suurseuroilla ollut pelissä omaa stadioniaan. Muun muassa kummaltakin Espanjan jätiltä se puuttui. ManU oli englannista ainoa jolla oli Stadioninsa. Juventus Stadion oli siinä mukana.
Olisihan se jotenkin autenttisempaa pelata Chämppärii Camp Noulla
Onneksi sen kilpailun lisenssi säilyy edelleen.
Onkohan joku kuullut lisensseistä? Monesta paikasta oon lukenu että tulisi olemaan "enemmän kuin koskaan ennen" mistään en vaan löydä mitä se käytännössä tarkoittaa? Jos joku muu ois löytäny?