Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Pakko sanoo et Master Leaguekin on aika hienosti tehty nykyään.

Olen tätä nyt viikonlopun pelannut. Tuntuu kyllä loistavalta peliltä. Ennen kaikkea tuo tietty sattumanvaraisuus peleissä kun syötöt on manuaalina. Laukomista en ajatellut opetella uudestaan. :D Ehti tuossa kokeilemaan jokaista pelimuotoa jollain tasolla. Onhan tuo MyClub ihan huippu jotenki todella addictoiva moodi. Vaikea olla kehittämättä omaa joukkuettaan. Vielä kun sain sen juhlapainoksen myötä vähän paremman joukkueen kun ois voinu saada. :)

Ei tietenkään voi olla kehumatta kuinka hienosti UCL ja kaikki muut vastaavat kilpailut on peliin toteutettu. Ennen kaikkea tykkään kun visuaalinen ilme muuttuu riippuen kilpailusta mitä pelaa.
Realismi on jotenki ihailtavaa jatkuvasti. Muutamaa pikku juttua lukuunottamatta. Pelaan sillä Top Player tasolla. Onnistuin hankkimaan sen tässäkin keskustelussa kehutun Jackson Martinezin Barcaan kun aloitin Master Leaguen. :D Hänen lisäkseen sain myös Eden Hazardin CHELSEASTA. Kun seura johto ilmeisesti halusi hänet. Siirtoa ehdotettiin minulle. Mukava uudistus mielestäni.

Itsellä ei käynyt nyt viikonloppuna yhdessäkään pelissä niin että pelaajia olisi loukkaantunut. Pitääköhän ne laittaa jostain päälle? Ja tuomarointi on edelleen mitä se on. pelaan 10 minuutin puoliajoilla niin pelissä keskimäärin 2 rikettä. Jotenkin pitkästä pitkästä aikaa todella nauttii kun paikkaa pitää rakentaa ihan rauhassa ja ajatuksella ennen kuin sen saa viimeistellä.

Tekoäly ei tunnu ainakaan itselläni huijaavan juuri ollenkaan tuolla tasolla jolla pelaan. Tuskin on huijaamista jos teen omassa päässä koko ottelussa yhden virheen joka päättyy maaliin. ;) Oli vaan väärä syöttö valinta kyseiseen paikkaan. Paras futis peli sitten PES 6 mitä oon pelannu jo näin yhden viikonlopun perusteella.
Itse oon lajia harrastanut 14 vuotta niin tiedän suunnilleen mitä realismi voi pelissä tarkoittaa.
Itselleni Grafiikka ei jalkapallo peleissä niin merkkaa jos futis on futista.

Verkkopeliä kokeilin mutta ainakin minulla pätkii aivan tuhottomasti. Jokaisessa kolmessa ottelussa mitä kokeilin.

Loppuun vielä yhteenveto:

+ Pelin rakentaminen
+ MyClub
+ Pelaajat todella eroavat toisistaan.
+ Joukkueet pelaavat aidosti eri tavalla.
+ Pelintempo vaihtuu realistisesti kesken pelin.
+ UCL lisenssi ja kaikki muut vastaavat ympäri maailman.
+ Pelaamisen fiilis. AIVAN TOISTA LUOKKAA kun kilpailijalla.

- Tuomarointi.
- Bundesliiga puuttuu. Itselleni La Liiga on se iso juttu.
- Loukkaantumisten puute.
- Verkkopeli

kyllä minulla pelaajat loukaantuvat välillä 5viikoksi

Kausi 2015/2016 meni lopulta simuloinniks,ku menetin Juventuksen työpaikkani ku menin vaihtaa AC Milaniin,vaikka OLISIN HALUNNUT PYSYÄ Juvessa.

Mitäköhä tossaki ois pitäny tehä?

Olikohan se sitten silleen et Juventus oli jo löytäny paremman vaihtoehdon mun sijaan?

Juu alkoihan se minultakin putoamaan ukkoa joukkueesta jopa kolmeksi kuukaudeksi... Ei kiva

Mä rupesin pelaamaan myclubia. Siihen kun ei pelaajasiirrotkaan juuri vaikuta.

Pari negatiivista juttua nostanut päätään:

- Tuntuu että cpu tekee kaikki maalinsa alakulma laukauksilla, joihin oma moke reagoi tolkkuttoman hitaasti.

- Virheiden vähyys. Onkohän peliin haettu sujuvuutta mutta tuomarit jättää viheltämättä välillä aivan törkeitä taklauksia. Olen niitä katsellut hidastuksista vaikka mistä kulmista ja ei voi sanoa että palloon olisi osuttu ensiksi. Enkä tarkoita hyötyjä. Ne tuomarit hoitavat kohtuu hyvin.

- Välillä tuntuu että pallon kanssa saa kävellä vastustajan boksiin cpu puolustajien hölkötellessä vierellä.

Nämä top player rasolla. Ei mitään uusia ongelmia PES sarjalle mutta nuo patchaamalla kuntoon olisi aika timanttinen Futis paketti, ja ne pelaaja siirrot...

Mä rupesin pelaamaan myclubia. Siihen kun ei pelaajasiirrotkaan juuri vaikuta.

Itse sain tuosta juhlapainoksesta Diego Godinin MyClubin joukkueeseeni Neymarin lisäksi.

Olen sitten arpomalla (konehan kertoo vaan todennäköisyydet) saanut sinne kohtuu hyviä pelaajia. Muun muassa Samuel Etoon. :D

- Virheiden vähyys. Onkohän peliin haettu sujuvuutta mutta tuomarit jättää viheltämättä välillä aivan törkeitä taklauksia. Olen niitä katsellut hidastuksista vaikka mistä kulmista ja ei voi sanoa että palloon olisi osuttu ensiksi. Enkä tarkoita hyötyjä. Ne tuomarit hoitavat kohtuu hyvin.
Korjatkaa, jos huutelen valheita, mutta mun mielestä pelisarjassa on PS2-ajoista saakka aina ollut vaihtelevia tuomareita: osa on pilkunviilaajia, osa taas ei vihellä melkein mistään. Vähän kuin oikeastikin.

Aluks innosti mutta nuo nettipelit on ollut nyt taas niin kuraa ettei voi puhua samasta pelistä kun offlinessä.

Korjatkaa, jos huutelen valheita, mutta mun mielestä pelisarjassa on PS2-ajoista saakka aina ollut vaihtelevia tuomareita: osa on pilkunviilaajia, osa taas ei vihellä melkein mistään. Vähän kuin oikeastikin.

Kyllä, mutta viime ja tämän vuotisissa versioissa on kaikki tuomarit olleet enemmän tai vähemmän pihalla, niin että jättävät mm viheltämättä paljon sellaisia tilanteita, jotka ei olisi mennyt läpi niiltä lepsuimmaltakaan ps2-aikojen tuomareilta. On kyllä sellainen asia, joka kaipaisi kipeästi parannusta muuten varsin timanttisessa pelissä. Lieköhän ongelmat liittyy tuohon uuteen pelimoottoriin ja pelaajien entistä parempaan fysiikkamallinnukseen.

Viivettä oli tänään aika paljon kun pelasin yhden pelin

Pitääpä tänään yrittää lisää pelailla MyClub. Saako nuita pelaajia palautumaan muulla keinolla kun penkittämällä MyClubissa?

Pitääpä tänään yrittää lisää pelailla MyClub. Saako nuita pelaajia palautumaan muulla keinolla kun penkittämällä MyClubissa?

Niillä Stamina Recoveryillä saat, niitä saa lisää ainakin ylenemällä divisioonissa ym.

Taitaa olla 150 matsia myClubia takana ja yli 150 signattua pelaajaa. Aika hukassa on välillä noitten eri tiimien rakentelujen kanssa :p On kyllä PES maistunut ja myClub on koukuttanut aika hyvin :)

Onko MyClub kuinka hyvä verrattuna FIFA:n Ultimate Teamiin?

Ylös Bottom