Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Mun täytyy myöntää, että tämä PES2016 on ollut pahimpia pettymyksiä koskaan. Kaiken hypen jälkeen ostin heti ensimmäisestä mahdollisesta alennusmyynnistä itselleni. Kolme kertaa olen pelin asentanut ja yhtä monta kertaa poistanut, kun todennut, etten halua sen muistuttavan, kuinka hukkaan rahani heitin.

Nettipeliä pääsääntöisesti pelaillut ja onhan se hirveää. Paras taktiikka tuntuu olevan vetää jatkuvasti vetää sukille ja sitten nakuttaa läpisyöttöä automaatilla. Tuomari ei käytännössä vihellä rikkeitä lainkaan, tai ainakaan kortteja. Tekoäly on konetta vastaan selvästi parempi kuin Fifassa, mutta nettipelissä heikkoudet tulevat esiin. Aivan liian monta kertaa omat pakit juoksevat pallollista vastustajaa karkuun, jäätyvät kesken juoksun ja päästävät vihun läpi tai eivät yksinkertaisesti reagoi vieressä vapaan olevaan palloon.

Pelaajien ohjaaminen tuntuu paikoitellen hirveältä. Koko ajan on sellainen olo, että peli haluaa vain suorittaa animaatioitaan loppuun (etenkin nuo horjumiset), eikä pelaajaan ole kontrollia. Välillä käy niin, että vastustaja antaa liian lyhyen läpisyötön ja omassa ohjauksessa oleva puolustaja juoksee karkuun pallosta, vaikka mitä teet.

Pahiten tässä häiritsee se, että peli ei oikein palkitse, kun ihmistä vastaan pelaamisessa tuntuu olevan aika vähän mahdollisuuksia vaikuttaa pelitapahtumiin. Vedot, syötöt, keskitykset tuntuu ennakkoon päätetyiltä. Ja turha ehdottaa manuaaliasetuksia ratkaisuksi, koska sitten saa illat istua etsimässä mahdollista vastustajaa. Tämän lisäksi todettakoon, että tapa, jolla PES:ssä on toteutettu through pass manuaaleilla on jotain ihan hirveää.

Aika paljon ollaan kamujen kanssa Fifaa manuaaleilla hakattu, vaikken pelisarjasta muuten juuri perustakaan. Muutamana iltana olen pakottanut testaamaan uusinta PESsiä iltamissa ja tuomio on ollut joka kerta tyly: ei tällaista peliä kiinnosta pelata, jossa pelin ratkaisee tekoäly, ei pelaajan osaaminen.

Pakko kysyä, että teenkö mä jotain väärin vai mitä? Ja olenko tän mielipiteen kanssa ihan yksin.

Mielestäni jalkapallo pelien ainoa tapa pelata on manuaalit. Silloin se on PES sarjassakin oikeasti osaamisesta kiinni. Viimeksi eilen pelasin yhsen ranskalaisen pelaajan kanssa kolme tasaista peliä. :)

Kyllä siinä joutuu odottamaan että seuraa löytyy mutta on se sen arvoista silloin se on osaamisesta kiinni. :)

Jos vielä sopii kaverin kanssa ettei käytä niitä ihan HUIPPU joukkueita niin vielä parempi :)
Jokainen tekee Messillä tai jollakn muulla huippupelaajalla maalin.

Tuomari toiminnasta olen samaa mieltä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Pahiten tässä häiritsee se, että peli ei oikein palkitse, kun ihmistä vastaan pelaamisessa tuntuu olevan aika vähän mahdollisuuksia vaikuttaa pelitapahtumiin. Vedot, syötöt, keskitykset tuntuu ennakkoon päätetyiltä. Ja turha ehdottaa manuaaliasetuksia ratkaisuksi, koska sitten saa illat istua etsimässä mahdollista vastustajaa. Tämän lisäksi todettakoon, että tapa, jolla PES:ssä on toteutettu through pass manuaaleilla on jotain ihan hirveää.

Aika paljon ollaan kamujen kanssa Fifaa manuaaleilla hakattu, vaikken pelisarjasta muuten juuri perustakaan. Muutamana iltana olen pakottanut testaamaan uusinta PESsiä iltamissa ja tuomio on ollut joka kerta tyly: ei tällaista peliä kiinnosta pelata, jossa pelin ratkaisee tekoäly, ei pelaajan osaaminen.

Se on tosiaan aika paljon kiinni siitä, mitä pelimuotoa tykkää pelata. Itse olen sitä mieltä, että peli on nyt viimeisimpien päivitysten jälkeen tekoälyä vastaan Top Player-tasolla, toiseksi vaikeimmalla siis, todella, todella viihdyttävää ja palkitsevaa. Tekoäly tuntuu pelaavan eri tavalla riippuen siitä, mikä joukkue sillä on käytössä ja millä pelaaja pelaa. Itseä ainakin palkitsee paljonkin, kun onnistun murtamaan tekoälyn puolustusmuurin, jota se käyttää esim. ohjastamaani Barcaa vastaan, tai jos onnistun ennakkoon heikommalla joukkueella nollaamaan tekoälyn ja tekemään vastahyökkäyksestä tai erikoistilanteesta maalin.

Voin samaistua siihen, että tuo läpisyöttö-namiskan käyttö on itsellenikin ollut niin vaikeaa, etten sitä oikeastaan käytä. Muuten kyllä pelaan manualeilla ja pystyn esim. laittamalla vaan normaalia kovemman syötön "kohti" omaa pelaajaani pelaamaan juuri sellaisia läpisyöttöjä ja juoksupalloja kuin haluan. Siihen vielä manuaalit laukaukset, joilla saa hienoja pommeja ja manuaalit keskitykset, jolloin kulmasta tai keskityksestä tullut maali tosiaan palkitsee! Pelin oppimiskäyrä on suhteellisen korkea, se oli sitä jopa minulle, joka olen pelannut konsolifutista joka vuosi, tosin PESsistä olen ollut poissa viitisen vuotta. Manuaalien oppimisen jälkeen peli on minusta ollut parasta virtuaalifutista koskaan, tai ainakin sitten legendaaristen PES 5 ja 6-versioiden.

Pelissä on toki vikansakin, kuten tuossa noita puolustajien liikkeitä kuvailit, jotka tulevat esiin silloin tällöin, mutta itsellä tekoälyä vastaan 90 % otteluista on kyllä todella reiluja ja viihdyttäviä. Noissa peleissä en ole voinut syyttää kuin itseäni, jos olen maalin päästänyt. Lisäksi minusta tuntuu, että PESsissä on nuo manuaalikontrollit toteutettu FIFAa paremmin! Tässä saan syötön menemään sinne, minne ajattelinkin, vaikka tatti ei osoittaisikaan ihan millilleen tarkasti sinne, minne pitää ja syöttöjen voima tuntuu realistiselta. Fifassa vastaavasti tuntui aina siltä, että tatti on sen millin vinossa ja syöttö meni siksi ohi ja lisäksi en koskaan saanut esim. FIFA 15:ssä syöttöjen ja laukausten voiman slaideria kohdalleen, vaikka kuinka yritin. Aina se oli joko vähän liian hiljaisella tai liian kovalla...

Itsellä meni julkaisupäivän jälkeen noin viikko siihen, että opin periaatetasolla tekoälyä vastaan nuo manuaalikontrollien salat. Ehkä sellainen vähän toistakymmentä harjoitusmatsia. Se jälkeen olen pelannut tätä naama hymyssä joka kerta, kun on tullut konsolifutista ikävä. Tekoäly on tässä sitä tasoa, etten vaihtaisi FIFAan, vaikka maksettaisi. Minullakin oli ensimmäisen viikon aikana muutama kerta mielessä se, että onko pelissä jotain "vikaa" vai enkö minä vaan osaa, mutta kunhan perehdyin ja opettelin ne manuaalien salat, niin sen jälkeen tämä on ollut yhtä nautintoa muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Anna pelille aikaa viikko niin, että pelaat Top Playerilla manuaaleilla 2-3 matsia joka päivä ja katso viikon päästä, mikä on mieli. Saatat yllättyä!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Se on tosiaan aika paljon kiinni siitä, mitä pelimuotoa tykkää pelata. Itse olen sitä mieltä, että peli on nyt viimeisimpien päivitysten jälkeen tekoälyä vastaan Top Player-tasolla, toiseksi vaikeimmalla siis, todella, todella viihdyttävää ja palkitsevaa. Tekoäly tuntuu pelaavan eri tavalla riippuen siitä, mikä joukkue sillä on käytössä ja millä pelaaja pelaa. Itseä ainakin palkitsee paljonkin, kun onnistun murtamaan tekoälyn puolustusmuurin, jota se käyttää esim. ohjastamaani Barcaa vastaan, tai jos onnistun ennakkoon heikommalla joukkueella nollaamaan tekoälyn ja tekemään vastahyökkäyksestä tai erikoistilanteesta maalin.

Voin samaistua siihen, että tuo läpisyöttö-namiskan käyttö on itsellenikin ollut niin vaikeaa, etten sitä oikeastaan käytä. Muuten kyllä pelaan manualeilla ja pystyn esim. laittamalla vaan normaalia kovemman syötön "kohti" omaa pelaajaani pelaamaan juuri sellaisia läpisyöttöjä ja juoksupalloja kuin haluan. Siihen vielä manuaalit laukaukset, joilla saa hienoja pommeja ja manuaalit keskitykset, jolloin kulmasta tai keskityksestä tullut maali tosiaan palkitsee! Pelin oppimiskäyrä on suhteellisen korkea, se oli sitä jopa minulle, joka olen pelannut konsolifutista joka vuosi, tosin PESsistä olen ollut poissa viitisen vuotta. Manuaalien oppimisen jälkeen peli on minusta ollut parasta virtuaalifutista koskaan, tai ainakin sitten legendaaristen PES 5 ja 6-versioiden.

Pelissä on toki vikansakin, kuten tuossa noita puolustajien liikkeitä kuvailit, jotka tulevat esiin silloin tällöin, mutta itsellä tekoälyä vastaan 90 % otteluista on kyllä todella reiluja ja viihdyttäviä. Noissa peleissä en ole voinut syyttää kuin itseäni, jos olen maalin päästänyt. Lisäksi minusta tuntuu, että PESsissä on nuo manuaalikontrollit toteutettu FIFAa paremmin! Tässä saan syötön menemään sinne, minne ajattelinkin, vaikka tatti ei osoittaisikaan ihan millilleen tarkasti sinne, minne pitää ja syöttöjen voima tuntuu realistiselta. Fifassa vastaavasti tuntui aina siltä, että tatti on sen millin vinossa ja syöttö meni siksi ohi ja lisäksi en koskaan saanut esim. FIFA 15:ssä syöttöjen ja laukausten voiman slaideria kohdalleen, vaikka kuinka yritin. Aina se oli joko vähän liian hiljaisella tai liian kovalla...

Itsellä meni julkaisupäivän jälkeen noin viikko siihen, että opin periaatetasolla tekoälyä vastaan nuo manuaalikontrollien salat. Ehkä sellainen vähän toistakymmentä harjoitusmatsia. Se jälkeen olen pelannut tätä naama hymyssä joka kerta, kun on tullut konsolifutista ikävä. Tekoäly on tässä sitä tasoa, etten vaihtaisi FIFAan, vaikka maksettaisi. Minullakin oli ensimmäisen viikon aikana muutama kerta mielessä se, että onko pelissä jotain "vikaa" vai enkö minä vaan osaa, mutta kunhan perehdyin ja opettelin ne manuaalien salat, niin sen jälkeen tämä on ollut yhtä nautintoa muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Anna pelille aikaa viikko niin, että pelaat Top Playerilla manuaaleilla 2-3 matsia joka päivä ja katso viikon päästä, mikä on mieli. Saatat yllättyä!

En voi kun olla samaa mieltä :) näin yksin pelaajana.
Muutama kaveri on joiden kanssa netissä pelaan se Ranskalainen on yksi niistä :)
Parasta tuolla Top Player tasolla on se että ainakaan minä en tee koskaa 2 täysin samanlaista maalia peräkkäin. Koska tekoäly ei anna siihen tällä hetkellä oikein mahdollisuutta mikä on hyvä juttu.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Pessi on just sitä 2016 ja 2015 netissä mitä Larifari vai mikä olikaan tagi sanoi. Prässin sentään sain vältettyä netissä kun vaihdoin kuvakulman laajemmalle. Se oli jo puolivoittoa kohti siedettävää peliä mutta ei riittäny huumori itsellä siihen että puolesta kentästä annetaan läpisyöttö Ronaldolle joka on 5m pakkia jäljessä mutta loppujen lopuks 10m läpi kun on pallon saanu. Manuaalina nuo syötöt ja tekoäly pakkien puppeloinnit sietäisin mutta kun se ei tosiaan vaadi mitään muuta kuin toistuvia yrityksiä avustuksella niin jossain vaiheessa sitä ollaan pelissä saatu muutama läpiajo olemattomista tilanteista ilman mitään taitoa. Manual pelejä en jaksa ehtiä 15 minuuttia per peli. Fifa oli pakko hommata nettipeliä varten lisäks vaikka yleensä en samaa lajia kahta peliä vuodessa osta. Molemmissa peleissä on niin tajuton scriptaus kyllä netissä kuin olla ja voi. Sitä ei pääse kyllä karkuun peliä vaihtamalla. Yksinpelinä tämä toimii taas omasta mielestä niinkuin pari ylempää kommentoijaa on sanonutkin. Maalivahdit ja rikkeiden määrä on siellä ainoa isomman valituksen aihe.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Kiitos kommenteista. Niistä viisastuneena taidan kokeilla kauden pari yksinpeliä tuolla top playerilla ja kokeilen siirtyä jossain välissä manuaaleihin tekoälyä vastaan. Nettipelin voinee hyvällä omatunnolla jättää niille, jotka öh... no niille.

Ja yhdelle kommentoijalle: ei ne miljoonat paskakärpäsetkään aina oikeassa ole.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Mites muut pelaajat on tuota BAL (Be A Legend) muotoa pelannu?
Itelläni menny ura seuraavasti
ensin tammikuuhun eli noin puolikautta Bournemouthissa Valioliigaa.
Sitten Celtassa se kausi loppuun ja täysi kausi sen jälkeen.
Ja seuraava etappi löytyy Valenciasta. :)
On tuo ihan mukavaa pelattavaa.

Laitan tähän vielä Koko uran tilastot Pelit Maalit Ja Syötöt
Bournemouth 20, 16, 1
Celta 42, 22, 6
Valencia 3, 2 ,0 Kausi on alussa.
Maajoukkue (Saksa) 10, 8, 4

Kivasti näkyy joukkueiden taso kun tätä muotoa pelaa. :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Aloitin viikko sitten uran Frosinonessa Serie A:ssa, pelaaja on CMF Classic 10. Pelannut aika Pirlomaisesti keskikentän pohjalla ja tehnyt kanssapelaajista parempia. Peliaikaa on tullut paljon.

Ikävämpi homma on se, että joukkueen materiaali on reippaasti huonompi mitä muilla Serie A:n jämäjoukkueilla. Paljon on päästetty helppoja maaleja ilmaisista läpiajoista. Toinen juttu on se, että hyökkäystaktiikka on counter attack ja long pass. Joka kerta, kun pallo saadaan hyökkääjälle niin sieltä lähtee hätänen roiskaisu vailla osoitetta.

Muutama kivakin peli on ollut alkukaudesta. Nyt on enää pari peliä jäljellä ennen siirtoikkunaa ja ajattelin vaihtaa joukkuetta. Joko Serie B:hen tai sitten jonnekin Frosinonea parempaan joukkueeseen.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Minkälainen laukaus on niin sanottu "Knuckle Shot"?
Törmäsin semmoseen tässä BAL muodossa kun voi määrätä mitä pelaajasi harjoittelee :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Minkälainen laukaus on niin sanottu "Knuckle Shot"?
Törmäsin semmoseen tässä BAL muodossa kun voi määrätä mitä pelaajasi harjoittelee :)
Tais olla sellanen aika kova tykki, pallo ei juurikaan kieri ilmassa, täytyy kait jotenki napauttaa laukausta toisen kerran juuri kun on osumassa palloon
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Minkälainen laukaus on niin sanottu "Knuckle Shot"?
Törmäsin semmoseen tässä BAL muodossa kun voi määrätä mitä pelaajasi harjoittelee :)

Kärkipotku, eli kärkkäri, vai miksi sitä nyt missäkin kutsutaan. Tehdään juurikin napauttamalla vetonappia uudelleen juuri ennen kosketusta.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Kärkipotku, eli kärkkäri, vai miksi sitä nyt missäkin kutsutaan. Tehdään juurikin napauttamalla vetonappia uudelleen juuri ennen kosketusta.

En minä kyllä knucklea kärkkäriksi sanoisi. IRL kärkkärillä osaa vetää kaikki, mutta knucklen osaa ehkä 2%. :D

Youtubestahan löytyy läjäpäin videoita aiheesta, linkkinä nyt ensimmäisenä haulla löytynyt kooste, mistä selviää aika nopeasti millainen veto knuckleball(/maalivahdin painajainen :D) on.

[video=youtube;GBjui2sF6Ks]https://www.youtube.com/watch?v=GBjui2sF6Ks[/video]

Meni vähän homma sivuraiteille...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

En minä kyllä knucklea kärkkäriksi sanoisi. IRL kärkkärillä osaa vetää kaikki, mutta knucklen osaa ehkä 2%. :D

Youtubestahan löytyy läjäpäin videoita aiheesta, linkkinä nyt ensimmäisenä haulla löytynyt kooste, mistä selviää aika nopeasti millainen veto knuckleball(/maalivahdin painajainen :D) on.

No olkoon mikä on, tekotapa on kuitenkin tuo. :D (ja siltä se näyttää)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Vihdoin tullut aloitettua tässäkin pelit PS3:lla ja onhan tuo nyt enemmän jalkapalloa helposti mitä FUT ja Fifa16. Maalivahdeista en vieläkään tykkää ja ainakin PS3 puolella nuo pelaajien käyttäytymiset välillä on vähän outoja. Pallonriisto/-voittotilanteet tehty mm. niin että pallon menettävä pelaaja könyilee ihmeelisesti joku 10 metriä eteenpäin tai ei edes yritä mennä palloon jos se on vapaana. Moket taas on liikaa kaatuvia puunrunkoja ja pitääkö noille antaa erikseen joku käsky tulla vastaan jos tulee kukkupallo ja vastuksen kärki on puoliksi läpi? Hävisin yhden pelin jatkoilla kun Forster seisoi paikallaan kuin tikku paskassa, kun Rooney pääsi läpi. Olisi helposti voittanut pallon juoksemalla vastaan, mutta ei tehnyt niin yhtään helvetin mitään ja tämä bottiturnauksessa.

En ihan täysin tykkää tuosta MyClub-järjestelmästä, jossa ne pallot arpoo sulle pelaajat ja välillä täysin epäloogisille paikoille. Tässä FUT on valovuoden edellä, vaikka tämä toisenlainen systeemi kivan erilainen onkin.

Ensi vuonna sitten melkoisen varmasti PES17 ostoon XbOnelle ja Fifa saa imeä sykkivää, ellei jotain totaalista muutosta tule Fifa-pelille jostain ihmeen syystä. En maksa enää kertaakaan samasta pelistä täyttä hintaa EA:lle.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Vihdoin tullut aloitettua tässäkin pelit PS3:lla ja onhan tuo nyt enemmän jalkapalloa helposti mitä FUT ja Fifa16. Maalivahdeista en vieläkään tykkää ja ainakin PS3 puolella nuo pelaajien käyttäytymiset välillä on vähän outoja. Pallonriisto/-voittotilanteet tehty mm. niin että pallon menettävä pelaaja könyilee ihmeelisesti joku 10 metriä eteenpäin tai ei edes yritä mennä palloon jos se on vapaana. Moket taas on liikaa kaatuvia puunrunkoja ja pitääkö noille antaa erikseen joku käsky tulla vastaan jos tulee kukkupallo ja vastuksen kärki on puoliksi läpi? Hävisin yhden pelin jatkoilla kun Forster seisoi paikallaan kuin tikku paskassa, kun Rooney pääsi läpi. Olisi helposti voittanut pallon juoksemalla vastaan, mutta ei tehnyt niin yhtään helvetin mitään ja tämä bottiturnauksessa.

Juu pitää antaa veskarillle "käsky tulla vastaan"
Paina KOLMIO pohjaan niin jotain tapahtuu. :)
Itse pelaan Ps4:llä. Uskon että vanhemmalla konsolilla on samat kontrollit.

Bottiturnaus tarkoittaa varmaan peliä tekoälyä vastaan.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Tarkoittaa joo ja asia selvä, tiedänpähän jatkossa. Olipas Top Player tason Real Madrid helppo. Sen kun juoksi Januzajlla jne ja veti sinnepäin ja johan soi. Adidas Cupin pallosta tuli musta ja tuosta joku hiton 81 ovr toppari. Aivan järkyttävää paskaa olleet mulle noi mustat pallot tässä PES16 MyClubissa, tosin Figo oli kiva ukko niistä legendapalloista, jotka kaikki sai ja siitä jostain "kova pelaaja kaikille alussa" tuli Vidal, muuten kyllä aivan totaalikuraa ollut pallojen onni.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Älkää nyt jumalauta tulko kertomaan että tääkin saatanan peli on jotain helvetin trough ballia ja munaravia keskeltä läpi joka peli onlinessa? Kaksi peliä tuli pelattua ja molemmat tuota samaa saatanan FUTpaskaa.

Hävisin toisen, kun ole mitään saatanan hajua miten noita helvetin rankkareita tähdätään. Hävisin jollekin 60 ovr tiimille tuon takia kun pilkut kaikki keskelle totaalipaskalla laukauksella.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

Älkää nyt jumalauta tulko kertomaan että tääkin saatanan peli on jotain helvetin trough ballia ja munaravia keskeltä läpi joka peli onlinessa? Kaksi peliä tuli pelattua ja molemmat tuota samaa saatanan FUTpaskaa.

Hävisin toisen, kun ole mitään saatanan hajua miten noita helvetin rankkareita tähdätään. Hävisin jollekin 60 ovr tiimille tuon takia kun pilkut kaikki keskelle totaalipaskalla laukauksella.
En tiedä millasta myclub on, eikä perus quick matcheista kannata liikaa tehdä johtopäätöksiä. Sunnuntain nordic-turnauksia pelanneena porukka pelaa todella erilaisilla taktiikoilla. Riippuu vastustajasta aina mikä toimii ja mikä ei. Bayernilla semmonen 6-10 seinäsyötön putki toimii ainakin ihan hyvin mua vastaan. En itse näkis, että joku tietty pelityyli olis yleisesti murhaavampi kuin toinen.

Melkein ärsyttävämpää oli viime pessissä sijoitukset takanurkkaan, kun ne meni 95% varmuudella alle 20 metristä. Nyt viimeistelyissä on enemmän variaatioita.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

100% 1 mahku mustaan ja 42.2% mahku mustaan uusien Milan-derby pallojen mahku ja meikä saa mustasta jämä-Coutinhon ja 42% palloista kolme ***** hopeapalloa putkeen.

Tais olla mun MyClubit siinä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

100% 1 mahku mustaan ja 42.2% mahku mustaan uusien Milan-derby pallojen mahku ja meikä saa mustasta jämä-Coutinhon ja 42% palloista kolme ***** hopeapalloa putkeen.

Tais olla mun MyClubit siinä.

No äläs nyt hei! Ei meikäläisellekään napsahtanut mitään ihmeellistä, Antonio Cassano vain. Tosin tuli ihan tarpeeseen nykyiseen ryhmitelmään! Kaverin oletuspelipaikka on SS(Second Striker) ja overall 81, mutta pisteetpä nousi 85, kun laitoin AMF-paikalle! Özil pelaa aloituksessa 86 overallilla ja levelillä 35+, mutta Cassano on kyllä erittäin hyvä stuntti siihen, kun Öziliä pitää kuitenkin vähintään kahden pelin jälkeen huilauttaa.

Huomisesta alkaen saa näköjään 10k per päivä 4.2. asti, kunhan vaan kirjautuu MyClubiin sisään! Kannattaa siis viikonloppuna pelailla ja ottaa rahat talteen tulevia varten! Itsellä tulee ainakin tarpeeseen, kun just tuon Cassanon pallon ostin ja lisäksi melkein kaikkien tärkeiden pelaajien sopimukset uusin. Tili aika kuivana tällä hetkellä :D
 
Ylös Bottom