Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

Mulla tuli kans ihan hyviä nostoja myclubissa niillä alku agenteilla. Messi, Pique, Dani Alves

Joko tuli jotain option fileä jakoon? Paitsi se ihan eka joka täällä pari päivää sitten oli? Joka itsellänikin on.

Tekisi mieli aloittaa se gm moodi tms, mutta täytyis tietää koska on materiaali sillä tasolla et voi alkaa pelaa. Bundesliigan haluisin kans.
Voiko tuossa pelimuodossa vaihtaa kausien välissä joukkuetta kuten Fifassa?

Pitäisi tulla tänään ainakin UK:n aikataulun mukaan, alunperin piti olla 6pm UK. 15 min sitten Glen PesWorldista twiittasi, että tulee tänään.

Master Liigassa voi vaihtaa joukkuetta kausien välissä. Joka kausi tulee jotain tarjouksia eri jengeiltä tai sitten voi jatkaa samassa joukkueessa. Ikinä en ole vaihtanut joukkuetta, että sen tarkemmin en tiedä.

Onko tiedossa sisältääkö Bundesliigan? Eiks se jossain näkynyt? Minkä liigan se korvaa?

Pitäisi tulla tänään ainakin UK:n aikataulun mukaan, alunperin piti olla 6pm UK. 15 min sitten Glen PesWorldista twiittasi, että tulee tänään.

Master Liigassa voi vaihtaa joukkuetta kausien välissä. Joka kausi tulee jotain tarjouksia eri jengeiltä tai sitten voi jatkaa samassa joukkueessa. Ikinä en ole vaihtanut joukkuetta, että sen tarkemmin en tiedä.
Itse asiassa jos on pysynyt samana kun viime vuonna niin kesäkuussa ja Joulukuussa tulee tarjous/tarjouksia muilta joukkueilta. Jos haluat joka syksy rakentaa uuden joukkueen toisessa seurassa niin voit sen tehdä.

Itse tein viimeksi niin että Chievossa yksi kausi yhdeksäs sija. > FC Torinossa kausi viides sija. > Napolissa kausi Mestaruus pisteen erolla Juventukseen.

Onko tiedossa sisältääkö Bundesliigan? Eiks se jossain näkynyt? Minkä liigan se korvaa?
Se korvaa feikin PEU-Liigan. En tiedä tuleeko se vielä, ei ilmeisesti.

Editoijat olivat ainakin jotain sellaista kironeet, että tuo Konamin Day1 rosteripäivitys oli poistanut heidän itse tekemiä pelaajia. En tiedä onko sillä ollut jotain vaikutusta viivästykseen tai vaikuttaako se Bundesliigan julkaisuun.

Ajatella, viime vuonna jouduttiin odottamaan jotain 2kk uusia kokoonpanoja ja tänä vuonna voi olla ML jo pelikunnossa melkein julkaisussa.

Itse ajattelin laittaa Argentiinan liigan käyntiin ennen ML aloitusta.

Ja tosiaan jos tietää mitä tekee niin editoinnissa menee noin vartti eikä sitä 4 tuntia kuten viime vuonna? :D

Onko varmasti kansio purettu ja oikein siellä tikulla? Ei tuossa nyt varmaan oikein muuta voi kovin helpolla väärin mennä.
Kahta eri pakettia olen kokeillut ja aina tulee ensimmäisen .bin tiedoston kanssa ongelmia. Tulee .bin failed ja homma jää kesken. [emoji17]

Ai että harmitta.
021a0e2baec858502e0589dea73a834f.jpg

Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

Kun lisäät binnejä, älä lisää mitään missä on alussa alaviiva _

Esim Pesworldin tiedostossa on joukkueesta kaksi tiedostoa, toinen alaviivalla ja toinen ilman. Lisätään siis vain ne missä ei ole alavivaa.

Saaks PS4-versioon data packit ja päivitykset?Mistä??

Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

Pesworld.co.uk saa.

Ei muuten menny ihan niin helpolla eri option fileiden sekoittelu..

Nimittäin mulla oli ne jotka ilmestyi ennen julkaisua jonkun toimesta. Sieltä YouTubesta otin linkin.

Niissä ei ollut stadioneita määritetty, eikä managereiden kuvia jne. Siksi päätin nyt ottaa Pesworldin.

Ensin yritin kopioida kuvia..failed jossain 10min jälkeen ja peli kaatui.
Yritin uusiksi, niin L:ään asti pääsi, kunnes ilmoitti ettei ole tilaa.

Menin katsomaan, niin kaikkien joukkueiden kuvat ja paidat oli kahteen kertaan. Sekä pesworldin, että sit sen toisen, koska niissä ei oo samalla nimellä olleet ne kuvat.
Nyt poistin kaiken ja yritän taas uusiksi, mut vähän pelkään et joku errori taas tulee.

Eli sieltä on aina vanha poistettava, jos ottaa eri tekijän option filejä..

Edit: nyt kaatui peli granadan kohdalla. Ei oikein toimi pesworldin file..

Jotkut ovat valitelleet kaatumista myös, mut kuulema kun ei importtaa kaikkia filejä kerralla niin homma toimii.

Aloin itsekin tekemään samaa jo ja nyt näyttäisi menevän, kun pistää kolmessa osassa importtauksen.

Mut tosiaan vanha option file ei voinut olla alla, koska tila ei riittänyt.

Aloin itsekin tekemään samaa jo ja nyt näyttäisi menevän, kun pistää kolmessa osassa importtauksen.

Mut tosiaan vanha option file ei voinut olla alla, koska tila ei riittänyt.
Joo nyt sain onnistumaan. Valitsin vain isolla kirjoitetut bin tiedostot erikseen.

Eka peli pelattu. Ylivoimasesti hienoin peli mitä olen koskaan pelannut tekoälyä vastaan. Man City kaatui Liverpoolilla 4-1. Silvan punainen kortti oli ottelun käännekohta. Rankkikin tuli. Eipä tullut ennen ja tilanteetkin olivat luonnollisen oloisia.

Kummassa File paketissa Paidat on paremman oloisia? :) Latasin juuri tuon PESWorldin paketin. Mulla on nyt 2 pakettia mut vaan toinen menee peliin. Itse asiassa siellä on vino pino niitä .bin tiedostoja mutta nitä peli ei ilmeisesti tue. Ladatkaa siis vaa ne .PNG tiedostot
Kattokaa sitä kansiota ennen kun teette mitään.

Kiva nähdä muuten että saako ML:ää pelatessa potkut jos joukkue ei menesty odotetusti. :D

Kummassa File paketissa Paidat on paremman oloisia? :) Latasin juuri tuon PESWorldin paketin. Mulla on nyt 2 pakettia mut vaan toinen menee peliin. Itse asiassa siellä on vino pino niitä .bin tiedostoja mutta nitä peli ei ilmeisesti tue. Ladatkaa siis vaa ne .PNG tiedostot
Kattokaa sitä kansiota ennen kun teette mitään.

Pesworldin on hyvää.

Nimenomaan bin tiedostot pistetään! Mutta ei bin tiedostoja mitkä alkaa ._
Eli käytännössä jokatoinen tiedosto ruksaillaan.

Bin sisältää sitten ne .png kuvatiedostot!

Erikseen sitten laitettava liigojen logot ja nimet.

Pesworldin on hyvää.

Nimenomaan bin tiedostot pistetään! Mutta ei bin tiedostoja mitkä alkaa ._
Eli käytännössä jokatoinen tiedosto ruksaillaan.

Bin sisältää sitten ne .png kuvatiedostot!

Erikseen sitten laitettava liigojen logot ja nimet.
Aaa eli se .bin on ikään kun kansio missä ne png kuvat on ja joukkueita ei enää joudu nimeämään uusiks? Liigojen nimet on pikku juttu.

Bin on tavallaan pakattu tiedosto kuten zip. Siellä sisällä on kaikki tiedot. Nimet, logot, managerit, stadiodeiden tiedot jne.

Ainoastaan liigat joutuu käsin lisäämään.

Ylös Bottom