Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse asiassa jos on pysynyt samana kun viime vuonna niin kesäkuussa ja Joulukuussa tulee tarjous/tarjouksia muilta joukkueilta. Jos haluat joka syksy rakentaa uuden joukkueen toisessa seurassa niin voit sen tehdä.Pitäisi tulla tänään ainakin UK:n aikataulun mukaan, alunperin piti olla 6pm UK. 15 min sitten Glen PesWorldista twiittasi, että tulee tänään.
Master Liigassa voi vaihtaa joukkuetta kausien välissä. Joka kausi tulee jotain tarjouksia eri jengeiltä tai sitten voi jatkaa samassa joukkueessa. Ikinä en ole vaihtanut joukkuetta, että sen tarkemmin en tiedä.
Se korvaa feikin PEU-Liigan. En tiedä tuleeko se vielä, ei ilmeisesti.Onko tiedossa sisältääkö Bundesliigan? Eiks se jossain näkynyt? Minkä liigan se korvaa?
Kahta eri pakettia olen kokeillut ja aina tulee ensimmäisen .bin tiedoston kanssa ongelmia. Tulee .bin failed ja homma jää kesken. [emoji17]Onko varmasti kansio purettu ja oikein siellä tikulla? Ei tuossa nyt varmaan oikein muuta voi kovin helpolla väärin mennä.
Joo nyt sain onnistumaan. Valitsin vain isolla kirjoitetut bin tiedostot erikseen.Aloin itsekin tekemään samaa jo ja nyt näyttäisi menevän, kun pistää kolmessa osassa importtauksen.
Mut tosiaan vanha option file ei voinut olla alla, koska tila ei riittänyt.
Kummassa File paketissa Paidat on paremman oloisia?Latasin juuri tuon PESWorldin paketin. Mulla on nyt 2 pakettia mut vaan toinen menee peliin. Itse asiassa siellä on vino pino niitä .bin tiedostoja mutta nitä peli ei ilmeisesti tue. Ladatkaa siis vaa ne .PNG tiedostot
Kattokaa sitä kansiota ennen kun teette mitään.
Aaa eli se .bin on ikään kun kansio missä ne png kuvat on ja joukkueita ei enää joudu nimeämään uusiks? Liigojen nimet on pikku juttu.Pesworldin on hyvää.
Nimenomaan bin tiedostot pistetään! Mutta ei bin tiedostoja mitkä alkaa ._
Eli käytännössä jokatoinen tiedosto ruksaillaan.
Bin sisältää sitten ne .png kuvatiedostot!
Erikseen sitten laitettava liigojen logot ja nimet.