Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

Jos La Ligaan saadaan edes feikkijoukkueet, jotka on helppo muokata niin kyllä minä ainakin vaihdan fifasta ensimmäistä kertaa tähän. Fifan kehityksen pääpaino taitaa mennä johonkin tarinamuotoon, joten siellä tuskin mitään parannusta ongelmiin tulee. Kuulostaa todella hyvältä!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

Jos La Ligaan saadaan edes feikkijoukkueet, jotka on helppo muokata niin kyllä minä ainakin vaihdan fifasta ensimmäistä kertaa tähän.
Olen melko varma että saadaan koska Valioliigan joukkueet on ollu ikuisuuden mukana. Aina sillä tavalla että vaan yksi on lisensoitu. Viime vuona ManU tänä vuonna ilmesesti Arsenal. Atletico on ainakin lisenssoitu. Voi olla että loput pitää käydä editoimassa. Pikku juttu kun se Gameplay on niin loistavaa kun on. Syötöt muuttuu niin voin väittää jo siitä että että kyseessä on huippu peli. :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

Onko mestareiden liiga nykyisin mukana? Eikös ne joukkueet ole ainaki lisensoitu?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

Tänään tulee pelistä taas lisää tietoa sieltä E3 tapahtumasta. Heitän sen datan tänne kun itse siitä luen :D
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

Olen melko varma että saadaan koska Valioliigan joukkueet on ollu ikuisuuden mukana.

Toisaalta pitkään se Saksan liigakin oli mukana, kunnes sitten jossain vaiheessa eivät sitä voineetkaan laittaa enää edes feikkinä.. Toivon todella, että ei La Ligan kanssa kävisi yhtä huonosti.

Sinänsä option filejen jako pelastaa todennäköisesti paljon kävi kummin tahansa, mutta toisaalta jos Espanjan joukkueet loistaa poissaolollaan, niin ainakin pelin myyntiluvuissa se tulee näkymään varmasti pahasti.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

En kehtaa edes kirjoittaa mitä mä tästä EAan tekemisestä ajattelen. Kun se talo ei edes yritä tehdä peliä joka muistuttaa jalkapalloa. Kaikki laitetaan FUTIIN mihin ainakaan allekirjoittanut ei oo edes kokeillut. Ura moodi on ollu samaa jo vuosia. Se on se isoin miinus tämmösen yksin pelaajan kannalta.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

En kehtaa edes kirjoittaa mitä mä tästä EAan tekemisestä ajattelen. Kun se talo ei edes yritä tehdä peliä joka muistuttaa jalkapalloa. Kaikki laitetaan FUTIIN mihin ainakaan allekirjoittanut ei oo edes kokeillut. Ura moodi on ollu samaa jo vuosia. Se on se isoin miinus tämmösen yksin pelaajan kannalta.

FUT olisi hauskaa, jos sitä ei olisi niin pahasti scriptattu. Manager Career on niin paikallaan junnaavaa, että haluan kokeilla PES:in kehuttua versiota joukkueen manageroinnista.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

Mikäli haluaa vertailla FIFA ja PES -pelisarjoja, niin käytetään siihen PES vs FIFA -ketjua. Nyt keskustelu on pysynyt hyvin kasassa, mutta halusin vain muistuttaa ennakkoon.

Pro Evolution Soccer 2017 vaikuttaa todella hyvältä peliltä. Innolla odottelen pelikuvaa. Pro Evolution Soccer 2016 oli haastava, mutta todella hyvä jalkapallopeli.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

FUT olisi hauskaa, jos sitä ei olisi niin pahasti scriptattu. Manager Career on niin paikallaan junnaavaa, että haluan kokeilla PES:in kehuttua versiota joukkueen manageroinnista.
Peli muoto on PES Sarjassa Master League. :) Suosittelen alottamaan jollain keski tason joukkueella. Kun et voi yksilöihin luottaa nii pitää opetella pelaamaa :D
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

Niin. Jos todennäköisyyksiä alkaa laskeskelemaan, niin LaLiga taitaa jollain muotoa löytyä pelistä. Eihän viime vuotisessakaan ollut SerieA:ta, vaan joku Italian liiga ja siihen lisensoidut joukkueet, pl. Sassuolo. Tällä erää Konami joutuu menemään hattu kourassa pyytämään espanjalais-joukkueita yksitellen peliinsä, koska LaLiga-sarjaa ei pystytty lisensoimaan.

Bundesligan lisensoimattomuutta en enää muista, mutta muistaakseni 2016-threadissa siitä oli jotain juttua. Eivät muistaakseni pystyneet tekemään asialle mitään.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

Niin. Jos todennäköisyyksiä alkaa laskeskelemaan, niin LaLiga taitaa jollain muotoa löytyä pelistä. Eihän viime vuotisessakaan ollut SerieA:ta, vaan joku Italian liiga ja siihen lisensoidut joukkueet, pl. Sassuolo. Tällä erää Konami joutuu menemään hattu kourassa pyytämään espanjalais-joukkueita yksitellen peliinsä, koska LaLiga-sarjaa ei pystytty lisensoimaan.

Bundesligan lisensoimattomuutta en enää muista, mutta muistaakseni 2016-threadissa siitä oli jotain juttua. Eivät muistaakseni pystyneet tekemään asialle mitään.
Alunperin 2016 versiossa oli La Liga Ligue 1 ja Eredivisie. Serie Aasta oli kaikki muut paitsi tuo Sassuolo mutta liigan nimi oli Italian jotain. Että Italian pääsarjakaan ei ollut lisenssoitu onneksi kyse oli liigan nimestä ja yhdestä joukkueesta.

Myös kaikki Super Cupit ja Cupit piti nimetä uudestaan.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

Itekin uskon että La Liga jossain muodossa peliin tulee. Atletico Madrid on tuossa tiiserissa niin näkyvästi esillä. Pitää sen jostain olla merkki.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

Itekin uskon että La Liga jossain muodossa peliin tulee. Atletico Madrid on tuossa tiiserissa niin näkyvästi esillä. Pitää sen jostain olla merkki.

Ei sen tarvitse olla merkki muusta, kuin Mestareiden liigasta.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

Itelle riittää, että Espanjan liigasta Repa, Barca ja Atletico on oikeilla paidoilla. Sevillakin varmaan on kun voitti Europa Leaguen taas kerran. Tosiaan Bundesliiga sais olla samaan tyyliin kuin Valioliiga, kunhan olis edes pelaajat oikein.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

Fifassa on kaksi juttua mitkä voittaa Pessit: Toimiva online ja Pro Clubs. Lisäksi tietysti lisenssit on hyvät. Pessin onlinepuolella pärjää, kun jaksaa tehdä koko ajan liukutaklausta. Vastustajan hakeminen on tosi hidasta, kun Fifassa löytyy melkein heti. Yksinpelinä onkin parempi, mutta tuollainen Pro Clubs tyylinen pelitila vielä lisää ja parempi online.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

Bundesliiga ois ihan kiva.

2016:ssa on ihan kivaa,että on Argentiinan ja Brasilian liigat!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

Fifassa on kaksi juttua mitkä voittaa Pessit: Toimiva online ja Pro Clubs. Lisäksi tietysti lisenssit on hyvät. Pessin onlinepuolella pärjää, kun jaksaa tehdä koko ajan liukutaklausta. Vastustajan hakeminen on tosi hidasta, kun Fifassa löytyy melkein heti. Yksinpelinä onkin parempi, mutta tuollainen Pro Clubs tyylinen pelitila vielä lisää ja parempi online.

En nyt aloita sitä väittelyä täällä, kuten joku jo vinkkasikin, mutta Fifan servut ovat ihan jäätävän lagisia ja siellä ei pärjää kuin juoksemalla. Ei voi kehua sitäkään puolta.

Tosiaan niiden heikompien joukkueiden puute näkyy varmaan pelaajien puutteena Master Leaguessa? Moni tulevaisuuden lupaus puuttunee pelistä, jos siellä ei ole jotain Anderlechtiä tai bundesliigan Schalkeja. Jos näitä latailee itse, niin kai ne pelaajat ovat myös Master Leaguessa mukana?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

Tosiaan niiden heikompien joukkueiden puute näkyy varmaan pelaajien puutteena Master Leaguessa? Moni tulevaisuuden lupaus puuttunee pelistä, jos siellä ei ole jotain Anderlechtiä tai bundesliigan Schalkeja. Jos näitä latailee itse, niin kai ne pelaajat ovat myös Master Leaguessa mukana?
Itse asiassa tässä vuoden 2016 versiossa oli kaikki Valioliiga pelaajat mukana. :) Joukkueiden paidat ja nimet piti muuttaa pois lukien ManU.
Sitte siellä oli erikseen semmonen "other european teams" Jossa oli muun muassa Saktar Donetsk (en tätä osaa kirjoittaa pelasi Chämppäriä syksyllä.) , Bayern Munchen, Wolfsburg ja jopa Suomen HJK. :D Ne on tässä versiossa ihan täysin lisenssoituja. Myös tuo Mainitsemasi Anderlecht oli. Eurooppa Liigasta oli Semmonen suurseura kun FC Basel. Sveitsin suurin seura. :)

Enemmän toivon Stadioneita mukaan täältä euroopasta. Niitä ei ollut kun Juventuksen Milanon ManUn ja Bayernin stadionit.
Toki pelissä pystyy "huijaamaan" niin että se legendaarinen "Konami Stadium" on Barcan tapauksessa nimeltään "Camp Nou" :D Nimesin ne itse täysin uudelleen kaikille La Liigan joukkueille. Ja Muun muassa Ajaxille.

Moni toivoo muun muassa Camp Nouta ja Madridin Stadioneita mukaan. Sekä Calderon että Bernabeu.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

Tosiaan niiden heikompien joukkueiden puute näkyy varmaan pelaajien puutteena Master Leaguessa? Moni tulevaisuuden lupaus puuttunee pelistä, jos siellä ei ole jotain Anderlechtiä tai bundesliigan Schalkeja. Jos näitä latailee itse, niin kai ne pelaajat ovat myös Master Leaguessa mukana?

2016-versioon ei ole muiden tekemiä luotuja pelaajia pystynyt latailemaan millään konstilla. Tulevassa pelissä nyt ilmeisesti ennakkotietojen perusteella tulee olemaan mahdollista, mutta pitänee odottaa tarkempia tietoja miten tuo tulee toimimaan, ennen kuin enempää innostuu.

Sinänsä itsemuokatut pelaajat ja joukkueet jne on kyllä näkynyt tähän asti Master Leaguessakin eli sikäli voisi olettaa, että niin on jatkossakin.
 
Ylös Bottom