Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

Onko demossa mahdollista saada syöttelyä hitaammaksi? Liian nopeata on minun makuun.. Auttaako, jos pelinopeuden pistää niin miinukselle kuin saa? Oikeasti nuo syötöt eivät ole noin nopeita tosielämässä. Pelitempo myös aivan liian nopea verrattuna PES 2016. Pitää testata noilla lisää, mutta en aio ostaa julkaisussa. Alennusmyynnistä sitten joskus.

Jaahas. No liikanopeus ei oo hyvä,mut eihän oikeekaan futista aina niin hidasta ole. Tai siis Suomifutis on aika hidasta verrattuna Euroopan huippusarjoihin. Tiedä sitten..

Onko demossa mahdollista saada syöttelyä hitaammaksi? Liian nopeata on minun makuun.. Auttaako, jos pelinopeuden pistää niin miinukselle kuin saa? Oikeasti nuo syötöt eivät ole noin nopeita tosielämässä. Pelitempo myös aivan liian nopea verrattuna PES 2016. Pitää testata noilla lisää, mutta en aio ostaa julkaisussa. Alennusmyynnistä sitten joskus.
Saa säädettyä. Itse olen vuosia pelannut -1 nopeudella, joka on mielestäni sopiva.

Saattaa olla täysin typerä juttu, mutta itseäni häiritsee se, että maali -, vapari -, ja kulmapotkuissa sekä parissa hidastuskulmassa nurmikko näyttää betonilta. Muuten näyttää erittäin rehevältä ja hienolta tuo nurmi, onkohan korjattu kokoversioon? Hidastuksissa nurmen pintaan kaatuneiden kädet eksyivät taas pariin otteeseen maan läpi, kuten pes 16ssatoistakin. Kiva oli muuten pelata demoa, menee varmasti ostoon.

Loistava peli. 10 peliä meni juuri heittämällä kaverin kanssa.

Piti nyt tulla itsekkin kertomaan oma mielipide pelistä sen enempää katselematta mitä täälä on sanottu, no katsoin sen verran, että porukka valitti vaikeustasosta liian alhaiseksi. Näille sanon, että ottakaa avustuksia pois ja nostakaa sitten itse vaikeustasoa ;)

Täytyy ensin sanoa, että ihan helvetisti on pessitunteja takana ja oikeaakin jalkapalloa joten tiedän mistä puhun. Kourallinen pelejä alla, tykkään itse +1 nopeudella pelata koska mielestäni se vastaa tv-meininkiä eniten, tämäkin on kai mielipidekysymys miten tykkää pelata tai mikä vastaa mitäkin ;) Enkä huomaa hirveää eroa edellisen pessin maalivahtityöskentelyssä tai tuomaroinnissa. Samat jutut vuodesta toiseen, tappavan laskelmoiva tekoäly ja tuntuu, että tekoälyvastustaja on laittanut bitcoineja tuomarin taskuun ennen peliä. Kaverin kanssa ja netissä asia sitten erikseen. Pelaaminen näin yleisesti on sujuvampaa ja aidompaa, animaatioita ja pieniä viilauksia eikä lähes täydellistä timanttia tämän enempää saakkaan muuttaa eli erittäin onnistunut vuosipäivitys kyseessä. Pitää myös muistaa, että kokoversioon sitten viilataan vielä enemmän peliä. Pes 2016 pelanneet muistaa, että peli muuttui suhteellisen paljon demosta ja julkaisusta lähtien, parempaan suuntaan onneksi. Kaikki on taas vähän paremmin kun edellisenä vuonnaja jalkapallon ystäville aivan loistava peli ja jos ei lisenssien puuttumiset haittaa niin jälleen otetaan fifasta niskalenkin.

Saattaa olla täysin typerä juttu, mutta itseäni häiritsee se, että maali -, vapari -, ja kulmapotkuissa sekä parissa hidastuskulmassa nurmikko näyttää betonilta. Muuten näyttää erittäin rehevältä ja hienolta tuo nurmi, onkohan korjattu kokoversioon? Hidastuksissa nurmen pintaan kaatuneiden kädet eksyivät taas pariin otteeseen maan läpi, kuten pes 16ssatoistakin. Kiva oli muuten pelata demoa, menee varmasti ostoon.

Tällaiset mitä luultavimmin korjataan kokoversioon. Itsekkin tykkään mm. katsoa hidastuksia peleissä syystä tai toisesta joten liityn siihen joukkoon keitä joskus tuollaiset pienet asiat "häiritsee" :rolleyes:

Tai siis Suomifutis on aika hidasta verrattuna Euroopan huippusarjoihin. Tiedä sitten..

Tämä pitää kyllä valitettavan paljon paikkansa.. XD Tv-stä se parhaiten näkyykin, kuinka paljon kovempaa ja paremmin kaikki tapahtuu huippusarjoissa. Kentällä tasoeron sitten parhaiten tunteekin. Kyllä ne syötötkin vain on niin nopeita oikeassakin elämässä jos niitä osaa antaa. Perus divarijyrähän niitä nyt ei vedäkkään kokoajan vaan sen vuoksi nää jäbät saa sitä 5-6 nollan viikkopalkkaa, että ne vetäis niitä syöttöjä useammin kuin divarijyrät.

Sry offtopic loppuun.

Piti nyt tulla itsekkin kertomaan oma mielipide pelistä sen enempää katselematta mitä täälä on sanottu, no katsoin sen verran, että porukka valitti vaikeustasosta liian alhaiseksi. Näille sanon, että ottakaa avustuksia pois ja nostakaa sitten itse vaikeustasoa ;)

Täytyy ensin sanoa, että ihan helvetisti on pessitunteja takana ja oikeaakin jalkapalloa joten tiedän mistä puhun. Kourallinen pelejä alla, tykkään itse +1 nopeudella pelata koska mielestäni se vastaa tv-meininkiä eniten, tämäkin on kai mielipidekysymys miten tykkää pelata tai mikä vastaa mitäkin ;) Enkä huomaa hirveää eroa edellisen pessin maalivahtityöskentelyssä tai tuomaroinnissa. Samat jutut vuodesta toiseen, tappavan laskelmoiva tekoäly ja tuntuu, että tekoälyvastustaja on laittanut bitcoineja tuomarin taskuun ennen peliä. Kaverin kanssa ja netissä asia sitten erikseen. Pelaaminen näin yleisesti on sujuvampaa ja aidompaa, animaatioita ja pieniä viilauksia eikä lähes täydellistä timanttia tämän enempää saakkaan muuttaa eli erittäin onnistunut vuosipäivitys kyseessä. Pitää myös muistaa, että kokoversioon sitten viilataan vielä enemmän peliä. Pes 2016 pelanneet muistaa, että peli muuttui suhteellisen paljon demosta ja julkaisusta lähtien, parempaan suuntaan onneksi. Kaikki on taas vähän paremmin kun edellisenä vuonnaja jalkapallon ystäville aivan loistava peli ja jos ei lisenssien puuttumiset haittaa niin jälleen otetaan fifasta niskalenkin.

Tällaiset mitä luultavimmin korjataan kokoversioon. Itsekkin tykkään mm. katsoa hidastuksia peleissä syystä tai toisesta joten liityn siihen joukkoon keitä joskus tuollaiset pienet asiat "häiritsee" :rolleyes:

Tämä pitää kyllä valitettavan paljon paikkansa.. XD Tv-stä se parhaiten näkyykin, kuinka paljon kovempaa ja paremmin kaikki tapahtuu huippusarjoissa. Kentällä tasoeron sitten parhaiten tunteekin. Kyllä ne syötötkin vain on niin nopeita oikeassakin elämässä jos niitä osaa antaa. Perus divarijyrähän niitä nyt ei vedäkkään kokoajan vaan sen vuoksi nää jäbät saa sitä 5-6 nollan viikkopalkkaa, että ne vetäis niitä syöttöjä useammin kuin divarijyrät.

Sry offtopic loppuun.

No sitähän minäkin!! Vertasin just Veikkausliigaa ja EM-kisoja sillon kesäkuussa!! Näinhän se on!!

Paha ottaa avustuksia enää enempää pois, jos ne on jo pois ja vaikeustaso Superstarilla.

Tämä on vain niin luontevaa ja realistisen oloista futista, lisäksi omaan tekoälyyn pystyy luottamaan niin se tekee pelistä mulle aavistuksen verran helppoa. Varsinkin, kun en ole vielä tässä ajassa ehtinyt ulosmittamaan kaikkea osaamista niin tarvittaisiin vähän lisää haastetta.

Pirun hyvältä vaikuttaa ja vaikka odotukset oli isot niin ne täyttyivät kirkkaasti.

Täytyy ensin sanoa, että ihan helvetisti on pessitunteja takana ja oikeaakin jalkapalloa joten tiedän mistä puhun. Enkä huomaa hirveää eroa edellisen pessin maalivahtityöskentelyssä tai tuomaroinnissa. Samat jutut vuodesta toiseen, tappavan laskelmoiva tekoäly ja tuntuu, että tekoälyvastustaja on laittanut bitcoineja tuomarin taskuun ennen peliä.

Hmm, minusta erotuomareissa on ainakin sellainen merkittävä ero viime ja toissa vuoden versioon nähden, että nyt vihdoin ja viimein pelissä vihelletään rikkeitä muistakin koiruuksista kuin sikataklauksista ja pääsee laukomaan vapareita useammin kuin joka neljännessä pelissä. 2016 vuoden versiossa itselläni taisi pahimmillaan mennä 5 tai 6 peliä ilman että tuomari olisi kummallekaan osapuolelle viheltänyt vaparia, jotka kuitenkin on todella iso osa jalkapalloa. Se häiritsi aina suuresti. Enkä siitäkään ole ihan samaa mieltä, että tekoäly jotenkin hyötyisi tuomarityöskentelystä, tai ainakin tässä demossa olen saanut jopa enemmän vapareita ja vähemmän kortteja kuin botti. Pari pilkkuakin onnistunut tienaamaan. Maalivahtityöskentelystä jaan näkemyksesi, ei siinä hirveää eroa ole edellisen vuoden versioon.

Noin yleisesti ottaen hienoa työtä on Konamilla tehty, demon perusteella tosiaan on tulossa aivan loistava futispeli kunhan eivät nyt liikaa muuta mitään julkaisuun mennessä. Suurin huolenaihe on ehkä se, että puolustaminen tuntuu liian helpolta, sillä vaikemmallakin tasolla ei botin hyökkäykset suurempaa uhkaa tunnu tuottavan. Toisaalta silloin kun maali tulee, se monesti haiskahtaa vähän siltä että botti nyt vaan päätti että maali syntyy eikä pelaaja oikein voi tehdä asialle mitään. Useimmiten tämä tapahtuu juuri kun olet itse ensin mennyt johtoon.

Maalivahdeissa on iso ero, jos sitä ei huomaa itse niin eiköhän joku video sen hyvin selväksi tee.

Eivät tee sijoittumis virhettä liian etutolpalle, ainakin 20 täysin uutta torjunta animaatiota nähnyt, animaatio nopeus paljon suurempi, nousevat pystyyn heti ja osaavat reagoida uuteen tilanteseen, alakulmiin ei vedot mene enää automaatilla, vastaantulot on ihan eri planeetalta ja eivät torju vetoja enää suoraan vastustajan jalkaan.

Huomattava parannus, mutta vähän olisi vielä viilattavaa. Animaatio nopeus on jopa yliluonnolisen nopea sekä yläpesistä torjuvat paremmin kuin oikeat maalivahdit. Parempi toki näinpäin, että ovat liian hyviä, koska vedot on niin tarkkoja.

Rikkeistä olikin yllä olevassa viestissä hyvin kirjoitettu. Ehkä AI:n vielä aggressiivisemalla pelillä rikkeitä tulisi nykyistäkin enemmän. Nyt niitä vapareita pystyy myös ihan hankkimaan mm. Giroudilla suojaa palloa ja yrittää kääntyä tai jakaa palloa niin vastustaja herkästi rikkoo.

Hmm, minusta erotuomareissa on ainakin sellainen merkittävä ero viime ja toissa vuoden versioon nähden, että nyt vihdoin ja viimein pelissä vihelletään rikkeitä muistakin koiruuksista kuin sikataklauksista ja pääsee laukomaan vapareita useammin kuin joka neljännessä pelissä

Nojoo olet kyllä oikeassa, nyt kun sanoit niin huomasin itsekkin sen kuinka monipuolisemmin jokatapauksessa tuli niitä rikkeistä johtuvia vihellyksiä. Puolustaminenkin oli ehkä piirun verran helpompaa kuten mainitsit mutta en siinäkään niin hirveää eroa huomannut, tosin tyyliin 5-6 peliä vasta demoa pelannut. Pitänee pelata vain lisää ja ottaa vaikka maalivahdit erikoistarkkailuun kun moni nyt on ainakin kehunut niitä :p

Itse pelasin yhden ainoan pelin keskiviikko aamuna ennen kun lähdin opiskelemaan. Huomena pelaan koko illan kun kotiin pääsen.
Mutta jo siitä yhdestä pelistä huomasin että kun asetukset on mitä on (manuaalisyötöt ja Vaikeusasteeksi Top Player) niin vaikeaa oli hyvässä mielessä. Se tekoälyn ohjaama oma puolustus peitti kyllä hyvin ne jotkut harhasyötöt mitkä manuaaleilla vaan tulee vaikka kuinka pelaisi varman päälle. Veskari Ter Stegen otti pari semmosta torjuntaa että viime pelissä ne ois menny sisään. Pitää kotona kokeilla jotain Bocaa että onko peli sitte erilaista jos pelaa ei eurooppalaisellla joukkueella.

Tuomari antoi myös kortteja kun jotain tapahtu iloinen yllätys. Taktiikoita pitää huomena kokeilla. Onkos joku jo kokeillut vaihtaa taktiikkaa kesken pelin? Miten se tehoaa? :)

Ihan pakko kysyä että mitenkäs on teillä muilla, osaako botti tehdä maaleja? Tai tuntuuko teistä puolustaminen liian helpolta jopa superstar vaikeudella? Itse on olen nyt pelannut ehkä 8 peliä, peliaikana 10 min, ja 6 niistä peleistä on päättynyt 0-0. Eli en kyllä itsekään osaa vielä maaleja tehdä. Mahtaakohan tässä vähän olla sellaista autopeleistä tuttua kuminauhaefektiä, että jos itse tekee maalin/maaleja niin sitten bottikin niitä tekee, ja jos on hyökkäyspäässä kädetön niin sitten vastuskin on.

Ihan pakko kysyä että mitenkäs on teillä muilla, osaako botti tehdä maaleja? Tai tuntuuko teistä puolustaminen liian helpolta jopa superstar vaikeudella? Itse on olen nyt pelannut ehkä 8 peliä, peliaikana 10 min, ja 6 niistä peleistä on päättynyt 0-0. Eli en kyllä itsekään osaa vielä maaleja tehdä. Mahtaakohan tässä vähän olla sellaista autopeleistä tuttua kuminauhaefektiä, että jos itse tekee maalin/maaleja niin sitten bottikin niitä tekee, ja jos on hyökkäyspäässä kädetön niin sitten vastuskin on.

No ei kuulosta kovin hyvältä jos ei maaleja tule ollenkaan??

Itse pelasin äsken 10 min asetuksella neljä peliä. Saksa-Ranska kaikki päättyi 0-0. Olen Fifaa viimevuodet pelaillut, joten oma maalinteko on ihan hukassa. Eipä tosin Ranska saanut professional tasolla neljässä ottelussa oikeita maalipaikkoja kuin kaksi. Itse ehkä 4-5kpl.

Itse pelasin äsken 10 min asetuksella neljä peliä. Saksa-Ranska kaikki päättyi 0-0. Olen Fifaa viimevuodet pelaillut, joten oma maalinteko on ihan hukassa. Eipä tosin Ranska saanut professional tasolla neljässä ottelussa oikeita maalipaikkoja kuin kaksi. Itse ehkä 4-5kpl.

Joo, kuten aiemmin kirjoitin niin samanmoisia kokemuksia itsellä. Muuten hemmetin hyvä demo, mutta maaleja tulee liian vähän. Onhan se nyt vähän koomista jos oikeassakin futiksessa tulee useammin maaleja. :D

Joo, kuten aiemmin kirjoitin niin samanmoisia kokemuksia itsellä. Muuten hemmetin hyvä demo, mutta maaleja tulee liian vähän. Onhan se nyt vähän koomista jos oikeassakin futiksessa tulee useammin maaleja. :D

Itse näen tuon sikäli hyvänä asiana, että Fifassa kun nosti vaikeustasoa, ei puolustamisesta tullut mitään. Tässä saa ainakin puolustuksen sille tasolle et pärjää. Maalinteko kehittyy kun oppii pelaamaan ja samalla voi apuja karsia enempi pois, jolloin oma verkkokin soi.

Kokemusta on 3v takaa ja PES 2016 demosta ja maalivahdit ovat ottaneet uskomattoman harppauksen eteenpäin. Viimevuoden demossa sai todella helposti maaleja paikoista, jotka ei olleet edes maalipaikkoja. Todella kaukaa lepsuja vetoja ja kaikki upposi. Nyt ei ole toivoakaan niitä upotella.

Itsekin olen tuskaillut maalinteon kanssa, yhden vissiin oon tehny demossa (reilu kymmenkunta peliä pelattuna) ja sekin tuli jostain väkisin maalinedestä runnomisesta :D

Itse pelaan täysin manuaaleilla niin ajattelin että johtuu mun manuaaliskilleistä, mutta avustusten kanssa oon huomannu että menee 90% vedoista yli tai poikkipuuhun... Manuaalivedoilla sentään saa maalia kohtia ja muutenkin paremmin tuntuu saavan variaatiota vetoihin.

Ensin olin ihan fiiliksissä ja laittamassa peliä ennakkotilaukseen mutta nyt alkaa toi maalinteko olla jo niin turhauttavaa että en enää tiedä mitä tehdä :D

Vois kertoo kun oon 15 vuotta futista pelannu ja jokusen maalinki oon tehny että miten niitä mahdollisesti voi tehdä... :D

Kova matala syöttö veskarin ja toppareiden väliin jos oot laidassa.
Nyrkki sääntönä pidetään että "eteen ylös taakse alas" :D Kannattaa yrittää sijoittaa eikä painaa pohjaan sitä laukaus nappia.
Jos taitosi riittää niin vaihda keskittämällä 2 kertaa nopeasti puolta. Se pallo on aina pelaajaa nopeampi jossain on sen jälkee tilaa kun vastustaja on 2 kertaa juossu poikittain... Se meinaa on aika raakaa juosta nimenomaan poikittain kun keskeltä on lyhin matka maalille.

Katson itse huomena kotona auttaako? :D

No lajintuntemuksesta ei taida nyt olla kiinni kun itsekin sen toistakymmentä vuotta oon palloa potkinu, joskus vähän enemmän kyllä kun nykyään, toisaalta penkkiurheiluun menee nyt sitten enemmän aikaa :D Eikä tilanteiden luominen kovin suuri ongelma ole vaikka välillä kyllä AI osaa melko ansiokkaasti sen bussin siihen boxin rajalle parkkeerata. Mukavasti löytyy syöttövaihtoehtoja ja tämä osa-aluekin tuntuu olevan FIFAa paljon edellä (uusinta ei kyllä vielä ole päässyt koittamaan). Ehkä vaan en oo hoksannu miten vedetään "oikein". Pieni näpäytys vetoa = yli, reipas painallus = yli, vielä enemmän poweria = ylärima. Manuaaleilla taas on yleistä se että joko veto menee ohi tai sitten keskelle maalia, mutta siitä saa syyttää vaan omaa tähtäystä :D

Ylös Bottom