Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Bayern Munchenin arvot sekä monen muun Bundesliiga-joukkueen arvot on ihan sekavat ja huonot ennenku painaa Live Updaten On-tilaan..kannattaskoha sen jälkeen tallentaa data??
Live update nimenomaan sekoittaa nuo ja ymmärtääkseeni bundesliiga pitää laittaa uudestaan aina, jos lataat uudet rosterit.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

No just joo!Mitäköhä tekis sit??

Siis vaikuttaako tuo Live Update muka itse tehtyihin pelaajiin?

Mikä siellä sitten on huonoa? Itsehän voit ne editoida mieleiseksesi.

Ei ole ehtinyt tutustua noihin ladattuihin kun MyClub vienyt kaiken ajan..
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Tulipa tehtyä kunnon urakka. 3h meni, mutta nyt on kaikki kunnossa.
Muuttelin koneella paitojen resoluutioita, jotta kaikki varmasti mahtuu. Nyt on lisättynä:
Valioliiga, Championship, Serie A ja B, LaLiga ja LaLiga 2, Portugalin NOS ja Bundesliiga. Lisäksi kaikkien liigojen, kilpailuiden jne logot oikeaksi, samoin kuin nimet. Myös pallot ja liigan logojen sijainti paidassa tuli joka liigaan editointia erikseen.

Ainut ongelma oli Serie B, kun kaatui kesken importtauksen. Vaikka poistin ne ja pistin uusiksi, niin joukkueiden logot ei peliin tulleet. Lisään ne huomenna vielä käsin.

Aloitin nyt yöllä ML:n uusiksi Bundesliigalla, katsotaan mihin se sit etenee.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Tos ois tommone pieni kooste aston villan master league maaleista.

 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Tuli tuossa pelattua hieman ottelua La Liga -joukkueilla ja huomasin ottelussa sellaisen jutun, että peli ei näytä rikkomista täysin, vaan peli keskeytyy. Esimerkiksi, kun vastustaja yritti ottaa palloa pois, niin pelikuvassa näkyi, että vastustaja potkaisee pikkaisen jaloille ja kuuluu tuomarin pillin vihellys, jolloin pelikatkeaa, koska saan vapaapotkun. Uusinnassa kuitenkin näkyy, kun pelaaja lentää kunnolla maahat ja tätä ei siis näkynyt itse pelitilanteessa.

Ennen tuota uusintaa ehdin jo ihmetellä, että mistä tuo vihellys oikein tuli. Toivottavasti saavat tuon korjattua tulevissa päivityksissä. En tiedä, onko tuo satunnainen bugi vai yleinen. Tuli nyt vain ensimmäistä kertaa kiinnitettyä huomiota tuohon.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Olen pitänyt PESin vahvuutena sitä, että joka peli on erilainen ja maalit on erilaisia aina. Fifassa ärsytti, kun aina kaikki maalit oli samanlaisia.

Nyt kun vihdoin sain Option Filet kuntoon ja olen pelannut Frankfurtilla Bundesliigaa seitsemän kierrosta.. maaliero 19-0.

Aikaisemmin pelasin professionalilla, tähän kauteen nostin Top Playerille.
Siitä huolimatta pelit päättyy 2/3/4-0, vastustaja ei saa ainuttakaan paikkaa ottelussa, pallonhallinta 68-78%.

Keskeltä en pääse mitenkään tulemaan, ei pienintäkään toivoa. Keskusta on aivan tukossa, joten joudun tulemaan aina laidalta ja keskittämään. Niistä tulee 1-2 maalia pelissä.

Lisäksi olen löytänyt kulmapotkuihin tavan tehdä maali. Yrityksistä 59-60% päätyy maaliin. Siinäkin kyse on vain minun vedon kovuudesta, sillä se täytyy olla ihan tietynlainen.

Kaiken kaikkiaan noista vajaasta 20 maalista kaikki ovat tulleet 2-3 erilaisella tavalla.

Nopeasti kyllästyy jos noin jatkuu. Vastustajat on ihan vässyköitä, mutta keskusta pidetään tukossa. En ole koko pelissä tehnyt ainuttakaan maalia kunnon pommilla sieltä keskeltä.

Sillon heti julkaisun jälkeen ku pelasin, niin Manulla oli tappioputkia ja saatoin hallita palloa vain 40%, eli jotain eroa tässä Bundesliigassa nyt on.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Peli parani entisestään ku laitto nuo kaikki avut offille/manuaalille.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Olen pitänyt PESin vahvuutena sitä, että joka peli on erilainen ja maalit on erilaisia aina. Fifassa ärsytti, kun aina kaikki maalit oli samanlaisia.

Nyt kun vihdoin sain Option Filet kuntoon ja olen pelannut Frankfurtilla Bundesliigaa seitsemän kierrosta.. maaliero 19-0.

Aikaisemmin pelasin professionalilla, tähän kauteen nostin Top Playerille.
Siitä huolimatta pelit päättyy 2/3/4-0, vastustaja ei saa ainuttakaan paikkaa ottelussa, pallonhallinta 68-78%.

Keskeltä en pääse mitenkään tulemaan, ei pienintäkään toivoa. Keskusta on aivan tukossa, joten joudun tulemaan aina laidalta ja keskittämään. Niistä tulee 1-2 maalia pelissä.

Lisäksi olen löytänyt kulmapotkuihin tavan tehdä maali. Yrityksistä 59-60% päätyy maaliin. Siinäkin kyse on vain minun vedon kovuudesta, sillä se täytyy olla ihan tietynlainen.

Kaiken kaikkiaan noista vajaasta 20 maalista kaikki ovat tulleet 2-3 erilaisella tavalla.

Nopeasti kyllästyy jos noin jatkuu. Vastustajat on ihan vässyköitä, mutta keskusta pidetään tukossa. En ole koko pelissä tehnyt ainuttakaan maalia kunnon pommilla sieltä keskeltä.

Sillon heti julkaisun jälkeen ku pelasin, niin Manulla oli tappioputkia ja saatoin hallita palloa vain 40%, eli jotain eroa tässä Bundesliigassa nyt on.

Oiskohan niillä bundesliiga joukkueilla taktiikat jotenkin pielessä?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Itellä kanssa toi sama ongelma Bundesliiga ML:ssä.. Osa joukkueista kyllä prässää ja pelaa muutakin kuin pitkää. En ole ollut varma, onko syynä joukkueiden taktiikat vai Adaptive AI..
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Täytyy tänään aloittaa uusi ML jollain muulla liigalla ja testata muuttuuko joku. En ainakaan jaksa pelata voittaen joka ottelun 4-0.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Täytyy tänään aloittaa uusi ML jollain muulla liigalla ja testata muuttuuko joku. En ainakaan jaksa pelata voittaen joka ottelun 4-0.
Millähän ajatuksilla pelaat? Itse kun pelaan täysin Manuaaleilla Leverkusenilla niin silti pelit saattaa päättyy onnistuneella pelillä 4-0 ja jos vastustaja todella osaa puolustaa niin se voi päättyy 1-1.

Noo semmone onnistunut peli on tullut noin 8 peliin kerran 4 byyrii 7 minuuttiin. Pelasin kauden puoleen väliin Frankfurtilla ihan eri näköstä peliä kun ei joudu vaan ottamaan vastaan hyökkäyksiä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Joko Omppu on tosi pro, tai sitten siellä on vaikeustaso alhaalla ja/tai avustukset päällä, jos kerran 4-0 voittaa "kaikki" pelit! :D ;) Pidän itseäni ihan kohtuu hyvänä futispeleissä ja viime vuoden taas PESsiin totutelleena, niin kyllä tässä hommaa on, että voittaa! Puolen tähden sisään vastustajat vastakkain, top player ja manuaalit päällä, yleisimmät lopputulokset ovat 0-0, 1-0, 0-1, 1-1, 2-1 tai 1-2. Pelinopeus -1 ja ottelun pituus 14 minuuttia.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Niin siis Manulla ML ja olin liigassa professionalilla ihan pulassa, kun tuli 6-7 ottelun tappioputkia. Maaleja sain 0-1 per ottelu.

Nyt nostin vaikeustason kaikesta huolimatta top playeriin ja frankfurtilla pidän palloa 70% matsista ja voitan 4-0 joka pelin. Jopa Bayern oli aivan lammas.

Eli bundesliigassa pakko olla jotain pahasti pielessä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Joko Omppu on tosi pro, tai sitten siellä on vaikeustaso alhaalla ja/tai avustukset päällä, jos kerran 4-0 voittaa "kaikki" pelit! :D ;) Pidän itseäni ihan kohtuu hyvänä futispeleissä ja viime vuoden taas PESsiin totutelleena, niin kyllä tässä hommaa on, että voittaa! Puolen tähden sisään vastustajat vastakkain, top player ja manuaalit päällä, yleisimmät lopputulokset ovat 0-0, 1-0, 0-1, 1-1, 2-1 tai 1-2. Pelinopeus -1 ja ottelun pituus 14 minuuttia.
Itsellä sama fiilis. Pelin kesto on vaan 20 minuuttii. 2-1 voitto tai tappio on se yleisin täällä...
 
Syynä oli bundesliiga..

Serie B käyntiin nyt Veronalla ja ekasta pelistä Frosinonea vastaan 0-0 tasuri. Molemmilla loistavia maalipaikkoja. Jälleen siis tuttu PES.

Jotain siis o pahasti bundesliigassa pielessä.

Jollain tasolla tämä Serie B tuntuu kovemmalta kuin Valioliiga, kun joukkueet on selkeästi huonompia. Peli hidastuu entisestään ja tuntuu enemmän jalkapallolta. Myös keskustaan pääsee syöttelemään pieniin tiloihin paremmin.

Edit: ja Novaraa vastaan 2-1 voitto. Nyt tuntuu taas hyvältä, joskin sinne keskustaan ei edelleenkään pääse ja tuo kulmapotku toimii liian hyvin.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Pelit vaikeutu tosiaan ihan tuntuvasti ku nousin ML:ssä aston villalla valioliigaan.

Mites muut, ootteko saanu tehtyä vapareista maaleja? Ite en oo vielä yhtään vapari maalia onnistunu tekemään. Aina se menee hiukan ohi tai sit veska nappaa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Harjoittelin vapareita ja sain ehkä 8/10 sisään. Pelitilanteessa ei ole ainuttakaan mennyt..
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Nanilla vetänyt 4 vaparimaalia Valencian ML:ssa. Lisäksi pari muuta maalia vapareista ja yksi nettipelissä kaveria vastaan. Aluksi oli hankalaa, mutta harjoittelin niitä ja testasin systeemiä. Nyt käytän täyttä kierettä ja joko täydet voimat/melkein täysillä. Sitten aina välillä hakee peleissä vähän muun tyylisiäkin vapareita tai kahden pelaajan erikoiskuvioita.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Millä saat täydellä voimalla muurin yli menemään maaliin, eikä katsomoon?

Itse kun koittelin harjoitella, niin 1/3 voimasta oli ihan max, tai paineli taivaan tuuliin.
 
Ylös Bottom