Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Vieläköhän tässä pätee samaku PS2-aikojen Pessissä,että kun saa laadukkaampia pelaajia esim.huippujunioreita,niin suuntaa kääntyy yllättävän nopeasti?
Tässä on myös aika helppo todeta joku pelaaja ei niin hyväksi että kannattaa pitää joukkueessa... Lallana on mulla semmone tuli liverpoolista laitaan 4-2-3-1 taktiikkaan mutta ei tunnu pääsevän kenestäkään ohi.... :D

Onneksi Konami on tajunnut panostaa muuhunkin kun MyClubiin. Vaikka tässä kuinka on juuri Barcan puolella niin silti tää Master Liiiga tulee olemaan taas se pelatuin peli muoto :) Varsinki nuo Kuukausi tilastot joka kuukausi tuo lisää syvyyttä peliin ihan uudella tavalla. :)
Pelaajaa voi myös treenauttaa oman peli paikkansa mukaan. :) Ja pelaamista tosiaa joutuu miettimään JOUKKUEEN kannalta eikä OMAN PELITAVAN kannalta. Ainahan sitä haluis pelaa kuin Barcelona mutta ei se ole vielä Leverkusenin tasoisella joukkueella mahdollista....

EA ei tunnu panostavan kun FUTIIN jota allekirjoittanut ei juuri koskaan pelannut.

Tässä on myös aika helppo todeta joku pelaaja ei niin hyväksi että kannattaa pitää joukkueessa... Lallana on mulla semmone tuli liverpoolista laitaan 4-2-3-1 taktiikkaan mutta ei tunnu pääsevän kenestäkään ohi.... :D
Lallana on mahtava CM pelissä kuten oikeasti. Southamptonissakin aikoinaan oikeastaan loisti laiturina, joka pelasi CAM:a eli vähän keskemmällä.

Pelissähän se on laituri, mutta itse muutin sen ja Winjauldumin CM:ksi sekä Milnerin LB. Mane kannattaa laittaa RWF.

Mistähän johtuu että MyClubin puolella ensiks A) Pelit on lyhyempiä ja B) Pelin tempo on ainaki allekirjoittaneella selkeesti nopeempi kun muuten?
Vai onko muut huomannu samaa?

Mä oon pelannu vuosia futis pelejä kun oon ite lajia harrastanu vuodesta 2001. Käytännössä pelannu konsolilla lajia yhtä pitkään. Nyt vasta tulee vastaan peli missä ei 1-4 kikalla saa varmasti 4 maalia aikaan. Jo se yksikin maali on kovan työn takana.
On oikeista syistä "vaikea" futispeli :) Niinhän se maalinteko on oikeastikin vaikeeta. Varsinkin murtautumis vaihe on melko haastava. Ja vihdoin sekin on mallinnettu peliin. "Viimene syöttö on harhasyöttö niin ois saanu tilanteen". Noin se menee oikeastikin melko monella joukkueella. :)

Mistähän johtuu että MyClubin puolella ensiks A) Pelit on lyhyempiä ja B) Pelin tempo on ainaki allekirjoittaneella selkeesti nopeempi kun muuten?
Vai onko muut huomannu samaa?

Olen huomannut samat asiat. Olettaisin, että siellä käytetään pakotetusti 6 minuutin puoliaikoja ja pelinopeutta 0 jostain syystä. Samat huomiot tein myös viime vuoden version kohdalla.

Sellainen huomio tuli tehtyä tuosta DFL Option Filestä, että siinä kaikki peliasut ovat 1024-resoluutiolla tehtyjä.

Tuli tuota MyClubia taas pelattua. Yhen jutun asia helposti toteutettua jos haluis.
Mulla on joukkueessa semmoinen kaveri kun Edison Cavani. Niin peli vois hakea niissä tekoäly turnauksessa joukkueen jossa Cavani ei ole. = Mikä hyvänsä muu kun P$G.

Noo sitten siinä turnauksessa se P$G:een Cavani teki 2 maalia ja tappio 0-2. :/

Tänään CPU:n pelaaja filmasi pilkun mua vastaan. Ihan puhtaasti oma toppari otti pallon pois, mutta samalla hetkellä rupesi vastustaja kaatumasn. Selostajat jotain huuteli filmaamisesta, siitä sen aluksi tajusinkin. Eka reaktio oli, että "mitä ****** sä tuomari teet?!" hidastuksesta sen sitten näki selvästi, pelaajan animaatiossa jalat vain lähti alta. Ihan hauska juttu, mutta toisaalta vituttaa täysin puhdas taklaus ja tuollainen filmailu.

Nyt tuli Espanjan Cupin 3. kierroksella Real Betisiä vastaan sellaista kusetusta, mitä muutamat ovat täällä maininneet. Eli vastustaja vain tuli lähelle ja vei pallon aina automaattisesti pois multa, ei sitä oikein voinut millään estää kuten normaalisti pystyy. Välillä se vielä ihan selvästi rikkoi, mutta oli ilmeisesti vähän rennompi tuomari ja pilli oli siltä jäänyt kotiin. Pyrin vain pelamaan niin, että välttelisi vastustajaa ja yritin huiputtaa sitä aina, kun vain vähänkin oli saumaa. Eihän siitä mitään tule, että tappelet hampaat irvessä kaksi ottelua Cupissa toista vastaan, joka selvästi huijaa. Siihen päälle se nopea ja tarkka syöttely sekä viimeistely niin puhutaan vastustajasta, jolla on jo selvä etu puolellaan.

Muuten tuli kyllä ihan kivoja pelejä, kun pitkästä aikaa pelasin vähän enemmän. Rival-ottelut on kyllä koodin osalta pahasti rikki, pelkkää liukutaklaus showta ja CPU ottaa keltaisia sekä punaisia joka kerta. Sitten, kun hyökkäyspeli on niissä peleissä vielä sellaista Barcamaista lyhytsyöttelyä Real Madridin nopeudella ja päättäväisyydellä niin eihän se realisitisen näköistä ole.

Hienosäädettävää Konamille löytyy, mutta onneksi ne on yleensä Datapackien yhteydessä parantaneet peliä vielä lisää.

Mites onko pelissä bugeja esim.option filesin ladattua ja asennettua??

Option filet ei juuri edes pysty bugeja aiheuttamaan. Ja ei muutenkaan ole tullut bugeja vastaan.

Itselläni on peli kaatunut pari kertaa, kun olen ML selannut my teamia negotations kohdassa nopeasti.

Ja se pelaajan päällä oleva kursori bugittaa kuvan reunassa, siirtyy pelaajan yläpuolelta sen päälle. Blimp kamerasta ei pysty tuon takia käytännössä pelamaan, toki itse en sitä muutenkaan käyttäisi.

Eipä juuri muuta ole tullut vastaan sen pusku bugin lisäksi. Parilla eri foorumilla noin 10 ihmistä on siitä valittanut. Yhdellä tyypillä ei ilmeisesti mikään kikka auttanut, mikä muilla on auttanut.

Itselläni on peli kaatunut pari kertaa, kun olen ML selannut my teamia negotations kohdassa nopeasti.

Ja se pelaajan päällä oleva kursori bugittaa kuvan reunassa, siirtyy pelaajan yläpuolelta sen päälle. Blimp kamerasta ei pysty tuon takia käytännössä pelamaan, toki itse en sitä muutenkaan käyttäisi.

Eipä juuri muuta ole tullut vastaan sen pusku bugin lisäksi. Parilla eri foorumilla noin 10 ihmistä on siitä valittanut. Yhdellä tyypillä ei ilmeisesti mikään kikka auttanut, mikä muilla on auttanut.
Tuosta puskemisesta tein semmosen huommion että pelaajat ei hyökkäyspään boxissa puske ellei ne tule siihen liikkestä. Tietysti tiedän että kun itelläni on pituutta noin 160cm niin itse en pääsekään pukkaamaan kun liikkeestä :D

Sitten on kuitenki topparit jotka on lähtökohtasesti aina pidempiä kun se joka vartioi. Ne pää maalit mitä mä oon tehny on tullu juoksusta kohti maalia siihen keskitys pelaajan eteen niin se pukkaa sen sisään. Paikallaan ei tapahdu mitään.

Mä sain sen yhen trophin en nimeä muista mutta selitys on että (Tee puolustajalla maali) siitä kun kokeilin pelata Barcalla (edelleen ainoa peli sillä joukkueella.) Voitin Benfican 4-1 Umtiti laitto sen viimesen kulmasta jalalla 7 metristä takaylänurkkaa. :D Umtiti on kuitenki toppari niin vois puskeekin pallon byyriin.

Itsekin huomasin kun Bundesliigaa pelasin että kuinka samalla tavalla kaikki joukkueet pelaa... :/ Päätin sitten vaihtaa Italian Fiorentiinaan. Selkeesti näkyy kun vastustaja vaihtuu että samalla pelitapa vaihtuu. Semmosen vähän huvittavan huomion tein että oon tehny 8 peliin 12 maalia koko joukkueella.
Ei siinä mitään Sarjakärki Juven Higuain on tehny yksinään saman määrän maaleja. :D

Kyllä ne pelaajat myös paikaltaan suostuu puskemaan boxissa, mutta eivät toki joka kerta. Hyvin ovat kuitenkin tuon mallintaneet, että kannattaa tulla liikkeestä puskemaan ja lisäksi se puolustaja oikeasti häiritsee tilanteessa.

Se puskubugi taas on sellainen, että voi laittaa 100 keskitystä boksiin ja tulee 0 puskua. Ihan sama minkälainen tilanne on. Onneksi itse pääsin siitä eroon, sillä muuten olisi saattanut pelit jäädä siihen. Eilen just joku valitti, että miten joutuu vaan laittamaan keskityksiä maata pitkin ja kirosi peliä.

Jotenki on vahva tunne et peli tulee kaatumaan jossain vaiheessa..

Löytyskö joku Suomi pelaaja pelaamaa netissä ihan sitä JALKAPALLO nimistä peliä? Eikä vaan juostas päästä toiseen :D
Tuolla on tuo joku Friendly lobby mihin voi toisen pelaajan kutsuu....

Viimeksi muokannut moderaattori:

Se siitä Barcelonan lisenssistä... ML:ssa oli vieraspeli Camp Noulla, ei mitään hymneja kuulunut ottelun alussa. Barca-Valencia on kuitenkin sen verran iso ottelu, että olisi voinut kunnon introt vetää ennen peliä ja nostattaa fiilistä.

Jospa vähän editois jengien nimiä oikeiks ja pelais vaik sitten tätä..jos nyt jaksaa..

Ylös Bottom