Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Kyllä tuo Italian liiga on tavallaan inhottavan hyvä pelata. Sä saat pommin varmasti kakkossijan jos et pelaa Juvella mutta Juventus voittaa liigan noin 25 pisteellä joka tapauksessa. Ihan sama miten pelaat.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Kyllä tuo Italian liiga on tavallaan inhottavan hyvä pelata. Sä saat pommin varmasti kakkossijan jos et pelaa Juvella mutta Juventus voittaa liigan noin 25 pisteellä joka tapauksessa. Ihan sama miten pelaat.

Jaa eikö Juventusta voi millään voittaa??
 
No jopas jotakin! Ehkä sit vuosien saatossaku on hommannu tarpeeks kovan jengin,niin Juventuskin kaatuu??
Ja vaikka Juven jollakin ihmeellä voittaa niin siellä on ne 36 peliä jotain muuta joukkuetta vastaan. Ja niistä peleistä pitäisi ainakin saada enemmän pisteitä kun Juve saa omista vastaavista peleistään...

Juventus on voittanu oliko 6 vai 8 viimeistä mestaruutta ei ihme että joukkuetta ei nykypeleissäkään voi voittaa ellei onnistu täydellisesti koko matsin ajan.

Inter on tälläselle luovalle pelaajalle aika huono paikka kun kaikki hyökkääjät siis Sentterit on semmosia noin 175 pitkiä ei puhettakaan että päällä tekis joku maalia

Millä veskarin saa HEITTÄMÄÄN pitkän sitten kun se nopean hyökkäyksen mahdollisuus tulee niitä tulee se 1-3 per peli niin ne kannattais käyttää

Juventus on se toinen Euroopan jalkapallo joukkue joka voittaa liigan vaikka se vähän epäonnistuu. Ja jokainen joka vähän ajattelee tietää sen toisen joukkueen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Katso käyttäjän @officialpes twiitti: https://twitter.com/officialpes/status/788711288763510784?s=09

Tämän kuun lopussa päivitystä ja toinen päivitys tulee marraskuussa.

Vaikka ei varma voi olla niin uskon tuon perusteella, että myös 1080p saa PS4 Prolla parempaa grafikkaa kuten 4k-resolla. Veikkaan parempaa motion bluria ja selkeämpää sekä tarkempaa kuva pelin aika normaalista kuvakulmasta. Puhdasta spekulaatiota, mutta toivon tuollaista parannusta.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

PES Woldin verkkosivuille on nyt tullut ladattavaksi Bundesliga Option File. Lataussivulle pääset tästä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Option filen lataamisen tuskaa.... Mikäs USB-tikku tyypeillä on pelannut PS4:n kanssa? Kolmea eri tikkua kokeillut eikä yhtäkään plege tunnista??? Ja kyllä, olen formatoinut tikut oikeaan muotoon ja sieltä löytyy WEPES-kansio.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Kingston Datatraveler 4GB. Eikö pleikkari edes tunnista vai PES 2017? Peli voi joskus ilmoittaa, että tikkua ei löydy. Uudestaan painaa team importia niin toimii.

Aika mystistä mikäli ei toimi, jos tikku on kerran oikein formatoitu ja kansio laitettu. Oletko kokeillut molemmat USB-portit?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Kingston Datatraveler 4GB. Eikö pleikkari edes tunnista vai PES 2017? Peli voi joskus ilmoittaa, että tikkua ei löydy. Uudestaan painaa team importia niin toimii.

Aika mystistä mikäli ei toimi, jos tikku on kerran oikein formatoitu ja kansio laitettu. Oletko kokeillut molemmat USB-portit?

Mielenkiintoista, mulla on sama tikku....

Kokeiltu on molemmat portit, oon laittanut jatkopalikan kautta jne. Pidin kerran tikkua kiinni varmaan 15min jos vaikka löytäisi, mitään ei tapahtunut. Import vaiheessa plege tosiaan kysyy mitä tikkua haluan käyttää mutta mitään ei ruudulla näy. Jos otat tikun pois portista niin plege kyllä ilmoittaa että tikku poistettiin..?!?

Jotain outoa tos nyt on. Pitää vielä tänään duunin jälkeen kokeilla kikkailla. Oon formatoinut tikkuja sekä Windowsilla että Macilla, silti sama lopputulos. Eihän itse plegessä ole jotain asetusta ottaa USB-tikut käyttöön?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Mites teillä on Master League menny?Mitä uutta siinä on??

Onko peli mennyt jumiin??
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Mielenkiintoista, mulla on sama tikku....

Kokeiltu on molemmat portit, oon laittanut jatkopalikan kautta jne. Pidin kerran tikkua kiinni varmaan 15min jos vaikka löytäisi, mitään ei tapahtunut. Import vaiheessa plege tosiaan kysyy mitä tikkua haluan käyttää mutta mitään ei ruudulla näy. Jos otat tikun pois portista niin plege kyllä ilmoittaa että tikku poistettiin..?!?

Jotain outoa tos nyt on. Pitää vielä tänään duunin jälkeen kokeilla kikkailla. Oon formatoinut tikkuja sekä Windowsilla että Macilla, silti sama lopputulos. Eihän itse plegessä ole jotain asetusta ottaa USB-tikut käyttöön?

No nyt alkoi homma pelaamaan. Kokeilin toisella Windows-koneella formatoida tikun ja otin käyttöön PESWORLD-option filut. Aiemmin kokeilin DFL option filea ja se tökki ihan samantien..? Problem solved siis toisin sanoen.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Täällä tais olla Omppu vai kuka sano että sai kaikki joukkueet niin että on aidot paidat ja niin edelleen.... Mikähän se kikka oli että sen saa toteuttumaan? :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Täällä tais olla Omppu vai kuka sano että sai kaikki joukkueet niin että on aidot paidat ja niin edelleen.... Mikähän se kikka oli että sen saa toteuttumaan? :)

Muutin koneella Valioliigaa, LaLigaa ja Serie A:ta lukuunottamatta pelipaidat 1024x1024 kokoiseksi, kun ne oli 2048. Macilla onnistui kerralla kaikkien muuttaminen, niin ei mennyt tuhottomasti aikaa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Eikös ne pidä sitten sen jälkeen laittaa käsin import images kohdasta? Pienensin kuvat ja laitoin import team niin se meni edelleen niiden parempien kuvien puolelle viemään tilaa, vaikka laatu oli pieni.

Sen jälkeen laitoin import images ja käsin laitoin yhdelle joukkueelle ne huonommat laatuiset paidat. Ei vaan jaksaisi itse käsin laittaa jokaiselle joukkueelle.

Vaikka eihän se paha homma olisi, jos vertaa viime vuoteen ja siihen, kun käytin varmaan jotain 60-100h Bundesliigan tekemiseen :D
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Mulla on esim Portugalista Sporting Benfica Porto ja Braga neljä suurinta joukkuetta ne (14?) Muuta joukkuetta voi hyvinki laittaa sillä huonommalla laadulla.

Samoin se Espanjan kakkos liiga sieltäkin on 4 joukkuetta

KAIKKI MUU ON KUNNOSSA...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Eikös ne pidä sitten sen jälkeen laittaa käsin import images kohdasta? Pienensin kuvat ja laitoin import team niin se meni edelleen niiden parempien kuvien puolelle viemään tilaa, vaikka laatu oli pieni.

Sen jälkeen laitoin import images ja käsin laitoin yhdelle joukkueelle ne huonommat laatuiset paidat. Ei vaan jaksaisi itse käsin laittaa jokaiselle joukkueelle.

Vaikka eihän se paha homma olisi, jos vertaa viime vuoteen ja siihen, kun käytin varmaan jotain 60-100h Bundesliigan tekemiseen :D

Kyllä mulla meni ne ihan oikein sinne pienempiin. En mä niitä käsin laittanut, vaan import teamilla meni.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Kyllä mulla meni ne ihan oikein sinne pienempiin. En mä niitä käsin laittanut, vaan import teamilla meni.
Täytyy kokeilla uusiksi, kyllähän sen pelin tosiaan luulisi itse tajuavan minkä kokoista kuvaa siellä on.
 
Ylös Bottom