Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Kyllähän tämä on yksi parhaimman näköisistä peleistä jo valmiiksi, tuskin kauheasti voi parantua.

Täytyy melkein pro:lle silti tänään latailla, vaikka ajattelin tehdä sen vasta kiintolevyn saavuttua.

PS4 Pro 1080p: Pelikamerassa ei hirveästi eroa. Kuva on terävämpi (se tuli jo aikasemassa päivityksessä), mutta pelaajien detailit ei vielä ole samalla tasolla mitä PC:llä. Aikasemmin Konami on kertonut, että kaikilla stadioneilla peli ei ole pyörinyt tasaista 60fps. Eipä sitä hirveästi ole huomannut, mutta nyt pitäisi pyöriä kaikilla stadioneilla tasaista 60fps.

Hidastukset ja varsinkin välianimaatiot (pelaajat lähikuvassa) pyöri ennen jotain 20-30fps nyt ne pyörii tasaista 60fps. Näissä hidastuksissa oleva tarkempi nurmi mallinnetaan pidemmälle, ennen oli jotain pari metriä ja nyt noin 5 metriä. Nyt se useammin riittää piirtämään sitä koko ruudulle, mutta ei aina.

Voi olla, että peliä myös renderoidaan korkeammalla resoluutiolla. Sitä on kuitenkin hankala arvioida, kun kuvanlaatu ja ilme ei ole täydellinen. On kuitenkin riittävä.

Sanoisin, että FIFA 17 Pro tuki oli merkittävämpi itse pelaamisen aikana. Hidastuksen parannettu fps on kuitenkin iso asia. Omenaraato voi vaikka sitten kommentoida miltä peli näyttää 4K:na.

Joo nyt 4k versiota testattu. Pelasin eilen huonommalla telkkarilla ps4 versiota ja tänään 4k töllöllä pron kera.

En rehellisesti tietäisi kumpi on kumpi. Välivideot tosiaan kyllä pyöri sulavammin, mutta muita ongelmia oli.

Tai no ongelmia mitä en ole ennen huomannut, ei tarkoita siis etteikö niitä olisi ollut.
Eli kun ottelu alkaa ja tuli esim Barcelonan pelissä ilmakuvaa stadionista, niin pyöri tasaisesti, mutta yks kaks kuva nytkähti hetkeksi. Tyyliin 0,001sek kuva oli paikallaan, mutta näki tuon nykäyksen. Teki kolme kertaa siinä sen.

Lisäksi varjot pomppii tosi oudosti. Tai no esim ku pelaajat asteli stadionille, niin pelaajatunnelissa kun näytettiin pelaajia. Niiden kaulalle muodostui varjo, joka oli käsittämättömän sahalaitainen ja se värisi todella rajusti. Pisti heti silmään. Se oli joka pelaajalla. Välivideoissa se ei ollut niin pahaa, mutta näkyvää. Oli ihan nurmellakin stadionin valojen varjoissa myös.

Sit jostain syystä useammassa välivideossa ruoho oli epätarkkaa (tai no ei ollut, mutta..) ja sieltä horisontista lähtien se alkoi pieninä kaistaleina tulemaan upean näköiseksi. Eli ihan kuin olisi ollut ns normi ruoho ja se sen päälle lataili paremman reson tekstuuria pikku hiljaa.

Kaiken kaikkiaan kuten sanoin jo päivällä, tämä peli näyttää todella hyvältä jo ps4:lla, niin ei tämä ole se syy ostaa pro:ta/telkkaria, toisin kuin esim tomb raider ja uncharted.

OT: mitä Fifan päivitys toi pro:lle?

Sellainen oikea parannuskohde olisi tuo yksinäisen hyökkääjän paikka kyllä, siihen tarvitsisi saada joku fyysinen ja kliininen kaveri!

Se pitää näköjään pukea halunsa ja toiveensa sanoiksi, niin joskus ne toiveet toteutuvat. Vai onkohan se tämän Joulun aika ja taika? Tai ehkä se on vain tuurista kiinni tai jotain. No oli mikä oli, niin nyt se kliininen ja fyysinen kaveri sitten kärkeen tipahti, viimeisellä hetkellä, kun pyöräytin pallorulettia tällä haavaa viimeisen kerran koskien Barcan legendoja. Sieltäpä sitten tulla tupsahti
Ronaldo! Siis se ihan oikea brasilialainen Ronaldo!
.

Siihen se rulla vaan nätisti pysähtyi mustalle useampien kultaisten keskelle kolmatta kertaa viikon aikana! Muista ilmaisista tai varmoista 80+ agenteista ei sitten Marc-Andre Ter-Stegeniä ja Jeremy Mathieuta(me ollaan Barcan kanssa samiksii hei! :D) kummempaa tullutkaan, mutta ainahan nuo ilmaiseksi kelpaa! Nyt alkaa olemaan melkoinen supertiimi kasassa, kun kärjessäkin viilettää tekijämies ja maalivahdeiksikin on tarjolla pelkkiä staroja! :D

Laitetaan tähänkin maininnaksi vielä, että nyt on Plus-aikaa voimassa tauon jälkeen, joten kaverikutsuja voi PS4:n puolella laittaa nimimerkille Zamppa, jos haluaa tulla joukkuetta haastamaan.

OT: FIFA sai natiivin 4k reson, se on ihan terävä ja laadukas kuva pelin aikana. Muuten ei toki mikään ihmeellisen näköinen.

Pelasin lisää Pessiä Pro tuen jälkeen ja on tuo kyllä itselleni pettymys. Odotin hyvää ja selkeätä kuvaa pelin aikana. Välianimaatiot on kyllä erittäin näyttäviä, kun niissä on terävä kuva, sekä pelaajissa paljon detailia ja nyt sitten vielä siihen päälle 60 fps animointi.

Tänään tuli pro-pleikkari hommattua ja muutaman matsin ehti pessiä testailla. Täältä luettujen kokemusten perusteella ei odotukset ollut kovin korkealla tuon pro-tuen suhteen, mutta täytyy sanoa että positiivisesti tuo yllätti. Omaan silmään 4k-tv:llä aika huomattavastikin terävämpi kuva kuin aiemmin. Ennen näytti varsinkin kentän kauemmalla laidalla pelaajat koostuvan jotakuinkin viidestä pikselistä, mutta nyt noista sentään sai jo jotain selvää edes. Toki olisihan tuossa varmasti parantamisen varaa edelleenkin.

Muilta foorumeilta kun luin,pari pelaajaa oli sitä mieltä että Barca ja Juventus ovat liian hyviä Master Leaguessa..

Toivottavasti Konami saa ensi vuoden versioon nostettua 2048*2048-resoluutioisten paitojen määrän. Vaihdoin World Soccer Packin PES Universen Option Fileen ja otin sieltä itselle tärkeimmät liigat eli Premier Leaguen, Sky Betin, La Ligan, Serie A ja Serie B:n. Bundesliigan laitan varmaan 1024-versiona.

Hienoa kuitenkin, kun on valinnanvaraa Option Fileissa.

EDIT:

PES Worldin PS4 Option File Downloads -sivulle on ilmestynyt Coming Soon -ikkunoita:

- UEFA Champions League
- UEFA Europa League
- French League
- French 2nd League
- Italian 2nd League
- Dutch League

Suosittelen latamaan Pes gaming sivustolta: Chris's Best of Everything OF. Se yhdistää muiden tekemiä Option Filejä ja tekee siitä kaiken sisältävän kokonaisuuden. Saa mm. Mexicon, MLS, Japanin ja kaikki CL/EL joukkueet.

Itse vaihdoin siihen Pesworldista ja olen ollut oikein tyytyväinen. Toki Chrisin BoE OF käyttää mm. Pesworldin asuja.

Suosittelen latamaan Pes gaming sivustolta: Chris's Best of Everything OF. Se yhdistää muiden tekemiä Option Filejä ja tekee siitä kaiken sisältävän kokonaisuuden. Saa mm. Mexicon, MLS, Japanin ja kaikki CL/EL joukkueet.

Itse vaihdoin siihen Pesworldista ja olen ollut oikein tyytyväinen. Toki Chrisin BoE OF käyttää mm. Pesworldin asuja.

Laitoin kans tuon vähän aikaa sit. Oli hyvä ku sai kaiken kerralla kuntoon.

Kannattaakohan aluksi poistaa kaikki mitä tuohon PesWorldin pakettiin liittyy? Ja ladata kaikki uusiksi? Vai onko se järjestelmä niin fiksu että se päällekirjoittaa suoraan? 4 eri versioo mikähän noista nykyään toimii?

PES 2017 BOE Patch Version 2
PES 2017 BOE Patch Version 2 Fix 1
PES 2017 BOE Patch Version 2 for DP2 Update
PES 2017 BOE Patch Version 2 for DP2 - STANDALONE

Itse poistin edit datan ja tein uuden edit datan. Sitten asensin tuon alimman eli stand alone for DP2.

Nyt on PES2017 taas tarjouksessa Playstation Storessa, 23,95 €. Tuohon hintaan oli jo pakko napata itsellekin.

EDIT: tuo olikin Plus-jäsenhinta, muille 29,95 €.

Miksi tuossa paketissa on esim Argentiinan ja Brassien Liigat? Niillä on molemmilla lisenssi. Mihin se Usan tai Japanin Liiga on tarkoitus laittaa pleikkarilla? BundesLigan heitin siihen PEU Liigan päälle

Ajattelin aloittaa Liverpoolilla uran :) Kun kaikki on kunnossa.

Brasilian liigan joukkueissa on paljon mukana feikki nimiä ja rosterit ei ole oikein ajantasalla. Osa johtuu ihan vain sekavista lisensseistä. Argentiinan liigasta en tiedä, varmaan managerit, stadionit ym. laitettu kuntoon.

Japanin liiga taisi mennä PAS Leaguen päälle ja MLS sitten sen kolmannen feikin liigan päälle.

BLaaablablayadayada HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA!

Dreamteam

----------------------Joulupukki----------------------

---Sun faija-------Mun faija------Eero------Veijo---

--------------------Mun Serkku-------------------------

-------Sun Mumma-------------Mun Mumma---------

---Mun Mutsi-----Sun Mutsinmutsi-------Sun Mutsi--

Onko täällä PC:llä pelaavilla seuraavaa ongelmaa:

Xbox Onen ohjain on sekaisin Direct Inputilla, mutta XIpnputilla toimii napit kuten pitää? Oli tuo ongelma PES 2016 MyClubissa ja näemmä vielä myös tässäkin pelissä tuo. Mikä tuon tekee?

Meinasin nyt ostaa uuden PES:n, mutta tuo pitää varmistaa ensin että ohjain toimii varmasti pelissä.

Itse koitin käyttää DS4:lla direct inputtia, mutta oli napit ihan sekaisin. Sitten tein siitä DS Toolilla Xbox ohjaimen ja valitsin xinputin käyttöön niin sitten toimi ihan hyvin.

Joten luulisi Xbox ohjaimen xinputilla toimivan niin kuten pitää.

Itse koitin käyttää DS4:lla direct inputtia, mutta oli napit ihan sekaisin. Sitten tein siitä DS Toolilla Xbox ohjaimen ja valitsin xinputin käyttöön niin sitten toimi ihan hyvin.

Joten luulisi Xbox ohjaimen xinputilla toimivan niin kuten pitää.
Niin siis XInput toimii täysin normaalisti, vaikka se asetus varoittaakin jostain mahdollisesta ristiriidasta. Mutta kovin kovin outoa ettei Konami ole saanut korjattua DirectInputtiin noin yksinkertaista asiaa yli vuodessa. Yksi syista miksi vaan mietityttää toi PC-version ostaminen. Mutta kun maksaa 30e ja noi legendat koukuttaa, niin menkööt.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Luulin että missasin juuri nuo vuoden vaihtumisen login-bonukset, mutta kyllä tuo noita mulle antaa joka päivä nyt ja kalenterin mukaan nuo loppuivat 28.12. Aivan hieno asia kyllä ja jälleen Konamille peukkua asiakaspalvelusta.

Honda ainoa merkittävä pelaaja noista pelin aloituksen bonuspalloista. Muuten tuli peruspelaajaa hopeapalloista pääosin. Ei käynyt joulu täällä siis.

Ostin ensimmäisenä Pep Guardiolan Citystä 770 coinsilla, kun sain noita niistä eri tehtävistä. Mutta eihän tuo edes ole Pep, vaan Pellegrinin taktiikathan nuo. Tuossa saa kyllä Konami skarpata, kun edellisissäkin versioissa niissä vaihtuvissa managereissa ollut mitään taktiikallista eroa, vain formaatio muuttui. POTY-kampanjaan ei näemmä kauheasti kannata XP:tä tuhlata, ennemmin odotan sitä legenda-kampanjaa ja ostan vain joukkueen jolla voi pelata vähän alusta. Lisäksi tuo pelaajien tuleminen palloista saisi hieman muuttua. Tarvitsen topparin ja ostinkin 4 DF-palloa putkeen Top Agentista+ yhden POTY-pallon. Sain 5 LB-pelaajaa putkeen... Onneksi Kolasnic noista osaa pelata topparina ja saa jopa yhden ovr:n lisää tuolla paikalla.

Ylös Bottom