Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2019

En suostu itse heittämään vielä päivän perusteella tuon pelin tasolle. Vaikka se pelisarjan taso on noussut koko ajan.

Koko PES 6 pitäisi tehdä uusiksi. Vaihtaa vaan kokoonpanot tätä päivää vastaaviksi. Ironista kirjoittaa tämä tänään 31.8. Huomena joukkueet on jo ihan muuta :D

Tuota PES 6 remakea olen itsekin salaa toivonut vuosikausia. Ei vaan tule tapahtumaan. Tuskin tämä uusinkaan tekele tulee sitä mestariteosta ohittamaan, mutta nyt ollaan luullakseni niin lähellä kuin Fox enginellä on mahdollista päästä. Toki, mikään muukaan urheilupeli ei ole päässyt PES 6:sen tasolle. NHL 2K-sarja oli aikoinaan lähellä, mutta sekään ei ollut ihan niin hauska pelattava.
 
Viimeksi muokattu:
No niin nyt on täälläkin sitten myclub potkaistu käyntiin kunnolla. Ensimmäiset matsit siellä otettu ja suoriteltu ne managerointitehtävät ja vastaavat, joista kertyi mukavasti pointseja. Tarkalleen 700, jolla sain hankittua Ronald Koemanin manageriksi ja ostettua ne kaikki kolme satasen erikoisagenttia. Ensimmäisestä paukahti tosiaan jo eilen se 96 overallin Hakim Zieych. Tänään ensimmäisestä se Lyonin vasen laitapakki Mendy 84 overallilla, joka kyllä kelpaa varsin hyvin tässä vaiheessa kautta. Viimeistä availlessani sydän oli pysähtyä, pari lyöntiä jäi varmasti välistä! Agentin grafiikat vievät Ranskaan, pelaajaa kuvataan nappiksista ja säärisuorista alkaen, sukat siniset PSG:n pelisukat, kamera zoomaa ylöspäin...Odotan jo näkeväni täysin mustan ihon paljastuvan ja saavani "vain" 89 overallin Mbappen, mutta...HERRA ISÄ SE IHOHAN ON VAALEAMPI...Eihän se voi olla, vai voiko? KYLLÄ SE JUMANTSUIKKA ON! Se on 96 overallin NEYMAR! Melkein piti ottaa reisistä tukea...

Tämä nyt on tosiaan neljäs PES putkeen, jonka ostin ja jokaisessa olen myclubia pelaillut. Neymar on tällä hetkellä oma ehdoton suosikkipelaajani, Brasilian autenttinen paita(siis täysin sama, jota pelaaja käyttää maaotteluissa) löytyy numerolla 10 ja Neymarin nimellä, kun tilasin sen MM 2014-kesänä. Oma suosikkini siitä asti, kun kaveri Eurooppaan ja Barcelonaan tuli, eikä se suosikkius ole kadonnut, vaikka kaveri Pariisiin siirtyikin. Neymarista(ja myös Messistä) olen nyt monta vuotta unelmoinut ja tähän mennessä parhaat myclub-nostot ovat olleet Ronaldot: se alkuperäinen legenda 2017-versiossa ja 2018-versiossa CR7. Nyt nostin siis peräkkäisinä päivinä kaksi(2!) 96-overallin pelaajaa, eli ne parhaat mahdolliset, Ziyech ja Neymar. Erittäin hienoa tästä tekee tietenkin se, että nostot sattuivat heti pelin julkaisuun, eli saan nyt nauttia noista huippupelaajista täyden vuoden ajan!

Siis aivan kertakaikkisen upea tunne! Ei oikeasti tiedä oikein, miten päin tässä olisi :D Tekisi vaan mieli huutaa kurkku suorana "VIHDOIN MÄ SAIN SEN! VIHDOIN MÄ SAIN NEYMARIN PESSIN MYCLUBISSA!". Herranen aika tätä tunnetta...Nyt tarvitsee rauhoittua...
 
No niin nyt on täälläkin sitten myclub potkaistu käyntiin kunnolla. Ensimmäiset matsit siellä otettu ja suoriteltu ne managerointitehtävät ja vastaavat, joista kertyi mukavasti pointseja. Tarkalleen 700, jolla sain hankittua Ronald Koemanin manageriksi ja ostettua ne kaikki kolme satasen erikoisagenttia. Ensimmäisestä paukahti tosiaan jo eilen se 96 overallin Hakim Zieych. Tänään ensimmäisestä se Lyonin vasen laitapakki Mendy 84 overallilla, joka kyllä kelpaa varsin hyvin tässä vaiheessa kautta. Viimeistä availlessani sydän oli pysähtyä, pari lyöntiä jäi varmasti välistä! Agentin grafiikat vievät Ranskaan, pelaajaa kuvataan nappiksista ja säärisuorista alkaen, sukat siniset PSG:n pelisukat, kamera zoomaa ylöspäin...Odotan jo näkeväni täysin mustan ihon paljastuvan ja saavani "vain" 89 overallin Mbappen, mutta...HERRA ISÄ SE IHOHAN ON VAALEAMPI...Eihän se voi olla, vai voiko? KYLLÄ SE JUMANTSUIKKA ON! Se on 96 overallin NEYMAR! Melkein piti ottaa reisistä tukea...

Tämä nyt on tosiaan neljäs PES putkeen, jonka ostin ja jokaisessa olen myclubia pelaillut. Neymar on tällä hetkellä oma ehdoton suosikkipelaajani, Brasilian autenttinen paita(siis täysin sama, jota pelaaja käyttää maaotteluissa) löytyy numerolla 10 ja Neymarin nimellä, kun tilasin sen MM 2014-kesänä. Oma suosikkini siitä asti, kun kaveri Eurooppaan ja Barcelonaan tuli, eikä se suosikkius ole kadonnut, vaikka kaveri Pariisiin siirtyikin. Neymarista(ja myös Messistä) olen nyt monta vuotta unelmoinut ja tähän mennessä parhaat myclub-nostot ovat olleet Ronaldot: se alkuperäinen legenda 2017-versiossa ja 2018-versiossa CR7. Nyt nostin siis peräkkäisinä päivinä kaksi(2!) 96-overallin pelaajaa, eli ne parhaat mahdolliset, Ziyech ja Neymar. Erittäin hienoa tästä tekee tietenkin se, että nostot sattuivat heti pelin julkaisuun, eli saan nyt nauttia noista huippupelaajista täyden vuoden ajan!

Siis aivan kertakaikkisen upea tunne! Ei oikeasti tiedä oikein, miten päin tässä olisi :D Tekisi vaan mieli huutaa kurkku suorana "VIHDOIN MÄ SAIN SEN! VIHDOIN MÄ SAIN NEYMARIN PESSIN MYCLUBISSA!". Herranen aika tätä tunnetta...Nyt tarvitsee rauhoittua...

Komiat nostot, toi 96 Ziyech heti julkkarissa kyllä vähän särähtää korvaan
Huutonaurua 95 overallin Martialille, jolla puolustusta lukuun ottamatta kaikki arvot 89+ :D Ei mitään todellisuuspohjaa, ei kerrassaan mitään! :D
....
 
Tuntuu aika övereitä jengejä tulevan heti alkuun kaikille, saa nähä kauanko MyClub jaksaa kiinnostaa. Itsellekkin tipahti noista "TOTW" agenteista juurikin 96 Ziyech ja 86 Vaneken. Lisäksi joukkueesta löytyi ennen ensimmäistäkään MyClub peliä Virgil Van Dijk, Kolarov, Trippier, Callum Wilson, Lemar sekä lainapelaajat KDB ja Becks.
 
Tänään avasin kolme pakkaa, vihdoin tuli hyviä pelaajia. Ekasta tuli Kevin DeBruyne ja kolmannesta pakasta tuli CR7 sekä Mbappe, lol.

Toi joka viikko vaihtuva Featured players vaikuttaa ihan liian hyvältä, vaikka ilmeisesti niitä saa pelkästään Coinseilla. Ja samaten tuo Collectors Box, on aika over power.

Voi olla, että Konami ampuu oman nilkkaan antamalla näin hyviä pelaajia aivan liian helposti. Voisi kuvitella, että osa twitch striimaajista kyllästyvät aika nopeasti mikäli joukkue on täynnä huippupelaajia eikä ole hirveästi mitään pelaajia jäljellä mitä metsästää.

Toki gameplay on hyvää MyClubissa ja legenda-kampanjat varmasti houkuttaa väkeä pelin pariin vaikka olisi kyllästynyt.

Aika hyvin pystyy myös manuaaleilla pelamaan netissä, mitä nyt tuo yhteys on ollut tahmainen jokaisessa pelissä verrattuna offlineen. Se tietenkin hankaloittaa pelaamista manuaaleilla. Koskakohan Konami saa Onlinen oikein kunnolla kuntoon, ei varmaan ikinä.
 
Luojan kiitos konami onnistui! Viime vuotisen täysin turhan flipperipallon jälkeen pelaaminen on taas erittäin miellyttävää. Nyt on jälleen samanlaisia fiiliksiä kuin kahden vuoden takaista pessiä pelatessa.Pelissä tuntuu olevan kaikki aika hyvin balanssissa,ja koska kyseessä on videopeli en viitsi ihan pienistä puutteista valittaa. Kun nyt vain ei pilattaisi peliä millään epäonnistuneella patchilla.Tosin tuo korjauspäivityksillä pelin pilaaminen taitaa olla enemmän EA:n hommia.
 
Pelitunteja takana nyt jotain +10 tuntia. Jotain mietteitä sen perusteella.

- vapareita tulee suht paljon, kortit sen sijaan aika tiukassa
- hyvillä vetäjillä, kuten Coutinho ja Messi, vapareista on aika helppo ampua maali (5-6 maalia tehnyt, kun kautta pelattu ~12 peliä.)
- maalivahdit on selkeästi parempia tässä, kuin viime vuoden pelissä (paljon 1-0 pelejä, vaikka Barça!)
- vastustajat pelaa todella vaihtelevasti, osa prässää vastustajan maalivahdilta asti, jotku tiimit vetäytyy kilpikonnaan.

Kaiken kaikkiaan erittäin miellyttävä kokemus ollut, ainut mitä olen välillä kironnut, on vastustajan maalivahti.
Nämä havainnot tehty superstar(syöttöapu) ja top player(manuaali) tasoilla.
 
Komiat nostot, toi 96 Ziyech heti julkkarissa kyllä vähän särähtää korvaan

Kiitokset. Olen samaa mieltä, että osa noista julkaisun erikoispelaajista on vähän irti todellisuudesta ja toivon, ettei joka viikko ole tarjolla tuollaisia. Tämän viikon pelaajat olivat normaalia halvempia, vain 100 pojoa per pelaaja, joten oletan ja toivon, että kyseessä oli tällainen julkkaritarjous, eikä tulevina viikonloppuina noin helposti saa noin kovia pelaajia. Tosin aikaisempinakin vuosina julkkarina on ollut tarjolla esim. TOTY-pelaajia, joten ehkä tämä oli nyt tuon vastine, kun TOTY-pelaajaa ei tällä kertaa ollutkaan. Oikeastaan hyvä näin, koska viime vuosina TOTY on tarjonnut aina käytännössä samat pelaajat. Nyt oli tarjolla ihan erilaisia vaihtoehtoja.

Itsekin toivon, että nämä superpelaajat olivat nyt tässä ja jouluna sitten aikaisintaan seuraava erä. Menee maku tuosta pelimuodosta, jos kuukauden päästä kaikilla on pelkkää mustaa palloa täynnä sekä aloitus että penkki. Tästä huolimatta aion nauttia täysin siemauksin Neymarista ja Ziyechistä. Jälkimmäinenkin kuitenkin on sellainen "puolisuosikki" itselle, vaikka noita Ajaxin pelejä tuleekin nähtyä tosi vähän. Kaveri kuitenkin iski silmään kesän MM-kisoissa, vaikkei Marokko ihan kauhean hyvin pelannutkaan.
 
Katsos, @thejanze. Olenko hullu, vai kuvittelenko että et ole hetkeen kirjoittanut palstalle? Enihuu, nyt alkuinnoistuksen jälkeen samaa mieltä noista overalleista, ei näin.

Oma jengi on nyt seuraavanlainen:

Laina-Hulk-G.Simeone 93
Krjeci-Laina-Coutinho-Beckham
A.Diawara
F.Mendy 84-Chedjoudou-Maguire-D.Alves
LaFont

Lainaukkojen tilalle tulossa Mertens ja vielä joku nimeämätön pelaaja. Toppariosasto täyttä kuraa vielä ja Dani Alveskin level1.
 
Viimeksi muokattu:
Onko jollain käyny tsäkä että pääsee verkkoon pelaamaan?
Ihan sama mikä asetus syötöissä on päällä niin toista pelaajaa saa hakea yli puoli tuntia

Yks voitto verkkopelistä niin saa kaks trophya mutta mistä saisin vastustajan?
 
Itse olen löytänyt minuutissa pelin, vastustajia on ollut Suomesta, Ruotsista, Tanskasta ja Venäjältä.
 
Haluaako jotkut 2 PS4-pelaajaa tulla mun klaaniin CO-OP:n tänään? Yksi peli, jotta saa sen Klaanimatsin 50 coinsia alta.
 
75k + 500 coinsia haisemaan. Toisella 250 coins pyöräytyksellä Ranska -> Musta pallo -> Fekir. Ilme oli vähän meh, mutta kun avasin kaikki pelaajat, siellä odotti seurana Sterling ja Hector Bellerin. Kelpaa, sanoisinko.
 
PESWorld on nyt julkaissut myös LaLiga-Option Filen.



Myöhemmin lähiaikoina on tulossa Bundesliiga-Option File.

 
Onkoha jossai muualla skybet champiomship, kuin tuolla pesgaming foorumilla. Se on vähän vajavainen, luulisi psrempia jo olevan jossain..?
 
Ylös Bottom