Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2019

Tarviiko niiden olla kolme samaa duplicatea, eli esim. Lukaku x3, vai voiko olla ketkä kolme vaan?
Ite en oo päässy vielä treidailemaan duplikaatteja, sen perusteella mitä nähny niin kaikki ollu juuri 3 samaa pelaajaa. Pelaajan jonka saa vaihtokaupassa saa valita itse (muista samantasoisista) ja siitä saa lvl 1 version.
 
Ite en oo päässy vielä treidailemaan duplikaatteja, sen perusteella mitä nähny niin kaikki ollu juuri 3 samaa pelaajaa. Pelaajan jonka saa vaihtokaupassa saa valita itse (muista samantasoisista) ja siitä saa lvl 1 version.
Jes jes. Itse tuskin ihan heti olen tuollaisia saamassa, koska mitään rahaa en käytä peliin nyt. 11€ pistin startissa, kun ostin yhden managerin ja pyöräytin kolme palloa, kun 100 coinsia jäi uupumaan viidestäsadasta. Max. 20€ aion polttaa vielä, kun legendat tulevat erikoisagenttiin.
 
Joko bundesliiga on saatavilla? Ja ilmaiseksi nimenomaan. Pesworldiin tulossa on kai, mutta ei sitten vielä.
 
Nyt ei kyllä tule pelaamisesta toisia ihmispelaajia vastaan yhtään mitään. Ekat pelit meni hyvin ja menin voitosta voittoon, mutta neljä viimeistä on ollut aika kylmää kyytiä tuloksin 0-1, 0-2, 0-4 ja 0-2. En siis maaliakaan ole tehnyt. :D Tuo viimeinen peli vielä sellaista tyyppiä vastaan jonka rekordi oli 1-1-11. Ja onnistuin häviämään. Jotain teen nyt rajusti väärin, niin täytynee siirtyä taasen bottia vastaan pelaamaan jos sieltä saisi uutta vauhtia. :)

Mulle tuntuu usein käyvän urheilupeleissä niin, että aloitan hyvin mutta sitten tulee käsittämätön tappioputki. Syytä moiselle en ole keksinyt, ehkä siinä luovuus katoaa tai alkaa itsestään luulla liikoja tms.
 
Pelkkänä ML pelaajana, kannattaako ostaa vai jatkaa vanhalla?
Juuri olin tulossa kirjoittamaan aiheesta. Jatka vanhalla.

Vieläkään ei voi esim. muuttaa pelaajapalkat vs ostobudjettia, päiväsimulointia ei voi pysäyttää, pelaajaneuvottelut joko onnistuvat tai epäonnistuvat, mitään välimuotoa ei vieläkään ole. Yksi asia jonka huomasin uutena, on se että voit asettaa asetuksista kumpaan budjettiin rahavirrat tulevat, palkkoihin vai siirtoihin. Tuo on ainoa tapa jolla nyt sitten eroa voi säädellä. Reservijoukkuetta ei vieläkään ole, junnurosterin systeemi edelleen täysin sama. Yksinkertaisesti ja lyhyesti, noin mikään ei alkutestin perusteella ole muuttunut Master Leaguessa.

Kerron siirroista lisää kun huomaan niitä syntyvän.
 
Reservijoukkuetta ei vieläkään ole, junnurosterin systeemi edelleen täysin sama. Yksinkertaisesti ja lyhyesti, noin mikään ei alkutestin perusteella ole muuttunut Master Leaguessa.

Onhan tässä tuo youth academy, vai youth squad vai mikälie, ja nyt pystyt nostamaan junnuja ykköstiimiin myöa siirtoikkunan ulkopuolella. Sitä en vielä tiedä tuleeko ajan myötä jälleen näitä 16vee totteja ja pirloja yms.

Ite pelaan myös pelkästään master leagueta, ja pakkohan tätä on suositella. Peli on niin paljon itsessään parantunut, että ei tätä yksinkertaisesti voi sivuuttaa..
 
Onhan tässä tuo youth academy, vai youth squad vai mikäli
Niin, jonka myös viestissäni mainitsin.

Kalleimmat siirrot ekassa ikkunassa:

Varane -> ManU (37milj)
A.Robertson -> Bayern (24)
De Vrij -> Man City (23)
Danilo -> Brassiliiga (23)
Stones -> Brassiliigaan (23)
Matuidi -> Barca (23)
Doucore -> Brassiliiga (21)
Elyounoussi -> Turkin Liigaan (21)
Laporte -> PSG (21)
Mendy -> Chelsea (21)
Lucas Perez -> Jonnekin (18)
Luke Shaw -> Brassiliiga (18)
Forsberg -> Atletico Madrid (18)
Zabaleta -> Bordeaux (18)
Ogbonna -> Tolouse (17)
W.Reid -> Man City (18)
Bertran -> Turkin Liigaan (17)
jne.

Eli City myi melkein koko pakistonsa esim.
 
Samaa scriptattua paskaa edelleen Offline MyClubissa. Hyi helvetti. Botilla maalin edessä magneetti, mun pelaajat ei tee mitään ja omat syötöt menee ihan eri miehille, kuin minne tähtään. Ei jatkoon.
 

Liitetiedostot

  • IMG_20180904_205158.jpg
    IMG_20180904_205158.jpg
    1,7 MB · Lukukerrat: 9
Samaa scriptattua paskaa edelleen Offline MyClubissa. Hyi helvetti. Botilla maalin edessä magneetti, mun pelaajat ei tee mitään ja omat syötöt menee ihan eri miehille, kuin minne tähtään. Ei jatkoon.
Saman huomasin jää varmaan tänäkin vuonna pelaamatta.
 
Ai siinä "hopea"pallossa on myös kultaiset ja mustat mukana. 3-0 häviöllä olin Online-pelissä, kun vastustajan netti katkesi ja mulle tuli voitto.

Oli kyllä tuolle pelaajalle ihan oikein, perus myclubin spämmäävä vastus joka haki vaan samaa samaa kokoajan ja tuntui ikävä kyllä myös toimivan kovin murhaavalla prosentilla. En kerro pelityyliä tänne, ettei porukka apinoi. Hauska oli kyllä huomata, miten järkyttävä ero MyClubin ja Online VS:n välillä on, kun demoa testaili. Online VS oli ihan kivaa futista, mutta heti taas ensimmäinen MyClubin peli oli vaan sitä ettei mene kuin hermo ja ei vaan halua pelata enempää. Noh, sainpa pallon, vaikka se kurainen hopeamokke Venäjän Liigasta olikin.
 
Haluaisin kysyä millä "kiteillä" porukka pelaa. Ite en meinaa Löytää kivaa millään kun haluais vaihtelua millä yleensä oelaan. ATL mad ei ole enää ja Milan sekä Juniors ei enää sytytä. Ja myös vinkkiä miten tässä sais parhaiten mania. En oo pelannu aktiivisesti 2 vuoteen js pikku eroja tullu siitä Nyt jää fifa kauppaan kyllä koska tää vaan on niin paljon realistisemman oloinen. Ps4 on konsoli.
 
Ylös Bottom