Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 4

Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Truck sanoi:
Olis hauska kuulla mikä on teidän muiden ML-kauden maaliennätys? Viime kaudella joukkueeni ykkösmalitykki Adriano mälläs 39 maalia ja korjasi näin tittelin itselleen. Parhaillaan olevalla kaudella Adriano on jälleen iskussa: takana 7 ottelua ja 18 maalia.
Mun ennätys tuli eilen loppuneel kaudella. F. Torres:lla 33 maalia. Syötöt korjasin Robinho:lla kotiin 19 kpl. Viime kaudella tuli myös uudet joukkuekohtaiset ennätykset tehdyissä maaleissa 94 kpl, päästetyissä maaleissa 13 kpl ja pisteissä 88.
Edit:95->94
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Truck sanoi:
Olis hauska kuulla mikä on teidän muiden ML-kauden maaliennätys? Viime kaudella joukkueeni ykkösmalitykki Adriano mälläs 39 maalia ja korjasi näin tittelin itselleen. Parhaillaan olevalla kaudella Adriano on jälleen iskussa: takana 7 ottelua ja 18 maalia.

Joo, edelleen oma maaliennätys on Henryn 52 maalia.
Tuo siis kuudella tähdellä valioliigassa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

goofy sanoi:
Mun ennätys tuli eilen loppuneel kaudella. F. Torres:lla 33 maalia. Syötöt korjasin Robinho:lla kotiin 19 kpl. Viime kaudella tuli myös uudet joukkuekohtaiset ennätykset tehdyissä maaleissa 94 kpl, päästetyissä maaleissa 13 kpl ja pisteissä 88.
Edit:95->94



Mikä oli vaikeus tasona??
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

goofy sanoi:
Mun ennätys tuli eilen loppuneel kaudella. F. Torres:lla 33 maalia. Syötöt korjasin Robinho:lla kotiin 19 kpl. Viime kaudella tuli myös uudet joukkuekohtaiset ennätykset tehdyissä maaleissa 94 kpl, päästetyissä maaleissa 13 kpl ja pisteissä 88.
Edit:95->94
Kaverin kanssa pelatussa FC Porto kaudessa tehtiin maaleja yli sata maalia (arvio 102 maalia) ja päästöjen määrä en muista yhtään. TASO 6*
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

JuRka sanoi:
Ohjeet löytyvät aivan takuuvarmasti tämänkin ketjun uumenista mutta tässä pähkinänkuoressa:
1. Osta X-Port
2. Asenna X-Port ja kytke sitä käyttäen PS2 kiinni PC:hen
3. Imuroi option file
4. Siirrä option file X-Portin ohjelmaa käyttäen PC:ltä PS2:een

Pahoittelen kun joudun nostamaan tämän "puheenaiheeksi", mutta en saa X-portia toimimaan.
Laitoin tästä otsikon tuonne PS2 laitteet ym. osioon, mutta ajattelin josko täällä saattaisi joku tietää. Eli siis, ostin kaverilta X-Port V2, mukana tuli kaksi cd-levyä, mutta ei ohjeita. Netistä olen yrittänyt katsoa ohjeita, mutta en kuitenkaan saa PS2 ja PC:tä kytkettyä yhteistyöhön. Minulla on PC:ssä XP käyttiksenä ja PS2 on vanhempaa mallia. Ajattelin, että voisiko joku X-Portin omistaja, tai joku joka tietäisi asiasta kirjoittaa minulle selkeät "step by step" ohjeet? Ja tarvitseeko X-Port jonkun softan PC:lle, että tietojen siirtäminen onnistuisi? Kaverilta tosiaan tuli kaksi cd:tä mukana, mutta toisessa on vain ajurit ja toinen on tarkoitettu PS2:een.

Kiitos jo etukäteen jos joku tietäisi!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

kokeile kääntää se "mötikkä" toistepäin mikä liittää ne kaks usb johtoa toisiinsa.


eli:
1.asenna ohjelma pc:lle
2.laita johdot usbista usbiin
3.laita ps2 levy sisään ps2:teen ja käynnistä ps2
4.käynnistä ohjelma pc:ssä
pitäs toimia

itellä vanhin mahdollinen ps2 malli ja mainitsemasi v2 toimii hyvin.

ps.veikkausliiga päivitys ois tulollaan jos kiinnostaa...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

On tullut kaverin kanssa tahkottua peliä reilusti yli 10 kautta, nyt mennään 6 tähdellä. Alettiin miettimään, josko lohkoa pystyisi vaihtamaan menettämättä joukkuettaan. Ei oikein huvita alkaa enää pelaamaan Ivarov-Stremer-Ximelez-Castolo jne. -joukkueella. Voisiko joku jeesata?

Itse pelaan PC:llä, mutta Pleikkari -ohjainta kuitenkin käytetään. Mitään näppäimistöjä pelaamisessa tueta...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

-WaLuigi- sanoi:
On tullut kaverin kanssa tahkottua peliä reilusti yli 10 kautta, nyt mennään 6 tähdellä. Alettiin miettimään, josko lohkoa pystyisi vaihtamaan menettämättä joukkuettaan. Ei oikein huvita alkaa enää pelaamaan Ivarov-Stremer-Ximelez-Castolo jne. -joukkueella. Voisiko joku jeesata?

Itse pelaan PC:llä, mutta Pleikkari -ohjainta kuitenkin käytetään. Mitään näppäimistöjä pelaamisessa tueta...

Mun mielestä ei pysty, oon ittekkin mietiskelly samaa. Alkaa tylsistyttää pelata koko ajan samoja joukkueita vastaan, kun WEFA-turnauksissakin tulee yleensä vastaan joukkueita omasta liigasta.
Kerro mullekkin jos keksit ratkaisun.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Saiskos jostain uudet pelaaja päivitykset koneelle, nyt kun on uusi kausikin jo alkanut eikä uutta PESsiä vielä näy. Itsehän pelailen PCllä pleikkari ohjaimella tietty.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Ei nyt ihan PES 4:sta mut kolmosta kuitenkin.

Niin, että voiko noita pelaajia siirrellä joukkueesta toiseen kyseisessä pelissä.
Esim. haluaisin siirtää Vieira Juventukseen Arsenalista.
Onnistuuko?
Olen nimittäin päivittämässä UCL-joukkueet ja on typerää muokata pelaajia toisensa jälkeen.

X-Portin ostaminen ei nyt rahapulan takia ole mahdollista. :(
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

nizzi sanoi:
Ei nyt ihan PES 4:sta mut kolmosta kuitenkin.

Niin, että voiko noita pelaajia siirrellä joukkueesta toiseen kyseisessä pelissä.
Esim. haluaisin siirtää Vieira Juventukseen Arsenalista.
Onnistuuko?
Olen nimittäin päivittämässä UCL-joukkueet ja on typerää muokata pelaajia toisensa jälkeen.

X-Portin ostaminen ei nyt rahapulan takia ole mahdollista. :(

En nyt 100% varmuudella pysty sanomaan, mutta muistelisin että tuossa kolmosessa pelaajien siirto mahdollisuuden pystyi ostamaan PES-shopista.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

nizzi sanoi:
Ei nyt ihan PES 4:sta mut kolmosta kuitenkin.

Niin, että voiko noita pelaajia siirrellä joukkueesta toiseen kyseisessä pelissä.
Esim. haluaisin siirtää Vieira Juventukseen Arsenalista.
Onnistuuko?
Olen nimittäin päivittämässä UCL-joukkueet ja on typerää muokata pelaajia toisensa jälkeen.

X-Portin ostaminen ei nyt rahapulan takia ole mahdollista. :(

Register Player -> Club Teams -> valitse sieltä Arsu ja Vieira ja sit Juve ja klik
Ole hyvä
Tämän pystyy ostaa PES SHOP:sta jos et oo ostanut niin et voi siirtää.. pelaa tarpeeks saat pisteitä voit ostaa...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Pelaaja-lehti ja Konami järjestävät kaikkien aikojen PES turnauksen Suomessa. Karsinnat käydään Turussa, Tampereella ja Espoossa. Finaali pelataan Helsingissä. Turnauksen matsit pelataan PES4:n PlayStation 2 versiolla. Turnaukseen osallistuminen on täysin ilmaista!

Finaaliturnauksen voittaja pääsee palkintomatkalle Italian Sardiniassa lokakuun alussa järjestettävään Pro Evolution Soccer 5-pelin lanseeraustapahtumaan, jossa paikalla ovat Euroopan maiden PES-mestarit sekä pelin tekijät. Täysin maksetun lomamatkan ohella käyt taistoon Suomen puolesta PES 4:n Euroopan mestaruudesta.

Matkapalkinnon vuoksi turnaukseen osallistuvien pelaajien tulee olla 18 vuotta täyttäneitä.

Ennakkoilmoittautuminen turnaukseen alkaa maanantaina 5.9. osoitteessa http://www.pelaajalehti.com/pes kello 17:00.

Jokaiseen karsintaan otetaan mukaan rajoitettu määrä (64 kpl) ennakkoilmoittautumisia. Mukaan päässeet ilmoitetaan Pelaajan nettisivuilla 12.9. Ennakkoilmoittautuneiden tulee vahvistaa ilmoittautumisensa karsinnoissa paikan päällä, viimeistään puolta tuntia ennen karsintojen alkamista (klo 09:30).

Lisää tietoa turnauksesta Pelaajan boardeilla osoitteessa http://www.pelaajalehti.com/board/viewforum.php?f=7
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Onko ketään huomannu tälläistä?
Alottelin tuossa Euroopan futissarjojen käynnistymisen kunniaksi La Liga:n pelaamisen. Olin tietenkin tehny huomattavimmat siirrot ja olin siis siirtänyt Figon, Samuelin, Owenin ja Solarin pois Real Madridista. Sitten ku tuli peli Realia vastaan siellä ronaldo oli topparina, joku DMF kärjenä jne. kokoonpano täysin sekaisin. Siis eikö peli osaa päivittää kokoonpanoja siten että pelaajat pelaisivat edes omilla pelipaikoilaan, jos avauksesta siirtää pelaajia pois toisiin joukkueisiin.
Toivottavasti vitosessa ei ainakaan ole näin.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Mulla kävi nelosessa sama juttu maajoukkueiden kanssa. Päivitin register playerista maajoukkuiden kokoonpanoja ja sitten kun väänsin jotain international cupia, niin esim. Englannilla oli Andy Johnson oikeana laitapakkina. Ei ollut kovin kivaa jollain Kopteffilla viedä sitä ja päästä aina keskittään :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

semmonen kysymys, että pystyyks pes4:ssä editoimaan noita 'klassikkopelaajien' nimiä esim. maylar vai mikälieoli mölleriksi?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

aqua^ sanoi:
semmonen kysymys, että pystyyks pes4:ssä editoimaan noita 'klassikkopelaajien' nimiä esim. maylar vai mikälieoli mölleriksi?

Pystyy kait, mutta en ole varma.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

aqua^ sanoi:
semmonen kysymys, että pystyyks pes4:ssä editoimaan noita 'klassikkopelaajien' nimiä esim. maylar vai mikälieoli mölleriksi?
Kyllä pystyy, edit modessa.
 
Ylös Bottom