Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 4

Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

-WaLuigi- sanoi:
Kokeiltu on, muttei auta. Ja väsymystä tarkoitan.


Ja sen oon huomannu et jos käyt siellä "regulate condition" kohdassa treenailemassa joka viikko se ei auta. Oon käyny "treenauttamassa" poikiani yleensä joka toinen viikko, niin sillon on mulla ainaki pysyny kunnot kohillaan.

Ja voihan se olla et jossain välissä kautta jotkut pelaajat ovat vain niin heikossa hapessa, ettei auta vaikka kuinka treenaisit. On meinaan käyny niin että vaikka olet huilannut joka toisen pelin niin silti kunto ei nouse normaaliin.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Joo, elikkä tekisi mieli ostaa jalkapallo- peli ja osto halut suuntautuvat tietysti Pro Evon puolelle. Probleemana olisi, että ostanko Pro Evo 3:n vai Pro Evo 4:n? Onko näillä paljonkin eroa, kun tuon Pro Evo 3:n saisi kuitenkin n. 30e huokeampaan hintaan. Eli kannattaako maksaa pienistä (?) uudistuksista 30e enemmän?

Olisi kiva, jos sais vastauksia lähiaikoina, on tuo futisvimma nyt aika korkeella. ;)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Saabas sanoi:
Joo, elikkä tekisi mieli ostaa jalkapallo- peli ja osto halut suuntautuvat tietysti Pro Evon puolelle. Probleemana olisi, että ostanko Pro Evo 3:n vai Pro Evo 4:n? Onko näillä paljonkin eroa, kun tuon Pro Evo 3:n saisi kuitenkin n. 30e huokeampaan hintaan. Eli kannattaako maksaa pienistä (?) uudistuksista 30e enemmän?

Olisi kiva, jos sais vastauksia lähiaikoina, on tuo futisvimma nyt aika korkeella. ;)



Osta vaan suoraan PES4 ja hommaat siihen sit pelaajapäivitykset Pesfanin sivuilta. Et tule pettymään. Loistava peli.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Saabas sanoi:
Joo, elikkä tekisi mieli ostaa jalkapallo- peli ja osto halut suuntautuvat tietysti Pro Evon puolelle. Probleemana olisi, että ostanko Pro Evo 3:n vai Pro Evo 4:n? Onko näillä paljonkin eroa, kun tuon Pro Evo 3:n saisi kuitenkin n. 30e huokeampaan hintaan. Eli kannattaako maksaa pienistä (?) uudistuksista 30e enemmän?

Olisi kiva, jos sais vastauksia lähiaikoina, on tuo futisvimma nyt aika korkeella. ;)

Juu ehdottomasti suosittelen ostamaan nelosen. Pelattavuus on aivan uudella tasolla ja Master League erittäin addiktoiva.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Samaa virkan minäkin, PES 4 > PES 3.
Niin paljon paremman tuntuinen se vain on.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Joo kiitoksia kaikille vastanneille, ostin sitten PES4. Täytyy kyllä sanoa, että MAHTAVA peli etenkin kun edelliset futispeli kokemukset on PSonelta Fifa 2000 kanssa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Tässä olisi "laadukasta" viihdettä yhden videon täydeltä.

On tullut pelattua peliä nyt viime aikoina aika paljonkin ja varsinkin Master Leagueta. Kokkolan Palloveikot on noussut aina triplamestariksi asti. Pelaajien kehittyminen tuo aivan uutta addiktiota peliin ja monesti saa miettiä pistäisikö tuon lupaavan pelaajan vaiko tuon varman taiturin avaukseen. Pari ihmeellistä kehittymiseen liittyvää juttua on löytynyt kuten esim. se, että C. Ronaldo ei taida enää 20. ikävuoden jälkeen pahempia kehittyä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Hauska pätkä! Välillä ei hetken aikaa tiennyt tuleeko oikeaa matsia vai konsolipeliä :) Musavalinta humoristinen.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Nisupulla sanoi:
Hauska pätkä! Välillä ei hetken aikaa tiennyt tuleeko oikeaa matsia vai konsolipeliä :) Musavalinta humoristinen.

Jees, kuvamateriaali on osaksi omaa ja osaksi NapaKetun. Eron huomaa kuvanlaadusta ;) Viimeisen maalin tekeekin eräs teille yllättävänkin tuttu henkilö.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Paavi^ sanoi:
Tässä Pari ihmeellistä kehittymiseen liittyvää juttua on löytynyt kuten esim. se, että C. Ronaldo ei taida enää 20. ikävuoden jälkeen pahempia kehittyä.
Ei myöskään herra adriano kehity..
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Mitäs sanoisitte jos PES5:sessa ois jo punnat käytössä ja pelaajat maksais.Siis managerointia vähän joukkoon.Joku ManU/Chelsea/Real Madrid ois rikas,tosin tähtien palkatkin isompia.Sitte viel joukkoon cmtyyliset lööpit huhuineen,kehuineen,haukkuineen...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Onkos muuten siitä onlinellisestä ps2-versiosta kuulunut mitään? Konamihan väitti yhdessä vaiheessa julkaisevansa sellaisen ainakin Japanissa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Japanissa tosiaan ilmestyy 3.3. Winning Eleven 8 Liveware Evolution: http://www.konami.jp/gs/ps2/we8le/
Nettipelaaminen on maksullista, eikä tuota ole ainakaan toistaiseksi luvattu muualle.
'Seabass' Takatsuka on lupaillut nettipeliä PES5:een, joka siis ilmestyy vielä PS2:lle.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Kysymys tuosta off-season training:stä.
Pystyykö pelaajien arvoja parantaa useammin kuin yhden kerran off-seasonin aikana trainingissä?
Toisen(seuraavalla viikolla) kerran kun vedin vaparit, kuljetukset ja jne. samalla pelaajalla niin ainoat arvot jotka nousivat olivat team work ja stamina.
Ettei meinaa tulisi turhaa käyttettyä aikaa noitten veivaamiseen.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

goofy sanoi:
Kysymys tuosta off-season training:stä.
Pystyykö pelaajien arvoja parantaa useammin kuin yhden kerran off-seasonin aikana trainingissä?
Toisen(seuraavalla viikolla) kerran kun vedin vaparit, kuljetukset ja jne. samalla pelaajalla niin ainoat arvot jotka nousivat olivat team work ja stamina.
Ettei meinaa tulisi turhaa käyttettyä aikaa noitten veivaamiseen.

Ainakin meikä pystyi harjotuttamaan lisää (jos oikein muistan), siis eri millä oli harjoitellut viimeksi viikolla. Samalla viikolla ei tietenkään onnistu.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Tulipa aloitettua ML . Todella mukava pelailla, vaikkakin valikot hieman sekavat, 9 liigapeliä takana ja johdan 2 divisioonaa pisteen erolla seuraavaan. Voittoja tullut 3, tasapelejä 3 ja häviöitä ei toistaiseksi yhtään. Cupissa ollaan semifinaali vaiheessa ja ensimmäinen kohtaaminen ollut jo, jonka voitin 3-0. Saisi muuten todellakin tulla seuraavaan PES:n rahat noiden pojojen tilalle, kun niistä on niin vaikea käsittää ainakin toistaiseksi mikä on paljon ja mikä vähän.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Onnistuin eilen laittaa ML:ssä joukkueen konkkaan. En tienny ettei missään vaihees kautta saa mennä pisteet miinukselle, eikös aikaisemmissa versioissa saanu tehdä näin? Ei sillä et oisin tarkotuksella kuluttanut pisteitä niin paljon, olin ainakin katsovinani että mulla yli 35000 pistettä tilillä kun tein tarjoukset 15000+20000 siirtokorvauksilla. Meneekö kesken kauden tehtävissä siirroissa jotain muitakin kuluja kuin siirtokorvaukset? Oon mielestäni joskus aikasemmin ihmetellyt pisteiden tuloja ja menoja.

Onko kukaan muu ihmetyllyt samaa sattumaa kuin minä, et jos tekee kaikki vaihdot kohtalaisen aikasessa vaiheessa(<70min), niin varmasti loppupelissä joku loukkaantuu vakavasti eikä pysty jatkamaan peliä -> sattumaako? :confused:

Paavi sanoi:
Pelaajien kehittyminen tuo aivan uutta addiktiota peliin ja monesti saa miettiä pistäisikö tuon lupaavan pelaajan vaiko tuon varman taiturin avaukseen.
Totta!!

Itsellä valinta yleensä kohdistuu lupaavaan pelaajaan.
Oliko jollakulla suositella hyvin kehittyviä puolustuspään pelaajia?
Toki muitakin saa.
Mun joukkueisiin yleensä tiensä löytää Fabregas, Robinho ja Tevez kehittymään.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

goofy sanoi:
Onnistuin eilen laittaa ML:ssä joukkueen konkkaan. En tienny ettei missään vaihees kautta saa mennä pisteet miinukselle, eikös aikaisemmissa versioissa saanu tehdä näin? Meneekö kesken kauden tehtävissä siirroissa jotain muitakin kuluja kuin siirtokorvaukset? Oon mielestäni joskus aikasemmin ihmetellyt pisteiden tuloja ja menoja.

Onko kukaan muu ihmetyllyt samaa sattumaa kuin minä, et jos tekee kaikki vaihdot kohtalaisen aikasessa vaiheessa(<70min), niin varmasti loppupelissä joku loukkaantuu vakavasti eikä pysty jatkamaan peliä -> sattumaako? :confused:

Aikaisemmissa PES-peleissä joukkue on mennyt myös konkkaan, mikäli rahat ovat kauden lopussa miinuksella. En tosin itse ole missään pelin osassa joutunut lopettamaan Master Leagueta game overiin. Kesken kautta ei mene muuhun "rahaa" kuin siirtokorvauksiin, pelaajan palkat maksetaan vasta pre-seasonin jälkeen.

Tuo loukkaantumisjuttu on kyllä ihan sattumaa. En ole ainakaan itse törmännyt tuollaiseen.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

goofy sanoi:
Oliko jollakulla suositella hyvin kehittyviä puolustuspään pelaajia?
Toki muitakin saa.
Mun joukkueisiin yleensä tiensä löytää Fabregas, Robinho ja Tevez kehittymään.
Vincent Kompany Anderlechtistä kehittyy aika hyvää vauhtia, samoin kuin Carlos Alberto Portosta, jolla on technique jo 99.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

joo uus optionfile on ilmestynyt pienillä virheillä. Mutu pelaa jossain muualla ku juvessa, en nyt muista missä. Shefki on birminghamis vaikka siellä pelaa njazi mutta muuten hyvää jälkeä jälleen kerran.
Heerenvenin Yildrim vähä ihmetyttää... katsokaa hänen arvojaan...
 
Ylös Bottom