Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

JuRka sanoi:
Vincent Kompany Anderlechtistä kehittyy aika hyvää vauhtia, samoin kuin Carlos Alberto Portosta, jolla on technique jo 99.

No sittenhän asiat on hyvin.On Valenciassani Kompany,Tevez ja Robinho.Cesc pitäis tosiaan hommata!Paikkais tulevaisuudessa Barajan...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Siirtämistä koskeva kysymys.
Miten saan siirrettyä Romanin Villarealiin? Mun option-filessä Roman kuulu minkään joukkueen kokoonpanoon, vaan löytyy ainoastaan Argentiinalaisista pelaajista. Yritin jo siirtää maajoukkueen kautta seurajoukkueeseen mutta sitäkin kautta näkyi se pelaaja jonka korvasin Romanilla maajoukkueessa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Ohjeet löytyvät aivan takuuvarmasti tämänkin ketjun uumenista mutta tässä pähkinänkuoressa:
1. Osta X-Port
2. Asenna X-Port ja kytke sitä käyttäen PS2 kiinni PC:hen
3. Imuroi option file
4. Siirrä option file X-Portin ohjelmaa käyttäen PC:ltä PS2:een
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Nostetaanpas topicia ylös ja keskustelua aiheesta kaivataan:

Olen katsellut monia upeita volleymaaleja ym. kaukaa ammuttuja maaleja netissä. Kyseessä useimmiten kuitenkin on winning-eleven eikä pes4. Itse en ole noissa kaukolaukausmaaleissa (=yli 25 metriä) onnistunut koskaan ja rupesin miettimään, onko pes4:ssä vaikeampaa (mahdotonta?) tehdä kaukolaukasmaaleja. Winning-elevenin uusimman version kuitenkin periaatteessa tulisi olla lähes sama peli kuin pes4..? Yksi vaihtoehto tietysti on, että olen vain niin surkea kaukolaukauksissa.. :confused:
Onko muilla samantyyppisiä kokemuksia, vai saatteko kaukolaukaukset uppoamaan pes4:ssä?
Hauskaa olisi kuulla myös kommentteja winning-eleveniä pelanneilta! Ja tietysti ohjeita jos täältä löytyy kaukolaukauksien taitajia! ;) (btw, itse pelaan yleensä ronaldolla, joten miehessä ei pitäisin olla vikaa..)


Kuinkahan pitkälle olette pelanneet Masters Leagueta? Itse olen menossa muistaakseni vuodessa 2008-2009. Mietin vain sitä, että noseeko nykypäivän huippupelaajista myös huippujunnuja, sillä toistaiseksi ei todellisia superlahjakkuuksia lopettaneista pelaajista ole vielä junnuiksi ilmestynyt muita kuin Paolo Maldini, jolla puolustus olikin muistaakseni 91 18-vuotiaana! :D Ja Maldinilla oli siis muutkin arvot kelvollisia, eroten niistä joistakin superjunnuista joilla lähes kaikki fyysiset arvot on 97, mutta muuten ovat täydellisiä puujalkoja..
Ainiin, Zola oli myös ihan treenattava junnu, ei kuitenkaan mikään armoton superstara.

Mietinkin, että kun esim. sellaiset herrat kuin Zidane ja vaikkapa roberto carlos lopettavat, niin kuinka hyviä ne ovat sitten tullessaan uudestaan junnuina peliin? Tässäkin ilmeisesti on osittain sattuma pelissä, koska ensimmäisessä masters league kaudessa bergampin lopettaessa hänestä tuli selkeä ykkösjunnuni vaikuttaen todella lupaavalta 17-vuotiaalta. Tällä hetkellä pelaamassani masters leaguessa nuori bergamp on vain junnu muiden joukossa, jota en kelpuuttanut omaan miehistööni..

Odotankin innolla ja mielenkiinnolla, nouseeko nykypäivän supertähdistä lopettaessaan myös tulevaisuuden supertähtiä vai saattavatko kaverit olla vain perushyvää keskitasoa.
Kommentteja kuulisin mielellään masters leagueta pitkälle pelanneilta, toki muiltakin jos tietoa asiasta on!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

blayer sanoi:
Olen katsellut monia upeita volleymaaleja ym. kaukaa ammuttuja maaleja netissä. Kyseessä useimmiten kuitenkin on winning-eleven eikä pes4. Itse en ole noissa kaukolaukausmaaleissa (=yli 25 metriä) onnistunut koskaan ja rupesin miettimään, onko pes4:ssä vaikeampaa (mahdotonta?) tehdä kaukolaukasmaaleja. Winning-elevenin uusimman version kuitenkin periaatteessa tulisi olla lähes sama peli kuin pes4..? Yksi vaihtoehto tietysti on, että olen vain niin surkea kaukolaukauksissa.. :confused:
Onko muilla samantyyppisiä kokemuksia, vai saatteko kaukolaukaukset uppoamaan pes4:ssä?
Hauskaa olisi kuulla myös kommentteja winning-eleveniä pelanneilta! Ja tietysti ohjeita jos täältä löytyy kaukolaukauksien taitajia! ;) (btw, itse pelaan yleensä ronaldolla, joten miehessä ei pitäisin olla vikaa..)

Kyllä mulla aina silloin tällöin kunnon kaukolaukaukset onnistuu. Parhaiten saa vedettyä vastapalloon kulmatilanteesta jos vastustaja purkaa pallon pois maaliltaan. On tullu vedettyä reippaasti yli 30m:stä sellasella jengalla maaleja, et on meinannu itku päästä itteltäki.

Ja onnistuu ne kaukolaukaukset ilman vastapalloon vetämistäkin. Vähä tuuria ja taitoa niin saa aikaan hienoja kaukolaukausmaaleja. Ei muuta ku treenaamaan, kyl se siitä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

blayer sanoi:
Nostetaanpas topicia ylös ja keskustelua aiheesta kaivataan:

Kuinkahan pitkälle olette pelanneet Masters Leagueta? Itse olen menossa muistaakseni vuodessa 2008-2009. Mietin vain sitä, että noseeko nykypäivän huippupelaajista myös huippujunnuja, sillä toistaiseksi ei todellisia superlahjakkuuksia lopettaneista pelaajista ole vielä junnuiksi ilmestynyt muita kuin Paolo Maldini, jolla puolustus olikin muistaakseni 91 18-vuotiaana! :D Ja Maldinilla oli siis muutkin arvot kelvollisia, eroten niistä joistakin superjunnuista joilla lähes kaikki fyysiset arvot on 97, mutta muuten ovat täydellisiä puujalkoja..
Ainiin, Zola oli myös ihan treenattava junnu, ei kuitenkaan mikään armoton superstara.

Mietinkin, että kun esim. sellaiset herrat kuin Zidane ja vaikkapa roberto carlos lopettavat, niin kuinka hyviä ne ovat sitten tullessaan uudestaan junnuina peliin? Tässäkin ilmeisesti on osittain sattuma pelissä, koska ensimmäisessä masters league kaudessa bergampin lopettaessa hänestä tuli selkeä ykkösjunnuni vaikuttaen todella lupaavalta 17-vuotiaalta. Tällä hetkellä pelaamassani masters leaguessa nuori bergamp on vain junnu muiden joukossa, jota en kelpuuttanut omaan miehistööni..

Oon itse kanssa vuodessa 2008(5.kausi). Onhan noita lopettaneita ilmestyny nuorina takaisin, mainitsemasi Zolalla ja Maldinilla on kyl kunnon arvot. Muuten noi lopettaneet pelaajat on mulla ollu pitkälti veskareita ja puolustajia. Sit mul on myöstullu jotain mulle tuntemattomia nimiä huikeilla arvoilla >96 lukuunottmatta laukasu ja keskitys tarkkuuksia ja tekniikoita.

blayer sanoi:
Odotankin innolla ja mielenkiinnolla, nouseeko nykypäivän supertähdistä lopettaessaan myös tulevaisuuden supertähtiä vai saattavatko kaverit olla vain perushyvää keskitasoa.
Kommentteja kuulisin mielellään masters leagueta pitkälle pelanneilta, toki muiltakin jos tietoa asiasta on!

Ymmärsinkö oikein tosta sun Bergkamp tarinasta että lopettaneilla saattaa arvot vaihdella palatessaan eri pelikerroilla? Mun mielest ois mahtava juttu jos nykypäivän tähti ei tarkottais automaattisesti tähteä palatessaan junnuna.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

goofy sanoi:
Ymmärsinkö oikein tosta sun Bergkamp tarinasta että lopettaneilla saattaa arvot vaihdella palatessaan eri pelikerroilla? Mun mielest ois mahtava juttu jos nykypäivän tähti ei tarkottais automaattisesti tähteä palatessaan junnuna.

Kyllä ymmärsit. Ainakin Berqampin kohdalla kahdessa erillisessä masters leaguessa junnuarvot olivat mielestäni merkittävästikin eri luokkaa. Kieltämättä tuo, että nykypäivän tähti ei välttämättä tarkoita superjunnua, voisi olla ihan hyväkin, mutta itse ainakin odotan semmoista todellista läväytystä jostain nykypäivän tähdestä sitten junnuna! :D Tällä hetkellä joukkueeni on sen verran kova, etten nuita keskitasoa parempiakaan junnuja oikein viitsi ottaa, koska eivät monenkaan vuoden treenauksen jälkeen yllä tod. näk. sille tasolle, jota avauksen mieheltä vaaditaan. Toki nykyisetkin avauksen miehet joskus lopettavat, joten etenkin siksi toivon joskus eteen tulevan myös huippujunnuja, jotka pystyvät nämä paikat todella korvaamaan pelitason laskematta. Vaikka ero hyvän ja erinomaisen pelimiehen välillä arvoissa voi näyttää pieneltä, on se mielestäni kuitenkin iso peliesityksissä. Erityisesti näiltä huippumiehillä olevat special ability -tähdet ovat mielestäni erittäin merkittäviä ja vaikuttavat oleellisesti esityksiin kentällä. Esim Zolalla ei näitä tähtiä taida olla juuri ollenkaan (en muista ihan varmaks), ja vaikka sillä hyvät arvot onkin, niin joskus tuntuu ettei pelisilmää ole tippaakaan. Tähän auttaisi jos olisi esim. playmaking (tai edes passing) tähti. (Itse siis pelaan ns. fix-moodilla eli pelaan vain yhtä miestä, kärkeä Ronaldolla, siksi tuo koneen pelisilmä on minulle erityisen tärkeä.)


Asiasta toiseen. Kokeilin nyt sitten Truckin innoittama ihan rohkeasti kaukolaukausta pelissä. Ensin piti tietysti vähä harkoissa reenailla.. Ottelu oli Mestareiden liigan puolivälierien toinen osa Lyonia vastaan. Sikäli aika panokseton maali, kun ekan olin voittanu 2-1, ja nyt siis pääsin Ronaldolla tykittämään AC Milanin 2-1 voittoon myös toisessa osassa kaukolaukauksella 36-40 metristä! :D (tarkistin etäisyyden training moodista myöhemmin). Oli kieltämättä aika hieno tunne, kun pallo helähti varkon perukoille. Siihen vaan Ronaldo tyylinsä uskollisesti rennosti tuuletti etusormea heiluttaen! :D

Näköjään kaukolaukauksissa on hyötyä jos on R1-juoksu pohjessa maalia kohti laukaistaessa. Kokemuksen mukaan silloin saa parhaiten voimaa laukaukseen. Kertookaahan muutkin jos olette, niin miten saaneet kaukolaukauksia onnistumaan.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

blayer sanoi:
Kyllä ymmärsit.
Hyvä homma

blayer sanoi:
Tällä hetkellä joukkueeni on sen verran kova, etten nuita keskitasoa parempiakaan junnuja oikein viitsi ottaa, koska eivät monenkaan vuoden treenauksen jälkeen yllä tod. näk. sille tasolle, jota avauksen mieheltä vaaditaan.

Mul joukkueen taso kans sen verran kova et pelaaminen alkaa menettää makua vaikeustason puuttumisen vuoksi. Edellisellä(4.) kaudella tuli tripla ja kaikissa peleissä tais tulla yhteensä 3 tappioo ja 3 tasurii. Viidennelle kaudelle vaihdoin jo puolet vaihtomiehistä keskitason junnuiks, mitä sitten yritän kehitellä huipuiks ja kehittämisen kautta tuoda lisää mielenkiintoa pelaamiseen. Pitää varmaan kokoeilla myös munkin tota fix-moodilla.

blayer sanoi:
Vaikka ero hyvän ja erinomaisen pelimiehen välillä arvoissa voi näyttää pieneltä, on se mielestäni kuitenkin iso peliesityksissä.
Tämä näkyy mielestäni hyvin junnun ja kokeneen pelaajan välillä. Arvot voivat olla lähes samat mutta silti junnut tekevät välillä käsittämättömiä virheitä. Todenmukaista tämä tietenkin on ja hyvä niin.

blayer sanoi:
special ability -tähdet

En ole juurikaan kiinnittänyt huomiota näihin tähtiin. Saako näitä tähtiä kehittymisen mukana vai onko ne(jos on) pelaajalla heti alussa mukana ja ne siitä mihinkään muutu.

Noi kaukolaukaukset on kyllä todella hienoi ja fiilis ku onnistuu semmosessa on mahtava. Pitäis ittekkin vedellä niitä enemmän. Oma pelityylini on vaan semmonen et pallo hierotaan boxin sisälle ns. varmaan paikkaan.
Mulla noi vaparit on ongelma tällä hetkellä en oo onnistunu about pariin sataan yritykseen hyvilläkään vetäjillä. Tarttee lisää harjotusta. Vieläkin korpeaa ku kaveri tykitti Henry:llä 38m:stä todella nätin rysän.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

goofy sanoi:
En ole juurikaan kiinnittänyt huomiota näihin tähtiin. Saako näitä tähtiä kehittymisen mukana vai onko ne(jos on) pelaajalla heti alussa mukana ja ne siitä mihinkään muutu.

Noi kaukolaukaukset on kyllä todella hienoi ja fiilis ku onnistuu semmosessa on mahtava. Pitäis ittekkin vedellä niitä enemmän. Oma pelityylini on vaan semmonen et pallo hierotaan boxin sisälle ns. varmaan paikkaan.
Mulla noi vaparit on ongelma tällä hetkellä en oo onnistunu about pariin sataan yritykseen hyvilläkään vetäjillä. Tarttee lisää harjotusta. Vieläkin korpeaa ku kaveri tykitti Henry:llä 38m:stä todella nätin rysän.

Ne tähdet nimenomaan joko on tai sitten ei ole, käsittääkseni niitä ei siis voi saada harjoituksen tuloksena. Tässä yksi syy, miksi näitä nykypäivän huippuja olisi kiva nähdä junnuina, säilyykö samat tähdet jne.. Pitää vaan pelata pidemmälle..!

Joo, minun pelityyli kieltämättä on vähän samantyylinen, eli monesti maalit tulevat hyvästä vetopaikasta kuudentoista sisältä. Mutta tuo yksi onnistuminen kieltämättä antoi vähän luottoa noihin kaukolaukauksiin, silti ei varmaankaan yhtä/peli tahtia tiheämpään niitä tule viljeltyä..

Asiasta taas toiseen. Trainingissä olen harjoitellut yksin maalivahtia vastaan läpiajoja. Ainakin silloin, kun pääsee nimenomaan yksin läpi, ettei puolustajia ole välissä, maalivahti tulee paljon vastaan. Olen yrittänyt harjoitella matalaa floppia (neliö+R1) maalivahdin yli (matala ja matala, ylä rimaa himoen yleensä sisään, mutta matala verrattuna L1+neliö-floppiin). Itse olen nähnyt parhaaksi laukaista kuudentoista rajalla olevalta kaarelta tai metri pari sitä ennen. Tuota matalaa floppia käyttäessä laukausta saa ladata ainakin yhtä paljon kuin normaaliin laukaukseen. Kun keskeltä pääsee tulemaan, uppoaa veto harkoissa sisään vähintään joka toinen kerta. Pelissä ongelma vain on se, ettei maalivahti tule niin paljon pelitilanteissa vastaan, kun pallon ja maalin välissä on puolustajia ja vastustajan pelaajia kasapäin. Mutta kieltämättä aika nöyryyttävä maali onnistua vaikkapa läpiajossa. :D Sitä vielä odotellessa.

Kun tässä nyt läpiajoista ruvettiin puhumaan, niin aika komea kikka on myös valelaukaus (neliö+X) läpiajossa. Maalivahti menee ihan kaffelle ja siitä vaan pallo tyhjään kassiin. Vaatii hyvää ajoitusta ja varmaankin myös hyvää pelimiestä, ainakin Ronaldolla tuntuu onnistuvan! :cool:

Itse en ole noissa vapaapotkuissa kyllä mikään mestari. Alle 25 metristä palloja vielä osaan pussittaa (etenkin ihan kuudentoista rajalta tulevat aika imakoita tykittää kakkoslaukojan pienestä siirrosta alapesään..), mutta siitä pidemmälle mentäessä tuntuu olevan lähes mahdotonta. Useamman kerran olen kyllä hyvälläkin vetäjällä vetänyt esim. 32 metristä painavan (R1:stä käyttäen) vaparin aivan yläkulmaa kohti, mutta maalivahti sen vaan aina hakee. Tuntuu, ettei täydellinenkään laukaus kaukaa vaparista ole riittävän hyvä. Oletan kuitenkin, että Goofykin olet pelannut vaikeimmalla tasolla, joten ihan yhtä hyvä molari on ollut vastassa, kun kaverisi tykitti 38 metristä vaparista maalin.. Ehkä en vaan osaa! :(
Olisihan tuo kyllä ihan kiva kuulla ohjeita kavereilta, jotka vaikeimmalla tasolla pussiitta vapareita yli kolmestakympistä!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

blayer sanoi:
Kun tässä nyt läpiajoista ruvettiin puhumaan, niin aika komea kikka on myös valelaukaus (neliö+X) läpiajossa. Maalivahti menee ihan kaffelle ja siitä vaan pallo tyhjään kassiin. Vaatii hyvää ajoitusta ja varmaankin myös hyvää pelimiestä, ainakin Ronaldolla tuntuu onnistuvan! :cool:

Joo samaa mieltä itse käytän aina valelaukausta läpiajoissa. Maalivahti heittäytyy maahan ja sitten vaan pallo tyhjään maalin. Tämä hieno ja aika varma tyyli läpiajoista. Varmin on kuitenki tai varmaankin se kun juoksee viistoon maalivahdin ohi ja pistää pallon etukulmaan.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

The_trooper sanoi:
Joo samaa mieltä itse käytän aina valelaukausta läpiajoissa. Maalivahti heittäytyy maahan ja sitten vaan pallo tyhjään maalin. Tämä hieno ja aika varma tyyli läpiajoista. Varmin on kuitenki tai varmaankin se kun juoksee viistoon maalivahdin ohi ja pistää pallon etukulmaan.

Mun mielestä varmin tapa pistää pallo häkkiin läpiajosta on käyttää oikeaa tattia tekemällä pikku-nätti nosto maalivahdin yli. Elikkästä oik. tatilla vaan ylös-alas-liike ja pallo menee lähestulkoon 11 kertaa 10:stä :eek: maalivahdin yli. Pallon mentyä maalivahdin yli se joko menee suoraan maaliin tai sit sen voi vielä varmistaa tykittämällä sielunsa täydeltä verkon perukoille. Tai kaveria vastaan pelatessa tehdä vielä 360:nen juuri ennen maaliviivaa. Tai kävellä vaan kylmästi pallon kanssa maaliin. Tällä tavoin saat takuuvarmasti kaverisi kiehumaan ylimielisyydelläsi, mikä on tietenkin mahtava fiilis siinä tilanteessa...
Ajoituskin on hyvin helppo oppia.

Toinen näyttävä roikkupallo mikä onnistuu useimmiten on se, että laukaisee suoraan syötöstä viimeistään ennen 16 metrin aluetta R1:n avustuksella. Eli eka normaalia kovempi laukaisu ja heti R1 perään. Tällä tavoin voi roikuttaa melko kaukaakin maalivahdin yli, olettaen tietysti että maalivahti tulee vastaan jonkin verran.

Kaukolaukauksiinhan saa enemmän voimaa jos sen vetää suoraan volleystä tai puolivolleystä, eikö vain? No kokeilkaapa tehdä toi ed. mainitsemani pikku-nätti nosto oik. tatilla ja sit vetää siitä pompusta suoraan. Sillä saa myös aikaan hienoja maaleja.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Nuo harhaustuslaukaus kisutukset on aika siistejä, mutta mistäköhän tietää kumpaan suuntaan harhautus lähtee, vai voiko ollenkaan? On aika moneen kertaan tullut kiroiltua sitä, kun kisuttaa moken maihin, mutta sitten viekin palloa suoraan sen syliin.

Nuo vaparit on jonkin verran vaikeampia kuin PES3:ssa. Vähän ihmeellisesti tuntuu varsinkin kauemmat yritykset lähtevän ja vaihtelu pelaajien välillä on aivan mystistä, vaikka arvot olisivatkin aivan identtiset. Ronaldinholla (FK-a 89) ei saa millään ilveellä maalia, mutta Henrynllä (87) onnistuu selvästi useammin. Kolmosessa pystyi kevyesti tykittelemään jostain 34m aina kehikoiden sisään, mutta nelosessa tuollaiset etäisyydet tuntuvat melkein mahdottomilta. Oma ennätys on Beckhamin 31m.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

nakkerton sanoi:
Nuo harhaustuslaukaus kisutukset on aika siistejä, mutta mistäköhän tietää kumpaan suuntaan harhautus lähtee, vai voiko ollenkaan? On aika moneen kertaan tullut kiroiltua sitä, kun kisuttaa moken maihin, mutta sitten viekin palloa suoraan sen syliin.

Oletetaan että hyökkäät vasemmalta oikealle. Harhautuslaukausta tehdessä kun painat tatilla/ristiohjaimella oikealle alaviistoon pelaaja tekee harhautusliikkeen oikealla jalalla oikealle puolelle. Ja jos painat oikealle yläviistoon harhautus tehdään vasemmalla jalalla vasemmalle puolelle. Oikealta vasemmalle hyökätessä suunnat ovat siis vasen alaviisto ja vasen yläviisto.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

blayer sanoi:
Oletan kuitenkin, että Goofykin olet pelannut vaikeimmalla tasolla, joten ihan yhtä hyvä molari on ollut vastassa, kun kaverisi tykitti 38 metristä vaparista maalin.. Ehkä en vaan osaa! :( Olisihan tuo kyllä ihan kiva kuulla ohjeita kavereilta, jotka vaikeimmalla tasolla pussiitta vapareita yli kolmestakympistä!
Juu vaikeimmalla tasolla sitä pelaillaillaan. Toi kaverin veto oli kyl semmonen "once a lifetime" vastakkain pelatussa BRA-FRA matsissa. Se kaveri kyl osaa kohtalaisen hyvin vetää vapareita, ainakin mua vastaan tuntuu onnistuvan lähes joka toises. Tos eräänä päivänä pisti ketuttaa ku vedin Iniestalla 24m:stä tolppaan ensin oikean ylänurkan kohdalla ja siitä pallo kimposi maaliin lävistäjänä vasempaan alatolppaan ja siitä ulos.

Läpiajoissa itse käytän useinmiten vetoa suunnilleen rankkarialueen rajalta. Mielestäni helpoiten saa sisään jos tulee viistosta maalia kohti ja sijoitus takanurkkaan tai kääntymällä ympäri odottamaan toista aaltoa johon syöttää. Valelaukausta käytän jos puolustajat eivät ole ihan lähellä, se tuntuu onnistuvan yli 90%:sti vähän huononmallakin pelaajalla. Chippejä veskarin yli en oikein ikinä muista yrittää, trainingissä oon joskus harjotellu tota R3:sta ylös-alas tehtävää nostoa. Itse pelissä ei oo ikinä tullu testattuu onnistuuko.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Tuli tos eilen pelatessa mieleen pari kysymystä koskien tota pelaajien kehittymistä.

Kuinka kauan pelaajalla menee lopettamisen jälkeen kun palaa "junnuna" takas kehiin? Samana vuonna? seuraavana? vai tuleeko sit joskus? en itse ole huomaanu seurata asiaa.

Ja kehittyykö pelaajat muissa joukkueissa siis esim. jos vuokraat pelaajan toisen joukkueeseen.

Onko muuteen kenelläkään tullu eteen pelaajia jotka eivät väsy ikinä.
Mun veskari pelasi kaikki kauden pelit ja väsy tullu missään vaihees kautta. Stamina ja Condition arvot ei oo mitenkään erikoiset. Kaveri puhu et sillä oli kans joku junnu keskikenttämies joka ei väsyny.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

goofy sanoi:
Onko muuteen kenelläkään tullu eteen pelaajia jotka eivät väsy ikinä.
Mun veskari pelasi kaikki kauden pelit ja väsy tullu missään vaihees kautta. Stamina ja Condition arvot ei oo mitenkään erikoiset. Kaveri puhu et sillä oli kans joku junnu keskikenttämies joka ei väsyny.
Viime kaudella mun puolustava keskikenttä, Muntari, ei väsynyt miltei koskaan. Joutui vissiin vain kerran-kaksi laittamaan yhden pelin ajaksi penkille.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Olis hauska kuulla mikä on teidän muiden ML-kauden maaliennätys? Viime kaudella joukkueeni ykkösmalitykki Adriano mälläs 39 maalia ja korjasi näin tittelin itselleen. Parhaillaan olevalla kaudella Adriano on jälleen iskussa: takana 7 ottelua ja 18 maalia.
 
Ylös Bottom