Vastaus: Pro Evolution Soccer 4
Nostetaanpas topicia ylös ja keskustelua aiheesta kaivataan:
Olen katsellut monia upeita volleymaaleja ym. kaukaa ammuttuja maaleja netissä. Kyseessä useimmiten kuitenkin on winning-eleven eikä pes4. Itse en ole noissa kaukolaukausmaaleissa (=yli 25 metriä) onnistunut koskaan ja rupesin miettimään, onko pes4:ssä vaikeampaa (mahdotonta?) tehdä kaukolaukasmaaleja. Winning-elevenin uusimman version kuitenkin periaatteessa tulisi olla lähes sama peli kuin pes4..? Yksi vaihtoehto tietysti on, että olen vain niin surkea kaukolaukauksissa..
Onko muilla samantyyppisiä kokemuksia, vai saatteko kaukolaukaukset uppoamaan pes4:ssä?
Hauskaa olisi kuulla myös kommentteja winning-eleveniä pelanneilta! Ja tietysti ohjeita jos täältä löytyy kaukolaukauksien taitajia!
(btw, itse pelaan yleensä ronaldolla, joten miehessä ei pitäisin olla vikaa..)
Kuinkahan pitkälle olette pelanneet Masters Leagueta? Itse olen menossa muistaakseni vuodessa 2008-2009. Mietin vain sitä, että noseeko nykypäivän huippupelaajista myös huippujunnuja, sillä toistaiseksi ei todellisia superlahjakkuuksia lopettaneista pelaajista ole vielä junnuiksi ilmestynyt muita kuin Paolo Maldini, jolla puolustus olikin muistaakseni 91 18-vuotiaana!
Ja Maldinilla oli siis muutkin arvot kelvollisia, eroten niistä joistakin superjunnuista joilla lähes kaikki fyysiset arvot on 97, mutta muuten ovat täydellisiä puujalkoja..
Ainiin, Zola oli myös ihan treenattava junnu, ei kuitenkaan mikään armoton superstara.
Mietinkin, että kun esim. sellaiset herrat kuin Zidane ja vaikkapa roberto carlos lopettavat, niin kuinka hyviä ne ovat sitten tullessaan uudestaan junnuina peliin? Tässäkin ilmeisesti on osittain sattuma pelissä, koska ensimmäisessä masters league kaudessa bergampin lopettaessa hänestä tuli selkeä ykkösjunnuni vaikuttaen todella lupaavalta 17-vuotiaalta. Tällä hetkellä pelaamassani masters leaguessa nuori bergamp on vain junnu muiden joukossa, jota en kelpuuttanut omaan miehistööni..
Odotankin innolla ja mielenkiinnolla, nouseeko nykypäivän supertähdistä lopettaessaan myös tulevaisuuden supertähtiä vai saattavatko kaverit olla vain perushyvää keskitasoa.
Kommentteja kuulisin mielellään masters leagueta pitkälle pelanneilta, toki muiltakin jos tietoa asiasta on!