Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

itellä masterleague 6 tähteä. toisen kauden semifinaali manua vastaan eka osaottelu 1-2 turpiin.
toinen ottelu:
eka puoliaika 0-1 tappiolla ei vittu ajattelin. sit se alkoi :) ensiks tuli roni hirveä soolo ja ronaldinho tuuletti. 30 min jäljellä. 1-1 peli ja taktiikka uusiks hyökkäävämpää taktiikkaa peliin. 91 min pelattu deco laidasta läpi ja SILVESTRE huutaa NILKAT POIKKI! ja niittaa deco alueen sisällä nurmeen pilkkuhan siitä vihellettiin ja roni iski toisen. 114min motta syöttää laidasta silvestre jälleen potkaisee ohi pallosta jonka jälkee etoo tämmää volleysta pallon päin howardia joka sylkee suoraa henkelle. henkke kiittää 4-3 maalein jatkoon ja toinen tupla!

sarjassa meni tiukoille kanssa. vika ottelu toisena 2 pistettä manuun manua vastaan vika peli. roni tekee kaks ja etoo kaks. ei muuta ku ronille maali ja syöttöpörssi, etoo maaleissa kolmas ja cup ja sarja mestaruus tuli
niinku ekalla kaudella. silloin voitin vain syöttöpörssin henkellä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

tropic sanoi:
itellä masterleague 6 tähteä. toisen kauden semifinaali manua vastaan eka osaottelu 1-2 turpiin.
toinen ottelu:
eka puoliaika 0-1 tappiolla ei vittu ajattelin. sit se alkoi :) ensiks tuli roni hirveä soolo ja ronaldinho tuuletti. 30 min jäljellä. 1-1 peli ja taktiikka uusiks hyökkäävämpää taktiikkaa peliin. 91 min pelattu deco laidasta läpi ja SILVESTRE huutaa NILKAT POIKKI! ja niittaa deco alueen sisällä nurmeen pilkkuhan siitä vihellettiin ja roni iski toisen. 114min motta syöttää laidasta silvestre jälleen potkaisee ohi pallosta jonka jälkee etoo tämmää volleysta pallon päin howardia joka sylkee suoraa henkelle. henkke kiittää 4-3 maalein jatkoon ja toinen tupla!

sarjassa meni tiukoille kanssa. vika ottelu toisena 2 pistettä manuun manua vastaan vika peli. roni tekee kaks ja etoo kaks. ei muuta ku ronille maali ja syöttöpörssi, etoo maaleissa kolmas ja cup ja sarja mestaruus tuli
niinku ekalla kaudella. silloin voitin vain syöttöpörssin henkellä.
Jenkinä?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Laitetaan nyt sitten tänne. Minulla olisi ongelma. Olen hakenut PesFan-sivustolta Max Drive unlocked option filen ja siirtänyt sen Max Drive:lleni. Olen myös siirtänyt tiedoston Max Drive:ltä muistikortille. Silti kun avaan pelin niin joukkueet ja pelaajat eivät ole päivittyneet oikeiksi. Eli mitä pitää tehdä, jotta saan option filen toimimaan???
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Dieter sanoi:
Olen hakenut PesFan-sivustolta Max Drive unlocked option filen ja siirtänyt sen Max Drive:lleni. Olen myös siirtänyt tiedoston Max Drive:ltä muistikortille.
Muistithan purkaa zipin ennen kuin siirsit sen muistikortille?
Ja huomaa että editointitilassa joukkueet eivät näy oikein, vain pelatessa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Nyt sain toimimaan!! Virheenä oli luultavasti se, että valitsin Copyn siirrettäessä tiedostoa Max Drive:ltä muistikortille. Valitsin Uncrush ja nyt toimii.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

jenssode sanoi:
hmm, Deco+Eto'o+Ronaldinho... tarviiko tuossa tosiaan arvata...?
:rolleyes:
Eikun tuli vaan mieleen kun puhuit jotain
"sarjassa meni tiukoille kanssa. vika ottelu toisena 2 pistettä manuun manua vastaan vika peli. roni tekee kaks ja etoo kaks. ei muuta ku ronille maali ja syöttöpörssi, etoo maaleissa kolmas ja cup ja sarja mestaruus tuli
niinku ekalla kaudella. silloin voitin vain syöttöpörssin henkellä."

Aattelin että sulla on liigat oikeinlaitettuina. Esim. Espanjan liiga, enklannin liiga, italia sekä hollanti.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Pientä tilannepäivitystä tännekin mun Master Leaguesta:
Toinen kausi ykkösdivarissa menossa ja sarjan keskiviivan paremmalla puolella heilun Ajaxillani.

Heti kauden vaihteessa ostin hyökkäyspäähän tehoa, Nwanko Kanu ottaa myös hyvin pääpallot. Tämän lisäksi ostin myös parimetrisen maalivahdin, Bucekin.

Nyt kauden puolivälissä tuli kaksi kovan luokan vahvistusta, Carlos Alberto hyökkäävään keskikenttään "pleimeikkerin" rooliin(äärimmäisen halpa ja taitava kuin mikä) ja Vincent Kompany puolustukseen.

Arsenal tipautti juuri viime sekunnin maalilla minut cupista, on se Henry aika pirulainen...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

En mä edes ajatellut tota että ne kannattais laittaa sillain kunnes olin kauden jo pelannut ja tiltin lehdestä luin pes arvostelun niin siinä sit mainittiin...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Mietin että onkohan tekijät pakottanu pelaajat pelaamaan vain Master Leagueta? Englannin liigassa ei ole esim. liigacuppia eikä mestareiden liigaa. Vaihtoja tai pelaajakauppoja ei voi tehdä. Itse tosin pelaan Valioliigaa *****-vaikeus tasolla. Siirryn pian 6 tähden vaikeus-asteelle koska kone on niin helppo kikata, mutta komeita maaleja vaikea saada.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Captain Cook sanoi:
Tästä aiheesta tais ollakin jo juttua täällä. Siis pystyykö master leagueta pelaa mitenkään niin ettei Maradonat ja muut classic-pelaajat tule siihen mukaan? Menee fiilis koko jutusta, kun muut joukkueet hankkii 17-vuotiaita Maradonia ja Pelejä joiden arvot on järjettömiä.

Mulla on pelaajalehden option file ja siinä noi joukkueet ja pelaajat on avattu pes-shopista. Jos niitä ei avaa niin tuleeko ne siitä huolimatta mukaan? Ja pystyykö niitä pelaajia mitenkään poistaa koko pelistä? Vetäisin kaikkien niiden pelaajien arvot nollille, mutta master leaguessa nehän palautuu automaattisesti kun aloittaa.

Ja vielä voinko mitenkään saada ne classic joukkueet takaisin lukituksi pes- shopista? Ei taida onnistuu...

Joo, mullaki meni fiilikset jatkaa Master Leagueta kun nousun jälkeen ekas matsis Atleticon paidas vastaan juoksi 17-vuotias Pele. Joka viel käsittääkseeni kehittyy. Siis pystyykö aloittaa ML:ää mitenkään ilman nuoria klassikko pelaajia?

Yks kysymys tosta pelaajien rekisteröinnistä. Laitoin kokeillessani pari PES-shop pelaajaa joukkueeseen mukaan. Niin saako niitä enää pois, muuten kuin siirtämällä johonkin toiseen joukkueeseen?
Ite en onnistunu millään tapaa.

Ihmetytti myös miksei League modessa ole tilastoja samaan tapaan kuin ML:ssä.(tarkotan opponent dataa, pelaaja kohtasia keskiarvoja aikasempien pelien arvosanoista jne.)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Kyllähän Pes4:ssa voi tehdä saman kuin Pes3:ssakin,että kun olet aloittamassa ML:n niin sinulla on mahdollisuus valita joko legendapelaajat mukaan tai jättää ne pois.En muista mitä siinä lukee mutta houmaat sen kyllä kun katsot ML:n aloitus valikoista.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

juha81 sanoi:
Kyllähän Pes4:ssa voi tehdä saman kuin Pes3:ssakin,että kun olet aloittamassa ML:n niin sinulla on mahdollisuus valita joko legendapelaajat mukaan tai jättää ne pois.En muista mitä siinä lukee mutta houmaat sen kyllä kun katsot ML:n aloitus valikoista.
Retired Playersiin Yes/No oli minun muistaakseni edellisessä osassa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

juha81 sanoi:
Kyllähän Pes4:ssa voi tehdä saman kuin Pes3:ssakin,että kun olet aloittamassa ML:n niin sinulla on mahdollisuus valita joko legendapelaajat mukaan tai jättää ne pois.En muista mitä siinä lukee mutta houmaat sen kyllä kun katsot ML:n aloitus valikoista.
Ei muuten ole PES4:ssä tuota vaihtoehtoa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Captain Cook sanoi:
Jää sit master liigan pelit yhteen kauteen. Todella ärsyttävää ettei niitä klassikoita pysty poistaa pelistä, idioottimaista.
Jos sulla on toinen muistikortti jossa on tilaa niin tee siihen uusi option file, hae Pelaajan of:sta joukkueiden nimet yms. ja käytä sitä master leaguen pelaamiseen.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Karma sanoi:
Jos sulla on toinen muistikortti jossa on tilaa niin tee siihen uusi option file, hae Pelaajan of:sta joukkueiden nimet yms. ja käytä sitä master leaguen pelaamiseen.

Niin ajattelin itsekin että tollain voisi kokeilla. Tosin ei löydy toista muistikorttia, mutta eiköhän sellaisen joltain kaverilta saa. Eli jos pelaajia ei ole avattu niin ne ei tule mukaan master liigaan...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Pystyykö jostain kattomaan WEFA sarjataulukot ML:ssä? Itse en ainakaan ole löytänyt. Muutenkin uskomattoman sekavat valikot master leaguessa.
 
Ylös Bottom