Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 4

Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Eurogamerissa uutisoitiin seuraavaa:

PES 4 PC:llä tukee XBoxin version tavoin verkkopeliä. Verkko-ominaisuudet ovat muuten samat paitsi, ettei PC:llä voi pelata miniliigoja, kuten Boksilla. Pelin PC- ja XBox-versiot ilmestyvät kauppoihin 19. päivä marraskuuta.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Jankki sanoi:
Superlupaus Bojinov ei ole enää pelissä. Onneksi tajusin laittaa "tulleen" pelaajan defaultiksi -> näin homma hoituu.

Selvennätkö hieman mitä oletkaan tehnyt. En ole vielä yrittänyt itse selvittää asiaa joten sekin olisi voinut auttaa ennen kuin kysyn. Mutta menköön...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Truck sanoi:
Selvennätkö hieman mitä oletkaan tehnyt. En ole vielä yrittänyt itse selvittää asiaa joten sekin olisi voinut auttaa ennen kuin kysyn. Mutta menköön...
Oletko hakenut ne Pelaaja -lehden päivitykset?

Jos olet niin kerron. Bojinovin löysin näin - Etsin Edit Player tilasta Bojinovin tilalle tehdyn pelaajan (nimeä en muista). Painoin X näppäintä pelaajan kohdalla O -näppäimellä se muuttaa pelaajan asetukset alkuperäisiksi. Ymmärsitkö?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Jankki sanoi:
Oletko hakenut ne Pelaaja -lehden päivitykset?

Jos olet niin kerron. Bojinovin löysin näin - Etsin Edit Player tilasta Bojinovin tilalle tehdyn pelaajan (nimeä en muista). Painoin X näppäintä pelaajan kohdalla O -näppäimellä se muuttaa pelaajan asetukset alkuperäisiksi. Ymmärsitkö?

No just toi mulla olikin hukassa et kuka on Bojinovin tilalla. Muuten homma on selvääkin selvempi selviö.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

PC-version nettivaatimukset ovat aivan käsittämättömät. Nettiyhteydeksi suositellaan puolitoistamegaista letkua <3

Jos saavat maalivahdit tuohon korjattua täytynee tuokin kuitenkin hankkia.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Peli on hieno ja loistava ja kaikkea, mutta kun peli on näinkin hyvä ja hiottu ja niin pois päin niin alkaa nyppimään nämä pienet asiat. Tai no ei niinkään pienet asiat. Kuten Shaban on kiroillut ja moni muukin niin nuo maalivahdit ovat auttamattoman rasittavia. Tahtoo nykyään olla että 4 pelistä vähintään yhdessä tulee tullainen maali, jossa mokke vain jää ihastelemaan pallon kulkua. Kyllä sen ymmärtäisi vielä jos veto olisi ankara tykki, mutta jos kyseessä on puolilobby, joka parin pompun kautta tiensä alanurkan lähelle löytää niin ei hyvää päivää. Ei naurata kyllä kohta enää yhtään. Xboxilla/PC:llä jos näitä netissä ilmenee niin palaa muutamat proput.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Jankki sanoi:
Bojinovin tilalle tehdyn pelaajan (nimeä en muista)

Voitko tsekata millä kohdalla Bojinov on, eli minkä joukkueen listasta ja monentena niin me Pelaajan päivityksen omistajat saataisiin homma hoidettua...? Kiitti.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

No nyt tähän hätään en millään saisi tietää minkä niminen, mutta se löytyy toisellakin tavalla. Valitkaa sieltä editmoden pelaajien muokkauskohdasta Leccen hyökkääjät ja vaihtakaa Bulgaarialaisen pelaajan tiedot alkuperäisiksi. Ainiin vielä kaksi pelaajaa jotka pitää vaihtaa. Numanciasta löytyy Calros Merino joka on oikeasti Carlos Merino, nimessä on kirjoitusvirhe. Villarealin Roman on oikeasti Riquelme, peli käyttää eri taiteilijanimeä kun on totuttu käyttämään.
Tuli hieman epäselvästi mutta eiköhän onnistu nuokin..
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Nyt muuten paloivat käämit ensimmäistä kertaa tälle pelille.
Nimittäin rankkareissa on helvetin iso pulma, veskarit torjuvat jokaisen vedon Master Leaguen 1. divarissa.
Vastaan asettui Inter, pitkää vääntöä 0-0 tilanteessa, kunnes loppuminuuteilla sain kalastettua rankkarin, mutta Toldo pelasti.
Lopputulos 0-1 Interille, viimeisen minuutin maalilla.
"Ei siinä mitään, kyllähän ne aina niitä välillä pelastelee.

Sitten Juve, 0-0 vääntöä, rankkari, Buffon torjuu, TOINEN rankkari, Buffon torjuu jälleen.
Tasapeli.
"Ei V¤%&u!"

Sitten PSV, nopea alku minulta, toisella minuutilla maali, sitten vääntöä taas hieman, kunnes 11. minuutilla siunaantuu rankkari ja arvatkaas mitä kävi? Aivan.
Lopputulos 2-1 PSV:lle.
"ei. Ei. EI. EI NÄIN!"

Onko muilla samoja ongelmia tahi vinkkejä rankkareihin, jos tämä on vain pelaajan virheitä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Jankki sanoi:
No nyt tähän hätään en millään saisi tietää minkä niminen, mutta se löytyy toisellakin tavalla. Valitkaa sieltä editmoden pelaajien muokkauskohdasta Leccen hyökkääjät ja vaihtakaa Bulgaarialaisen pelaajan tiedot alkuperäisiksi. Ainiin vielä kaksi pelaajaa jotka pitää vaihtaa. Numanciasta löytyy Calros Merino joka on oikeasti Carlos Merino, nimessä on kirjoitusvirhe. Villarealin Roman on oikeasti Riquelme, peli käyttää eri taiteilijanimeä kun on totuttu käyttämään.
Tuli hieman epäselvästi mutta eiköhän onnistu nuokin..

Itseasiassa Riquelme vaihtoi "nimensä" Romaniksi kun tuli Villarealiin, selässä lukee myös Roman. :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

JuRka sanoi:
Nyt muuten paloivat käämit ensimmäistä kertaa tälle pelille.
Nimittäin rankkareissa on helvetin iso pulma, veskarit torjuvat jokaisen vedon Master Leaguen 1. divarissa.

En ole missannut vielä yhtäkään rankkaria Master Leaguessa. Oikeesti.
Divarini on 1. ja tähtiä enemmän ku viis mut vähemmän ku seitsemän.

Sulla on nyt vaan joku ihme paska munkki tai sit mulla päinvastoin.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Rankkareissa on kyllä jotain kummallista. Yhdessä vaiheessa voitin muutaman rankkareille menneistä matseista, koska kone veti neljästä vedosta kolme keskelle. Joka kerta torjuin tietysti nuo kolme vetoa ja sehän riitti voittoon.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Shaban sanoi:
Rankkareissa on kyllä jotain kummallista. Yhdessä vaiheessa voitin muutaman rankkareille menneistä matseista, koska kone veti neljästä vedosta kolme keskelle. Joka kerta torjuin tietysti nuo kolme vetoa ja sehän riitti voittoon.

Pelissä todellakin kone vetää suurimman osan vedoista keskelle. Ja mun mielestä koneen maalivahti "aavistaa" vedon harvinaisen useasti tulevan keskelle.

PES3:ssa oli taas se juttu että jos konepelaaja oli oikea jalkainen, yritti se vetoa vasempaan alanurkkaan ja päinvastoin. (tämä tapahtui yleensä jos kone sai rankkarin peliajalla)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

herätys!!!
nyt on ongelma! Televisio vääristää kuvan värejä kun on pause tilas ja samoin joskus valikois. pausella vasen reuna punertaa ja tumma varjo jää kun poistuu takas peliin.
Muilla sama vika???


helvetin hyvä toi kutostaso. kone tosiaan hyödyntää virheet ja multitap tullut jo kaveripiirissä hommattua joten pelaaminen vieläkin kivempaa :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

JuRka sanoi:
Nyt muuten paloivat käämit ensimmäistä kertaa tälle pelille.
Nimittäin rankkareissa on helvetin iso pulma, veskarit torjuvat jokaisen vedon Master Leaguen 1. divarissa.
Vastaan asettui Inter, pitkää vääntöä 0-0 tilanteessa, kunnes loppuminuuteilla sain kalastettua rankkarin, mutta Toldo pelasti.
Lopputulos 0-1 Interille, viimeisen minuutin maalilla.
"Ei siinä mitään, kyllähän ne aina niitä välillä pelastelee.

Sitten Juve, 0-0 vääntöä, rankkari, Buffon torjuu, TOINEN rankkari, Buffon torjuu jälleen.
Tasapeli.
"Ei V¤%&u!"

Sitten PSV, nopea alku minulta, toisella minuutilla maali, sitten vääntöä taas hieman, kunnes 11. minuutilla siunaantuu rankkari ja arvatkaas mitä kävi? Aivan.
Lopputulos 2-1 PSV:lle.
"ei. Ei. EI. EI NÄIN!"

Onko muilla samoja ongelmia tahi vinkkejä rankkareihin, jos tämä on vain pelaajan virheitä.

Mulla taas täysin päinvastaiset kokemukset rankkareista. Oon saanu melkein 15 rankkaria ML:ssä ja upottanu jokaisen Van Der Vaartilla. Ylänurkkaan vaan ja joka kerta uppoaa. 99 shot technique voi tietty vaikuttaa asiaan. Vain kerran maalivahti on saanut näpit väliin ja sillonkin olen saanut reboundista sisään.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

JuRka sanoi:
Nyt muuten paloivat käämit ensimmäistä kertaa tälle pelille.
Nimittäin rankkareissa on helvetin iso pulma, veskarit torjuvat jokaisen vedon Master Leaguen 1. divarissa.
Mä olen vetäny jokaisen PES4:ssa saamani pilkun sisään. Taktiikkana vain aina veto keskelle alas ja jos maalivahti torjuu sen, niin siitä tulee aina sellanen reboundi, josta pystyy tekeen maalin helposti.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Ei mullakaan ole mitään ongelmia ollut rankkareiden kanssa, useimmiten menee maaliin. Kyllä ne veskat joskus torjuu, mutta tämä riippuu aika paljon moken taidoistakin. Parempi näin kuin PES3:ssa, jolloin jokainen veto meni pilkulta sisään.

Tämä veskariongelma on tainnut saada Summanen-efektiä. Ne eivät suinkaan ole liian hyviä, kulmistakin saa sisään kun ohjaa puskut alaspäin (niin ja otetaan taas huomioon puskijan pituus/taidot...) ja ihan hyvä, että läpiajoissa joutuu vähän yrittämään veskan kynäämistä.
Jähmettymistä tapahtuu aika harvoin (no joo joo, ei sitä silti tarvi kestää jne), mutta PES3:n imurien pariin en todellakaan halua/aio palata. Ja en kyllä ymmärrä, olen pelannut varmaan 100 matsia ja mulla on noita "jähmetysmaaleja" tullut about 3-4 kertaa, useimmiten veskan jäätyessä on veto viuhahtanut tolpan vierestä ohi.

Mua ei oikeastaan mikään muu häiritse kuin se, että master leaguessa muokatut pelaajien arvot menee defaultiksi. Esim. Eremenkon ominaisuudet, kuten nopeus ja vaparit, on pelissä kunnolla alakanttiin. Luulisi, että Forssellkin olisi viime kauden 17 maalillaan saanut peliin paremmat hyökkääjän ominaisuudet, mutta ei.
Owen ja Kluivert ovat puolestaan ylihyviä / -arvostettuja vanhojen meriittien perusteella.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Tolpan viereen tulevat lirut saa kiinni maalivahti hyvin, kun painaa kolmion pohjaan. Ei ole tullut yhtään jähmettymis maalia sen jälkeen , kun aloin käyttää kolmiota niissä.

Pelin ainut ongelma on se, että puolustaminen konetta vastaan on vähän liian helppoa ja pallo on helppo ottaa koneelta pois. Kuusi tähteä olis voinut olla vähän vaikeampi. Mutta tosiaan paljon parempi kuin pes3:nen.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Kyllä munkin mielestä maalivahdit on ihan sopivalla tasolla. Maalivahtien ohittaminen on kyllä vähän turhankin helppoa. Siirtää vaan palloa vähän sivulle niin veskari jää yleensä paikoilleen ja pallon voi laittaa tyhjään maaliin. Eniten häiritsee kaukolaukauksien vaikeus. Jos laukoo vähänkin huonommalla vetäjällä niin lähtee aina ihan surkea lussu. Vähän tyhmää mun mielestä että kaukolaukauksiin tarvitaan jotain Ronaldon tasoista vetäjää
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Tänään tuli eteen sitten tyhmä ominaisuus kaksinpelissä, kun kaverin kanssa oli tarkotus pelata ML joukkueilla vastakkain, mutta eipäs siinä ole mitään intoa kun ML joukkueiden pelaajien kaikki statsit palautuvat defaulteiksi. :mad:
 
Ylös Bottom