Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 4

Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

JuRka sanoi:
1*-5* pelattaessa kone ei rankaise ollenkaan, kumpi parempi?
Itse koen 6* olevan juuri sopiva, kone käyttää pelaajan möhläykset hyväkseen, mutta missaakin sopivassa määrin.

Vaikeusaste on niin kauan hyvä asia, kun ei tule fiilistä huijaavasta koneesta.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Minulla tilttasi ikävästi, kun johdin Valioliigassa _Arsenalia_ vastaan 3-0, kun n. 40 minuuttia oli pelattu. Onneksi oli ollut auto save päällä ettei mennyt viimeisen parin tunnin matseja muistista.

Ja minä olen luultavasti tulossa DigiExpoon ja siinä samalla pyydän noita tietoja muistikortilleni. Eipä noista tiedoista kerkeä kauaa hyötymään, kun tuon PS2-version myyn Xbox-version alta.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Shaban sanoi:
Vaikeusaste on niin kauan hyvä asia, kun ei tule fiilistä huijaavasta koneesta.

Nimenomaan!Mikäs sen vittumaisempaa onkaan...jopa liian helppo on parempi kuin ylivaikee/huijaava.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Mitäs mieltä ootte uuden PESin loukkaantumisista. Enemmän tulee loukkaantumisia? Minusta ainakin, pidän siitä kun pelaaja menee sivulle "kuntoutumaan" ja välillä tulee "fudisloukkaantumisia"*.

Ihan ykköspeli. Itselläni on ML (master league käynnissä) edelleen Atletico Madridilla. Joukkueeni näyttää tällä hetkellä tältä:

hildebrand
evra-coloccini-mexes-miguel
v.d.vaart-xabi alonso-mancini
----------diego-------
r.oliveira-f.torres

penkillä istuu mm.
bentley
luisao
puydebois
reyes (loukkaantunut 2x 3. kaudella)
luis gonzales

Viimekauden voitin muistaakseni pisteellä samankaupungin joukkueen :). Nyt olen sarjassa toisena noin 13 pelin kohdalla. Maalieron turvin Real Madrid johtaa. Itselläni on 11 voittoa - 3 tasuria - 0 tappiota. WEFAssa johdan sarjaa ja pääsin cupissa toiselle kierrokselle 4-4 (3-3 ekaottelu). <- vierasmaalisääntö :D

* Tarkoitan sitä ettei pelaajalle tapahdu mitään laidalla vaan pelaaja jatkaa ilman keltaista "ristiä".
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Ei ole koskaan tiltannut, hyvin pyörii...

Kävipä tuossa hassu sattuma. Tein Maldinilla 1-0 maalin Juvea vastaan kun oli 33 minuuttia pelattu ja kun rupes uusinnat pyörimään selostajat puhuivat kutakuinkin tähän tapaan: "It's the end of the first half of extra time. So no goals here Trevor...." :D

Milläs vaihtoehdolla muuten aloititte Master Leaguen?
Itse aloitin perinteisillä Celnilillä ja kavereilla. :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Kyl mä ainakin olin jo PES3:sen tullessaa kypsänä näihin Espimasiin ynnä muihin urveloihin joten oli aika helpottavaa huomata ettei niitä enää tarvitse sietää.
Eipä silti, harmittomia luontokappaleitahan he ovat mutta jotenkin he saavat vatsan vieläkin kiertämään tuskasta.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Kyllähän se on pakko aloittaa Cellineillä, Hyugenseillä ja Stromereilla.
Taidan kyllä jossain vaiheessa aloittaa ihan valmilla joukkueellakin, mutta on siinä vain jotain kun katselee ylpeänä alusta asti kasaamaa joukkuetta, joka hallitsee sarjoja ilman aivan mahdottomia nimimiehiä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Loistavalta vaikuttaa, vaikka en ole paljon PES sarjaa ennen pelaillu. Pari asiaa askarruttaa... Pelaan tasolla *** ja vastustaja vie pallon todella helposti omalla puolellaan esim. syötön katkoilla jne. Kun vastustaja taas hyökkää en saa palloa pois kunnolla ja aina joutuu turvautumaan liukuriin :mad:
Toinen mikä harmittaa on laukaukset... En pääse kyllä jyvälle mitenkä vedän esim. oikeaan yläkulmään? Vedot lähtee ihan miten sattuu.
Ja vielä yksi asia... Harhautukset, ne ei onnistu pelissä millään vaikka training osiossa toimivat hienosti. No ei auta kuin treenata!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Locote sanoi:
Milläs vaihtoehdolla muuten aloititte Master Leaguen? Itse aloitin perinteisillä Celnilillä ja kavereilla.
Aloitin Barcalla ja oikealla kokoonpanolla. Ei yksinkertaisesti hermo kestä enää noita rupu-ukkoja. Niillä tuntuu olevan kengät solmittu toisiinsa kiinni.

Gigant sanoi:
Loistavalta vaikuttaa, vaikka en ole paljon PES sarjaa ennen pelaillu. Pari asiaa askarruttaa... Pelaan tasolla *** ja vastustaja vie pallon todella helposti omalla puolellaan esim. syötön katkoilla jne. Kun vastustaja taas hyökkää en saa palloa pois kunnolla ja aina joutuu turvautumaan liukuriin :mad:
Toinen mikä harmittaa on laukaukset... En pääse kyllä jyvälle mitenkä vedän esim. oikeaan yläkulmään? Vedot lähtee ihan miten sattuu.
Ja vielä yksi asia... Harhautukset, ne ei onnistu pelissä millään vaikka training osiossa toimivat hienosti. No ei auta kuin treenata!
Voi voi... sulla on vielä paaaljon opeteltavaa ;)

Vedot lähtee sitä korkeammalla mitä kauemmin painat vetonamiskaa. Ja paina ristiohjainta/tattia sinne mihin haluat vedon menevän (suuntaus toimii ikäänkuin pelaajan silmistä, eli oikealle=> veto suuntautuu maalin oikeaan reunaan).
Harjoittelua vaan niin kyllä se siitä. Katkot ym alkaa pikkuhiljaa luonnistumaan kun "käsittää" pelin. Pelaajien taidot ovat avainasemassa, turha kikkailla ukolla jonka dribble on 65:n luokkaan.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Juuri kun olin saanut tehtyä kaikki joukkueiden ja stadionien sekä läjän pelaajien nimen muutoksia ja peliasujen fixaukset, niin muistikortti "hävitti" option filen, että silleen. Siinä meni muutaman päivän työ hukkaan.

Onko jotenkin mahdollista kopioida sitä sellaisen muistikortilta, joka on tehnyt muutokset esim. X-portin kautta? Ja olisiko tällaista pelastavaa enkeliä Lahden seudulla?

Itse peli on 20 matsin kokemuksella vaikeampi, monipuolisempi ja parempi kuin edeltäjänsä. Taas saa tahkota pitkän tovin, ennenkuin on päässyt jyvälle kaikista pelin hienouksista.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Pelaaja PES 4 Option File -featuret:

* 98% seurajoukkueiden peliasuista korjattu (sponsorit, logot)
- Englannin Valioliigajoukkueiden peliasut oikein
- Bundesliigan peliasut oikein
- Ranskan Ligue 1:sen peliasut oikein
* 95% pelaajien nimistä korjattu
* 95% puuttuvista pelaajien commentary-nimistä korjattu (esim. Van
Nistelrooy ei ole enää "Number 10" vaan Van Nistelrooy)
* Osa maajoukkueiden peliasuista korjattu
* Osaa pelaajien ulkonäöstä muutettu, mm. Drogba, Gudjohnsen, Eremenko, Pasanen muutettu näköisiksi
* 98% ns. duplikaatti-pelaajista (esim. Nedved) poistettu
* Seurajoukkueiden aloituskentälliset muokattu ajan tasalle
* Seurajoukkueiden pelaajien numerot korjattu ajan tasalle
* Kaikki PES Shop itemit avattu (6 tähteä, klassikkojengit jne.)
* Pelaajan oma joukkue tehty (PES Unitedin tilalle)
* WE Unitedin tilalle yllätysjoukkue

Pelaajan Option File perustuu PESFan Option File V1:seen, monin
parannuksin. Esim. valioliigan joukkueilla pelaaminen muuttuu monin
verroin hauskemmaksi, kun peliasuissa on logot...trust me.
Pelaaja Option Filen voi käydä kopioimassa itsellensä Pelaajan
ständillä Helsingin DigiExpossa 5.-7.11. Lisätietoja osoitteessa
www.pelaajalehti.com/digiexpo
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Locote sanoi:
Milläs vaihtoehdolla muuten aloititte Master Leaguen?

Alotin Leccellä ja ihan oikeilla pelaajilla. Alunperin piti alottaa Juvella, mutta aattelin et ku on jo alussa niin kova miehistö niin menee vähän turhan helpoks. Leccellä tuli ******-tasolla ekalla kaudella nousu ykköseen ja D2-cupin kakkossija. Nyt on juuri alkanut toinen kausi. Kausien välillä uusia hankintoja Tomasson (Milan oli näköjän potkinu pellolle..., CF), Yepes (CBT), Sutto (CBT), Nakata (OMF) ja Chapi (CF, joku 17v-junnu vapaista pelaajista, jolla oli jo nopeus ja muut arvot kunnossa, vähän vaatii vielä koulutusta ;) ).tässä muuten kehittyy nää pelaajat aika huimaa vauhtia, esim. mulla kärjessä Bojinov, joka iski viime kaudella 15 maalia, niin sillä on kaikki arvot kehittyny vähintään 3-4 pistettä, parhaat jopa yli 10. Myös Eremenko on kehittyny ihan mukavasti...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Itselläni maalivahtien mokailuun ei ole vielä ratkennut yhtään ottelua. Lienen siis tämän suhteen vielä toistaiseksi onnekas. Toki veskat joskus seisoskelevat pallon liruessa millejä maalin ohi, mutta varsinaisia häkkejä tietokone tai ihmisvastustaja ei ole omaan verkkooni saanut. Itsekään en ole tehnyt tälläisiä tuuriosumia.

Hidastelu vituttaa, pelimoottoria ei näköjään ole tarpeeksi optimoitu tuomarin mukanaoloon, tai mistä lie johtuu. Tuo vetosysteemi on kutakuinkin hanskassa, vaikka aiempaa ärhäkämpää laukaisupalkkia kaipailenkin. Pidän kuitenkin tästä neljännestä osasta valtavasti.

Niin, tosiaan sitä täyttä lisenssiä kehiin ja äkkiä.

- Esa
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Vielä yksi pikkuinen kysymys. Miten vapareista/normaali vedoista saa kierteisiä?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Vapareihin kierteet vetomittarin täyttyessä ja normaaleihin juuri jalan osuessa pallon(tai vetomittarin aikana, ei muista).
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

karipelaaja sanoi:
Pelaaja PES 4 Option File -featuret:
* Kaikki PES Shop itemit avattu (6 tähteä, klassikkojengit jne.)
[/url]
Tuli vaan mieleen yx juttu. Kun pelaa ML (master league) -pelitilaa niin ovatko kalssikkomaajoukkueiden pelaajat mukana touhussa. Jos on niin se ei ole kovin, kovin, hyvä juttu. Sillä jos esim. Pele pelaa Arsenalissa niin peli kärsii hyvin paljon realismista, hauskuudesta yms. tämä on vain minun mielipiteeni. Kiitos!

Nimim. Jankki
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Jankki sanoi:
Tuli vaan mieleen yx juttu. Kun pelaa ML (master league) -pelitilaa niin ovatko kalssikkomaajoukkueiden pelaajat mukana touhussa. Jos on niin se ei ole kovin, kovin, hyvä juttu. Sillä jos esim. Pele pelaa Arsenalissa niin peli kärsii hyvin paljon realismista, hauskuudesta yms. tämä on vain minun mielipiteeni. Kiitos!

Nimim. Jankki

Master Leaguen aloittaessahan voi valita, ottaako ns. classic playerit / created playerit mukaan vai ei?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Ja kun kerran shop-itemit on valmiiksi avattuna, pelin elinikä lyhenee roimasti :( .
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Jussi sanoi:
Ja kun kerran shop-itemit on valmiiksi avattuna, pelin elinikä lyhenee roimasti :( .

Hmm. Voithan tietysti kopioida Pelaaja Option Filen itsellesi ja säästää omasi...sitten siirtää Pelaaja Option Filelta ainoastaan nimet + asut sun muut ja jättää PES-rahat siirtämättä...tämä lienee mahdollista.
 
Ylös Bottom