Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Gamemastah sanoi:http://www.winning-eleven.com:sta löytyy kattavat editointi ohjeet.
http://www.evo-web.co.uk:n foorumeilta löytyy loistavat ohjeet kuinka tehdä mm. valioliigajoukkueille oikeankaltaiset pelipaidat ja logot.
Gamemastah sanoi:Suosikkijoukkueet ovat ManU ja Juventus, ja avasta löydätte lempipelaajan eli Pavel Nedvedin.
ML:n aloitin Leccellä, koska haluan hieman enemmän haastetta ML:een ja kuudella tähdellä pelailen. Heti ekan kauden jälkeen tuli nousu 1. divariin eli Serie A:han, mutta se meni erittäin tiukoille. Toista kautta olen juuri aloittamassa kokoonpanolla:
-----------------------Lewis-----------------------
-Kaebi--Kompany--Rodrigo Defendi--Andrea Esposito-
-----------------------Diarra-----------------------
--------Ledesma---------------------Konan--------
---------------Eremenko Jr.(Dalla Bona)-------------
--------------Rooney---------Bojinov---------------
Uusia pelaajia on ostettu muutama, kaikki nuoria lupauksia. Esim. molari Lewis oli 16v. kun ostin sen ja laitapakki Kaebin kehityskäyrä ulottuu punasen puoliväliin eli 25-vuotiaana sen statsien keskiarvo hipoo n. 93 pistettä
Ja Rooneyn sain ostettua vapailta markkinoilta, kun ManU oli kai potkinut sen pihalle.
Siinä on se kumita -näppäin!!!Osmo sanoi:Hei olis sellanen kysymys pelin tiimolta, et ku olen itte tehnyt niitä sponsori logoja ja nyt ku koitin laittaa niitä paitaa niin sehän näyttää aivan hirveältä, ku ne värit ei mee yks yhteen. Siis saaks ne logojen taustat jotenkin läpinäkyväks tai jotain, ku mitä olen nähnyt kuvii niin ne värit menee ainakin muilla yks yhteen.
Jankki sanoi:Siinä on se kumita -näppäin!!!
Shaban sanoi:4. Kone vetää pilkut melkein aina keskelle. Esimerkiksi äsken voitin pilkkukisan kun kone oli vetänyt neljä pilkkua, joista kolme keskelle. Olin siis torjunut kolme ja vastaavasti tehnyt kolme.
Shaban sanoi:Nämä asiat vituttavat, ja paljon.
1. Veskojen jäätymiset. Ei ole mitään ärsyttävämpää, kuin ottelun häviäminen lisä/jatkoajalla maalivahdin uskomattoman mokan takia.
2. 60Hz on käyttökelvoton ja 50 hz nykii myös harvoin.
3. Herkkä vetosysteemi on poissa. IMO aikaisempien PES:n hienous on ollut, että vetoa ei tarvitse kauaa "ladata". Nelosessa parhailla pelaajilla on käytännössä mahdoton vetää ohi, vaikka palkki olisi täysillä.
4. Kone vetää pilkut melkein aina keskelle. Esimerkiksi äsken voitin pilkkukisan kun kone oli vetänyt neljä pilkkua, joista kolme keskelle. Olin siis torjunut kolme ja vastaavasti tehnyt kolme.
5. Eikö sitä lisenssiä nyt voida vihdoin korjata? Konami kehuskelee myyntiluvuilla ja samalla pihtailee lisenssin kanssa (tai no, enpä tiedä että kuka sen kanssa pihtailee).
Ja sitten hyviä puolia. Äh, se ei olekkaan yhtä helppoa...
Cavalera sanoi:1. En oikein ymmärrä, miksi tästä on tehty niin iso haloo.
2. 60Hz tössiminen ketuttaa samoin. Mutta 50Hz nykii harvoin ja on käännetty kunnolla, siksi kannattaa pelata sillä.
3. Totuttelukysymys. Tosin PES-veteraanina se tuntuu olevan hiton hankalaa, kun on vuosia tarvinnut vain näpäyttää nappia. Ei silti huono juttu, eipähän mene kuteja niin älyttömästi yli.