Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Kyllä mää sen Recoban matseja olen nähnyt ja on se pelannut hyvin. Ihmtyttää jos niin taitava pelaaja on penkillä eikä aloituksessa. Seuran vaihtoa suosittelen!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Recoba on tällä kaudella ollut erittäin hyvä mutta ikävä kyllä sen loukkaantumisherkkyys lähentelee Jari Litmasta :( Esimerkiksi parinviikon takasessa Rooma pelissä oli erittäin hyvä. Teki yhden maalin ja syötti 2. Tosin toinen syöttö oli kulma jonka Veron tykitti Mexesin kautta maaliin mutta kuitenkin oli erittäin vakuuttava koko pelissä. Mancinin hyökkäävä taktiikka sopii paremmin el Chinolle kun Cuperin kilpikonna. Vasemman wingerin paikka taitaa sopia kuin nenä päähän. Toivottavasti on toipunut jo pelikuntoon tän iltaseen Lecce peliin. Recobaa taitaa muuten olla vaikeahko kaupata. Goalissa taidettiin joskus viime vuonna listatta maailman kallispalkkasimmat pelaajat ja Recoba oli muistaakseni seitsemäs. Mutta mää uskon että se vakiinnuttaa tällä kaudella paikkansa vakio kokoonpanossa noilla otteilla mitä se on nyt esittänyt ja yleisestikkin tunnustetaan maailman parhaiden pelaajien joukkoon. Mun listoilla se on kuulunut sinne jo vuosia.

Itse pessissä Recoban kunto on aivan kauheen huono. Stamina on muistaakseni 72 mutta silti se on aina aivan kulunu loppuun viimeistään 70minuutin kohdilla peleissä. Tosin mun taktiikassa se joutuu juokseen pallon kanssa paljon ylöspäin mutta minkään näköstä karvausta se ei saa tehdä ettei energiaa kulu turhaan. Martinsin tehtävä on juosta pallottomanakin tuli hännän alla pallon perässä.
 
Press Release

KONAMI'S PRO EVOLUTION SOCCER 4 CONQUERS FINLAND

Recently released Pro Evolution Soccer 4 for PS2 from Konami is conquering the Finnish market with a storm.

Konami's distributor in Finland, Toptronics Oy, is reporting extremely high sell-through levels. At the present Pro Evolution Soccer 4 is selling 10-to-1 against its closest competition..

Toptronics Oy's product manager Thomas Ekström commented " Konami has done a great job with Pro Evolution Soccer 4 - the quality of the game is unparalled. Together with Konami's organisation we have been able to build a brand awarness that is totally unchallenged. Pro Evolution Soccer 4 for PS2 is at the present most sold football game in market by far. Based on the sell-through information PES 4 is selling over 10 times more units than another football game".

Konami's Kenneth Klimborg commented "The information from Europe is that 1,9 m copies of PES 4 have now been delivered , Finland are showing that they are following the same trend as rest of Europe, Pro Evolution Soccer 4 is the number one football game for PS2. The fantastic sales start in Finland could not be possible without the strength and professional work from the team at Toptronics".

"Konami is great company to work with and they employ great talents. PES 4 is so far the best footbal game I have ever seen in my 22 years in the games industry" commented Toptronics CEO, Mr. Petri Lehmuskoski
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

No ehkä tuo merkitsee sitä että seuraavaan PES:siin saadaan jo suomalaisia joukkueita. Hyvä Suomi! :D
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Vau. EA saa kyllä tehdä ihmeitä FIFA 2006:een, vaikka jo 2005:een onkin petrattu huimasti.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Gamemastah sanoi:
Suosikkijoukkueet ovat ManU ja Juventus, ja avasta löydätte lempipelaajan eli Pavel Nedvedin.

ML:n aloitin Leccellä, koska haluan hieman enemmän haastetta ML:een ja kuudella tähdellä pelailen. Heti ekan kauden jälkeen tuli nousu 1. divariin eli Serie A:han, mutta se meni erittäin tiukoille. Toista kautta olen juuri aloittamassa kokoonpanolla:

-----------------------Lewis-----------------------
-Kaebi--Kompany--Rodrigo Defendi--Andrea Esposito-
-----------------------Diarra-----------------------
--------Ledesma---------------------Konan--------
---------------Eremenko Jr.(Dalla Bona)-------------
--------------Rooney---------Bojinov---------------

Uusia pelaajia on ostettu muutama, kaikki nuoria lupauksia. Esim. molari Lewis oli 16v. kun ostin sen ja laitapakki Kaebin kehityskäyrä ulottuu punasen puoliväliin eli 25-vuotiaana sen statsien keskiarvo hipoo n. 93 pistettä :D
Ja Rooneyn sain ostettua vapailta markkinoilta, kun ManU oli kai potkinut sen pihalle.

Pro evoo ei tueta ,eli palaapas socomin pariin....
ps.hot killer... :D
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Marssipa suomi kauppaan ostamaan vähän maalaisjärkeä. Lainasit koko Gamemastahin viestin tekstin vain kirjoittaaksesi täysin tyhjänpäiväisen kommentin joka ei kiinnosta ketään ja jonka informaatioarvo ei nouse edes nollaan.
Ja jumalaisille peleille omistettuja ketjujahan ei roskata moisella, tiedä se! ;)

(tämän viestin voi poistaa samalla jos mode katsoo aiheelliseksi poistaa suomen...suomin...whatever..viestin)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Hei olis sellanen kysymys pelin tiimolta, et ku olen itte tehnyt niitä sponsori logoja ja nyt ku koitin laittaa niitä paitaa niin sehän näyttää aivan hirveältä, ku ne värit ei mee yks yhteen. Siis saaks ne logojen taustat jotenkin läpinäkyväks tai jotain, ku mitä olen nähnyt kuvii niin ne värit menee ainakin muilla yks yhteen. :rolleyes:
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Jees. Uusi Pro Evon onnellinen omistaja. :) On kyllä jälleen mainio peli. Jotkut pienet yksityiskohdat kyllä nostavat tunnelmaa kuten nämä "loukkaantumiset" kun pelaaja siirretään hetkeksi kentän laidalle ja palaa pian takaisin. Juuh, jatketaan pelaamista!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Olen muuten melko varma että näin käsivirheen kun tänään jylistelin tota peliä. Ootteko muut huomannu?

Adrianosta muuten sen verran että eipä poika huono pelaaja pelissäkään oo. Armottoman voiman lisäksi jätkähän on hyvä melkein joka osa-alueella (keltastahan löytyy erittäin paljon).
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Osmo sanoi:
Hei olis sellanen kysymys pelin tiimolta, et ku olen itte tehnyt niitä sponsori logoja ja nyt ku koitin laittaa niitä paitaa niin sehän näyttää aivan hirveältä, ku ne värit ei mee yks yhteen. Siis saaks ne logojen taustat jotenkin läpinäkyväks tai jotain, ku mitä olen nähnyt kuvii niin ne värit menee ainakin muilla yks yhteen. :rolleyes:
Siinä on se kumita -näppäin!!!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Nämä asiat vituttavat, ja paljon.

1. Veskojen jäätymiset. Ei ole mitään ärsyttävämpää, kuin ottelun häviäminen lisä/jatkoajalla maalivahdin uskomattoman mokan takia.

2. 60Hz on käyttökelvoton ja 50 hz nykii myös harvoin.

3. Herkkä vetosysteemi on poissa. IMO aikaisempien PES:n hienous on ollut, että vetoa ei tarvitse kauaa "ladata". Nelosessa parhailla pelaajilla on käytännössä mahdoton vetää ohi, vaikka palkki olisi täysillä.

4. Kone vetää pilkut melkein aina keskelle. Esimerkiksi äsken voitin pilkkukisan kun kone oli vetänyt neljä pilkkua, joista kolme keskelle. Olin siis torjunut kolme ja vastaavasti tehnyt kolme.

5. Eikö sitä lisenssiä nyt voida vihdoin korjata? Konami kehuskelee myyntiluvuilla ja samalla pihtailee lisenssin kanssa (tai no, enpä tiedä että kuka sen kanssa pihtailee).

Ja sitten hyviä puolia. Äh, se ei olekkaan yhtä helppoa...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Shaban sanoi:
4. Kone vetää pilkut melkein aina keskelle. Esimerkiksi äsken voitin pilkkukisan kun kone oli vetänyt neljä pilkkua, joista kolme keskelle. Olin siis torjunut kolme ja vastaavasti tehnyt kolme.

Pilkut ketuttavat kyllä ankarissa määrin, sillä kun vetämässä on joku Baros niin ei palloa saada millään maaliin vaan maalivahti torjuu aina vaikka ylänurkasta. Sitten kun pallon taakse asettuukin Huylens niin vain taivas on rajana.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Shaban sanoi:
Nämä asiat vituttavat, ja paljon.

1. Veskojen jäätymiset. Ei ole mitään ärsyttävämpää, kuin ottelun häviäminen lisä/jatkoajalla maalivahdin uskomattoman mokan takia.

2. 60Hz on käyttökelvoton ja 50 hz nykii myös harvoin.

3. Herkkä vetosysteemi on poissa. IMO aikaisempien PES:n hienous on ollut, että vetoa ei tarvitse kauaa "ladata". Nelosessa parhailla pelaajilla on käytännössä mahdoton vetää ohi, vaikka palkki olisi täysillä.

4. Kone vetää pilkut melkein aina keskelle. Esimerkiksi äsken voitin pilkkukisan kun kone oli vetänyt neljä pilkkua, joista kolme keskelle. Olin siis torjunut kolme ja vastaavasti tehnyt kolme.

5. Eikö sitä lisenssiä nyt voida vihdoin korjata? Konami kehuskelee myyntiluvuilla ja samalla pihtailee lisenssin kanssa (tai no, enpä tiedä että kuka sen kanssa pihtailee).

Ja sitten hyviä puolia. Äh, se ei olekkaan yhtä helppoa...

1. En oikein ymmärrä, miksi tästä on tehty niin iso haloo. Joo, kyllähän se hölmöltä näyttää kun veskari vaan katsoo kun pallo uppoaa alanurkkaan, mutta tätä tapahtuu todella harvoin. Itselläni ehkä 2 kertaa käynyt näin, ja matseja on takana kymmeniä. Ei silti, voisihan mokke edes hiukan nytkähtää pallon suuntaan.

2. 60Hz tössiminen ketuttaa samoin. Mutta 50Hz nykii harvoin ja on käännetty kunnolla, siksi kannattaa pelata sillä.

3. Totuttelukysymys. Tosin PES-veteraanina se tuntuu olevan hiton hankalaa, kun on vuosia tarvinnut vain näpäyttää nappia. Ei silti huono juttu, eipähän mene kuteja niin älyttömästi yli.

4. Tilannekohtaista. Joskus kone vetää melkein kaikki vedot ylä/alanurkkaan.

5. Kannatan. Onneksi sentään vähän parempi lisenssi kuin aiemmin, mutta...

Paljon olen valmis antamaan pelille anteeksi, mutta seuraavat asiat ottaa pannuun eniten: Pelaajien luominen, siirtosysteemi ja paitavalikoima.

Konami antaa meidän muokata ukkojen naamoja, tehdä logoja, lisätä paitoihin tekstejä, muokata pelaajien, stadionin ja joukkueiden nimiä. Kaikki tämä siksi, että saadaan autenttisuutta puuttuvien lisenssien tilalle. Päättivät sitten jättää raidalliset paidat pois peliasuvaihtoehdoista. Itse pelissä on lisensoiduilla joukkueilla raitapaitoja, mutta itse et sellaista saa valittua. Ja minkähän takia muokattujen pelaajien arvot menee defaultiksi Master Leaguessa? Tällöin koko muokkaaminen on täysin turhaa. WTF!
Siirtosysteemin älyttömyys: et voi laittaa itse luomaasi pelaajaa pelkkään seurajoukkueeseen. Hyvähyvä. Oikein kiva. Mikähän idea tässäkin on takana?

Mutta mutta, silti tämä on paras peli koskaan millään alustalla, heti Monkey Island ykkösen jälkeen ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Mua ketuttaa eniten pelaajien yliampuva kikkailuvauhti pallon kanssa. Ja muutenkin pelaajien vauhti kääntyessä ja suunnan vaihtaessa on aivan älytöntä. Naurettavaa suoraan sanoen.
Pitäs varmaan tiputtaa dribble spd. ja acc. jollain 30-40 pykälällä alaspäin ja kokeilla josko äijät käyttäytyisivät hieman realistisemmin.
Sit on ankeaa ku kone ei saa maaleja vaikka olis tyhjä maali edessä (pelaan 6 tähdellä). Käytännössä ei tarvi puolustaa ollenkaan ku kone ei saa niitä maaleja kuitenkaan.
Olen yrittänyt suhtautua peliin vielä sillee et kyllä tää vielä avautuu ja muuttuu hyväksi mut ei se vain tunnu niin tekevän. Pettymys tämä kieltämättä on. Ei voi mitään. Jotenkin liian arcademainen. :(
Mut jospa se sittenkin vielä avautuu... (toivottavasti)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Cavalera sanoi:
1. En oikein ymmärrä, miksi tästä on tehty niin iso haloo.

2. 60Hz tössiminen ketuttaa samoin. Mutta 50Hz nykii harvoin ja on käännetty kunnolla, siksi kannattaa pelata sillä.

3. Totuttelukysymys. Tosin PES-veteraanina se tuntuu olevan hiton hankalaa, kun on vuosia tarvinnut vain näpäyttää nappia. Ei silti huono juttu, eipähän mene kuteja niin älyttömästi yli.

1. Olet onnekas. Ennen tuon kirjoittamista olin pelannut noin 5 matsia mutkeen ja kahdessa niistä ottelu ratkesti veskan pelleilyyn.

2. 50 Hz on toteutettu hyvin, mutta PES3:ssa se oli toteutettu täydellisesti, kuin myös 60 Hz. Siitä valitus.

3. Totuttelukysymys, mutta myös epärealistista. Jos vetoa haluaa "ladata" kauan, pakki kerkeöö usein väliin. Ei oikeasti jalkaa tarvtse ladata yhtään sen enempää jos vetää yläkulmaan verrattuna alakulmaan. Tämä on tietysti perkeleen vaikeaa toteuttaa peleissä, mutta PES3 on tässä parhaiten onnistunut.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Testasin tos peliä vähentämällä top speedii ja accelerationia 20 pykälää ja dribble spd 20 pykälää ja dribble acc 10 pykälää. Olihan jo paljon mukavamman näköistä touhuu.
Onks kukaan muu kokeillu jotain vastaavaa ja millä menestyksellä?
Ja onko täällä muita ku mä joka kitisee koko ajan näistä nopeus asioista?
Ja oliskohan jossain option filee jossa olis muutettu juuri näitä asioita?
Kommentoikaa ja kertokaa ajatuksianne!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Peli on juuri nyt loistava, muuten mutta ne maalivahdit voisivat välillä yrittää niitä alakulma laukausia, vaikka se pallo kulkisi 2km/h.
 
Ylös Bottom