Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 4

Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Truck sanoi:
Testasin tos peliä vähentämällä top speedii ja accelerationia 20 pykälää ja dribble spd 20 pykälää ja dribble acc 10 pykälää. Olihan jo paljon mukavamman näköistä touhuu.
Onks kukaan muu kokeillu jotain vastaavaa ja millä menestyksellä?
Ja onko täällä muita ku mä joka kitisee koko ajan näistä nopeus asioista?
Ja oliskohan jossain option filee jossa olis muutettu juuri näitä asioita?
Kommentoikaa ja kertokaa ajatuksianne!
Mielestäni perusstatsit ovat hyvät, koska nyt todellakin tuntuu erilaiselta pelata Giggsin kaltaisella taiteilijalla ja Stamin kaltaisella puujalalla.
Tosin hyvien joukkueiden huonoimmat pelaajat ovat rankattu liian korkealle tuossa dribblessä.
Accelerationissa ja Top Speedissä ei minulla ole napisemista.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Pes3:ssa ärsyttää suunnattomasti se, että kärjet tulevat puolustustilanteissa aivan liian alas aivan liian usein (jos pelaa esim. 4-4-2), joten vastahyökkäykset ovat silloin toivottomia.

Onko pes4:ssa näin, vai malttavatko kärjet pysyä hieman ylempänä puolustustilanteissa?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

jake sanoi:
Pes3:ssa ärsyttää suunnattomasti se, että kärjet tulevat puolustustilanteissa aivan liian alas aivan liian usein (jos pelaa esim. 4-4-2), joten vastahyökkäykset ovat silloin toivottomia.

Onko pes4:ssa näin, vai malttavatko kärjet pysyä hieman ylempänä puolustustilanteissa?
Laita niin ettei ne laske niin paljon!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

JuRka sanoi:
Mielestäni perusstatsit ovat hyvät, koska nyt todellakin tuntuu erilaiselta pelata Giggsin kaltaisella taiteilijalla ja Stamin kaltaisella puujalalla.
Tosin hyvien joukkueiden huonoimmat pelaajat ovat rankattu liian korkealle tuossa dribblessä.
Accelerationissa ja Top Speedissä ei minulla ole napisemista.


Olen samaa mieltä kanssasi siitä et on erilaista pelata Giggsin ja Stamin kanssa. Ja että tässä pelissä on otettu hyvin huomioon juuri pelaajien väliset taitoerot pallon kanssa teknisissä suoritteissa. Mutta silti olen sitä mieltä että juuri dribble spd. on nostettu kaikilla pelaajilla aivan turhan korkeaksi.
Ainakin dribblaus näyttää tässä pelissä kammottavan nopealta.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Hhmm... Onko täällä muita joiden mielestä peli tuntuu oudolta??
Reilut pari kymmentä peliä takana ja tuntuu, että 3 olisi parempi. Vai onko se vain tottumiskysymys? Kun on noit kolmosen kanssa vietettyjä tunteja satoja. Vetosysteemikään ei tunnu oikein istuvan. Eikä niin paljon erilaisia maaleja tule kuin kolmosessa.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Vai kestääkö totuttelu vaan jonkin aikaa? :/
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Totuttelua se on, kun vetosysteemiin tottuu niin saa ihan hyvän näköisiä tinttauksia.
Vetäsin Makelelellä Monacon verkkoon hirveän vänkyrän kolmestakympistä, ei ollut mitenkään kova, mutta kiersi aivan tajuttomasti.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

JuRka, mulla on taas aivan erityylinen tunne. Täysin päinvastainen! :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Menetinpä juuri Serie A:n voiton, kun ratkaisevassa matsissa Buffonia ei kiinnostanut liikahtaakkaan Seedorffin kolmestakymmenestä metristä lähteneeseen löysään laukaukseen. Alan oikeasti pohita paluuta PES 3:n.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Locote sanoi:
Hhmm... Onko täällä muita joiden mielestä peli tuntuu oudolta??
Reilut pari kymmentä peliä takana ja tuntuu, että 3 olisi parempi. Vai onko se vain tottumiskysymys? Kun on noit kolmosen kanssa vietettyjä tunteja satoja. Vetosysteemikään ei tunnu oikein istuvan. Eikä niin paljon erilaisia maaleja tule kuin kolmosessa.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Vai kestääkö totuttelu vaan jonkin aikaa? :/
Kyllä tuo taitaa totuttelukysymys olla. Aina uusin pes tuntuu oudolta, mutta pidemmän päälle peli on aina piirun verran parempi. On nelosessakin omat mokansa, mutta pes3:ssa niitä oli niin paljon enemmän. Esim käsivirheet, jatkuva kiskoilla juoksu, syöttöpelin ongelmat, tuomarin surkea edun katsominen...

Musta on vaan hyvä, että vetosysteemiä on muutettu, kolmosessa jokainen puujalkaukkeli veti täydellisen tykin verkkoon kun vähän näpäytti neliötä. Nyt kunnon veto lähtee helposti vain todelliselta maalintekijätaiturilta.
Ja mitä puskumaalien vähyyteen tulee, nyt maalien tekeminen on paljon enemmän kiinni pelaajan jump/header -taidosta, sekä pituudesta. Enää ei kääpiöt leijaile korkeimmalle kulmatilanteissa. Erilaisia maaleja tulee mielestäni nyt enemmän, koska veskarit on parantuneet ja nyt joutuu käyttämään eri tapoja (tilanteen mukaan) maalintekoon.
Lisää vaan pelitunteja alle niin johan alkaa oppimaan, älkää lannistuko heti. ;)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Nyt rupeaa olemaan Serie A kausi takana. Olen pikkuhiljaa alkanut tottua uutee vetosysteemiin ja peli alkaa tuntua paljon paremmalta...
Vaikuttaakos se paljon vetoon, että kuinka kauan painaa ristiohjainta tai tikkua vedon lähdön jälkeen?? Kun tuntuu, että aina meni piirun verran ohi kun jumittui peukalo painamaan alanurkkaa kohti.

Noh, positiivisemmin mielin jatketaan totuttelua. :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Jankki sanoi:
Jossa maalivahdit eivät liikahdakkaan puskutilanteissa?

Kahdesta pahasta pienempi paha. Ja tuossakin on enemmän kyse ylihelposta puskemisesta.

Uusia vittuuntumise aiheita: kone rankasee tilanteista aivan uskomattomalla prosentilla.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Shaban sanoi:
Kahdesta pahasta pienempi paha. Ja tuossakin on enemmän kyse ylihelposta puskemisesta.

Uusia vittuuntumise aiheita: kone rankasee tilanteista aivan uskomattomalla prosentilla.
1*-5* pelattaessa kone ei rankaise ollenkaan, kumpi parempi?
Itse koen 6* olevan juuri sopiva, kone käyttää pelaajan möhläykset hyväkseen, mutta missaakin sopivassa määrin.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

On pitänyt jo aikaa sitten kysyy tätä mut ku pääs unohtuun. Onko kellään peli vielä tiltannu?
Mulla on kerran tiltannu ku pelasin MM-skaboja. Jäi vaan maalinedusta hässäkässä jumiin. Ei ole tiltannu mulla mikään peli sitten jonkin EA-lätkän.
Huolestuttavaa...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Kerran on tiltannu. Kaikki vaan pysähty ja äänetkin hävis. Täyty vaan restartata ja sitten kaikki toimi taas täydellisesti. Tais olla kesken jonkun Seria A matsin jos oikein muistan...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Minuakin rassaa nuo molarit, imee turhaan usein vetoja 35metristä ja kauempaakin, lisäksi he eivät usein tee mitään vaikka palloa liukuu hitaasti maaliviivalla tolpasta tolppaan. Etunäkökohta sen sijaan toimii nelosessa huomattavasti paremmin.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Kuinkas moni on minun lisäkseni käymässä päivittämässä DigiExpossa PES4 datan..?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Jankki sanoi:
Kuinkas moni on minun lisäkseni käymässä päivittämässä DigiExpossa PES4 datan..?
Ei ole tarvetta lähteä sinne päin, koska omin käsin on tullut jo muutettua nimet (pelaajat, joukkueet, liigat, stadionit) oikeiksi, joukkueiden logot, liput ja pelipaidat (yli puolet valioliigasta + muiden maiden suuremmat seurat) oikeankaltaisiksi, pelaajasiirrot päivitetty ajantasalle ja formationejakin on muuteltu sinne oikeaan suuntaan, mutta työtä vielä riittää... :)
 
Ylös Bottom