Vastaus: Pro Evolution Soccer 4
en edes pysty kertomaan kuinka hyvä peli on!!!!
Torstaina soi puhelin illalla ja playeronesta ilmoitettiin että tule hakemaan omasi! Kotio, peli päälle ja ihasteleen.
Joukkueiden määrä tuntu todella mahtavalta valitsin tietysti kiihkeän kamppailun River plate boca juniors, itse pelissä olin ihan ulapalla.
ihan eri peli. niin paljon uutta ja hyvää. Ainoa mistä voi moittia niin molarin itsevarmuus, vähän liian hyvä ja kostautuu välillä. Mutta hyvä puolustuspeli korjaa tämän virheen
Itse hain option filen jo netistä joten jos joku tre:n seudulta haluaa oik.nimet ja silleen imoittelee vaan niin eiköhän onnistu.
On muuten ihan helvetin hyvä toi kutostaso ja uusittu masterleague!
Täydet miljardi tähteä!!
Kokemuspisteet tulee tälleen suunnilleen että pelin jälkeen tulee ruutu jossa kaikki pelaajasi, keltaisella jotka kehitty esm ronaldinho. sit siinä on ne sen arvot oikeella ja sit sellainen prosentti määrä. se määrä kasvaa tietyn verran, ei kaikilla pelaajilla ja ei kaikis arvois kerralla.
sitku se määrä on 100% tulee yks pojo vaikka esm. tekniikkaan.
Master leaguess reenaat niin tulee sellanen OK cleared. mitähän se tarkoittaa? että pelaajia pitää treenata aina välillä
eka kausi tasolla kuusi tähteä päättyi Barcalla tuplaan ja nousuun pääsarjaan.
Tuli valittua vähän liikaa harjoitusotteluita ja se vituttaa nyt.
täytyy pelata treeni pelit 5 min erillä ja muut sarjapelejä pelaan 10min erillä...
mutta nyt jatkuu pelaaminen...