Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 6

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Löysin kanssa oman kappaleeni GameParadisesta, pistän vähän tunnelmia
ennenkuin ryntäätte töistä suoraan kauppaan kieli vyön alla...

Päällimmäisenä tällä hetkellä paistaa fiiliksissä melkoinen pettymys.
Onko tämä todella se peli jota on vuosi odotettu ja joka oli suurin
syy siihen että ostin Xbox 360...

- Peli on hidas ja etenkin syötöt ovat luokattoman hitaita.
- On myös turha odottaa mitään kanuunankuulia, vedot matelevat myös.
- Ajottaista nykimistä havaittu maalinedustatilanteissa.
- Ne editorit ovat niin ankeita kuin on huhuttu.

+ Äänimaailma on erittäin toimiva.
+ Konekin osaa tehdä taas maaleja.

Jos ei ole aivan pakottavaa tarvetta sännätä tänään kauppaan, kannattaa varmaan
odottaa, että eurooppalaiset pelitalot saavat arvosteltua sekä PES6, että Fifa 07 ja
antavat hieman vertailua. Nyt on nimittäin hyvin lähellä, että oma PES6 löytää tiensä
takaisin kaupan vaihtohyllyyn ja mukaan lähtee uusi Fifa 07. Korostan, että
nämä fiilikset on tullut muutaman pelin perusteella, mutta nyt ei todellakaan
näytä eikä tunnu hyvältä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Kannattaakohan tätä nyt sitten ollenkaan hankkia? Ajattelin tossa kohtapuoliin lähteä hakemaan tämän tosta vakioliikkeestä, mutta nämä teidän kommentit laittoivat epäilevälle tuulelle. Tänään soitin ja varasin peliä yhden kappaleen itselleni, mutta XO- versio on todellakin noin ryssitty, niin en todellakaan tiedä. Vaikeeksi meni, vaikka pidin tätä täysin varmana hankintana...:)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

maagiset sanoi:
Kannattaakohan tätä nyt sitten ollenkaan hankkia? Ajattelin tossa kohtapuoliin lähteä hakemaan tämän tosta vakioliikkeestä, mutta nämä teidän kommentit laittoivat epäilevälle tuulelle. Tänään soitin ja varasin peliä yhden kappaleen itselleni, mutta XO- versio on todellakin noin ryssitty, niin en todellakaan tiedä. Vaikeeksi meni, vaikka pidin tätä täysin varmana hankintana...:)

Pyydä että antavat koittaa peliä kaupassa. 65 euroa on mielestäni aika kova
hinta pelistä, mikä ei ainakaan tähän mennessä ole tarjonnut mitään mullistavaa
verrattuna vaikkapa perus Xboxin PES5:een... Ja mainittakoon tässä vaiheessa,
että olen itse todella suuri Pro Evo fani, joka on tähän mennessä korkeintaan
sylkenyt Fifan suuntaan.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Evolution sanoi:
Pyydä että antavat koittaa peliä kaupassa. 65 euroa on mielestäni aika kova
hinta pelistä, mikä ei ainakaan tähän mennessä ole tarjonnut mitään mullistavaa
verrattuna vaikkapa perus Xboxin PES5:een... Ja mainittakoon tässä vaiheessa,
että olen itse todella suuri Pro Evo fani, joka on tähän mennessä korkeintaan
sylkenyt Fifan suuntaan.


Jeps, täytyy ilmeisesti testailla liikkeessä, harmillinen homma että sarja on ilmeisesti ottanut jopa takapakkia. Täytyykin tästä lähteä matkaan ja testaamaan...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Muutama peli lisää takana, lisähuomioita:

- Ohjekirjassa neuvotaan, miten uusinnat tallennetaan, se ei kuitenkaan onnistu.
- Statistiikat pelin jälkeen ovat luokattoman olemattomat.
- Kokoonpanoa muokatessa ei pääse enää vasemmalle napauttamalla
vaihtopelaajiin, vaan koko lista täytyy rullata alaspäin, pieni mutta harmillinen miinus.

+ Läpisyötöt toimivat paremmin kuin edellisessä versiossa.
+ Chippivedot ovat myös parantuneet.

Kovin on hehkutettu uusia animaatioita, itse olen löytänyt vasta kaksi
uutta animaatiota, toinen liittyi kaatumiseen ja toinen oli uusittu volley,
ei mennyt muuten sisään...=)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

TODELLA PETTYNYT (LUE PETETTY) OLO.

Peli on kuin pes 3 tai 4 paremmilla grafiikoilla.
Hieman kankea, mutta pelattava. Toivottavasti fiilikset nousee vielä. Iso miinus pes 5 option filejä ei pysty käyttämään mitenkään, vaikka joltain foorumeilta luin sen onnistuvan.

Yhdyn muihin viesteihin. Pelataan nyt pari viikkoa vielä ja katsotaan joutuuko pelaamaan PES 5:sta (XBOX) ja poistamaan uuden fifan kaupasta.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Kolmisen peliä on takana, ja tuttua PESsiä tuntuisi minusta olevan. Eli grafiikat ovat hitusen pliisut, animaatiot hyvät, tilanteita pitää rakentaa ja valikoissa soi hirveä pimputus. En nyt mitään syvällisempää osaa vielä sanoa, muttei tämä nyt miltään katastrofilta tunnu.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

"Hieman kankea, mutta pelattava. Toivottavasti fiilikset nousee vielä. Iso miinus pes 5 option filejä ei pysty käyttämään mitenkään, vaikka joltain foorumeilta luin sen onnistuvan."

Ai sekään ei sitten toiminut... Tosin outoa tässä on se, että tuo kunnollisen editorin
puuttuminen on nyt murheista pienimpiä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Kauppaan jäi PES ainakin vielä toistaiseksi. Ajattelin katsella ja lueskella teidän mielipiteitä kyseisetä pelistä, kun ei tuolla kaupassakaan tosta pelistä mitään syväanalyysiä pystynyt tietenkään tekemään. Ei vaan mitenkään kovin tuorealta tapaukselta vaikuttanut, olisi Konamin pojat voineet yrittää nextgen versioonkin panostaa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

joo mäkin oon lukenu noita kritiikkejä ja pelaaja lehdes arvostelu fifa07 8/10 pes6 7/10. eniten harmittaa ettei voi vaihtaa pelaajia joukkueesta toiseen eikä muokata mitään. taidan ostaa fifa07 joka on hyvä vaikka olenkin suuri pes fani
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Anrii sanoi:
joo mäkin oon lukenu noita kritiikkejä ja pelaaja lehdes arvostelu fifa07 8/10 pes6 7/10. eniten harmittaa ettei voi vaihtaa pelaajia joukkueesta toiseen eikä muokata mitään. taidan ostaa fifa07 joka on hyvä vaikka olenkin suuri pes fani

Täytyisi päästä testaamaan tuota Fifan koko versiota, vanhalla Xboxilla oon pelaillut
Fifaa ja se managerimoodi on todella mukava, plus Livessä saa päivitettyä pelaajasiirrot
helposti tarvitsematta etsiä netistä pelaajien tekemiä Option Fileja, joiden asentaminen
vielä vaatii 360 lisätarvikkeita.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Tehkää niinkuin minä, ja ostaa pes PS2:lle, kaikki jutut mukana ja paljon parempi ku fifa 07.

XO:n pes näyttää muutenki vaan päivitetyltä PS2 versiolta. Eli PS2:lle pessi!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

joo ja fifa 07 demo on hyvä. oon myynyt jo ps2 joten en voi ostaa sitä sille
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Itse ostin "riskillä" FIFA 07:n Xbox 360:lle, ja tällä hetkellä ainakin tuntuu, että tein oikean päätöksen teidän kommenttienne perusteella. Sai vielä Pelaaja-lehden kolme numeroa ilmaiseksi siihen päälle. :D
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Taikuri sanoi:
Tehkää niinkuin minä, ja ostaa pes PS2:lle, kaikki jutut mukana ja paljon parempi ku fifa 07.

XO:n pes näyttää muutenki vaan päivitetyltä PS2 versiolta. Eli PS2:lle pessi!

Nyt on vähän sellainen tilanne, että löytyy jo Xbox ja tuo Xbox 360 minkä ostin vähän
tätä Pro Evolutionia ajatellen, joten enpä taida enää PS2 ostaa. Ehkäpä vaihdan
PES6 -> Fifa 07 ja hommaan Pro Evon PC:lle... Tässä tulee jo mieleen, että pitääkö
suunnata katseet PS3 kohti. Sonylla on ässänä hihassa Formula 1 lisenssi...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

joo mutta x360 on futislisenssi ainakin ens vuoden loppuun asti ja nhl 07 on paras mitä voi olla
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Anrii sanoi:
joo mutta x360 on futislisenssi ainakin ens vuoden loppuun asti ja nhl 07 on paras mitä voi olla

Eikös tämäkin ollut Microsoftin laskema ankka, jonka Seabass jo tyrmäsi, tuo diili
on ilmeisesti voimassa vain vuoden 2006 loppuun saakka.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Fifa 07:aa en kyllä kenellekään PES6:een pettyneille suosittelisi. Yhden pelin perusteella peli on muuten kuin grafiikkojensa yms. pintakauneuden osalta kamalaa roskaa. Paavi jo vähän kertoikin pelailuistamme tuolla varsinaisessa Fifa 07 -ketjussa. Noiden Paavin viestissä mainittujen asioiden lisäksi haluaisin vielä sanoa, että ohjattavuus on uusimmassakin fifassa ihan kamalan tönkköä vrt. PESiin. PES6:sta en ole vielä päässyt kokeilemaan kuin puolen ottelun ajan, mutta vaikka peli olisi täsmälleen sama peli kuin PES5 uusituilla valikoilla, niin se silti pieksisi Fifa 07:n reilusti.

PES6:n uudistuksista pikaisella pelikokeilulla ainakin uudet animaatiot huomasin selvästi. Tai noh, vertaan nyt pes5:n ps2-versio ja pes6:n xbox360-versiota, mutta kuitenkin. Kutosen väitetystä hitaudesta en kyllä mitään merkkejä huomannut. Minusta tuntuu, että PES:eihin ei ole koskaan tullut kerralla mitään isoja uudistuksia. PES2 ja 3 olivat hyvin samankaltaisia keskenään, mutta kuitenkin kun siirryin PES3:sta suoraan vitoseen, huomasi pelissä ihan selkeän eron.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Alkaa kyllä hahmottumaan, miksei pelistä ikinä tullut demoa Liveen...
Olisi Konami tehnyt näyttävän mahalaskun varmaankin.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 6

Evolution sanoi:
Alkaa kyllä hahmottumaan, miksei pelistä ikinä tullut demoa Liveen...
Olisi Konami tehnyt näyttävän mahalaskun varmaankin.

Saattanee muuten olla totta... Ihan hyvä pointti.
 
Ylös Bottom