Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer Xboxille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kompja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer Xboxille

Johan tässä ketjussa oli linkki Konamin saitille, jossa tuo varmistettiin...

Dark Master sanoi:
Olisi erittäin tärkeää xboxille saada yksinoikeus tuon pelin verkkopeliä ajatellen alkaisi varmaan aasian markkinatkin hiukan parantua (tosin japannin kiinostusta kyseiseen peliin en tiedä)
Ei auta: http://www.konsolifin.net/bbs/showpost.php?p=225900&postcount=36
Ja kuten Shaban sanoi, Euro-version Live-tuki on jo varma juttu.
Ja Winning Eleven 8:aa (=PES4) myytiin Japanissa julkaisuviikolla noin 700000 kappaletta eli kiinnostusta löytyy.

Dark Master sanoi:
Thomas pelaajassa kyllä toteaa että verkkotukea ei tulisi edes boxille.
toivonmukaan tämä kuitenkin osoittautuu vääräksi tiedoksi. olisi erittäin tärkeää xboxille saada yksinoikeus tuon pelin verkkopeliä ajatellen alkaisi varmaan aasian markkinatkin hiukan parantua (tosin japannin kiinostusta kyseiseen peliin en tiedä)

Pelaajaboardeilta:

Everlast_Pelaaja sanoi:
Pahoittelut virheellisestä tiedosta PES4:n nettipelin suhteen. Olin kirjoittanut ennakon jo aikaisessa vaiheessa lehden tuotantoa ja tietoa verkkopelistä tuli juuri kun lehti meni painoon, pahoittelen asiaa.

Xbox-versiossa ON XBOX LIVE -tuki verkossa pelaamiselle. PlayStation 2 -versiossa EI ole nettitukea. Tämä on virallista tietoa konamilta vahvistettuna.

Muuten mukava kuulla, että lehti on kiinnostanut.

Thomas

Hyd3 sanoi:
En muista olenko edes koskaan pelannut PES sarjaa, mutta eikös tuo pitäisi olla ihan perus ominaisuus näissä tämän tyypin urheilupeleissä?
Ainakin toivottavasti on, mielellään sitä kaverin kanssa pelailisi vaihtelun vuoksi myös samalla puolella. :)

Juu, kyllä pystyy ja helvetin hauskaa se onkin. Master League kahden tai kolmen kaverin kanssa samalla puolella on aivan loistavaa viihdettä.

Itse paha poika Tottihan se siinä. Outo valinta heiltä ketkä valitsivat noita pelaajia tuohon kanteen. Sen verran huonon maineen Totti sai kesällä, ettei tuo välttämättä ole se paras ratkaisu. Onneksi tuo kansi ei huononna peliä. ;)

Noviisi kun olen, kysyn voisiko xboxilla olla mitään mahdollisuutta että peliin (ts. kovalevylle) voisi ladata (tai jotenkin siirtää) editoituja joukkueita ja pelaajia, vai tuleekohan ainoa vaihtoehto olemaan että jokainen vääntää omat?

suedehead sanoi:
Noviisi kun olen, kysyn voisiko xboxilla olla mitään mahdollisuutta että peliin (ts. kovalevylle) voisi ladata (tai jotenkin siirtää) editoituja joukkueita ja pelaajia, vai tuleekohan ainoa vaihtoehto olemaan että jokainen vääntää omat?

Onhan noita konsteja jos jonkinmoisia, esim. Max Drive.

Hemmetti, että himottaisi PES 4:n Xbox-versio juuri tuon verkkotuen takia, mutta olen todella empiväinen boksin palikkaohjaimen sopivuudesta pelin pelaamiseen. Etenkin toisten olkapäänappien sijoittelu epäilyttää kovasti. Näinköhän tuohon Microsoftin näkemykseen enää taipuisi, kun on lukemattomia tunteja kuluttanut PS2:lla edellisten versioiden parissa.

- Esa

Esa Mäkijärvi sanoi:
Hemmetti, että himottaisi PES 4:n Xbox-versio juuri tuon verkkotuen takia, mutta olen todella empiväinen boksin palikkaohjaimen sopivuudesta pelin pelaamiseen. Etenkin toisten olkapäänappien sijoittelu epäilyttää kovasti. Näinköhän tuohon Microsoftin näkemykseen enää taipuisi, kun on lukemattomia tunteja kuluttanut PS2:lla edellisten versioiden parissa.

- Esa

No varmaankin Controller-S:llä onnistuisi paremmin tuo pelailu kun vakio Xbox-ohjaimella, niin ainakin uskoisin.

Esa Mäkijärvi sanoi:

- Esa
Mikä estää ostamasta konverteria PS2 to Xbox ja pelaamasta PS2 ohjaimella? :D

dasb00t sanoi:
Mikä estää ostamasta konverteria PS2 to Xbox ja pelaamasta PS2 ohjaimella? :D

Kokemuksia kaverilta:
1. Se konvertteri tahtoo toimia aina miten ja milloin huvittaa... Pätkii yms kivaa.
2. Ei tärinöitä
3. Oikeasti. Kun Controller-S:n saa tuntuman, niin eihän PS2:n ohjaimella ole jakoja niihin kekkereihin. Kädet menee Dualshockilla kipeäksi. Boxin ohjain käy vähemmän käsiin. En sitten tiedä soveltuvuudesta lasten kouriin, niihin Dualshock näyttäisi mahtuvan paremmin.

Itse ostan kyseisen pelin ensin pleikkarille koska eihän sitä malta odottaa tuota xboxin julkaisua marraskuulle. Epäilykset ovat minullakin suuret kuinka pelaaminen onnistuu Xboxin ohjaimella? Jos sitä valkoista jamustaa nappia pitää käyttää paljonkin on pelaaminen mielestäni hankalaa.
Onko ketään joka tietäisi miten toiminnot ovat sijoitettu Xboxin ohjaimeen?
Ja kertokaas enemmän tuosta konverterista. Se on harmi jos xbox-versiossa
pelaaminen kärsii ohjaimen takia.

juha81 sanoi:
Itse ostan kyseisen pelin ensin pleikkarille koska eihän sitä malta odottaa tuota xboxin julkaisua marraskuulle. .

Näinhän minäkin teen. Pitää vielä miettiä tuota ohjainratkaisua, kun minulta löytyy vain yksi S, ja jos ei pelaaminen onnistuisikaan isommalla ohjaimella niin pitäisi melkein hommata se toinen ässä toi konvertteria kehiin.

Niin, onko siis tietoa voiko pelata samalla puolella konettavastaan online? Olisi huikeaa. Ja voikohan yhdeltä koneelta ottaa kaikki neljä (4) pelaajaa osaa taisteloon?

Odotus käy kohta kärsimättömäksi pelkästään PS2-versiotakin kohtaan, jonka julkaisuun on enää vajaa viikko. Saanen sen mitä luultavimmin kumminkin vasta julkaisua seuraavalla viikolla, eli syyslomalla. Viime vuonnakin muuten ajoittui julkaisu samaan kohtaan, sillä muistan kun hain pelin postilaatikosta syysloman aamuna. Tosin tällä kertaa on syyslomaa enemmän jäljellä pelaamiseenkin, kunhan vain peli tulee maanantaina/tiistaina.

On se vaan niin huikee.

Toivotaan että peli julkaistaan luvattuna 15.10 että tämä piinaava odotus loppuu pian. Vielä tuosta xbox-versiosta sen verran,että itseäni ei haittaa vaikka peli jäisi ostamatta xboxille ohjaimen takia, sillä Pleikkari versio ei varmasti eroa muuten kuin grafiikan osalta eikä siitäkään paljoa. Mitä noita videoita on pelistä katsonut, pleikkarin tarjoama grafiikka riittä minulle täysin ja ohjain ongelmaa ei tule ainakaan olemaan:)

http://www.pelaajalehti.fi/featuret/04_1006_pes4xboxlive.php
http://xbox.ign.com/articles/553/553043p1.html

Olen testannut tuollaista PS2-Xbox -ohjain konvertteria ja oli jotenkin helvetin vaikeata muokata Xbox-ohjauksen nappeja Dualshockille sopivaksi, en tuntunut millään saavan millään R2:lle oikeata toimintoa. Pientä viivästymistä oli myös havaittavissa kun käytin tuota välikappaletta, eli ei se optimiratkaisu ole. Tosin ole kokeillut vain yhtä tuollaista, enkä nyt muista minkä merkkinen se oli.

Controller S:n Analogitikulla PES4:n veivaaminen Xboxilla kyllä toimi erittäin hyvin, d-padin voi unohtaa samantien, se on liian jäykkä. Controller S:n analogitikku on paljon parempi kuin Dualshock 2:n, mutta itse pelaan PS2-versiota aina d-padilla.

Xbox/pc -versiot PES4:stä ilmestyvät 26.11.

Thomas

Everlast sanoi:
Olen testannut tuollaista PS2-Xbox -ohjain konvertteria ja oli jotenkin helvetin vaikeata muokata Xbox-ohjauksen nappeja Dualshockille sopivaksi, en tuntunut millään saavan millään R2:lle oikeata toimintoa. Pientä viivästymistä oli myös havaittavissa kun käytin tuota välikappaletta, eli ei se optimiratkaisu ole. Tosin ole kokeillut vain yhtä tuollaista, enkä nyt muista minkä merkkinen se oli.
Ilmeisesti ei ainakaan Dreambox koska Evo-Webissä konverttereista keskustelleet ovat kehuneet maasta taivaisiin kyseisen konvertterin. Ei lagia (kuten joillain muilla konverttereilla), painikkeet saa mapattua yks-yhteen ja tukee myös headsettiä.

Evo-Webin keskustelu aiheesta

Muutama kommentti kyseisestä viestiketjusta:

- yeah! its called dreambox converter! and works and tested persoanlly with live and mic! works great!

- so you guys can confirm that dreambox converter works as it should? I mean dualshock layouyt same as on ps2 - no problem with this?
-works perfect like a charm!

-i got a xjoybox too. only used it for 5mins. it got some button lags. its crap!
get dreambox! perfect converter!! no problems with it at all!

lik-sang.com'in Dreambox-FAQ

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom