Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei auta: http://www.konsolifin.net/bbs/showpost.php?p=225900&postcount=36Dark Master sanoi:Olisi erittäin tärkeää xboxille saada yksinoikeus tuon pelin verkkopeliä ajatellen alkaisi varmaan aasian markkinatkin hiukan parantua (tosin japannin kiinostusta kyseiseen peliin en tiedä)
Dark Master sanoi:Thomas pelaajassa kyllä toteaa että verkkotukea ei tulisi edes boxille.
toivonmukaan tämä kuitenkin osoittautuu vääräksi tiedoksi. olisi erittäin tärkeää xboxille saada yksinoikeus tuon pelin verkkopeliä ajatellen alkaisi varmaan aasian markkinatkin hiukan parantua (tosin japannin kiinostusta kyseiseen peliin en tiedä)
Everlast_Pelaaja sanoi:Pahoittelut virheellisestä tiedosta PES4:n nettipelin suhteen. Olin kirjoittanut ennakon jo aikaisessa vaiheessa lehden tuotantoa ja tietoa verkkopelistä tuli juuri kun lehti meni painoon, pahoittelen asiaa.
Xbox-versiossa ON XBOX LIVE -tuki verkossa pelaamiselle. PlayStation 2 -versiossa EI ole nettitukea. Tämä on virallista tietoa konamilta vahvistettuna.
Muuten mukava kuulla, että lehti on kiinnostanut.
Thomas
Hyd3 sanoi:En muista olenko edes koskaan pelannut PES sarjaa, mutta eikös tuo pitäisi olla ihan perus ominaisuus näissä tämän tyypin urheilupeleissä?
Ainakin toivottavasti on, mielellään sitä kaverin kanssa pelailisi vaihtelun vuoksi myös samalla puolella.
Slurps (kiitos muuten kannen linkittämisestä, säätyi etsimisen vaiva)dasb00t sanoi:Aijaijaijaijai..
suedehead sanoi:Noviisi kun olen, kysyn voisiko xboxilla olla mitään mahdollisuutta että peliin (ts. kovalevylle) voisi ladata (tai jotenkin siirtää) editoituja joukkueita ja pelaajia, vai tuleekohan ainoa vaihtoehto olemaan että jokainen vääntää omat?
Esa Mäkijärvi sanoi:Hemmetti, että himottaisi PES 4:n Xbox-versio juuri tuon verkkotuen takia, mutta olen todella empiväinen boksin palikkaohjaimen sopivuudesta pelin pelaamiseen. Etenkin toisten olkapäänappien sijoittelu epäilyttää kovasti. Näinköhän tuohon Microsoftin näkemykseen enää taipuisi, kun on lukemattomia tunteja kuluttanut PS2:lla edellisten versioiden parissa.
- Esa
Mikä estää ostamasta konverteria PS2 to Xbox ja pelaamasta PS2 ohjaimella?Esa Mäkijärvi sanoi:Hemmetti, että himottaisi PES 4:n Xbox-versio juuri tuon verkkotuen takia, mutta olen todella empiväinen boksin palikkaohjaimen sopivuudesta pelin pelaamiseen. Etenkin toisten olkapäänappien sijoittelu epäilyttää kovasti. Näinköhän tuohon Microsoftin näkemykseen enää taipuisi, kun on lukemattomia tunteja kuluttanut PS2:lla edellisten versioiden parissa.
- Esa
dasb00t sanoi:Mikä estää ostamasta konverteria PS2 to Xbox ja pelaamasta PS2 ohjaimella?
juha81 sanoi:Itse ostan kyseisen pelin ensin pleikkarille koska eihän sitä malta odottaa tuota xboxin julkaisua marraskuulle. .
Ilmeisesti ei ainakaan Dreambox koska Evo-Webissä konverttereista keskustelleet ovat kehuneet maasta taivaisiin kyseisen konvertterin. Ei lagia (kuten joillain muilla konverttereilla), painikkeet saa mapattua yks-yhteen ja tukee myös headsettiä.Everlast sanoi:Olen testannut tuollaista PS2-Xbox -ohjain konvertteria ja oli jotenkin helvetin vaikeata muokata Xbox-ohjauksen nappeja Dualshockille sopivaksi, en tuntunut millään saavan millään R2:lle oikeata toimintoa. Pientä viivästymistä oli myös havaittavissa kun käytin tuota välikappaletta, eli ei se optimiratkaisu ole. Tosin ole kokeillut vain yhtä tuollaista, enkä nyt muista minkä merkkinen se oli.