Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Jep. Itse yritän välttää sota-threadien aloittamista, mutta jostain syystä luonteeni lujuus on niin heikko etten voi vastustaa vastaamista kaikista tyhjäpäisimpiin sota-threadeihin.
Kun joillakin on ristiretkenä varoitella "muita astumasta paskaan", eli ostamasta jotain tiettyä konsolia, ja vielä perustella väitteitään keksityin tai erittäin oudoin perustein....joskus innostuu vastaamaan vaikka parempi olisi jättää ne omaan arvoonsa. Henk.koht. mulla ei ole mitään PS2:sta tai mitään muutakaan konsolia vastaan, eihän sitä konsolia pelata vaan niitä pelejä mitä sille konsolille saa.
Kun jotkut PS2-ristiretkeilijät eivät edes osaa kunnolla sotia, keksivät kaiken maailman satuja, kun sen sijasta voisivat käyttää aseinaan faktoja kuten vaikka PS2:sen tällä hetkellä ylivertaista pelitarjontaa ja laajaa pelitalojen tukea.
No niin, koska luulen että osa piikistä oli tarkoitettu mulle niin vastaan takaisin.
Mielestäni olen myös vain vastannut xboxmiesten, Slaisseriini ja Codeliini etunenässä, perättömiin väitteisiin PS2:sta ja sen epäonnistuneesta suunnittelusta (4MB muistin vähyys on jo klassikko). PS2 omistajana minulla ei ole mitään syytä olla epävarma hankinnastani, olen siihen erittäin tytyväinen. Tämänhetken ja tulevat pelit tulevat tyydyttämään pelaamishimoni vielä vuosiksi eteenpäin.
Vastaavasti voisi ajatella xboxkannattajien puolustavan konsoliaan sen takia että he ovat niin epävarmoja sen tulevaisuudesta.
Mikään laite ei ole täydellinen, ei PS2 eikä xbox. Toisissa täydellisyyteen on kuitenkin pyritty paremmilla ratkaisuilla.
PS2 pelitarjonta ja pelitalojen tuki on faktaa, niin on myös se että PS2 tekniikaltaan on ennenkaikkea kiinnostavin, vältän nyt sanomasta 'paras' etten tulisi heittäneeksi bensaa tuleen (vaikka fakta on sekin, että PS2 on paras)
Tunnustaudun avoimesti MicroSoftin, jos nyt en aivan vihaajaksi, niin ei-kannattajaksi. Uskon että täällä kova-äänisimmät xboxkannattajat ovat myös Sony vastustajia periaatteiltaan. Vaikka väittäisivätkin omistaneens Pleikarin mutta myyneensä sen 'koska sen pelit suxxs'
Okohan xboxin kaatuminen ihan sisäänrakennetu ominaisuus.
Tiedättehän usan oikeusjärjestelmän ja sen huikeat korvausmaksut. Rakentamalla xboxiin 'automatic safety reset' toiminnon MS voi vähentää allaolevan tapauksen kaltaisia onnettomuuksia:
http://www.theregister.co.uk/content/54/24220.html
P.S.Sori Code, se olikin Jonjessin viesti missä NHL2000/xbox.