Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS 2

Vastaus: Project CARS 2 (Q4 2017)

Ainoa kysymysmerkkihän tämän pelin kohdalla oikeastaan on, että onko fysiikat/ffb saatu lähellekään kilpailijoita. Kaikki muu tuntuu kyllä olevan kunnossa.
Assetto konsoleilla (ja monet muut pc:llä) on nostanut riman korkealle ja paljon parannusta edellisosaan verrattuna tarvitaan..
 
Vastaus: Project CARS 2 (Q4 2017)

Kitukaa ja hajotkaa odottamiseen samperi :D Kaksi helkkarin pitkää kuukautta vielä....

[video=youtube;8bIkjAyZtPo]https://www.youtube.com/watch?v=8bIkjAyZtPo[/video]
 
Vastaus: Project CARS 2 (Q4 2017)

^ Huhhuh! Nyt oli kyllä niin hooceeta matskua digiprostilta että! Tuo radan kellertävä yövalosävy menee ytimiin. :p
 
Vastaus: Project CARS 2 (Q4 2017)

Näyttää ihan hyvältä, hitto vie... :D

[video=youtube;pYVvENdqK84]https://www.youtube.com/watch?v=pYVvENdqK84[/video]

Olinko lukevinani videon tekstistä että AI vaikeus 110% ja AI aggressiivisuus 60% ? Tosi fiksu veto kyllä jos noin on eroteltu, ainoa et se tuottaa lisää töitä testata mikä on hyvä %. Kenties se "AI on liian hidas" saadaan myös eliminoitua jos AI:n nopeutta saa yli 100%, tarkoittaa se sitä että tyyliin 150% olisi AI jota et voi voittaa edes oikomalla :rolleyes:
 
Vastaus: Project CARS 2 (Q4 2017)

Näyttää ihan hyvältä, hitto vie... :D

[video=youtube;pYVvENdqK84]https://www.youtube.com/watch?v=pYVvENdqK84[/video]

Olinko lukevinani videon tekstistä että AI vaikeus 110% ja AI aggressiivisuus 60% ? Tosi fiksu veto kyllä jos noin on eroteltu, ainoa et se tuottaa lisää töitä testata mikä on hyvä %. Kenties se "AI on liian hidas" saadaan myös eliminoitua jos AI:n nopeutta saa yli 100%, tarkoittaa se sitä että tyyliin 150% olisi AI jota et voi voittaa edes oikomalla :rolleyes:

Kai sä ite tiät parhaiten mitä oot lukenu.;)
Mut joo,niinhän siinä luki ja xboxilla/pädillä ajeli.

Uskon pcars2:n n.1kk aikasempi julkasu verottaa aika paljon gt sportin myyntiä.:)
 
Vastaus: Project CARS 2 (Q4 2017)

Pcars 2, Forza 7 ja Gran Turismo Sport. Kaikkien julkaisu on muutaman viikon sisään lähellä toisiaan. Saapa nähdä miten käy. Itse näkisin, että Pcars 2 on pahimmin tulilinjalla noiden kahden muun yksinoikeuspelin kanssa ja erityisesti sen startin on nyt onnistuttava nappiin ykkösosan möhlinnän jälkeen.
Markkinointikamppailuja odotellessa..
 
Vastaus: Project CARS 2 (Q4 2017)

Ainakin ffb-valikko näyttää hyvältä. Assetto Corsaan tykästyneelle.
7e884a227062fda385474227997dbffd.jpg
 
Vastaus: Project CARS 2 (Q4 2017)

Pcars 2, Forza 7 ja Gran Turismo Sport. Kaikkien julkaisu on muutaman viikon sisään lähellä toisiaan. Saapa nähdä miten käy.

Itselle valinta on kyllä helppo, PCARS 2. Gran Turismo on aina kiinnostanut, ihan viime vuosituhannelta asti, mutta tällä kertaa se jää ainakin julkaisussa välistä. Syynä on puhtaasti se, että ainakin ensitietojen pohjalta PCARS 2:n säätömahdollisuudet koskien erilaisia kisoja, säätä ja vastaavia asioita olisivat paremmat. Siihen lisäksi ensitietojen mukaan kiinnostavampi ura, joka ei ainakaan ensimmäisen osan perusteella ole sellaista parin kierroksen grindaamista kuin GTn vastaava.

Tähän kun lisätään vaikuttava määrä eri ratoja ja varsin riittävä määrä erilaista autoa ajettavaksi, niin valinta on aika helppo ja varsin selvä. Kaikki kolme peliä ovat varmasti laadukkaita ja tyydyttävät rata-autoilijoiden tarpeet, mutta kokonaispaketti tuntuisi olevan PCARS 2:ssa omaan makuun kattavin.
 
Vastaus: Project CARS 2 (Q4 2017)

Mietin tuota puhetta konsoleille optimoinnista...

Kyllähän ykkösosakin pyöri varsin nätisti, eikä näyttänyt mitenkään rumalta tosiaan. Kyllähän ykkösessä sen ruudunpäivityksen sai notkumaan, jos pisti maksimimäärän autoja ruudukkoon, lähti letkan viimeisenä ja siihen lisäksi vielä yön ja sateen päälle, mutta "perusajossa" mielestäni peli pyöri mielestäni varsin hyvin. Ennakkomateriaaleissa ei ole mielestäni näkynyt mitään isoa loikkausta grafiikan laadussa noin yleisesti, joten siltä pohjalta ainakin itse olettaisin, että peli pyörisi suunnilleen samalla tasolla kuin edellinenkin osa. Mitenkään varmaahan se ei ole, mutta olettaisin, että studio on oppinut tässä ajassa optimoimaan pikkuisen paremmin, joten ehkä sillä paremmin optimoinnilla saadaan tasoitettua se mahdollinen pieni grafiikan tason nousu, jolloin ulkonäkö ja fps pysyisi suunnilleen samassa kuin ykkösosan kanssa.

Itsellä tosiaan ei ollut mitään valittamista ykkösosan grafiikasta tai ruudunpäivityksestä. Jos kakkonen "pyörii yhtä hyvin ja näyttää yhtä hyvältä" kuin ykkönen, niin ei kai tässä mitään hätää tai suurempaa valittamista pitäisi olla?


Tämmöset viestit on kirjoitettu huikeat fanilasit silmillä. Täyttä paskaa!
 
Vastaus: Project CARS 2 (Q4 2017)

Tämmöset viestit on kirjoitettu huikeat fanilasit silmillä. Täyttä paskaa!

Kuinka niin? Ps4:lla pyöri todella hyvin kautta linjan kokoajan, poislukien nuo mainitut tilanteet. Eli täysi ruudukko yö/sateella.

Ei mulla ainakaan koskaan muulloin kyykännyt ja itse ajoin yleensä nimenomaan kuivia päiväkisoja isolla automäärällä suht takaata lähtien.
 
Vastaus: Project CARS 2 (Q4 2017)

Itselläni valinnat on helppoja, Forza jää kauppaan, GT Sport tulee PS4 ja Project CARS 2 PC:lle. GT Sportia varmaan tulee pelattua onlinessa (pitäs se PSN+ hankkia taas) mutta PCars 2 en tule onlinessa pelaamaan varmaan yhtään.

E: GT Sportin haluan nähdä kyllä ennen hankkimista, en mä sitä vain ja ainoastaan onlinen takia kyllä edes hanki...
 
Vastaus: Project CARS 2 (Q4 2017)

Itselläni valinnat on helppoja, Forza jää kauppaan, GT Sport tulee PS4 ja Project CARS 2 PC:lle. GT Sportia varmaan tulee pelattua onlinessa (pitäs se PSN+ hankkia taas) mutta PCars 2 en tule onlinessa pelaamaan varmaan yhtään.

E: GT Sportin haluan nähdä kyllä ennen hankkimista, en mä sitä vain ja ainoastaan onlinen takia kyllä edes hanki...

No juu! Kaikkihan ne pitäis nähdä etukäteen, kaikki pelit nykyään. Hitto mihin se on päästetykkään menemään tämä tilanne.. GT Sport nyt on pakko kuitenkin ennakkotilata, kuten aina. Siinä otan riskin näinä päivinä. Otan sitten vaikka vain valokuvia startissa, mikäli bugit.
Pcars 2 menee hankintaan versiossa 1.04.
 
Vastaus: Project CARS 2 (Q4 2017)

Menee tämä ostoon ja GT jää kauppaan. :D Siinä vaan ulkomuistista PESsin julkaisu samaan aikaan (tai kahden viikon sisään) etten siihen väliin haluu muuta pelattavaa. Futis kun on täällä se ykkösjuttu.

Mulla on kans tuon PCars 1 kohdalla niin et siellä on semmone 25 autoo millä on kiva ajaa. Täys ridi radalle ja lähtö on sijoilta 15-25 saa ajaa kisaa koko kisan kierroksia XX määrä. :D Hieno peli se on yksinpelaavalle.
 
Vastaus: Project CARS 2 (Q4 2017)

Sieltähän tulee myös NHL18 ja se kans mulla sellanen ikipelisarja... Tämä vuosi meni enemmän NHL/GTA V kuin autopelien parissa, johtuen tuosta rattirumbasta ynnä muusta mutta jospa nyt sitten seuraavaksi itse asiaan eli pääsisi oikeasti ajeleen enempi... :D Videoita olen tässä kuolannut varmaan kohta 8 tuntia Project CARS 2 :D

Sieltähän lupailtiin jo jotain PS5 tulevan 2019, eli helvettiin taas uudet ajovermeet ja kiroamaan kun PS4 yhteensopivat ei sovi PS5... Tämä on ihan järkyttävää rahastusbisnestä jos PS5 tulee jo 2019 :rolleyes: Kyllä tämä PS4 on vika kosoli itellä jos vain 240Hz on erona konsolilla kun tuo 4K ei minua myy yhtän sen enempää kun FHD... No, tämä on eri juttuja.
 
Vastaus: Project CARS 2 (Q4 2017)

Uramoodista vähän videota:



Auton säätämisessä on apuna Race engineer, joka osaa ehdottaa parannuksia setuppiin. Näyttää kyllä suhteellisen simppeliltä, eikä tuon avulla varmasti mitään hotlap-setuppeja saa aikaan, mutta ehkä tuosta voi jotain hyötyä olla jollekin..

 
Vastaus: Project CARS 2 (Q4 2017)

Jonkin verran pelikuvaa ps4-versiosta...

Graafinen ulosanti näyttää ainakin omaan silmään ihan riittävän hyvältä. Kovin suuria eroja ei ainakaan omaan silmään osunut 15,6" läppärin ruudulta, kun vierekkäin pyöri PS4 ja PC. Muutama ruudunpäivityksen nykäys, mutta eiköhän loppuvaiheen optimointi silottele niistäkin suurimman osan pois.

Sisältö tulee olemaan kunnossa. Ajettavia autoja ja ratoja on enemmän kuin riittävästi. Kaikenlaista asetusta, kokeiltavaa ja säädettävää tulee olemaan riittävästi. Grafiikka näyttää omaan silmään tavallisessakin PS4-versiossa ihan tyylikkäältä ja riittävän hyvältä. Ruudunpäivityksen kun vielä optimoivat kohdilleen, niin omalla kohdalla en usko tästä juuri valittamisen aihetta löytyvän.
 
Vastaus: Project CARS 2 (Q4 2017)

Ihan hyvältä näyttää tosiaan jos ei fps lagia esiinny, se on autoeleissä sitä huonointa mitä vastaan voi tulla...



(Btw. vähän ohi aiheen mutta 22-23 päivän aikana näkis sitä kisailua Sugo:n hienolta radalta ihan livenä Nismo TV:n kautta youtubesta kun japanin Super GT kisa ajetaan siellä)
 
Vastaus: Project CARS 2 (Q4 2017)

Kiitoksia ohjeah videosta. Kolmisen kuukatta kehitysaikaa tuosta starttiin.. Toivotaan, etteivät ahtaneet liikaa samoihin kansiin. Asfalttiratakisaaminen olisi mulle riittänyt mainiosti.
Seuraan mielenkiinnolla tilannetta..

Edit. Kiitti myös Szuperille. Laitetaas muistiin pvm.
 
Ylös Bottom