Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project Cars 3

Ite tykkään tästä pelistä juurikin ratavalikoiman vuoksi, koska harvassa pelissä pääsee ajamaan niin monella eri radalla kuin tässä. Toteutuksessa on toki puutteita, juurikin urapuolella, mutta ei se itseäni ainakaan loppujen lopuksi paljoa haitannut. Vaikeustasoa laskemalla saa kuitenkin voittoja haalittua ja niiden kautta kokemuspisteitä ja edelleen rahaa kassaan. Ehkä ärsyttävin rahaan liittyvä ominaisuus tässä oli itelleni se, kun piti joihinkin kisoihin erikseen hankkia "GT-A luokan auto Japanista" tai "Road B luokan auto Saksasta" ja itellä sattui olemaan tallissa luokan autot mutta eri maissa valmistetut sellaiset. Lisäksi aina ei ollut täysin selvää, minkä luokan kisaa oli mahdollista mennä ajamaan seuraavaksi juurikin näiden edellä mainittujen vaatiumusten takia ja menujen välillä piti poukkoilla välillä aika pitkään ennen kuin asia ratkesi. Peruspeli on platinoitu, lisäreihin en ole vielä koskenut koska en halua maksaa 10e per osa vaan odottelen sopivaa tarjousta niistä.

Ehkä ärsyttävin rahaan liittyvä ominaisuus tässä oli itelleni se, kun piti joihinkin kisoihin erikseen hankkia "GT-A luokan auto Japanista" tai "Road B luokan auto Saksasta" ja itellä sattui olemaan tallissa luokan autot mutta eri maissa valmistetut sellaiset.

Just tätä tarkoitin.
Taas hyvä esimerkki. Olen nyt ajamassa GT-A luokan kisoja ja käytössä on lamborghini sesto elemento. Rahaa lompsassa 370 000.
GT-A luokan specials sarjassa tarvitaan ferrari, huracan gt3 sekä mikä tahansa saksalainen auto. Noihin menisi yhteensä n.600 000 ja kävin tarkistamassa myös kaikki muut GT-A luokan kisat niin nuo kolme eventtiä on ne ainoat johon nuo täytyisi hommata.
Joo jos mä kuitenkin maksan sen 13 000, avaan finaalin ja ajan sen tuolla lambolla, koska siihen se sentään käy.

Tuo ura olisi pitänyt tehdä niin, että heitetään nuo kaikki tavoitteet huitsin helvettiin tai sitten oltaisiin laitettu vaikka kaikki erilaiset vanteet, renkaat ja muu kosmeettinen niiden kautta avattavaksi.
Palkkiorahat pitäisi muuttaa niin, että mitä kovemman luokan kisoissa ajetaan niin sitä enemmän niistä saa. Eli kuten oikeastaan ihan jokaisessa muussa pelissä.
Nyt mun hahmo saa aina tason noustessa muistaakseni n.23 000 joka ei paljon lohduta kun ostoslistalla olisi autoja parin miljoonan edestä.
Just äsken ajoin tuon specials finaalin jonka viimeisessä kisassa ajettiin nyrreä kaks kierrosta ja vaikka kisan lopuksi tuli taas joku bonus tavoite täyteen niin en mä silti siitä mitään saanut.
Tulee kyllä niin arvostettu olo :D

Tuli kokeiltua tänään bruce & enzo kisaa kolmesti kunnes totesin, että pitäkööt tunkkinsa sillä tämä on malliesimerkki siitä kuinka AI vetää ihan eri fysiikoilla lumella.
Oman auton perse ei meinaa pysyä suorassa sitten millään, mutta AI kiihdyttää täysin viivasuorasti eivätkä edes silloin menetä pitoaan jos niihin osuu mutkassa.
Tuo taisi olla road A luokan special sarjan finaali ja pelissä on myös toinen yhtä fiksu kisa sillä siinä ajetaan sillä vanhalla lotuksen type 51 formulalla lumella.

Ylös Bottom