Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

Vastaus: Project CARS

No joo, nyt kun mainitsit, niin joillakin autoilla tosiaan startissa tarvii kytkintä mutta vaihteet saa tökittyä ilman kytkintä. Ja ellen ihan väärin muista, niin joku katiska tais olla sellainen, että pienemmälle vaihtaessa tarvitsi kytkintä, mutta isommalle ei. Tuosta en ole nyt kyllä yhtään varma.

Joissakin 90 luvun Le Mans autoissa on oikeastikin tuo systeemi että isommalle vaihtaessa menee suoraan (kaasua ylös menee vielä nopeammin) ja sitten pienemmälle tarvii kytkintä (mm. NSX 95 LM).
Onko tosiaan näin että peliin ollaan lähdetty näinkin autenttiselle linjalle, en tiedä onko tuo välttämättä hyvä peruskuskille mutta minusta tuo on hienoa että jokainen auto pyritään luomaan ajokokemuksella sellaiseksi kun se on oikeastikin :)

Muuten, tuolla olis tommonen trophy tarjolla kuin että jotain 333km/h pitäisi ajaa 6.666 sekuntia, milläs pelillä ja millä radalla tämä on helpointa? Riittäisköhän tuo Spa:n pitkä suora vai vaatiiko nyrren kiertämistä? :rolleyes:
 
Vastaus: Project CARS

Le Mansin radalla varmaan onnistuu helposti. Mahtaiskohan myös Le Mans autot kulkea riittävän lujaa.
 
Vastaus: Project CARS

Kyllä pitäs kulku riittää, se Mercedes Sauber C9 joka pelissäkin on otti vanhalla Mulsannen suoralla vuonna -89 405 km/h huippunopeuden. Vuodesta -90 ollutkin sitten ne shikaanit kun katsottiin ettei se ollut enää terveellistä:rolleyes:..
 
Vastaus: Project CARS

No juu, Le Mansin radalla kyllä saa tuon nopeuden pidettyä sen alle 7 sekuntia. Mulla vaan ei taida olla tuota Sauberia..vielä ainakaan, eikös se kuulu siihen pelin erikoisversion autoihin, mitkä tosin ostan kyllä heti kun tili tulee :rolleyes:
 
Vastaus: Project CARS

Uusi yritys: nyrre-time trial/RGT8/T300RS
[video]https://youtube.com/watch?v=za7dgR2463Y&feature=youtube_gdata_player[/video]
 
Vastaus: Project CARS

Hienoo ajoo! Huomaa kyl ett nyrree on tullu ajettu pari kiekkaa ainakin.;) Ja toivottavasti nyt sun ratti kestää.:)
Kiitti. Ei tule ihan ekalla kiekalla tuommosta. Lämmitellä pitää, että linjat osuu.
Tuo auto on hieman "kelluvan" tuntuinen etupäästä, mutta kyllä se kesyyntyy lopulta.
Pohjaaminen karusellissä ihmetyttää kovasti, vaikea mutka.
 
Vastaus: Project CARS

Kiitti. Ei tule ihan ekalla kiekalla tuommosta. Lämmitellä pitää, että linjat osuu.
Tuo auto on hieman "kelluvan" tuntuinen etupäästä, mutta kyllä se kesyyntyy lopulta.
Pohjaaminen karusellissä ihmetyttää kovasti, vaikea mutka.

Jäykennä hieman keulasta tai laita painoa pikkasen sinne.
Jos sun ratti hajoaa taas niin mä en uskalla ajaa omallani enään metriäkään :D

Muuten, Le Mansin radalla onnistui tuo 333km/h 6.666 sekuntia, mulsannen suoran alusta vaan sillä uudella 900hp paganilla talla pohjaan ja päin ekan mutkan seinää niin saa just ja just tarpeeksi suoraa että onnistuu (sääli hajottaa auto :mad:) :) Hieman piti pidentää vaihteita.

Sunday driver trophykin tuli ajettua, tai madeltua.. Azure coastia piti ajella niin ettei mene yli 50km/h ja siinähän köröttelin puoli tuntia, komiat maisemat :D
 
Vastaus: Project CARS

Tuossa videossa ajan TT-kierroksen ja siinä ei autoa voi säätää. Suunnitelmissa on laittaa tuo pirssi kuntoon free runissa, ainakin niin, että pohja pysyisi irti asfaltista. Saas nähdä, miten pystyy vaikuttamaan kierrosaikaan.
 
Vastaus: Project CARS

Tuossa videossa ajan TT-kierroksen ja siinä ei autoa voi säätää. Suunnitelmissa on laittaa tuo pirssi kuntoon free runissa, ainakin niin, että pohja pysyisi irti asfaltista. Saas nähdä, miten pystyy vaikuttamaan kierrosaikaan.
Voit säätää tt ja ce autot. Meet vain auto talliin ja säädät auton aivan normaalisti ja tallennat säädöt ihan normaalisti. Polttoaine on ainut mitä ei pysty säätämään. Mäkin ensin luulin ettei pysty säätämään, fi-masa sanoi ett pystyy ja oli oikessa.:)

Eli jos free runnissa säädät auton ja talletat säädöt esim. nyrrelle,ne säädöt on myös tt:ssa.
 
Vastaus: Project CARS

Muuten, Le Mansin radalla onnistui tuo 333km/h 6.666 sekuntia, mulsannen suoran alusta vaan sillä uudella 900hp paganilla talla pohjaan ja päin ekan mutkan seinää niin saa just ja just tarpeeksi suoraa että onnistuu (sääli hajottaa auto :mad:) :) Hieman piti pidentää vaihteita.
Koitin tätä eilen huvikseen Formula A:lla, Spa:ssa ei ihan riittäny suora, Monzassa pääsuora riitti just kun ajo päin rengasvallia, ja Le Mansissa meni yli kymmenen sekuntia yli 333. Eli jos helpolla haluaa niin tolleen saa helposti.
 
Vastaus: Project CARS

Voit säätää tt ja ce autot. Meet vain auto talliin ja säädät auton aivan normaalisti ja tallennat säädöt ihan normaalisti. Polttoaine on ainut mitä ei pysty säätämään. Mäkin ensin luulin ettei pysty säätämään, fi-masa sanoi ett pystyy ja oli oikessa.:)

Eli jos free runnissa säädät auton ja talletat säädöt esim. nyrrelle,ne säädöt on myös tt:ssa.

Ohoh! Nyt näkee, kuinka vähän loppujen lopuksi ajan pcarssia. Olisin luullut loogisesti toisin. Mielenkintoinen lähestymistapa pelinkehitttäjällä tt-moodiin. Kai se on alettava säätöhommiin, kun osais vaan. :eek:

Kiitti hiphei!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Project CARS

Mikäs tässä nyt on kun tuli uralla vastaan eka sarja missä pakollinen varikkokäynti, ja kun käy renkaan vaihdos niin varikolta kun pääsee radalle niin renkaat "räjähtää"? Eiks tollasen bugin pitänyt korjaantua päivitysten mukana? Onko tolle mitään kikkaa et sais ajettua koko kisan ilman tota ongelmaa?
 
Tässä ohjeet:
Renkaiden tyhjenemisongelma korjaantui ainakin nyt tällä haavaa. En tiedä, riittikö se, että peli oli ongelman ilmenemisen jälkeen sammuksissa ja tänään sitten uudestaan päällä, vai vaikuttiko se varikkostrategian "muuttaminen" tosiaan siihen, kun senkin tein. Ennen stopin sisältävää kisaa kävin muuttamassa strategiasta renkaiden vaihdot pois + tallennus => uudestaan samaan valikkoon ja muutos vaihdot päälle + tallennus. Nyt ei ainakaan Ginettan renkaat tyhjenneet radalle palatessa. Hyvä näin, toivottavasti bugi ei palaa takaisin.
 
Vastaus: Project CARS

Mikäs tässä nyt on kun tuli uralla vastaan eka sarja missä pakollinen varikkokäynti, ja kun käy renkaan vaihdos niin varikolta kun pääsee radalle niin renkaat "räjähtää"? Eiks tollasen bugin pitänyt korjaantua päivitysten mukana? Onko tolle mitään kikkaa et sais ajettua koko kisan ilman tota ongelmaa?

Lueppa ketjua taaksepäin, ei tarvi mennä montaakaan sivua kun tuosta oli juttua. Ja joo, ilmeisesti sitä ei korjattu :rolleyes: Mutta taitaa olla keino tuon välttämiseksi...


Tänään avasin Project Carsin, pääsin radalle ja suljinkin sen saman tien. Lämpöä kämpässä +30 eihän tässä pysty mitään ajamaan kun on niin samperin kuuma :D
 
Vastaus: Project CARS

Tuli tässä löydettyä muutama hyvä video, joissa opetetaan ajoon liittyviä asioita. Tuli niistä opittua muutama uusi kikka:

iRacing Driving School:
[video=youtube;I5eueqw24co]https://www.youtube.com/watch?v=I5eueqw24co&list=PLE6A9290582C69827[/video]

The SimPit Driving School

[video=youtube;tcl9CvJQVEI]https://www.youtube.com/watch?v=tcl9CvJQVEI[/video]

[video=youtube;yApumUrmyoI]https://www.youtube.com/watch?v=yApumUrmyoI[/video]

[video=youtube;jMek1kYxCss]https://www.youtube.com/watch?v=jMek1kYxCss[/video]

[video=youtube;W6o-gbdUeyc]https://www.youtube.com/watch?v=W6o-gbdUeyc[/video]

Muuta hyödyllinen vinkki:
[video=youtube;5a4g-hHGhHY]https://www.youtube.com/watch?v=5a4g-hHGhHY[/video]

[video=youtube;lC6eNINYVS0]https://www.youtube.com/watch?v=lC6eNINYVS0[/video]
 
Vastaus: Project CARS

Päivitys 2.0 julkaistaan tänään PS4:lle. Muutoslokin voit lukea tästä.

EDIT: Päivitys on nyt ladattavissa. Kokoa tiedostolla on 1.7 Gb.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Project CARS

AI isolla automäärällä käyttäytyy paljon paremmin, forcet on muuttuneet, master scalea sai lisätä jonkun verrankin formula rookiella ainakin. Ei ainakaan huonompaan suuntaan menty.
 
Vastaus: Project CARS

Paljon on korjattu mutta paljon on tekemistä edelleen. Paras asia ehkä se että saa ohjaimella vihdoin valikoissa sohlattua. Tietty edelleen kyrsii se että Fanatec ei toimi vieläkään täydellisesti polkimien osalta. Myös onlinessa kuvakulma jumittuu edelleen puskuriin. Muuta ei vielä ole tullut vastaan.
 
Ylös Bottom