Vastaus: Project CARS
Joissakin 90 luvun Le Mans autoissa on oikeastikin tuo systeemi että isommalle vaihtaessa menee suoraan (kaasua ylös menee vielä nopeammin) ja sitten pienemmälle tarvii kytkintä (mm. NSX 95 LM).
Onko tosiaan näin että peliin ollaan lähdetty näinkin autenttiselle linjalle, en tiedä onko tuo välttämättä hyvä peruskuskille mutta minusta tuo on hienoa että jokainen auto pyritään luomaan ajokokemuksella sellaiseksi kun se on oikeastikin
Muuten, tuolla olis tommonen trophy tarjolla kuin että jotain 333km/h pitäisi ajaa 6.666 sekuntia, milläs pelillä ja millä radalla tämä on helpointa? Riittäisköhän tuo Spa:n pitkä suora vai vaatiiko nyrren kiertämistä?
No joo, nyt kun mainitsit, niin joillakin autoilla tosiaan startissa tarvii kytkintä mutta vaihteet saa tökittyä ilman kytkintä. Ja ellen ihan väärin muista, niin joku katiska tais olla sellainen, että pienemmälle vaihtaessa tarvitsi kytkintä, mutta isommalle ei. Tuosta en ole nyt kyllä yhtään varma.
Joissakin 90 luvun Le Mans autoissa on oikeastikin tuo systeemi että isommalle vaihtaessa menee suoraan (kaasua ylös menee vielä nopeammin) ja sitten pienemmälle tarvii kytkintä (mm. NSX 95 LM).
Onko tosiaan näin että peliin ollaan lähdetty näinkin autenttiselle linjalle, en tiedä onko tuo välttämättä hyvä peruskuskille mutta minusta tuo on hienoa että jokainen auto pyritään luomaan ajokokemuksella sellaiseksi kun se on oikeastikin
Muuten, tuolla olis tommonen trophy tarjolla kuin että jotain 333km/h pitäisi ajaa 6.666 sekuntia, milläs pelillä ja millä radalla tämä on helpointa? Riittäisköhän tuo Spa:n pitkä suora vai vaatiiko nyrren kiertämistä?