SkyPolaris
KonsoliFIN Alumni
Vastaus: Project CARS
Vielä jos pääset sellaiseen flow-tilaan ja tajuat vasta useamman kierroksen jälkeen, että "oho kaikki meni lähes automaattisesti". Kerran kävi WRC 4:ssa tuollainen, oli vaikea erikoiskoe ja havahduin vasta lopussa, että nyt se erikoiskoe on loppu ja kaikki meni virheettä
Myös tuon kisainsinöörin puheita pitäisi saada yksinkertaisemmiksi. Tuo kisainsinööri puhuu välillä turhan pitkiä stooreja. Mukana on myös täysin turhia esimerkiksi "Green, Green, Green". Epäilen, että tuota ei tarvitse erikseen sanoa, jos kuskin keskittyminen on kokonaan valoissa tuossa lähdössä.
Tässä on hyvä esimerkki radioviestinnästä:
http://www.f1fanatic.co.uk/2015/06/10/2015-canadian-grand-prix-team-radio-transcript/
Hitto tuo Spa Formula B:llä oli hieno kokemus. Auto osuu tiehen täydellisesti ja jokainen kurvi puhdasta nautintoa! Paras kisakokemus mitä ikinä kokenut missään pelissä.
On muuten harvinaisen kujalla se race engineer, joka huutelee radioon juttuja kesken kisan. Ei mitään logiikkaa niissä horinoissa.
Kisan viimeinen kierros alkamassa, johdan kilpailua 10 sekunnilla ja jotain pitäisi muka ajaa tasaisempia kierroksia Sama juttu toisessa kisassa, jossa samassa tilanteessa pitäisi vielä kasvattaa johtoa jne.
Sitä ennen Monacossa vuorotellen hoki kuinka pitää hyökätä edellä olevan kimppuun ja seuraavaksi käski rauhoittai tilanteen ja odottaa sen virhettä.
Muutenkin hokee "ohjeita" kuin viisivuotiaalle. "Mene imuun ja ohita pääsuoralla" radalla, jossa pääsuora on se käytännössä lyhin suora.
Esimerkkejä on lukemattomia.
Vielä jos pääset sellaiseen flow-tilaan ja tajuat vasta useamman kierroksen jälkeen, että "oho kaikki meni lähes automaattisesti". Kerran kävi WRC 4:ssa tuollainen, oli vaikea erikoiskoe ja havahduin vasta lopussa, että nyt se erikoiskoe on loppu ja kaikki meni virheettä
Myös tuon kisainsinöörin puheita pitäisi saada yksinkertaisemmiksi. Tuo kisainsinööri puhuu välillä turhan pitkiä stooreja. Mukana on myös täysin turhia esimerkiksi "Green, Green, Green". Epäilen, että tuota ei tarvitse erikseen sanoa, jos kuskin keskittyminen on kokonaan valoissa tuossa lähdössä.
Tässä on hyvä esimerkki radioviestinnästä:
http://www.f1fanatic.co.uk/2015/06/10/2015-canadian-grand-prix-team-radio-transcript/