Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppaq
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project CARS

Renkaiden tyhjenemisongelma korjaantui ainakin nyt tällä haavaa. En tiedä, riittikö se, että peli oli ongelman ilmenemisen jälkeen sammuksissa ja tänään sitten uudestaan päällä, vai vaikuttiko se varikkostrategian "muuttaminen" tosiaan siihen, kun senkin tein. Ennen stopin sisältävää kisaa kävin muuttamassa strategiasta renkaiden vaihdot pois + tallennus => uudestaan samaan valikkoon ja muutos vaihdot päälle + tallennus. Nyt ei ainakaan Ginettan renkaat tyhjenneet radalle palatessa. Hyvä näin, toivottavasti bugi ei palaa takaisin.

Siinä sivussa MB E190 Evo DTM:llä Brands Hatch GP time trialia karvan päälle 10 kierrosta. Paras noteeraus 1:36:449. Ajettu padilla ja nuolinäppäimillä, pistäkää paremmaksi!
 
Vastaus: Project CARS

Siinä sivussa MB E190 Evo DTM:llä Brands Hatch GP time trialia karvan päälle 10 kierrosta. Paras noteeraus 1:36:449. Ajettu padilla ja nuolinäppäimillä, pistäkää paremmaksi!
Nuolinäppäimillä en oo ikinä koittanu ajaa,mut padilla ja tatilla,no aids,alle 10kiekkaa..1.33.730.
 
Vastaus: Project CARS

Yksi huvittavimmista bugeista johon olen törmännyt on että samasta lähtöruudusta lähtee kolme autoa. Yksi keskellä ja kaksi autoa vinottain sen päällä (kahdella pyörällä siis).
 
Vastaus: Project CARS

Yksi huvittavimmista bugeista johon olen törmännyt on että samasta lähtöruudusta lähtee kolme autoa. Yksi keskellä ja kaksi autoa vinottain sen päällä (kahdella pyörällä siis).

What the hell? :D


Kokeilkaas sillä mersun DTM evolla ajaa nurburgring GP:llä aikoja (vakiona, ilman mitään säätöjä muutettuna), en kerro vielä omaa parastani mutta tietäisin että onko mulla vauhdissa puutteita :rolleyes:
 
Vastaus: Project CARS

Huppista :D Tuli ostettua Gigantin alesta tuo Philipsin 40" FullHD tv (299€) ja nyt kun ajelin pari kierrosta, voihan morjes mikä nautinto tuohon 27" verraten. Jouduin sisäkuvakulmaakin suurentamaan arvoon 88 kun tuntui että mutkat tulee vastaan liian äkkiä ja auton ohjaamon koko on jo lähellä sitä oikeaa.
Niin joo, nyt kun kokeilin kalibroida ratin ohjeiden mukaan niin mulla on isoin kääntösäde käytössä ja pelistä 900 astetta, johan muuttui ajaminen ihan erilaiseksi, koko ratti muuttui, eli muistakaas kalibroida rattikin oikein. Tyhmänä tein tuon aluksi aina väärin jostain syystä :( No, nyt se on oikein ja parhaat ajat parani muuten heti 2 sekuntia :)
 
Vastaus: Project CARS

Huppista :D Tuli ostettua Gigantin alesta tuo Philipsin 40" FullHD tv (299€) ja nyt kun ajelin pari kierrosta, voihan morjes mikä nautinto tuohon 27" verraten. Jouduin sisäkuvakulmaakin suurentamaan arvoon 88 kun tuntui että mutkat tulee vastaan liian äkkiä ja auton ohjaamon koko on jo lähellä sitä oikeaa.
Niin joo, nyt kun kokeilin kalibroida ratin ohjeiden mukaan niin mulla on isoin kääntösäde käytössä ja pelistä 900 astetta, johan muuttui ajaminen ihan erilaiseksi, koko ratti muuttui, eli muistakaas kalibroida rattikin oikein. Tyhmänä tein tuon aluksi aina väärin jostain syystä :( No, nyt se on oikein ja parhaat ajat parani muuten heti 2 sekuntia :)

Mul on ratista 900°(taittaa olla vakiona t300) ja myös pelistä sama. Näillä menny pc julkasusta asti ja hyvin pelittää. Kalibroin ratin tiistaina uuestaan ja herkkyyden laiton 100 vahingos,ennen oli vakiona..eli 50. Ajattavuus oli huono,verrattuna aikasempaa..kaipa siihenki ois tottunut ennen pitkään,mut oli kyl liian herkkä mulle 1.5h treenillä.

Mulle tuli maanantaina sonyn 55" entisen 46"sampan tilalle..nyt alkaa joten kuten näkee 1.5m päästä.:)
 
Vastaus: Project CARS

Mul on ratista 900°(taittaa olla vakiona t300) ja myös pelistä sama. Näillä menny pc julkasusta asti ja hyvin pelittää. Kalibroin ratin tiistaina uuestaan ja herkkyyden laiton 100 vahingos,ennen oli vakiona..eli 50. Ajattavuus oli huono,verrattuna aikasempaa..kaipa siihenki ois tottunut ennen pitkään,mut oli kyl liian herkkä mulle 1.5h treenillä.

Mulle tuli maanantaina sonyn 55" entisen 46"sampan tilalle..nyt alkaa joten kuten näkee 1.5m päästä.:)

Onkos se 900 astetta tuo kun ratissa vilkkuu valo 4 kertaa, sehän nollaa tuonkin aina ennen peliä jos ratti on irroitettuna. Sillä ihan vakio asetuksella mullakin on nyt ja hyvin toimii :)

Tuo mun tölsy on jotain 60-70cm päässä nenästä ja hyvin näkee ajella. 55" kuullosta jo sairaan isolta :D
 
Vastaus: Project CARS

Onkos se 900 astetta tuo kun ratissa vilkkuu valo 4 kertaa, sehän nollaa tuonkin aina ennen peliä jos ratti on irroitettuna. Sillä ihan vakio asetuksella mullakin on nyt ja hyvin toimii :)

Tuo mun tölsy on jotain 60-70cm päässä nenästä ja hyvin näkee ajella. 55" kuullosta jo sairaan isolta :D
Joo,4=900° ja aina se palautuu tohon,ku virrat katkasee jos sitä menee muuttaa.

Ei 55 1.5m tunnu isolta. Ja sulhan on suhteessa isompi töllö..mul pitäs olla 80-90" ett ois suhteessa sama 1.5metristä.:)
 
Vastaus: Project CARS

Ajopeleissä toi näytön koko vaikuttaa tosi paljon. Mulla oli ajopenkissä 22" siinä ratin takana (60cm? päässä) ja vaihdoin siihen 47", niin nykyisin tuntuu siltä, että ajaa autoa, eikä peliä. Näyttö on niin iso, että joutuu päätä kääntelee jos yläkulmaan haluaa katsoa.

Onneks pcarsissa saa hudia säädettyä ja infoja keskemmälle ruutua. :)
Kyl toi iso tv vaan fiilistä tuo aika paljon juuri ajopeleissä, kunhan se on tarpeeksi lähellä.
 
Vastaus: Project CARS

Menee ot:ksi,mut noi teidän ilmoittamat etäisyydet tuntuu kyl tosi vähältä..60-70cm? Itse ratti systeemi n.35cm + johdot. Uskon ett metri vähintään on väliä(töllön ja pään) ainakin ompun setissä?
 
Vastaus: Project CARS

Ei näköjään pelipäivitys tuonut mitään uutta pädi ohjauksen huonouteen (ps4) joten vahvasti vaikuttaa että peli jää pelaamatta..pyörittelin eilen taas bmw M1:llä ja ei niitä peräluisuja vaan saa korjattua jos ne menee hiukkasenkaan pidemmälle vaikka mitä asetuksia kokeilisi.
Vaikeus on mahdollisesti kaksi tahoinen, liian hidas vastaohjaus tai toisissa tapauksissa liian nopea vastaohjaus...eli joko ei korjaannu alkuunkaan tai sitten heittää heittely kierteen alkuun. Kaiken kaikkiaan ei reagoi niinkuin itse ajattelee pädillä tekevän..
 
Vastaus: Project CARS

Itse odotin päivityksen korjaavan kierrosaikojen tallentumisen, vaan eipä korjannut. Kaikilla radoilla on tullut ajettua ja viideltä radalta löytyy tallentunut aika! :mad:

PS4.
 
Vastaus: Project CARS

Itse odotin päivityksen korjaavan kierrosaikojen tallentumisen, vaan eipä korjannut. Kaikilla radoilla on tullut ajettua ja viideltä radalta löytyy tallentunut aika! :mad:

PS4.

Time trialissa ja c eventsissä ainakin tallentuu pienellä viiveellä. Muissa modeissa ei tallennu.
 
Vastaus: Project CARS

Time trialissa ja c eventsissä ainakin tallentuu pienellä viiveellä. Muissa modeissa ei tallennu.

"Pienellä viiveellä". Mikä on mielestäsi pieni viive, peli hankittu julkaisussa ja esim. Brands Hatch GP kierretty n. 300 kertaa Time Trialissa erilaisia säätöjä kokeillen, peli ei vaan suostu myöntämään että ks. radalla olisi edes ajettu!
:confused:
 
Vastaus: Project CARS

Voi olla joo, kädellä yletyn kurottamatta töllöön, et paljonko olkapäästä sormenpäihin sit on :)
 
Vastaus: Project CARS

Mulla oli ennen 120" kangas, mutta tykillä on niin kamala viive, ettei pysty ajopelejä pelaa kunnolla.

33ms on tuon Optoma HD 26 vasteaika. Pystyy pelaamaan ihan mitä vaan ja toi oli tärkeä ostokriteeri, ero entiseen hd 20:n on iso. Noiden projektorien kanssa saa olla tarkkana mitä ostaa, osassa on jopa 150ms viive.
 
Vastaus: Project CARS

Ei näköjään pelipäivitys tuonut mitään uutta pädi ohjauksen huonouteen (ps4) joten vahvasti vaikuttaa että peli jää pelaamatta..pyörittelin eilen taas bmw M1:llä ja ei niitä peräluisuja vaan saa korjattua jos ne menee hiukkasenkaan pidemmälle vaikka mitä asetuksia kokeilisi.
Vaikeus on mahdollisesti kaksi tahoinen, liian hidas vastaohjaus tai toisissa tapauksissa liian nopea vastaohjaus...eli joko ei korjaannu alkuunkaan tai sitten heittää heittely kierteen alkuun. Kaiken kaikkiaan ei reagoi niinkuin itse ajattelee pädillä tekevän..

Me laitettiin myös PC koteloon odottelemaan kunnon päivitystä kahden viikon yritysten jälkeen.

Eräs päivä aloin epäilemään itseäni ja kykyjäni Pädillä ajamiseen, joten nykäisin GT-6:lla ratin irti ja testasin Pädillä ajamista. Niin hupsista, siinä ei mennyt kuin 7-10 kierrosta GT-500 autolla, niin ajaminen oli jo hanskassa! Toisena autona otin Citroen C3:n vakiona ja oli uskomaton tunne PC:n jälkeen, kun auto joustaa, niia, kallistelee, hytkyy, sortaa ja liukuu, kuten tuollaiset perheautot oikeassakin elämässä silloin kun ajetaan niin, että Michelinit valittaa.

Kokeilkaapa nyt PC:n jälkeen GT:tä...
 
Vastaus: Project CARS

Voi olla joo, kädellä yletyn kurottamatta töllöön, et paljonko olkapäästä sormenpäihin sit on :)

Mulla saman verran, ratin takaosasta tv ruutuun joku alle 20cm :D Vähän menee silmät mutta luoja, onneksi meillä on gunnarit olemassa, suosittelen ihan oikeasti niille jotka pelaavat tv-ruudulla :rolleyes:
 
Ylös Bottom