Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppaq
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project CARS

Melkoinen hakeminen noissa ffb-asetuksissa. Oon laittanu nyt aluksi nuo Jack Spaden classic asetukset. Ja päävalikossa ffb 100. Tuntuu että auton asetuksista master scalen pistää alas tai jopa nollalle niin poistuu tuo dampering efektin, ja muut forcet ja nyansit tulisi paremmin esille(t500rs). Vaikka sanotaan että nostamalla tätä tasoa sen pitäisi korostaa niitä. Tutkimista riittä. Yleisesti olen peleissä tykänny rbr:n ja gt legendsin forceista, joissa mutkissa voimat kasaantuu ja pidon kadotessa ratti kevenee.

Melkoinen hakeminen noissa ffb-asetuksissa. Oon laittanu nyt aluksi nuo Jack Spaden classic asetukset. Ja päävalikossa ffb 100. Tuntuu että auton asetuksista master scalen pistää alas tai jopa nollalle niin poistuu tuo dampering efektin, ja muut forcet ja nyansit tulisi paremmin esille(t500rs). Vaikka sanotaan että nostamalla tätä tasoa sen pitäisi korostaa niitä. Tutkimista riittä. Yleisesti olen peleissä tykänny rbr:n ja gt legendsin forceista, joissa mutkissa voimat kasaantuu ja pidon kadotessa ratti kevenee.

T500:n force-asetuksista en osaa sanoa mitään. Toivottavasti viralliselta foorumilta löytyy apua:
http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?35289-TM300-500-Setup-Thread-v2-5-gt&p=1195456&highlight=T500rs+force+feedback#post1195456

Jossakin tämän ketjun osassa on Omenanraato laittanut asetukset, joita itse käytän ja ovat hemmetin hyvät!

Mitäs säätöjä tolle Renault Cliolle kannattaa tehdä kun kaasua nostaessa perä lähtee alta ja usein seurauksena spinnaus.

Mitäs säätöjä tolle Renault Cliolle kannattaa tehdä kun kaasua nostaessa perä lähtee alta ja usein seurauksena spinnaus.

Nykyään ku ajelen default asetuksilla ja joissakin autoissa on sama juttu.. en nosta kaasua kokonaan ja jos vieläkin meinaa lähteä perä alta,"sidon" painamalla jarrua hiukan. Toki vaikuttaa missä asennossa on ratti ku nostaa kaasua ja millä vaihteella ajaa. Joskus joutuu takavetosilla jarrun/kaasun käytön lisäx ajaa "liian" suurella vaihteella.

Aika äkkiä oppii/tottuu "sitomaan" perän jarrulla/kaasulla.

Rellua en oon tainnu ees koskaan säätää,joten ei oo säätöapuja antaa.

Nykyään ku ajelen default asetuksilla ja joissakin autoissa on sama juttu.. en nosta kaasua kokonaan ja jos vieläkin meinaa lähteä perä alta,"sidon" painamalla jarrua hiukan. Toki vaikuttaa missä asennossa on ratti ku nostaa kaasua ja millä vaihteella ajaa. Joskus joutuu takavetosilla jarrun/kaasun käytön lisäx ajaa "liian" suurella vaihteella.

Aika äkkiä oppii/tottuu "sitomaan" perän jarrulla/kaasulla.

Rellua en oon tainnu ees koskaan säätää,joten ei oo säätöapuja antaa.

Okei, pitää kokeilla jos pädilläkin onnistuisi tuo sitominen. Rattia en ole vielä viitsinyt PS4:lle hommata.

Pitää kokeilla tuota ja jos ei onnistu niin katselen youtubesta säätöjä.

Okei, pitää kokeilla jos pädilläkin onnistuisi tuo sitominen. Rattia en ole vielä viitsinyt PS4:lle hommata.

Pitää kokeilla tuota ja jos ei onnistu niin katselen youtubesta säätöjä.
Kyl se pädilläki onnistuu kuhan jarru/kaasu on L2/R2 liipasemissa. Kamulla on oikeassa tatissa jarru ja kaasu,molempia ei pysty käyttämään saman aikaisesti tarvittaessa.

Onko kellään mitään hajua joko tuo 24 tunnin kisan ajaminen on mahdollista ilman isoja bugeja, vieläkö tekoälyn ajovuorolla peli tilttaa?
Meinaa jos ajais tulevalla viikolla ja streamais sen kans sikäli kun ehdin :rolleyes:

Onko kellään mitään hajua joko tuo 24 tunnin kisan ajaminen on mahdollista ilman isoja bugeja, vieläkö tekoälyn ajovuorolla peli tilttaa?
Meinaa jos ajais tulevalla viikolla ja streamais sen kans sikäli kun ehdin :rolleyes:

Marraskuussa jollekin tapahtunutta kierroksella 364. :eek: Jos pidät riskin otosta, niin siitä vaan striimaamaan. Onnea matkaan!

[video]https://youtu.be/JORbYrxm9Ec[/video]

Viimeksi muokannut moderaattori:

Marraskuussa jollekin tapahtunutta kierroksella 364. :eek: Jos pidät riskin otosta, niin siitä vaan striimaamaan. Onnea matkaan!

[video]https://youtu.be/JORbYrxm9Ec[/video]

Juu näitä mä meinasin... Melkoinen riski tosiaan :) Ehkä mä passaan kuitenkin vielä...

Tuli ajeltua muutamat kisat ja taas todettua miksi, miksi mä en aja useammin :D
Totesin samalla et tolla RUF RGT:llä ei tee mitään jos ei voi säätää auton painojakaumia kuten tuolla vakiomalilla ei voi :( Oliskohan tuohon parempia säätöjä alustalle/rengaspaineille?

Ainakin hokasin et aiemmin jarrutus ja heti jalka kaasulle toimii jotenkuten mut siltikin tekoäly ajaa 4 sekuntia mua npeammin. 90%:n AI.
Tuli vastaan joku sarja jossa Audea ja Caterhameja ja sit se joku XBOW tms. mukana kans ja ite tyhmänä otin RUF:in... Aika-ajoissa olin vika (30 kuskia) mutta itse kisassa päädyin jopa 7 sijalle kun tuli myrsky ja vesisade mun onneks. Olen näemmä sateella nopeampi kuin AI :D

Huomasin myös jännän jutun, mun kaasupolkimessa, jarrussa ja kytkimessä on 1/3 osa liikeradan alusta tyhää, mistä moinen voisi johtua??? Pelistä kuollut alue nollassa.
Voisko joku testata tämän T3PA:lla onko samanlainen?

Huomasin myös jännän jutun, mun kaasupolkimessa, jarrussa ja kytkimessä on 1/3 osa liikeradan alusta tyhää, mistä moinen voisi johtua??? Pelistä kuollut alue nollassa.
Voisko joku testata tämän T3PA:lla onko samanlainen?
Kalibrointi osiossa on t3pa polkimis myös tyhjää saman verran. Auton telemetrias on huomattavasti vähemmän tyhjää..ehkä 1/15 tai vähemmän ainaski mitsun evo timessä.

Project CARS -foorumilta tutun Jussi Karjalaisen setupit ovat kuulemani ja lukemani mukaan hyviä.

RGT-8 GT3
RGT-8
Testaampa tätäkin, etenkin tuo vakiomalli. Sillä näyttäs olevan camberitkin eri kulmissa kun mulla, muistaisin että RUFssa saisi olla paljon camberia, ilmeisesti sittenkin vähemmän.

Kalibrointi osiossa on t3pa polkimis myös tyhjää saman verran. Auton telemetrias on huomattavasti vähemmän tyhjää..ehkä 1/15 tai vähemmän ainaski mitsun evo timessä.

Testaan tuon vielä autossa uudestaan, minusta tuossa oli tyhjää myös autossa koska puoli kaasua tuntuu olevan 1/4 tai 1/5 osa koko kaasusta...

Onko tässä aika-ajoja ja esim.siinä rival tallikuski??

On aika-ajot, mutei rival kuskia. Kisapäivä koostuu harjoituksista, aika-ajosta lämmittelystä ja itse kilpailusta. Oheisesta videota näkee harjoitus ja aika-ajot sekä varikon valikot.

[video=youtube;Nsy1hMC5tH0]https://www.youtube.com/watch?v=Nsy1hMC5tH0[/video]

McLaren F1 tuli ajettua lyhennetty kestävyysajo, koska en saanut kunnollista tuntumaa autoon. Auto kokoajan yliohjasi liikaa ja lopulta tulin viimeisenä maaliin. Ennen kisaa hain netistä setupin, mutta se ei paljon auttanut. Seuraavaksi luvassa jälleen kartingia ja muutama eventti. Toivottavasti menee paremmin.

Itse tykkäsin ihan hulluna tuosta McLarenin F1:sta, kun viime kesänä ajoin siellä uramoodin Zolderissa kestävyyskisan. Pirun vaikeaa se oli, mutta niin hauskaa ja nautinnollista puskea sitä autoa äärirajoilla.

Sitä autoa pitää ajaa kaasulla. Kunnon jarrutus ja sitten kaasulla mennään kokoajan ihan hilkulla. Mikäli ajaa sitä autoa liian neutraalisti niin se tuntuu liian herkältä, joka ei kuitenkaan taitu mutkassa riittävän hyvin.

Ylös Bottom