Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

Vastaus: Project CARS

Mähän nauroin ekalla kerralla ihan vedet silmillä :D
Toimiva tekele perskele. Mielikuvitus vain rajana...
Mä kuvittelen tohon jonkun tyhjän G25/27 laatikon jossa on PS4 ohjain sisällä ja polkimet jotka on jotenkin liitetty PS4 kapulan takanappeihin tai jotain... :rolleyes::D

PS3 ohjaimen liiketunnistus oli yllättävän tarkka kyllä mitä muistan kokeilleeni sitäkin joskus, mutta pientä viiivettä johon kenties voisi tottua :D
 
Vastaus: Project CARS

En voi oikein uskoa että tämäkin peli on mennyt täysin ohi minulta. Tutustuin peliin parin päivän ajan lukemalla tämän ketjun läpi ja katselemalla videoita niin pakkohan se oli ennakkovarata. Peli tuntuu olevan juuri sellainen ajopeli jota olen kaivannut vuosia. Koppiautoja? Mahtavaa. Formuloita? Upeaa. Hyvältä vaikuttava AI ja säätömahdollisuudet kisoihin ja kausiin? Jees. Ura näyttää pikaisen silmäilyn pohjalta todella kivalta, voi itse valita mitä tekee ja miten tekee. Gran Turismon tapaiset ajopelit eivät ole juuri koskaan koukuttaneet, mutta rata-autoilussa on se jokin mikä kiehtoo.

Ja onhan se syötävän hyvän näköinen. Ainoa pelote itselle on että pädillä tullaan ainakin aloittamaan kunhan joskus keksin sopivan rattisysteemin olohuoneeseeni.
 
Vastaus: Project CARS

Täälläkin odotellaan vesi kielellä. Aikanaan GT5:ssä oli mukavaa online-rähinää, toivottavasti jatkuu täällä.
 
Vastaus: Project CARS

Vihdoin Pre Order Edition tilattavissa Storesta ja arvioitu ilmestymispäivä 7.5.
https://store.playstation.com/#!/en...tion/cid=EP0700-CUSA00940_00-PCARSPREORDER001

Tilaukseen meni.

Tsiisus, 20GB minimum save size + vielä sitten mahdolliset lisävermeet mitä tulee. Osaatko sanoa minkä verran tuo tarvis tilaa todellisuudessa jos Storesta hankkisi?
Mä taidan poistella GTA V:n koneesta ja tehdä tila tälle myöskin...

En ole ikinä pelannut digitaalista peliä edes, onkohan tuo nyt varmasti pysyvä hankinta. Siis kun epäilyttää kaikki, etenkin pelin toiminta/mahdollinen bugailu tai jäätyily kun totunut noihin levymalleihin :D


Niin joo, jos vielä mietitte tuota ohjaimesta ratti tekelettää niin onhan PS4:ssä tämä PlayStation®Move motion controller, siitä vain tekemään diy-rattia :D:D:D
 
Vastaus: Project CARS

En ole ikinä pelannut digitaalista peliä edes, onkohan tuo nyt varmasti pysyvä hankinta. Siis kun epäilyttää kaikki, etenkin pelin toiminta/mahdollinen bugailu tai jäätyily kun totunut noihin levymalleihin :D

No sama pelihän se on digitaalisena :D ainoa ero ettet asenna sitä levyltä vaan lataat storesta :D eli ei digitaalinen versio sisällä yhtään sen enempää ongelmia/bugeja. Itse suosin ihan fyysisiä kopioita, kun niitä saa sitten myytyä tarvittaessa tai lainata kaverille, ja myöskin nopeampi asentaa uudelleen, jos on levytilan puutteesta joutunut joskus poistamaan :) Jotkut taas suosii digitaalisia sen takia ettei tarvitse vaihdella levyjä.
 
Vastaus: Project CARS

Niin kyllähän ps4 pelit asennetaan kaikki levyltä koneelle ja levyä käytetään todistamaan omistusoikeus. Eli täysin sama asia. Itsellä on 1,5 teran levy sisässä ja kaikki noin 70 peliä digitaalisena. Voin ottaa koneen vaikka mukaan reissuun ja kaikki pelit mukana.

Mut 20gigaa. Se on käsittämättömän pieni peli, kun eikös esim nba 2014 jo ollut jotain 47gigaa.

Edit: onko sulla muka se vakio 500gigainen jo täynnä, jos GTA joutuu poistelee?
 
Vastaus: Project CARS

Edit: onko sulla muka se vakio 500gigainen jo täynnä, jos GTA joutuu poistelee?

Olen minäkin joutunut jo välillä pelejä poisteleen, kun on vain tuo 500gb levy. Täytyy ostaa isompi jossain vaiheessa. GTA V vie tilaa jo lähemmäs 60gb :D ja monet pelit menee sinne 40-50gb tienoille.
 
Vastaus: Project CARS

Julkkarina on store tukossa, ku kaikki ostavat/lataavat samaan aikaa diginä.;)
Sen takia storessakin on ennakkolataus mahdollisuus olemassa, kaikki kuorma ei tule julkkarille niin ei pitäisi olla normaalia enempää tukossa. Kyseessä kun ei kuitenkaan ole mikään yli hype destiny vaan pienemmän pelaaja porukan peli, joten lataajia ei ole yhtä paljon kuin tuolloin. Ja jopa destinyn lataukset sujuivat suht ongelmitta
 
Vastaus: Project CARS

Mut 20gigaa. Se on käsittämättömän pieni peli, kun eikös esim nba 2014 jo ollut jotain 47gigaa.

Edit: onko sulla muka se vakio 500gigainen jo täynnä, jos GTA joutuu poistelee?

Mulla on vain 3 peliä PS4:llä tällä hetkellä. Mutta siis tuohan on pelkkä savekansio 20gb + siihen vielä itse pelin tiedostot, menee kuulemma kevyesti yli 70gb tuo peli vielä päivitysten ja muun kera :eek:

Rupean kyllä hankkimaan pelejä digitaalisena varmaankin jos ne ei ole kauheesti kalliimpia. Turhaan niitä kansia tuolla hyllyssä pölyttää ja tosiaan on kaikki pelit suoraan pelattavissa.
Lähinnä oon hankkinut pelit levyinä just ennakkotilausten autojen, bonusten tai muun vastaavan takia.
 
Vastaus: Project CARS

Szuper: Nuo Storen tiedot tallennuksen koosta ovat yleensä ihan puutaheinää. Korkeintaan tarkoittaa, että ääritapauksessa vie 20 gigaa, eli kun on ziljoonapiljoonaa replayta sun muuta itse tallennettuna.
 
Ylös Bottom