Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Koska tuote on vasta ennakkotilattavissa Storesta, ei siellä näy varsinaista kokoa. Tuotekuvauksessa kuitenkin lukee "20GB minimum save size". Se voi olla ihan typokin, eli pitäisi olla MB eikä GB.Ei kai tässä nyt kellään ole mennyt ns. puurot ja vellit sekaisin? Puhutaanko siis pelin TALLENNUKSIEN koosta, vaiko pelin ASENNUKSEN koosta? 20 gigan asennushan ei ole nykypäivänä mitään...
Szuper: Nuo Storen tiedot tallennuksen koosta ovat yleensä ihan puutaheinää. Korkeintaan tarkoittaa, että ääritapauksessa vie 20 gigaa, eli kun on ziljoonapiljoonaa replayta sun muuta itse tallennettuna.
Onko joku kerenny jo analysoimaan verkkopelin maksimipelaajaamäärää konsoleilla? Hävyttömän pieni lukumäärä: 16.
Gran Turismo 5:ssä(ja varmaan 6:ssakin) oli tuo sama maaginen raja, eli 16. Siitä huolimatta saatiin aikaiseksi ihan kaveripyynnöillä ja foorumeilla rakennetuilla ja ennakkoon sovituilla ehdoilla hyviä kisoja. Ehkä pieni pettymys tuo 16 kuitenkin on, ehkä sitä toivoi tuon luvun nousemista näin uudella sukupolvella ainakin sinne 20+ luokkaan, mutta varmasti tuollakin määrällä saadaan aikaiseksi hyviä kisoja.
Aikanaan sitten tälläkin foorumilla voidaan rakentaa ennakkoon sovituilla ehdoilla kisoja taikka sarjoja, johon tuo 16 kisaajaa varmasti on ihan riittävä määrä, kun muistetaan, etteivät kaikki aikataulut kaikille halukkaille sovi.
Fanatech tuki tuli, saapa nähä tuleeko logitech.
http://www.virtualr.net/pcars-fanatec-announce-extensive-console-support
Kannattaa googlailla project cars apps. Löytyy hyviä näyttöjä vaik älypuhelimeen. Saa näytöltä pois turhat härpäkkeet. Minulla on t300 viritetty kännykkäteline kiinni ja kyllä kelpaa pelailla. En tiedä tuleeko ps4/xbox1 tuki, mutta puuceellä pelittää hyvin. Minulla on dash meter pro. Toimii myös assetto corsassa. Suosittelen.
Kieltämättä komean näköistä.
Niin.. Vähän huvittavaa, että autopelejä kilpavarustellaan toinen toistaan näyttävämmillä sääefekteillä ja sitten kukaan ei halua pelata niillä, koska liian vaikeaa.
Eikös tapana ole ajaa siinä kelissä, mikä kisapäivänä sattuu vallitsemaan.
Pelin viivästyksistä hyvityksiä ...