Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

Vastaus: Project CARS

Ihan heti ei kaikkien ratojen eri layoutteja opetella muistamaan ulkoa:
http://www.projectcarsgame.com/locations.html

No joo siinä on kyllä rata jos toinenkin, hienoa!
Tuossa pisti silmään tuo nyrre, eikös sekin ollut jossakin buildissa eri nimellä? Eli onko nyt virallinen nordschleifekin oikealla nimellä mukana?

Vähän vieläkin harmittaa tuo "Suzuka" eli Sakitto... No, teen itseni kanssa kompromissin, se on Sakitto ja sillä ei ole mitään tekemistä Suzukan kanssa :D Azure samat sanat.
Osa radoista on kyllä mulle outoja, taitaa olla iRacingia ajaneilla tutumpia ratoja?
 
Vastaus: Project CARS

Paljon löytyy hyviä ratoja.. varmaan osaa tullut viimeks ajettua toca touring car-ajoilta :D
 
Vastaus: Project CARS

Gamehousesta ps4 versio 53,90€ tilattu ja storeen hankittu 20€ arvoa jos tähän dlc paketteja tulee niin saa hankittua. Toivottavasti gamehousellaa riittää peliä kaikille tilanneille.
 
Vastaus: Project CARS

Gamehousesta ps4 versio 53,90€ tilattu ja storeen hankittu 20€ arvoa jos tähän dlc paketteja tulee niin saa hankittua. Toivottavasti gamehousellaa riittää peliä kaikille tilanneille.

Tuskin tämä mitenkään poikkeuksellisen ennakkotilattu peli kuitenkaan on.
 
Vastaus: Project CARS

Tuskin tämä mitenkään poikkeuksellisen ennakkotilattu peli kuitenkaan on.

Olen toista mieltä, tätä tilataan ihan hervoton määrä, saa nähdä meneekö GT:n luvut rikki saman tien...

Itse ajattelin ensin tilata verkkiksestä mutta tajusin että sieltähän nuo loppuu heti alta aika yksikön... Täytyy katsoa joku muu paikka. Parin euron hintaheitot ei paljon paina, peli on saatava vaikka henki menisi :D
 
Vastaus: Project CARS

Olen toista mieltä, tätä tilataan ihan hervoton määrä, saa nähdä meneekö GT:n luvut rikki saman tien...
Kannattaa muistaa, että peli on multiplatta, joten pc-versio on yksi varteenotettava vaihtoehto laajennettavuuden vuoksi vaikka taloudesta löytyykin esim. Sonyn tehokonsoli.
 
Vastaus: Project CARS

Kannattaa muistaa, että peli on multiplatta, joten pc-versio on yksi varteenotettava vaihtoehto laajennettavuuden vuoksi vaikka taloudesta löytyykin esim. Sonyn tehokonsoli.

Eikä mun kaveripiirissä edelleenkään kukaan tiedä pelistä mitään vaikka olen koittanut hehkuttaa. Ei simulaatio kiinnosta.
 
Vastaus: Project CARS


Mä näen hyvää sen verran, (mikäli tämä ei ilmesty vielä ainakaan kolmeen vuoteen) että pitkällä ajalla kyllä tekee jo sellasen pelin että oksat pois.
Toisaalta tää oli vähän kuin pas*aa naamalle, ota sä tää tekele niin me tehrään parempi :rolleyes: Ei oikein tiedä mitä ajatella, ykkönen ei ole edes ilmestynyt ja tekevät jo seuraavaa osaa...

Toisaalta tässä on sekin hyvä puoli että jos ja kun tuo offlinepuoli kuluu loppuun 2-3 vuoden aikana niin sieltä tulee sitten uusi perään, mikäli eivät lähde GT6 linjalle että tekevät ns. "online-version" siitä kakkososasta... Toivon ettei näin käy vaan monipuolistavat edelleen noita sarjoja ja muuta. Lisenssien hankintakin on helpompaa kun on "mallikappale" jota esitellä eri irl. merkeille ja valmistajille.
 
Vastaus: Project CARS

Eiköhän tuo ole ihan normaalikäytäntö lähteä kehittelemään jo seuraavaa osaa kun edellinen on jo näin loppuvaiheilla. Ei siellä koko porukalle töitä ole viimeistelemään tätä loppuun. Aika jännä että ilmoittivat, mutta muuten varmasti melko normaalia.
 
Vastaus: Project CARS

Näyttää kyllä tosi hienolta myös konsoleilla:

[video=youtube;ebHSLx71TV0]https://www.youtube.com/watch?v=ebHSLx71TV0[/video]
 
Vastaus: Project CARS

Eilen Shaun Colen haastattelussa Andy Tudor totesi, että Project Cars on enemmänkin sellainen portaali kuin tulisi ensimmäinen osa ja sitten parin vuoden päästä jatko-osa. Se kuullosti hyvältä, jos Project Cars on se lähtökohta ja sitten sitä laajenetaan maksullisella sekä ilmaisella sisälöllä.
 
Vastaus: Project CARS

Olen toista mieltä, tätä tilataan ihan hervoton määrä, saa nähdä meneekö GT:n luvut rikki saman tien...

Vajaa rattituki tulee syömään myyntiä, taitaapi olla Logitechin ratit enemmistöllä mahdollisista ostajista.
 
Vastaus: Project CARS

Logitechin ratti on myös minulla mutta onneksi ostin T300 RS;n tää on paljon parempi.
 
Vastaus: Project CARS

Vajaa rattituki tulee syömään myyntiä, taitaapi olla Logitechin ratit enemmistöllä mahdollisista ostajista.

Eikä autosimu muutenkaan ole sitä kaikkein suosituinta genreä ja vielä monelle alustalle ilmestyvä. Itsekin edelleen mietin pc:n ja ps4 välillä, ja joillain on vielä lisäks x1 vaihtoehtona.
 
Ylös Bottom