Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppaq
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project CARS

Onko tästä pelistä mihinkään? Laitanko lataukseen?

Tässä ei voi oikein sanoa juuta eikä jaata. Toiset tykkää ku hullu puurosta, toiset testaa illan ja pistää vaihtoon ku ei tykkää. Välimuotoa ei oikein taida olla.

Jos ratti löytyy niin varauksetta ostoon. Jos pädillä ajat niin mieti jaksatko simumaisempaa kokemusta, jaksatko säätää autoa, jaksatko ajaa vain kilpaa ilman rahan grindaamista jne.

Peli on hyvä siihen mihin se on tehty, kilpa-ajoon.
 
Vastaus: Project CARS

Kyllä tuo pelkällä ohjaimella on tylsääkin tylsempi peli.

Ei se ohjaustapa siitä mitään tylsää tee. Jos et nauti kilpa-ajosta niin tottakai se on tylsää. Jos nautit niin 20 kierroksen kisassa käytät 4-5 kierrosta yhden auton ohittamiseen, niin se on melkein parasta mitä tiedät.

Ei se siihen mktään vaikuta onko siinä ratti kourassa vai pädi.
 
Vastaus: Project CARS

Siis onhan tämä paras autopeli, mitä on tähän mennessä tehty. Ei edes isompia bugeja ole vastaan tullut. Onlinessa peli ontautisen hauskaa, kunhan vain sattuu oikeanlaista ajoseuraa. Eilen oli sekä suomiporukalla että muiden kanssa tosi hyvät ajot. Kaikki varoi toisia, eikä tahallisia törmäyksiä tullut. Ne ajot, joissa on aika-ajot, niin karsii onneksi kärjestä sitä törmäilyporukkaa pois. Ostoon vaan!
 
Vastaus: Project CARS

Hmm.. jotain epäilyttävää tässä pelissä kuitenkin on kun kaikki arvostelut ovat noin 90 pojoa. IGN 89, miksi yhden pisteen alle kiitettävän? Mikä tässä pelissä mättää, ei yhtään 100 pojon arvostelua.
 
Vastaus: Project CARS

Kyllä tuo pelkällä ohjaimella on tylsääkin tylsempi peli.

Höpö höpö... Joka autopelleistä tykkää, niin se nyt on sama vaikka hiirellä ajais [emoji3]olen myös pädillä kokeillut ja hauskaa se on silläkin vaikka vaikeampaa, kun on ratilla tottunut ajamaan.
 
Vastaus: Project CARS

Eipä itselle vielä kympin peliä ole tullut vastaan, mutta mikä mättää?
No esim AI on liian varovainen avauskierroksella, toisaalta pieniä bugeja ilmenee sillointällöin jne. Ohan tässä korjattavaa, mutta jo tälläisenään parasta mitä konsoleilla on RBR:n jälkeen nähty.
 
Vastaus: Project CARS

Höpö höpö... Joka autopelleistä tykkää, niin se nyt on sama vaikka hiirellä ajais [emoji3]olen myös pädillä kokeillut ja hauskaa se on silläkin vaikka vaikeampaa, kun on ratilla tottunut ajamaan.

Et varmaan huomannut tuossa ylempänä:

KepaGT, kuuluko mun ääni eilen ku pelattiin? Ruudulla kyl näky omenanraato ku puhuin, mut kukaa ei kommentoinut mitään. :D
En oo noita Sonyn 2.0:lla ennen koittanut mikkiä käyttää, niin en tiedä mitä pitäs tehdä.
 
Vastaus: Project CARS

KepaGT, kuuluko mun ääni eilen ku pelattiin? Ruudulla kyl näky omenanraato ku puhuin, mut kukaa ei kommentoinut mitään. :D
En oo noita Sonyn 2.0:lla ennen koittanut mikkiä käyttää, niin en tiedä mitä pitäs tehdä.

Kuului mutta jotenkin ääniä pitäis säätä, kun chatti äänet muidenkin osalta ajaessa kuuluu todella hiljaiselta. Pelin jälkeen, kun pois lähtiessä moikkailtiin, niin silloin kuului normaalisti. Voidaan testata yhdessä joku kerta eli perustetaan ryhmä ja kokeillaan sen kautta.
 
Vastaus: Project CARS

Noi 2.0 kuulokkeet on hassut siitä, että Pcarsissa tiimiradio tulee chätti-äänenä ,joten olin säätänyt pelin ja chättiäänien balanssin jo valmiiksi. Eli sun ääni kuului todella selkeästi mulle kyllä.
 
Vastaus: Project CARS

Noi 2.0 kuulokkeet on hassut siitä, että Pcarsissa tiimiradio tulee chätti-äänenä ,joten olin säätänyt pelin ja chättiäänien balanssin jo valmiiksi. Eli sun ääni kuului todella selkeästi mulle kyllä.
Tämä selittää miksi en ole saanut niitä säädettyä hiljemmalle :D Kuuluu hieman turhan lujaa kuulokkeista.
 
Vastaus: Project CARS

Joku vois koittaa et miten toimii t300:lla. Aikalailla eri, kuin ISR:n videolla.
Kokeilin Kart 125cc noita asetuksia, kun osaa sitten verrata omiin asetuksiin. Hyvin toimivat, kun tiputti master scalen ja SoP scalen 30. Hienosäädöllä noista saisi varmaan ihan pirun hyvät. Täytyy kokeilla noita asetuksia muissakin autoissa.
 
Vastaus: Project CARS

Hieman ärsyttävää kun kesken kisan alkava sade ei tunnu vaikuttavan tekoälyyn juuri millään tavalla. Ajoin eilen sprinttikisaa gt5 sarjassa ja kesken kisan alkoi sataa kaatamalla. Sprinttikisassa ei siis tarvitse käydä varikolla, itse menin kun ei ajamisesta tule mitään kuivan kelin renkailla. No tekoäly vaan köröttelee menemään ilman renkaiden vaihtoa, enkä pysynyt vauhdissa mukana edes omilla sadenakeilla! Pelaan pädillä ilman ohjausapuja ja muuten lähestulkoon kaikki autot on ajettavissa hyvin kuivalla mutta sateessa ajo on helvettiä. Spinnaa aivan varoittamatta ja ei oikein saa minkäänlaista tuntumaa. Kaiken huippuna tuo ai, joka ajaa sateella kuin kuivalla kelillä.

Saattaa olla että heitän ajoavut päälle pädillä ajaessa. Vaikeusastetta kovemmalle vaan ja sit voi keskittyä kilvanajamiseen ja hauskanpitoon.
 
Vastaus: Project CARS

Huomasin vasta nyt, että nuo molemmat kartit laitetaan samaan luokkaan Time Trialsissa. Katsoin niin näytti mulla olevan Dubain radalla nopein aika 125cc:lla. Saisivat kyllä heittää noi omiin luokkiin ja olisi myös kiva nähdä kaverlistan ajat jostain. Se on vakio ominaisuus kaikissa muissa ajopeleissä, oli sitten arcade tai simcade peli kyseessä.

Edit. Kokeilin ekaa kertaa Super Karttia Summertonin radalla, ei se ihan niin kiva ollut ajaa mitä 125cc. Noi ratin force säädöt kuitenkin toimivat hyvin myös tässä, vähän enemmän piti vain keventää master scalea. Pikaisella kokeilulla maailmanlistalla sijalle 11. Ei näköjään hirveästi ole mitään kovia aikoja vielä ajettu PS4:n puolella.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Project CARS

Hieman ärsyttävää kun kesken kisan alkava sade ei tunnu vaikuttavan tekoälyyn juuri millään tavalla. Ajoin eilen sprinttikisaa gt5 sarjassa ja kesken kisan alkoi sataa kaatamalla. Sprinttikisassa ei siis tarvitse käydä varikolla, itse menin kun ei ajamisesta tule mitään kuivan kelin renkailla. No tekoäly vaan köröttelee menemään ilman renkaiden vaihtoa, enkä pysynyt vauhdissa mukana edes omilla sadenakeilla! Pelaan pädillä ilman ohjausapuja ja muuten lähestulkoon kaikki autot on ajettavissa hyvin kuivalla mutta sateessa ajo on helvettiä. Spinnaa aivan varoittamatta ja ei oikein saa minkäänlaista tuntumaa. Kaiken huippuna tuo ai, joka ajaa sateella kuin kuivalla kelillä.

Saattaa olla että heitän ajoavut päälle pädillä ajaessa. Vaikeusastetta kovemmalle vaan ja sit voi keskittyä kilvanajamiseen ja hauskanpitoon.

Ai:n rengasfysiikat ovat vajaat ja se on ominaisuus pelissä. Eli ai ajaa sateella kuten kuivalla. Ilmeisesti ainakaan konsolien ominaisuudet ei riitä koko gridin täydellisiin rengassimulaatioihin yksinpelissä. Tällaista luin isommalta foorumilta.
 
Vastaus: Project CARS

Typerästi tehty urassa toi session length kohta, kun se vaikuttaa myös harjoituksiin ja aika-ajoon. Haluaisin pitää ne 100%:ssa ja kisan pienemmälle. Ei jaksaisi nyt ajaa Mclarenin kutsukilpailussa mitään 3h kisaa tähän väliin.

Edit. En pääse Zolderin varikolta pois. Ei toi mekaanikko suostu väistämään pois edestä. Ollaan sitten vain tallissa ja leikitään, että autossa on jotain vikaa eikä sen takia pääse ajamaan.

On kyllä bugisin peli mitä olen pelannut, mutta toisaalta en ole pelannut AC Unitya. Joten tiedä näistä sitten...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mä en päässy zolderista pois varikolta, kun pilttuun ja varikkosuoran välissä oli pudotus josta auto heitti voltteja 20m korkeuteen.

Niin ja jos sessioiden pituuksia haluat säätää, niin vedät 100% ja kun olet kisaan starttaamassa, palaat uran kalenteriin exitillä. Sit voit säätää kisan pituuden haluamallesi tasolle.
 
Vastaus: Project CARS

Mistä saa vaihettua handling modea? Alussahan se valittiin mutta haluaisin muuttaa tuon trophyn takia proksi. Ei löydetty kaverin kanssa mistään.
 
Ylös Bottom