Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppaq
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project CARS

Poistamalla sun profiilin, eli savet jne tiedot pelistä pois ja aloitat alusta.

Mihinkäänhän tuo ei vaikuta, vaan kertoo vain apujen tasosta. Mut vaikka otat avut pois niin ei muutu handling mode pro:ksi. Eli kova homma pelkän trophyn takia.
 
Vastaus: Project CARS

Boxi kuskeilee jokka ajaa ratilla: Ford Capri Group 5 säädöt

Master Scale 70

Fx 70

Fy 52

Fz 80

MZ 80

Fx smooth 20

Fy smooth 0

Fz smooth 0

Mz smooth 0

Arm Angle 1500

SoP Scale 70

SoP lateral 0

SoP Diff 80

SoP Damp 0

Nämä ainakin näin muutan kierroksen jälkeen tuntu oikeen hyviltä. Samat kyl toimii varmaan PS4 mutta Master scale kantsii laittaa 37 tai 26 ja myös SoP scale samaan
 
Vastaus: Project CARS


Urassa menen nyt GT4 luokassa Aston Martinilla, joten koitin sen säätöjä tuosta listasta.
Ratti oli todella jäykkä eikä mitään pikku efektejä tullut rattiin, palasin siis vanhoihin hyviin säätöihini, joskin muutin SoP scalen samaan kuin Master Scalenkin, tässä tapauksessa 26:een.
 
Vastaus: Project CARS

Ai:n rengasfysiikat ovat vajaat ja se on ominaisuus pelissä. Eli ai ajaa sateella kuten kuivalla. Ilmeisesti ainakaan konsolien ominaisuudet ei riitä koko gridin täydellisiin rengassimulaatioihin yksinpelissä. Tällaista luin isommalta foorumilta.
Ok. Kaipa tuota voisi sitten "simuloida" ihan vaan tiputtamalla ai:n kierrosaikoja sateen sattuessa ja pakottamalla ai kuskit varikolle niitä nakkeja vaihtamaan. Mutta toisaalta aika pieni ongelma, eikä tuo nyt peliä pilaa.
 
Vastaus: Project CARS

Ok. Kaipa tuota voisi sitten "simuloida" ihan vaan tiputtamalla ai:n kierrosaikoja sateen sattuessa ja pakottamalla ai kuskit varikolle niitä nakkeja vaihtamaan. Mutta toisaalta aika pieni ongelma, eikä tuo nyt peliä pilaa.

No kyllä tuo mielestäni on simulaattorissa aika iso miinus, kun ainoa tilanne jossa kaikilla osapuolilla on samat olosuhteet on se, kun renkaat on lämpimät, muttei kuumat ja keli on kuiva. Lämmittelykierroksella monesti ärsyttää kun itse taistelee niiden kylmien renkaiden kanssa ja AI menee oikealta ja vasemmalta ohi. Ärsyttävää on myös se, että nuo kylmät renkaat toimivat jopa liioitellun huonosti. Kyllä väitän, ettei etuvetoinen clio heitä takapäätä mutkassa edelle 60 km/h vauhdissa, vaikka kuinka olisi kylmät renkaat.
 
Vastaus: Project CARS

Just. Asetuksia on vaikka mitä muuta turhaa mutta tämmöselle ei sit ole.

Voit ottaa nykyisen saven tikulle/pilveen ja aloittaa pelin alusta sillä pro muodolla. Kannattaako savea sitten edes palauttaa, riippuu vähän siitä että kuinka paljon on peliä kerinnyt tahkoamaan.
 
Vastaus: Project CARS

Ok. Kaipa tuota voisi sitten "simuloida" ihan vaan tiputtamalla ai:n kierrosaikoja sateen sattuessa ja pakottamalla ai kuskit varikolle niitä nakkeja vaihtamaan. Mutta toisaalta aika pieni ongelma, eikä tuo nyt peliä pilaa.

Kyllä se noin meneekin.

Ajoin just 10 kierrosta imolaa vanhalla mersulla bemuja ja fordeja vastaan. Aikan ja sään nopeus täysille. Kisaan kului pelissä vuorokausi ja sinä aikana ehti tulla neljä sadetta ja neljä kuivaa hetkeä.

Aina mulla sateella kierrosajat tippui, mutta suhteessa AI:hin vauhti pysyi samana läpi kisan.

Lähdin ruudusta 40 kisaan ja maalissa olin sijalla 13. AI 80%.
Todella hieno kisa oli ja ne aamun ekat auringon säteet oli huikeita.
Joskus täytyy vetää joku Le mans kisa 2-3h kisana, ettei ihan kierroksessa aamu vaihdu päivään.
 
Vastaus: Project CARS

Osallistuin McLarenin F1 kutsukilpailuun ja olipahan haastava auto ajaa, mutta erittäin nautinnolinen kun hallitsee. Ei mennyt ihan Zolderissa kisa putkeen, mutta kivaa oli. Tässä tuli tehtyä pieni jarruvirhe ja auto lähti lapasesta. Kaikki kuitenkin päättyi hyvin ja samalla ohitin kaksi autoa. Joku FIA voisi olla erimieltä ohituksen laillisuudesta :D

[video]https://youtu.be/-F1BuTHhbeo[/video]
 
Vastaus: Project CARS

Boxi kuskeilee jokka ajaa ratilla: Ford Capri Group 5 säädöt

Master Scale 70

Fx 70

Fy 52

Fz 80

MZ 80

Fx smooth 20

Fy smooth 0

Fz smooth 0

Mz smooth 0

Arm Angle 1500

SoP Scale 70

SoP lateral 0

SoP Diff 80

SoP Damp 0

Nämä ainakin näin muutan kierroksen jälkeen tuntu oikeen hyviltä. Samat kyl toimii varmaan PS4 mutta Master scale kantsii laittaa 37 tai 26 ja myös SoP scale samaan
Kyllähän nuo toimii, Master scale vaan reilustikin päälle sadan itellä että sais jotain vastusta eikä saa oikein vieläkään, taitaa olla vaan yksinkertasesti liikaa voimaa hartioissa:D. No juu, missä ihmeessä se Span vanha yli 20 km rata muuten on, juutuuppi videoita ainakin löytyy..
 
Vastaus: Project CARS

Tallentuuko teillä eri ratojen parhaat kierrosajat?
Vähän hankala vertailla eri setuppien vaikutusta kun ei ole kierrosajat tallessa, ja kyllä, on ajettu puhtaita kierroksia rataviivojen välissä ettei siitäkään ole kiinni.
Katsoin koko ratalistan läpi eikä yhdessäkään ole aikaa, maailman kärkiaika kyllä mainitaan! :mad:

PS4 on alusta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Project CARS

Keskustelu palstoilla kiertää huhuja että Logitech tuki olisi tälle pelille tulossa ? ?

Nuo huhut liittyvät ilmeisesti muutama aika sitten tehtyyn Andy Tudorin (SMS-taidejohtaja) haastatteluun. Kovasti lupaili uusia rattiuutisia lähiaikoina. Mitään takeita ei ole, liittyykö tuo G27:aan. Voi vaan toivoa..
 
Vastaus: Project CARS

No se on keltanokka tässä moro!

Panin sitten liittyäkseni kans että pääsee kommentoimaan.

Hommasin tän pelin het ilmestyttyään. Viimeisen kipaleen nappasin Pirkkalan Verkkokaupasta. Olen kyllä tykännyt. Uuden autopelin ilmestymiskiihkossa en vaan sitten varmistanu että voiko vanhalla uskollisella G27:lla sitä työstää. No eihän sitä voi.

No. Nyt on padilla sitten pyöritelty menemään Careeria, Soloa sekä Onlinea. Vielä kun joku teistä heitti hyvät padin perusasetukset ni kyllä meno on maistunut padillakin.

Harkinnassa täältä imutetun tiedon ja teidän kokemusten mukaan T300:en hankinta. Lie viksuin optio?

Online kyllä ajoittain mukavaa kun ei ole pentuja pelleilemässä siellä romurallin tavoin tahi parkkeeraamassa mutkien sisä- tahi ulostuloille... Argh.

Tällä hetkellä tykästynyt GT3- luokkaa ajamaan sillä siivekkäämmällä Audilla.

Mutta hei! Mut saa PS4-pelaajat lisäillä kaverikseen ni päästään joskus ajaan oikeaa kilpaa! Tai minä voin kans lisäillä jos halukkaat ilmoittautuvat!

Aurinkoisin hela- terveisin:

IF
 
Vastaus: Project CARS

Hieman ärsyttävää kun kesken kisan alkava sade ei tunnu vaikuttavan tekoälyyn juuri millään tavalla. Ajoin eilen sprinttikisaa gt5 sarjassa ja kesken kisan alkoi sataa kaatamalla. Sprinttikisassa ei siis tarvitse käydä varikolla, itse menin kun ei ajamisesta tule mitään kuivan kelin renkailla. No tekoäly vaan köröttelee menemään ilman renkaiden vaihtoa, enkä pysynyt vauhdissa mukana edes omilla sadenakeilla! Pelaan pädillä ilman ohjausapuja ja muuten lähestulkoon kaikki autot on ajettavissa hyvin kuivalla mutta sateessa ajo on helvettiä. Spinnaa aivan varoittamatta ja ei oikein saa minkäänlaista tuntumaa. Kaiken huippuna tuo ai, joka ajaa sateella kuin kuivalla kelillä.

Saattaa olla että heitän ajoavut päälle pädillä ajaessa. Vaikeusastetta kovemmalle vaan ja sit voi keskittyä kilvanajamiseen ja hauskanpitoon.

Eihän GT-luokan kilpureilla ajeta sateella oikeastikaan ilman luistonestoja, se olisi melkoista romurallia. Luulen että tekoälyllä on ne aina päällä, sekä kuivalla että sateella. Pakko se on "myöntyä apuihin" tuollaisessa kohdassa kun se auto menee jo omia teitään vaikka itsekin pelaan mielummin ilman mitään apuja :) Onko tuo muuten säädetävissä kesken kisan tuo luistonesto pois/päälle edes? Aika hanurista jos ei ole...
 
Vastaus: Project CARS

Saat oman napin määrättyä kaikille avuille. Mut en ainakaan mersulla ajaes huomannut sateella juuri mitään eroa, paitsi pidentyneenä jarrutusmatkana.
 
Vastaus: Project CARS

Pitäisi melkein kokeilla jollakin vanhalla autolla, näissä uusissahan on niitä automaattisia luistonrajoittimia ja mitä kaikkea muuta jotta auto ei luisu, olettaen että niitä on mallinnettu ylipäänsä peliin. GT6:ssa ei ainakaan ollut näitä ominaisuuksia vaan autot tehtiin "ilman elektronisia apuja" ajettaviksi mikä osaltaan pilasi tiettyjen autojen kohdalla auton luonteen...
 
Vastaus: Project CARS

Hmm.. jotain epäilyttävää tässä pelissä kuitenkin on kun kaikki arvostelut ovat noin 90 pojoa. IGN 89, miksi yhden pisteen alle kiitettävän? Mikä tässä pelissä mättää, ei yhtään 100 pojon arvostelua.

Tuleeko noita 100 pojon arvosanoja yleensäkään kovin usein? Sekö on suurin syy pelin ostamiseen?
 
Vastaus: Project CARS

On kyllä bugisin peli mitä olen pelannut, mutta toisaalta en ole pelannut AC Unitya.

Joo tätä ei voi sanoa bugisimmaksi peliksi mielestäni. Ja olen pelannut AC Unitya... Mutta tänään ajoin urassa renaultin meganella yhtä kisaa. Ne sijoitukset kisan aikana näytti kyllä ihan outoja. Olin muka neljäntenä vaikka edessäni menee varmaan 20 autoa. Ja sitten kun ajoin maaliin niin olin toisena mutta tuloslistalla olin seitsemäs:confused: Kahdessa kisassa on minulla näyttäny ihan mitä sattuu sijoitukset. Ja kerran peli päätti ihan yks-kaks kesken kisan sulkea pelin :mad: Muuten on kyllä toiminu hienosti.
 
Ylös Bottom