Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project Gotham Racing 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project Gotham Racing 3

En tosta Live Careerista tiedä muttei ole muuten Liven osalta kuollut. Kyllä siellä on tavallsia kisoja porukkaa pelaamassa.

rakee sanoi:
Onko tää peli kuollut liven osalta täysin? Oon yrittäny nyt pitkän ajan jälkeen alkaa pelailemaan tuota career modea uudestaan (siis livessä). Mutta kun ei meinaa yhtään kanssapeluria löytyä vaikka kuinka etsisi. :confused:

eikös tuo online career jotenkin niin muutettu jossain patchissa että sitä voi pelata ainoastaan sellaisten ihmisten kanssa joilla on sama rank kuin sinulla tai vastaavaa.

tarkemmin en osaa sanoa kun en ole kyseistä moodia koskaan tutkinut.

Uuden päivityksen myötä on näköjään tullut mahdollisuus uploadata photo moden kuvia nettiin.

Tässäpä ohjeet:

1) Loggaa sisään Passport-accollasi (se, jota käytät livetililläsi) PGR3:n forumeilla ja rekisteröidy

2) Kun sinulla on tunnus forumeille, loggaa sieltä ulos (kuvien uploadaus ei onnistu jos olet loganneena sisään)

3) Mene pelissä Gotham TV -> Photo Gallery. Kuvien kohdalla pitäisi olla nyt Y - UPLOAD -nappula. Tätä painamalla uploadaat kuvat PGR3:n sivuille. Huom: Vain 5 kuvaa kerrallaan!

4) Loggaa sisään forumeille

5) Katso ja lataa kuvat omalle koneelle osoitteesta http://projectgothamracing3.com/photos/PhotoGallery.htm.

Näin helppoa se on :)

Omia otoksiani parin tunnin ajalta: http://tiong.be/x360/pgr3/

tiong sanoi:
Uuden päivityksen myötä on näköjään tullut mahdollisuus uploadata photo moden kuvia nettiin.

Tässäpä ohjeet:

1) Loggaa sisään Passport-accollasi (se, jota käytät livetililläsi) PGR3:n forumeilla ja rekisteröidy

2) Kun sinulla on tunnus forumeille, loggaa sieltä ulos (kuvien uploadaus ei onnistu jos olet loganneena sisään)

3) Mene pelissä Gotham TV -> Photo Gallery. Kuvien kohdalla pitäisi olla nyt Y - UPLOAD -nappula. Tätä painamalla uploadaat kuvat PGR3:n sivuille. Huom: Vain 5 kuvaa kerrallaan!

4) Loggaa sisään forumeille

5) Katso ja lataa kuvat omalle koneelle osoitteesta http://projectgothamracing3.com/photos/PhotoGallery.htm.

Näin helppoa se on :)

Omia otoksiani parin tunnin ajalta: http://tiong.be/x360/pgr3/

Hyvältä näyttää! Pitäisköhän auto ostaa? No ei, ratikallakin pääsee :confused:

Jeps, pitääpä koittaa.

PGR 3 on esimerkki pelistä, miten ihmistä viihdytetään. Vaikka itse kisailu ei ole kovin syvällistä, vaan aika löyhillä teemoilla kisaamista, kisamuotoja on paljon. Livetoteutus on tehty Gotham TV:tä ja turnauksia myöten hienosti. Sitten autofetissin omaavat saavat juuri napsutella kuvia ja vääntää videoitaan. Tässä on niin paljon tekemistä ja pientä säätämistä, ettei tosikaan.

Huomasin tämmösen homman, että oma boksi ei pyöritä tota levyä enää täydellä höökillä ku pelaa tätä Gothamia. Alussa ääni kuullostaa hiustenkuivaajalta, mutta melkein ekan kisan jälkeen levy rupeaa pyörimään _huomattavasti_ hitaammin ja boksin melu on lähes dashboard-tasolla.

Oon havainnu tätä ilmiötä vaan tän PGR:n kanssa ja tää alko mun mielestä viime päivityksen jälkeen (ehkä). Mites muilla?

djj07 sanoi:
Huomasin tämmösen homman, että oma boksi ei pyöritä tota levyä enää täydellä höökillä ku pelaa tätä Gothamia. Alussa ääni kuullostaa hiustenkuivaajalta, mutta melkein ekan kisan jälkeen levy rupeaa pyörimään _huomattavasti_ hitaammin ja boksin melu on lähes dashboard-tasolla.

Oon havainnu tätä ilmiötä vaan tän PGR:n kanssa ja tää alko mun mielestä viime päivityksen jälkeen (ehkä). Mites muilla?

mä oon huomannu monenki pelin kanssa ja se lähinnä häiritsee.
esim yleensä ridge racer 6 ei koskaan tiputa levyn pyörimisnopeutta, mutta kun se joskus sen tekee niin ensimmäinen ajatus on "voi vattu nyt se kaatu".
sitten ajetaan kisa peloissaan loppuun kun ei tiedä lataako se sen jälkeen vai ei mutta aina on toiminut..
*koputtaa puuta*

Voisiko joku kertoa, todella paksusta rautalangasta vääntäen, että mitä kaikkea tarvitsen siirtääkseni PGR3-pelissä väsäämiäni kuvia tietokoneelle? Kysymyksen asettelu kertoo jo sen, etten tiedä tuollaisesta yhtään mitään. Jos joku neuvoo, saa kunnioitusta ja joskus maitoa.

Tempura sanoi:
Voisiko joku kertoa, todella paksusta rautalangasta vääntäen, että mitä kaikkea tarvitsen siirtääkseni PGR3-pelissä väsäämiäni kuvia tietokoneelle? Kysymyksen asettelu kertoo jo sen, etten tiedä tuollaisesta yhtään mitään. Jos joku neuvoo, saa kunnioitusta ja joskus maitoa.
Enpä ole itse vielä testannut, mutta pikaisen haun perustella törmäsin seuraavaan:

To upload your Photo Mode photos to the PGR 3 Community Web site:

1. Start Project Gotham Racing 3
2. On the Main Menu, select Gotham TV
3. On the Gotham TV menu, select Your Saved Photos
4. From the Choose Photo list, select the photo you want to upload
5. Press the Y button to upload the photo to the PGR 3 Community Web site

To view your Photo Mode photos on the PGR 3 Community Web site:

1. Upload your Photo Mode photos from your Xbox Live Profile (see the previous instructions).
2. To view the photos that you uploaded to the PGR 3 Your Photo Mode Photos page, open your Web browser, and then go to the PGR 3 Community Web site.
3. Sign in to your Windows Live ID (or Passport) account that is associated with your Xbox Gamertag.
4. View up to five thumbnail-sized pictures, each displaying the following:
* Date Uploaded
* Days Remaining Before Deletion

5. To view a blowout of a photo, click a graphic.
6. To save a photo to your computer hard disk, click the Download button, and then click the Save button.

Lähde: http://projectgothamracing3.com/photos

Saatuna.

Noita kuvia vääntäessä tajuaa kuinka upeat grafiikat pelissä on. Sitä ei varsinaisesti itse ajossa huomaa, varsinkin kun ajaa puskurikameralla kuten minä, mutta photo mode. Vaikka siinä saa niitä efektejä lisättyä, niin siinä ei ole mitään ylimääräistä, vaan suoraan pelin grafiikat pysäytetyssä tilassa. Aivan tajuttoman upeaa.

Mutta, nämä valokuvahommelit sitten. Mukava niitä on vääntää, ja ompa PGR3:n kanssa tullut puuhasteltua muutenkin paljon. Homma ei vaan oikein tunnu toimivan. Olen lähettänyt pelisivustolle boksillani 5 kuvaa, enempää ei saa kerrallaan. En ole löytänyt tapaa poistaa kuvia, vaan poistunevat itsestään. Tämä on sikäli huono, koska vain yksi kuva meni "ehjänä" perille. Muista neljästä puutuu kuvasta tavaraa alareunasta. Yhdessä kuvassa näkyi vaan vähän taivasta, ja kaikki muu harmaata.

Mikähän perkule.

Kysympä Hakkizilta, kun kuviaan katselin (hienoja olivat muuten), että millä metodilla olet kuvia lykännyt koneelle? Tuskin tuolla "5 kuvaa kerrallaan ja kuukauden päästä uusiksi"-jutulla. Kun kiinnostaisi oikein kunnolla ottaa screenshotteja. Ja jos jollain systeemeillä saa muistakin peleistä, niin olisin kiitollinen jos orpoa vähän neuvottaisiin.

Aika jännä toiminto tosiaan. Just otin pari kuvaa testimielessä ja hyvinhän se onnistui. Ihan siistiä löytää kuvat heti pelaamisen jälkeen netistä.

Tässäpä eka otos: Tokio

rakee sanoi:
Onko tää peli kuollut liven osalta täysin? Oon yrittäny nyt pitkän ajan jälkeen alkaa pelailemaan tuota career modea uudestaan (siis livessä). Mutta kun ei meinaa yhtään kanssapeluria löytyä vaikka kuinka etsisi. :confused:

Yleensä kaikki ajavat niissä kisoissa, missä on A-luokan autot. Vähän masentavaa touhua kyllä. Mutta niistä olen itse aina löytänyt peliväkeä. Aina on ollut.

Tempura sanoi:
Kysympä Hakkizilta, kun kuviaan katselin (hienoja olivat muuten), että millä metodilla olet kuvia lykännyt koneelle? Tuskin tuolla "5 kuvaa kerrallaan ja kuukauden päästä uusiksi"-jutulla. Kun kiinnostaisi oikein kunnolla ottaa screenshotteja. Ja jos jollain systeemeillä saa muistakin peleistä, niin olisin kiitollinen jos orpoa vähän neuvottaisiin.

Ne viisi kuvaa saa tallennettua omalle koneelleen. Sieltä ne on helppo uploadata omille sivuilleen tai esim. Imageshackiin.

Tempura sanoi:
Saatuna.

Noita kuvia vääntäessä tajuaa kuinka upeat grafiikat pelissä on. Sitä ei varsinaisesti itse ajossa huomaa, varsinkin kun ajaa puskurikameralla kuten minä, mutta photo mode. Vaikka siinä saa niitä efektejä lisättyä, niin siinä ei ole mitään ylimääräistä, vaan suoraan pelin grafiikat pysäytetyssä tilassa. Aivan tajuttoman upeaa.

Toi valokuvamoodi lisää ainakin kunnon reunanpehmennykset kehiin ja kuva näyttää paljo paremmalta sen takia. Tämä näkyy siinä napatussa kuvassa. Kameraa pyöriteltäessä graffat on normaalit.

tiong sanoi:
Ne viisi kuvaa saa tallennettua omalle koneelleen. Sieltä ne on helppo uploadata omille sivuilleen tai esim. Imageshackiin.

En tarkoittanut sitä, vaan sitä, että miten Hakkiz oli saanut noin monta kuvaa lyhyessä ajassa sivuilleen, koska kuvia voi olla vain 5 kerrallaan. Sitten tajusinkin, että uusia voi lähettää vanhojen päälle, epäilin ettei niin voi tehdä. Eli ei tässä enää mitään.

Ylös Bottom