Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project Gotham Racing 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Joe sanoi:
Hetkonen... eikös siinä jonkinlainen vaurionmallinnus ollut? Ainakin demossa jos jotain 250 km/h vetäs seinään niin kyllä se vähäsen ruttuun meni.

Pahimmillaan vähän on vekotin naarmulla ja 1% rutusssa. Ehkä se tarkempi ilmaisu olisi ollut "olematon vauriomallinnus".
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Nupe_31 sanoi:
Nyt se on sitten varmistunut, että prätkät tulee: http://xboxygen.com/index.php?file=News&op=index_comment&news_id=4718

Noh, toivottavasti on edes toteutettu kunnolla... :rolleyes:

Oivoi, ja minäkun toivoin että PGR palaisi enemmän juurilleen.

Saisivat poistaa kaikki nopeammat autot tuosta pois, joku PGR3:n C luokka olisi tehokkain mahdollinen ja samalla peli saisi liikkua enemmän "kahva edellä". Enzo lumella, yeah right...
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Pyöristä vielä sen verran, että toivottavasti eivät jätä Jammu/Kawa/Suzukin malleja vain yhteen kokoon, olisi kiva päästä Kawa-miehenä kokeilemaan 600/900/1000cc Kawoja kaupunkiradoilla. Moto GP 06 ei iskenyt.

Toisaalta, tonnisen Gixxerin (uudet mallit) komeampaa tehdaspyörää ei montaa ole. :)
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Minua eivät kyllä nuo uudistukset oikein vakuuta. Moottoripyörät tai lumen läsnäolo ei minua oikein kiinnosta. Toivottavasti kuitenkin nuo ovat parempia mitä pelkään tällä hetkellä, sillä itse haluan keskittyä lähinnä autoilla ajamiseen katuradoilla.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Nurnburgi lumella, on varmaa mukavaa ajaa ohjaamosta samalla kun tuulilasinpyyhkijät vipottaa :D
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Kauppapaikalle tullu traileri eli käykääs kattoo minkälainen toi PGR 4 on. Moottoripyörät ajo samaan aikaan autojen kanssa.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

[FIN]Scorpion sanoi:
Kauppapaikalle tullu traileri eli käykääs kattoo minkälainen toi PGR 4 on. Moottoripyörät ajo samaan aikaan autojen kanssa.

Mittee, mistä löysit? Itse kävin kaikki valikot läpi eikä mitään viitteitä PGR 4:sta.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Siel on E3 07 homma josta löytyy se video ja muitakin trailereita ja demoja.

Uusia maita on Shanghai, St. Petersburg ja Macau. Pyörinä mm. Honda, Suzuki ja Ducati.

Peli tulee tän vuoden loppuun mennessä.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

[FIN]Scorpion sanoi:
Siel on E3 07 homma josta löytyy se video ja muitakin trailereita ja demoja.

Uusia maita on Shanghai, St. Petersburg ja Macau. Pyörinä mm. Honda, Suzuki ja Ducati.

Peli tulee tän vuoden loppuun mennessä.

Kiitos, en tajunnut klikata tuota auki. :)
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Äh, paskoa riisi- ja makaronikippoja... Laittakaa sinne Miehekästä Ameriikan Patarautaa (tm), prkl!
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Nam, herkullinen traileri. Graafisella puolella ollaan menty eteenpäin.

Itse tykkäsin tosi paljon tuosta mopolla kikkailusta, toivottavasti onnistuu myös pelissä nuo temput ja keulimiset helposti.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

[FIN]Scorpion sanoi:
Pyörinä mm. Honda, Suzuki ja Ducati.

Ja kuvissa on ainakin vilahdellut MV Augusta. Mutta vaikuttaa ihan hyvältä, kunhan se pyörillä ajaminen olisi toteutettu paremmin kuin TDU:ssa.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

[FIN]Scorpion sanoi:
Kauppapaikalle tullu traileri eli käykääs kattoo minkälainen toi PGR 4 on. Moottoripyörät ajo samaan aikaan autojen kanssa.
Olipas järkyttävän huono traileri. Kadotti kokonaan minulta kiinnostuksen tuota peliä kohtaan. Yleensä peleissä moottoripyörä + auto viritykset ovat epäonnistuneet pahasti + näytti erittäin paskalta traileri. Sekoitusta cgi:tä ja peligrafiikkaa. Trailerissa ehkä eniten mätti se tyylitaju millä se oli toteutettu. Tai pikemminkin tyylitajun puute. Toivottavasti erehdyn ja tästä tulee parempi kuin pgr3.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Itse taasen tykkäsin Marketplacesta löytyvästä traileristä todella paljon. Näyttänvän näköstä menoa kuten aina Bizzarren trailereissä.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Toivottavasti tässä se sadekeli ja muut uudet sääolosuhteet on toteutettu sit hyvin, et jos sataa ihan kaatamalla nii silloin on tosiaan liukasta. Ja toivottavasti vaurioita on parannettu oikeen kunnolla, ois hauska ajaa jossain sateisilla Lontoon kaduilla kun tietää että jos tekee virheen ja suistuis kaitesiin, niin sillon kisa ois pilalla ja auto romuna. :) Ja tekoäly sais tehdä myös enemmän virheitä.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Joe sanoi:
ois hauska ajaa jossain sateisilla Lontoon kaduilla kun tietää että jos tekee virheen ja suistuis kaitesiin, niin sillon kisa ois pilalla ja auto romuna. :)
Tämähän on aina ollut arcade peli, tuskin linja muuttuu joten en kauheasti odottelisi hajoavia autoja..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Project Gotham Racing 4

[FIN]Scorpion sanoi:
Pyörinä mm. Honda, Suzuki ja Ducati.

Rewolt Fin sanoi:
Ja kuvissa on ainakin vilahdellut MV Augusta.

Ja BMW on se keltamusta vekotin, muisti petti töissä kun meinasin että se polttaa kumia trailerissa, mut eipähän ollukkaan...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Lezlie sanoi:
En omistanut vanhaa boksia joten PGR2 ei tullut koettua. Monet ovat sanoneet että PGR3 oli huonompi mutta kyllä se minulle ainakin maistui! PGR4:ltä odotan graafista parhautta ja pelillisesti selkeästi parempaa kokonaisuutta kuin edeltäjänsä.


Itse pidän PGR2:sta myö enemmän ... ajotuntuma pikkuriikkisen parempi ja minulle mieluisemmat autot sekä radat.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Tuli tämä tilattua kun huomasin että sehän on ensi viikon perjantai kun tämä kauppoihin saapuu. Eiköhän se torstaiksi kilahda luukusta.
 
Ylös Bottom