Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project Gotham Racing 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Ja tiedoksi, että Asia versio on ALUEKOODIVAPAA. Ainakin play-asian mukaan. :eek: Eli kahta kertaa ei tarvinnut miettiä. Onneksi en rahojani halkoon mennyt tuhlaamaan. :D
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

tsinivuo sanoi:
Ja tiedoksi, että Asia versio on ALUEKOODIVAPAA. Ainakin play-asian mukaan. :eek: Eli kahta kertaa ei tarvinnut miettiä. Onneksi en rahojani halkoon mennyt tuhlaamaan. :D

Höh, kerkesi jo näköjään loppumaan.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Hmm, olen jo tovin haeskellut 360:lle hyvää arcade-ajopeliä. Olin 90% varma että hankin PGR3:n, mutta katoin Gametrailersin videoarvostelun ja oli niin törkeän siistin näkönen että kaiketi tuon ostan. :cool: Millos demoa pukkaa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Project Gotham Racing 4

PGR4 putkahti sit postista... pitäis vaan jaksaa odottaa että normi työt loppuu että pääsee testailemaan :D
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Pari arvostelua siis on jo netissä mutta en löytänyt yhtään stillkuva kaapausta varsinaisesta pelimoodista... ?!?! kiinostaisi tietää onko ne saaneet siloteltua näyttömoodia 720p tilaan ja/tai lisätty antialiasointia..
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

tiong sanoi:
Nyt oli näköjään tullut lisää pelejä Play-asiaan. Tilasin!
Tuolla sanotaan "Language English, Chinese "
Meinaako tämä sitä että valittavina on jompikumpi vai että osa teksteistä yms on jotain mandariinia?
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

noose01 sanoi:
Tuolla sanotaan "Language English, Chinese "
Meinaako tämä sitä että valittavina on jompikumpi vai että osa teksteistä yms on jotain mandariinia?

Kannen perusteella samanlainen kuin Crackdownissa eli kannessa on myös kiinankielisiä tekstejä mutta itse peli on englanniksi, jos konsolin käyttökielenä on englanti.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Eilen tilasin play-asiasta, ja tänään peli postitettu! Toivottavasti kerkeää ensi viikoksi.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Voi jumaleissön että olisi Play-asiassa edullinen. Tuo siis toimii Suomi-boxissa ja on englanninkielinen? Miten maksu hoidetaan?

En ehkä kuitenkaan uskalla tilata, periaatteena on ollut että tilaan vain ja ainoastaan tuolta hyväksi havaitusta Konsolinetistä, enkä varsinkaan ulkomailta. Pitäis varmaan joku pistää tilaamaan tuo mulle, ja sitten ostaa siltä. :rolleyes:

Sori OT. Hieno peli sieltä on tulossa.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Mimmo sanoi:
Voi jumaleissön että olisi Play-asiassa edullinen. Tuo siis toimii Suomi-boxissa ja on englanninkielinen? Miten maksu hoidetaan?

En ehkä kuitenkaan uskalla tilata, periaatteena on ollut että tilaan vain ja ainoastaan tuolta hyväksi havaitusta Konsolinetistä, enkä varsinkaan ulkomailta. Pitäis varmaan joku pistää tilaamaan tuo mulle, ja sitten ostaa siltä. :rolleyes:

Sori OT. Hieno peli sieltä on tulossa.

Hienosti toimii nuo kaikki ulkomaan mestat, ikinä ollu ainuttakaan ongelmaa... On tullu tilailtua ties mistä ja useamman kertaa.

Tänään pistin play-asiasta tulemaan tuon, aiemmin olen jonkun pelin ostanut jossa on tosissaan kannet risuaitaa mutta itse peli on 100% identtinen englantilainen. :D
 
Ylös Bottom