Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project Gotham Racing 4

Vastaus: Project Gotham Racing 4

Hankkija sanoi:
Mullakin menny vähä hermot, tohon kolarointiin ja varsinki ku sénimmäkseen niillä mopoilla ajalenen. Se on enemmän sääntö ku poikkeus et ku joku kaveri tulee ohi, niin siinä ohituksessa sit vähä auton perällä kiilaa ja sit sitä mennään nurin.

Tai sit vaan heti alotuksessa ku noihan mopot kuiteski lähtee yleensä äkäsemmin nii sit vaan kiilataan heti kylkeen ja ollaan nurin. Kyllähän toi panee vähä suorastaan vituttamaan, mutta kai siihen vaan pitää tottua. :mad:
Kannattaa kokeilla omien custom-matsien tekemistä ja asiallisen peliseuran hakemista sitä kautta. Vaikkei Kudoksia näistä kerrykään, niin ainakin saat valita peliseurasi ja nauttia ajamisesta. Pariin otteeseen nyt pidempiä custom-ajoja ajaneena on ollut tosi kivaa huristella mukavan kaveriporukan kanssa.

Sopikaa sääolosuhteet, radat ja ajoluokat kimpassa ja eikun baanalle kurvailemaan. :)
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Mitenkäs, kertokaapa kolmostakin pelanneet, että onko tämä merkittävästi parempi kuin PGR3? Kun jälkimmäinen irtoaisi nyt uutena kympillä, ja Nelosesta pitäisi pulittaa käytettynä 40. Eli kumpi periaatteessa kannattais enemmän?
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Mimmo sanoi:
Mitenkäs, kertokaapa kolmostakin pelanneet, että onko tämä merkittävästi parempi kuin PGR3? Kun jälkimmäinen irtoaisi nyt uutena kympillä, ja Nelosesta pitäisi pulittaa käytettynä 40. Eli kumpi periaatteessa kannattais enemmän?

Jos halut livessä pelata, valitse ehdottomasti pgr4. Kolmosessa tuskin peliseuraa hirveästi löytyy. Yksinpelinä kolmonen mielestäni hiukkasen parempi. Ota molemmat! :D

http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/projectgothamracing3

http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/projectgothamracing4
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

kari1980 sanoi:
Jos halut livessä pelata, valitse ehdottomasti pgr4. Kolmosessa tuskin peliseuraa hirveästi löytyy. Yksinpelinä kolmonen mielestäni hiukkasen parempi. Ota molemmat! :D
En minä nyt sentään kahta autopeliä. :D Etenkään kun eroavaisuuksia ei suunnattomasti ole. Yksinpeliksi minä sitä lähinnä ja myös jaetun ruudun moninpeliin, muistelen kyllä lukeneeni ainakin eDomen arvostelusta että 3:n Live-puoli olisi pätevämpi. No, tiedä sitten, mutta eiköhän tuo PGR3 lähde tilaukseen. Sen verran herkullinen hinta. =)

E: No onhan kolmonen pisteissä nelosta edellä, mutta tuo kai johtuu siitä että kolmonen on pari vuotta vanhempi. Jos pelit olisi julkaistu eri järjestyksessä, olisi asia varmaan toisin...?
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Mimmo sanoi:
En minä nyt sentään kahta autopeliä. :D Etenkään kun eroavaisuuksia ei suunnattomasti ole. Yksinpeliksi minä sitä lähinnä ja myös jaetun ruudun moninpeliin, muistelen kyllä lukeneeni ainakin eDomen arvostelusta että 3:n Live-puoli olisi pätevämpi. No, tiedä sitten, mutta eiköhän tuo PGR3 lähde tilaukseen. Sen verran herkullinen hinta. =)

E: No onhan kolmonen pisteissä nelosta edellä, mutta tuo kai johtuu siitä että kolmonen on pari vuotta vanhempi. Jos pelit olisi julkaistu eri järjestyksessä, olisi asia varmaan toisin...?
Voin kertoa, että PGR3:n Live-peli ei varmastikaan ole parempi kuin Nelosen vastaava ja kun näissä Live-peleissä pointtina on, että peliseuraa löytyy, niin voin myös kertoa, että sitä ei löydy. :D

Mutta kun olet yksinpeliksi ja jaetun ruudun peliksi ostamassa, niin valinta kuulostaa loistavalta. :)
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Tulipaha testattua livessä tätäkin tossa äskettäin. Iha mahti live kamaa toi on ehdottomasti, mut yks mikä vähä haittas ni jotku o saanu päähänsä et toi o flatout UC eikä PGR4.

Tiiä sitte mistä johtuu, mutta ainaki toi hauskuus loppuu aika nopsaa ku kokoaja saa varoo takana olevaa et tuleeks se ny sit perää ens kurvis. Toivottavasti tohon keksitään joku ratkasu.

Ite oon iha alkuvaiheil ton pelin opettelemises mut liveen saa lisätä jos peliseuraa kaipailee, ite ainaki kaipaan jotai vähä herrasmiesmaisempaa ajoseuraa ku nää romuralli kuskit ;)

Gamertag: wursti123
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

dogg sanoi:
Tulipaha testattua livessä tätäkin tossa äskettäin. Iha mahti live kamaa toi on ehdottomasti, mut yks mikä vähä haittas ni jotku o saanu päähänsä et toi o flatout UC eikä PGR4.

Tiiä sitte mistä johtuu, mutta ainaki toi hauskuus loppuu aika nopsaa ku kokoaja saa varoo takana olevaa et tuleeks se ny sit perää ens kurvis. Toivottavasti tohon keksitään joku ratkasu.

Ite oon iha alkuvaiheil ton pelin opettelemises mut liveen saa lisätä jos peliseuraa kaipailee, ite ainaki kaipaan jotai vähä herrasmiesmaisempaa ajoseuraa ku nää romuralli kuskit ;)

Gamertag: wursti123

Get used to it. Ilmeisesti et ole pelannut PGR3sta? Tuo sama meininki oli siellä puolen, siksipä vein pelin alta 2 viikkoa vaihtoon, joten epäilen että odotat tuota ratkaisun keksimistä ja pitkään. Voitat kisan puhtaalla ajolla kun joku tökkii puskuriin koko kisan, saat vielä kaupan päälle huonoa reppiä. Todella syvältä nettipelinä ellei kaveriporukan kanssa pääse ajamaan.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

samuel6 sanoi:
Get used to it. Ilmeisesti et ole pelannut PGR3sta? Tuo sama meininki oli siellä puolen, siksipä vein pelin alta 2 viikkoa vaihtoon, joten epäilen että odotat tuota ratkaisun keksimistä ja pitkään. Voitat kisan puhtaalla ajolla kun joku tökkii puskuriin koko kisan, saat vielä kaupan päälle huonoa reppiä. Todella syvältä nettipelinä ellei kaveriporukan kanssa pääse ajamaan.
Ja alle kahden viikon pelikokemuksen perusteella osaat tehdä noinkin syväluotaavan analyysin? (joka tosin on PGR3:sta eikä nelosesta josta tässä ketjussa keskustellaan.

Lisäsin wursti123:n listaani.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

noose01 sanoi:
Ja alle kahden viikon pelikokemuksen perusteella osaat tehdä noinkin syväluotaavan analyysin? (joka tosin on PGR3:sta eikä nelosesta josta tässä ketjussa keskustellaan.

Lisäsin wursti123:n listaani.

Korjaus, pari viikkoa nettipelejä, kyllähän se tossa omistuksessa oli runsaan kuukauden. Mielestäni voin tehdä tämän analyysin kahden viikon runsaan pelaamisen jälkeen jos sama touhu jatkuu lähes joka kisan ensimmäisessä kurvissa. Vähän sama kuin että Gearsin ranked-matsissa on 75% mahdollisuus että vähintään yksi rääväsuu osuu samaan peliin. Ei sitä voi välttää. Mutta jos olet sitä mieltä että PGR3ssa kukaan ei paukuttele persuksiin tarkoituksena suistaa sinut radalta, niin ehkä sitten olen maailman epäonnisin ihminen. Ja erohan tuntuu olevan PGR4seen hemmetin suuri nettipeleissä, kun samoista asioista valitetaan ja korjausta asioihin ei ole tehty.

EDIT Rep oli tietysti vasta aluillaan tuohon aikaan mutta jotain kertoo 75% putoaminen 40% paikkeille tuon kahden viikon aikana.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Eiköhän ole kuitenkin aivan turha dissata peliä mitä ei edes omista.
Peliä pelanneet varmasti kertovat todellisista kokemuksista pelin parissa.
Urpoilijoita olen minäkin tavannut, muttei maailmani ole niihin kaatunut.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

noose01 sanoi:
Eiköhän ole kuitenkin aivan turha dissata peliä mitä ei edes omista.
Peliä pelanneet varmasti kertovat todellisista kokemuksista pelin parissa.
Urpoilijoita olen minäkin tavannut, muttei maailmani ole niihin kaatunut.

Pelihän on itsessään hyvä, ainakin kolmonen oli. Puhuinkin tästä Liven ihanasta peliseurasta ja ehdotinkin että kaveriporukassa kannattaa varmasti nuo kisat käydä, niin ajelu on varmasti herrasmiesmäisempää. Ei pidä ottaa yhden epäkohdan kohottamista turhan vakavasti, kaveri vaan toivoi ratkaisua pulmaan mitä ei todennäköisesti tule. Nelosesta en tosiaan osaa sanoa mutta jos se on 3n parannettu versio yksinpeliltään, varmasti viihdyttävä autopeli noin muuten. Toisten kärsivällisyys ei vaan kestä moisia asioita nettipeleissä :)
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Eihän epäkohtien esilletuomisessa ole mitään pahaa, niin pitääkin tehdä.
Mutta vain jos jotain pelistä oikeasti tietää :rolleyes:
PGR3 kokemuksista voit keskustella TÄÄLLÄ
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

Ehkä vanha, mutta olettoko huomanneet et ''I love PGR'' saavutuksen kuvauksessa lukee '' Buy everything in the PGR Shop or complete PGR 3 and get to Rank #1''. Mähän olen jo pelannu PGR 3 läpi aikoi sit eli mis se saavutus viipyy :p
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

[FIN]Scorpion sanoi:
Ehkä vanha, mutta olettoko huomanneet et ''I love PGR'' saavutuksen kuvauksessa lukee '' Buy everything in the PGR Shop or complete PGR 3 and get to Rank #1''. Mähän olen jo pelannu PGR 3 läpi aikoi sit eli mis se saavutus viipyy :p

Ei ole tuolla tavalla tulossakaan. :) Saat sen, kun ostat kaiken PGR Shopista tai pelaat itsesi Rank#1:ksi PGR4:ssa.
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

olen ostamassa Xbox 360 Pro
että kumpi olisi parempi ostaa

Forza 2 vai PGR4?

ihan kaikista autopeleistä pidän
sori jos on väärä alue oon uusi täällä foorumeilla :rolleyes:
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

osta esim. anttilasta bundle, jossa tulee xbox pro, forza kakkonen ja viva pinata. Hintaa taisi olla 349 e. Mutta osta myös tuo pgr4. :D
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

kari1980 sanoi:
osta esim. anttilastabundle, jossa tulee xbox pro, forza kakkonen ja viva pinata. Hintaa taisi olla 349 e. Mutta osta myös tuo pgr4. :D

hmm hmm löytyykös niitä turun anttilasta? naantalista päin olen joten en nyt ihan
tampereelle ja pk seudulle tuu ostaan konsolia
 
Vastaus: Project Gotham Racing 4

hm hmm tuo taitaa mennä ostoslistalle sit play-asiasta vois heittää PGR4 tännepäin
 
Ylös Bottom