Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project Gotham Racing

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja djj07
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

djj07

New Member
Eli ihan ensimmäinen PGR.

Tässä oon kovaa vauhtia ajelemassa kultamitaleja itelleni tossa Kudos Challengessa, mutta tuo Quick Race vaan tuntuu aivan mahottomalta. En saa mitenkään es sitä Lanceria avattua peliin kun oon maksimissaan kolmas niissä kisoissa. Tuntuu ihan älyttömältä, että sen auton saaminen on vaikeempaa ku esim ne Kudos Challengen viimiset kisat.

Jotai hyvää taktiikkaa noihin? Noissahan vissiin on jotenki autoluokat, et tietokonekuskit ajelee yhtä tehokkailla autoilla?

Entä mites ku oon tässä automaattivaihteilla ajanu, ni nopeuttaako nuo manuaalit miten paljon?

Ei kait tota PGRää kukaan jaksa tahkota tolleen läpi?! En ainakaan minä. Yksinpelinä äärimmäisen tylsä ajopeli, kaksinpelinä se on kyllä ihan kivaa.

Eli jos et jaksa räveltää kisoja läpi, niin teet uuden pelaajan, ja annat sille nimeksi "nosliw" niin tulee kaikki autot ja radat käyttöön.

Vielä kun muistaisi miten nuo tuli vedettyä... mutta sen muistan ettei ihan ensimmäisillä kerroilla mennyt läpi. Uudestaan ja uudestaan, koitat parantaa vähän kerrassaan.

Ja automaatilla sitä itsekin tuli nuo ajeltua läpi, joten manuaalin käyttö ei ole pakollista.

Hmm... voisi tietysti kokeilla taas pitkästä aikaa, jos vaikka vielä onnistuisi noiden läpivetäminen. Pistän sitten neuvoja kunhan olen virkistänyt muistiani.

nii ja se kannattaa muistaa että koneen autothan määräytyy oman auton mukaan eli jollain new beetlellä pärjää paljo helpommin kuin jollain ferrarilla,sillä minä ainakin melkein kaikki kisat voitin parissa kisassa käytin jotain muuta.

Chevroleteilla sun muilla autoilla ei tuossa pelissä pärjää. Ihan mini cooperilla ajat ja ihailet kultamitaleja ;)

Ylös Bottom