Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pölinää...
Jestas.
Pitänee varmaan lopettaa tän ketjun lukeminen siksi aikaa, kunnes saan oman kopioni![]()
Todennäköisesti tuota olisi hyödyllisempää kysellä Gametrailersin sivuilta. Ainakaan itse en ole kuullut, että täällä olisi kenelläkään mitään sisäpiirin tietoa, jota oltaisiin auliisti jakamassa.Missäkögän Gametrailers arvostelu viipyy? :/
En nyt grafiikasta ole koskaan ollut hirveän tarkka mutta pakko sanoa että onhan tää aika karua maisemaa.....talojen seinät ovat kaikki samanlaisia ja helikopteri saattaa yhtäkkiä hävitä tai päinvastoin saattaa ilmestyä tyhjästä nokan eteen mikä nyt ei ole suvaittavaa nykyaikana. ... Infamoukselle sitten grafiikasta ja todella sulavasta liikehdinnästä.
Perkele auttakaa ku jumitan nyt tehtävässä jossa ensin disabloidaa ne hälyttimet ja sen jälkeen tehtävänä paeta tai tuhota armeija....olen parhaimmillaa 30 sekkaa ollu hengissäD
Tuo on totta
Pelattavaa piisaa!
Näkisin Infamouksen hyvät puolet nimenomaan "tasoloikassa", jota taistelu tukee ja Prototypen vahvat puolet näyttävässä ja monipuolisessa taistelussa, jota tasoloikka tukee. Powertrippailun kannalta ei ole kysymystäkään kumpi peli on parempi. Infamouksessa ei yksinkertaisesti ole yhtä laajalti voimia, liikkeitä, mahdollisuuksia ja näyttävyyttä kuin Prototypessä eikä se anna pelaajalle samanlaista kaikkivoipuuden tunnetta.
Näkisin siis, että pelit vastaavat hieman erilaisiin pelaamismotivaatioihin eivätkä täysin kilpaile samasta paikasta. Olisi kuitenkin typerää mielistellä sanomalla, että molemmat ovat yhtä hyviä eri tavoilla (äidin mielestä oon maailman paras) kun näin ei ole.