Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS1-klassikkopeli, jonka haluaisit PSN:iin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS1-klassikkopeli, jonka haluaisit PSN:iin?

Vandal Hearts. Vieläkin harmittaa kun tuli aikanaan luovuttua siitä.
 
Vastaus: PS1-klassikkopeli, jonka haluaisit PSN:iin?

Itse haluaisin kyllä noita vanhoja pelejä uudelleen retusoituna. Twisted Metal uudella grafiikkapäivityksellä onlinessa ois taattu hitti, siitä ei pääsis yli eikä ympäri! Huhhuh.
 
Vastaus: PS1-klassikkopeli, jonka haluaisit PSN:iin?

LOADED, mahtavaa räiskintää kaverin kanssa.
KYLLÄ! Miettisin tässä jotain sellasia pelejä mitkä olis kivoja kaverin kanssa. Tuli hakattuu huolella LOADEDia siitä demo rompusta mikä tuli PSX mukana.​
Mikä muuten oli sen pelin nimi missä pelattiin sen merirosvolaivalla jolla tehtiin puzzleja? Se olis kanssa ihan kova peli storeen ladattavaksi.
 
Vastaus: PS1-klassikkopeli, jonka haluaisit PSN:iin?

Mulle kävis:

Final Fantasy VII ja VIII
Crash Bash(yksi PS1 suosikeistani, harmi että levy kadonnu, mutta kannet on jäljellä..)
Spyro 3(1 ja 2 viel tallessa :))
Tekken 3

Noi ainakin. Päivittelempä listaa jos jokin muistuu vielä:p

EDIT:
Oddworld: Abe's Odyssee ja Oddworld: Abe's Exodus!
Ai niin Abet! Noikin ois varmaan kiva saada, vaikkakin tohon Abe's exodukseen meni hermot --> en päässy edes ensimmäistä paikkaa läpi, saati sitten edes yhtä levyä :D
 
Vastaus: PS1-klassikkopeli, jonka haluaisit PSN:iin?

Tuo Wild Arms muuten löytyy USA:n Storesta. Hogs of War unohtui mainita, siinäkin loistava moninpeli PS1:lle.

Näinhän se tekee, mutta ei ole aikaa/osaamista/halua alkaa pelleillä jenkkikaupan parissa sen ostamiseksi. Kiltisti euro-storeen or gtfo.

Lisätään myös listalle yksi parhaista roolipeleistä kautta aikain: Star Ocean The Second Story.
 
Vastaus: PS1-klassikkopeli, jonka haluaisit PSN:iin?

Road rashit ois kiva saada ,kaikki ne, jailbreak jne. Sitten semmonen yksi auto peli missä sai ite ajaa kaupungilla vapaasti ja mennä tankkaamaan auton esim, kaverilla tuli joskus aikoinaan sitä pelattua hitto kun ei muista mikä peli kysessä. Kaikkiin ps1 store peleihin pitäis saada myös trophy tuki. :) Tekkenit ja dino crisis 1-2 totta hel**tissä!
 
Vastaus: PS1-klassikkopeli, jonka haluaisit PSN:iin?

Twisted Metal 2, helvetin upea peli ja yllättävän harvinainen. Vuosia olen aitoa PAL-peliä metsästänyt ja viime vuonna kun sen viimein bongasin huuto.netissä niin eipä ollut sillä hetkellä rahaa. :(
 
Vastaus: PS1-klassikkopeli, jonka haluaisit PSN:iin?

Twisted Metal 2, helvetin upea peli ja yllättävän harvinainen. Vuosia olen aitoa PAL-peliä metsästänyt ja viime vuonna kun sen viimein bongasin huuto.netissä niin eipä ollut sillä hetkellä rahaa. :(

ot, myin kyseisen pelin täällä joku puolivuotta sitten :)
 
Vastaus: PS1-klassikkopeli, jonka haluaisit PSN:iin?

Twisted Metal 2, helvetin upea peli ja yllättävän harvinainen. Vuosia olen aitoa PAL-peliä metsästänyt ja viime vuonna kun sen viimein bongasin huuto.netissä niin eipä ollut sillä hetkellä rahaa. :(

Tämän komppaan ja vielä kun saisi HD päivityksellä niin oi joi :cool: Itseasiassa itse ottaisin mielummin tuon ykkösosan sillä siinä oli jotenkin synkempi meininki ja tietysti eniten tullut sitä juuri pelattua.
 
Vastaus: PS1-klassikkopeli, jonka haluaisit PSN:iin?

FFVII se halutuin on ja sehän löytyykin japsistoresta jo, joten ehkä toivoa on vielä tännekin. Sen lisäksi mukavia olisi Suikoden II, Grandia, Chrono Cross, Team Buddies, Final Fantasy VI, Final Fantasy VIII, Vagrant Story, MGS, Parasite Eve I&II ja muita muutamia legendoja...
 
Vastaus: PS1-klassikkopeli, jonka haluaisit PSN:iin?

Mielikuvituksettomasti: MGS ja FFVII... :D Molemmat jo japsistoressa eli toivon mukaan euroversiokin joskus tulossa...
 
Ylös Bottom