Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ps2-Cube?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Andyboy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis mitä kroisoksia te kaikki olette??? :D
Mulla ei ainakaan ole varaa, vaikka olisikin halua , hankkia kaikki konsolit....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
Siis mitä kroisoksia te kaikki olette??? :D
Mulla ei ainakaan ole varaa, vaikka olisikin halua , hankkia kaikki konsolit....
No minä olen ainakin jo ollut työelämässä 6vuotta, joten sieltä sitä rahaa saa. Tosin mulla ei ole muita "harrastuksia" jotka syö rahaa. Ainakaan enää kun lopetin lentokoneista hyppimisenkin.

Meikäläisellä on DC ja GC, jotka vievät molemmat kohtalaisesti rahaa. Lisätään sitten vielä DVD-harrastus, joka syö n. 300 euroa kuukaudessa, niin siinä sitä sitten ollaan. Onneksi on sentään työpaikka, muutenhan mulla ei varmaan olisi kuin kirpputorilta ostettu 8-bit. Nintendo.

Nyt pitäisi vielä hankkia PS2 ja N64, sitten luulisin pärjääväni muutaman kuukauden ja pelitarpeet olisi tyydytetty.

Niinkuin Lancer1117 sanoi että kaikilla konsoleilla on puolensa
XBoxilla on se jota minä olisin halunnu cubelle että olis kovalevy
joka on paljon parempi kuin muisti kortit.
Mutta se kovalevy on kylläkin niin herkkä että se ei oikein kovaa käsittelyä kestä. :(

niin vihaan minäkin lapsellinen vehje!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JurdysCahn
Paha sanoo. Mun mielestä cube ja ps2 on molemmat hyviä, vaikka omistan vaan jälkimmäisen. X-Box on se jota minä vihaan.:mad:
perustetaanko natural born Xboxin rikkojat hateclub?:rolleyes:

Meikäläisen konsolit: PSX, PS2, DC x2, GameCube, GBA, N64, Xbox, NES ja paljon muita vanhempia konsoleita.

Mulla on konsoleista tällä hetkellä vain Xbox ja se tarjoaakin mun (toistaiseksi) suppeahkolle konsoliharrastukselle kaiken mitä tarvitsen. Kesä ja tuleva syksy ovat mukavaa aikaa kun muutama "must have"-peli ja pankin räjäyttävä Xbox Live julkaistaan. PS2 ja GC ovat kanssa hyviä laitteita, mutta eivät vain minua varten. Tähtäimessä onkin joiltain osin PC:mäinen pelikokemus konsolilla, koska PC:n jatkuva päivitysrumba on aina pois mahdollisuuksista ostaa pelejä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
ps2 ja gamecube on köyhien koneita:D

Pääsitkö nyt todistamaan älykkyytesi?
Oikeesti tollaset äijät pilaa BBS:än, onneks sä et luultavasti tolla älykapasiteetillä pääse koskaan lisääntymään.
Älä tuu vastaisuudessa tänne GC-boardeille sanomaan tollasta, muuten mulla palaa pinna aika äkkiä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
lancer ja outlaw : poistin ton mun viestin ok mä myönnän että se oli aika asiaton!
No hyvä, älä ota sit kaikkee mitä mä sanoin tosissaan, mulla meni hermot vähäsen...

Musta vähä tuntuu että Playstation 2:hen tarkotuksena on lypsää vaan rahaa Sonylle. Kone julkaistiin melko bugisena(DVD-asemat paskana yms.) Muistan kun luin PS2-hypetyksiä lehdistä, että grafiikka olisi sanoinkuvaamattoman kaunista blaa blaa blaa... En nähnyt yhtään peliä jonka grafiikka olisi niin loistavaa kuin etukäteen kehuttiin. Ehkäpä Playstation 2:hen nimeksi pitäisi muuttaa Lypsykone. Se vie rahat sekä mielenterveyden.:(
Omistin koneen puoli vuotta, eikä sille ilmestynyt/tule ilmestymään montaa "erilaista" ja ostamisen arvoista peliä(ICO oli kyllä loistava). Kun taas Cubelle on tullut ja tulee kaikenlaisia pelaamista mullistavaa peliä. Lisäksi Nintendolla on Shigge, ja perinteet. Marioa ja Zeldaa ei voi olla rakastamatta.
Ei olisi ikinä pitänyt ostaa sitä ps2-rakkinetta, mutta onneksi sain sen myytyä ja Cube tulee maanantaina ovelle.:p
Microsoftin koneesta en pidä sen takia, että se Gatesin Jäteläjä tunkee karvaisen nenänsä joka paikkaan tuttuun amerikkalaiseen tyyliin, eikä mikään tunnu riittävän. Olen myös Windowsin kautta saanut tarpeekseni yhtiön bugisista tuotteista. Kyseinen käyttöjärjestelmä kaatuu aina, ja selitykseksi muka kelpaa: "Virhe muistipaikassa memsys 12743096529".
Haista v***u, Bill!:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Musta vähä tuntuu että Playstation 2:hen tarkotuksena on lypsää vaan rahaa Sonylle. Kone julkaistiin melko bugisena(DVD-asemat paskana yms.) Muistan kun luin PS2-hypetyksiä lehdistä, että grafiikka olisi sanoinkuvaamattoman kaunista blaa blaa blaa... En nähnyt yhtään peliä jonka grafiikka olisi niin loistavaa kuin etukäteen kehuttiin. Ehkäpä Playstation 2:hen nimeksi pitäisi muuttaa Lypsykone. Se vie rahat sekä mielenterveyden.:(
Omistin koneen puoli vuotta, eikä sille ilmestynyt/tule ilmestymään montaa "erilaista" ja ostamisen arvoista peliä(ICO oli kyllä loistava). Kun taas Cubelle on tullut ja tulee kaikenlaisia pelaamista mullistavaa peliä. Lisäksi Nintendolla on Shigge, ja perinteet. Marioa ja Zeldaa ei voi olla rakastamatta.
Ei olisi ikinä pitänyt ostaa sitä ps2-rakkinetta, mutta onneksi sain sen myytyä ja Cube tulee maanantaina ovelle.:p
Microsoftin koneesta en pidä sen takia, että se Gatesin Jäteläjä tunkee karvaisen nenänsä joka paikkaan tuttuun amerikkalaiseen tyyliin, eikä mikään tunnu riittävän. Olen myös Windowsin kautta saanut tarpeekseni yhtiön bugisista tuotteista. Kyseinen käyttöjärjestelmä kaatuu aina, ja selitykseksi muka kelpaa: "Virhe muistipaikassa memsys 12743096529".
Hmm...

Olen täysin samaa mieltä tämän asiallisen viestin kanssa.

kirjoittajalle suosittelen: http://konsolifin.net/bbs/forumdisplay.php?s=&forumid=5

- Esa

Onhan se vaikea sanoa. Mulla ne on tossa hyllyllä vierekkäin, eikä ne juurikaan tappele. Ellei sitten mun selkäni takana.

Jaa, on muuten vierekkäin minullakin. PS2 tällä hetkellä kerää huoneesta hyvin pölyt.

Liika Fanboyismi on todella typerää. Mutta mielipiteensä kaikilla.
pikku vinkki:käytä Enteriä hieman useammin, niin jutuistasi saa selvää, jooko.

Ylös Bottom