Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No minä olen ainakin jo ollut työelämässä 6vuotta, joten sieltä sitä rahaa saa. Tosin mulla ei ole muita "harrastuksia" jotka syö rahaa. Ainakaan enää kun lopetin lentokoneista hyppimisenkin.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
Siis mitä kroisoksia te kaikki olette???
Mulla ei ainakaan ole varaa, vaikka olisikin halua , hankkia kaikki konsolit....
Mitä tarkoitat? Kai se kestää jos konsoli pysyy paikallaan.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Mutta se kovalevy on kylläkin niin herkkä että se ei oikein kovaa käsittelyä kestä.![]()
perustetaanko natural born Xboxin rikkojat hateclub?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JurdysCahn
Paha sanoo. Mun mielestä cube ja ps2 on molemmat hyviä, vaikka omistan vaan jälkimmäisen. X-Box on se jota minä vihaan.![]()
Parempi tossun alla kuin taivasalla..Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
GBA:ta en hanki, koska muuten vaimo tappais mut. Pelaamista sohvalla, sängyssä, riippumatossa... Ei käy.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
ps2 ja gamecube on köyhien koneita![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
ps2 ja gamecube on köyhien koneita![]()
No hyvä, älä ota sit kaikkee mitä mä sanoin tosissaan, mulla meni hermot vähäsen...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
lancer ja outlaw : poistin ton mun viestin ok mä myönnän että se oli aika asiaton!
Hmm...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Musta vähä tuntuu että Playstation 2:hen tarkotuksena on lypsää vaan rahaa Sonylle. Kone julkaistiin melko bugisena(DVD-asemat paskana yms.) Muistan kun luin PS2-hypetyksiä lehdistä, että grafiikka olisi sanoinkuvaamattoman kaunista blaa blaa blaa... En nähnyt yhtään peliä jonka grafiikka olisi niin loistavaa kuin etukäteen kehuttiin. Ehkäpä Playstation 2:hen nimeksi pitäisi muuttaa Lypsykone. Se vie rahat sekä mielenterveyden.
Omistin koneen puoli vuotta, eikä sille ilmestynyt/tule ilmestymään montaa "erilaista" ja ostamisen arvoista peliä(ICO oli kyllä loistava). Kun taas Cubelle on tullut ja tulee kaikenlaisia pelaamista mullistavaa peliä. Lisäksi Nintendolla on Shigge, ja perinteet. Marioa ja Zeldaa ei voi olla rakastamatta.
Ei olisi ikinä pitänyt ostaa sitä ps2-rakkinetta, mutta onneksi sain sen myytyä ja Cube tulee maanantaina ovelle.
Microsoftin koneesta en pidä sen takia, että se Gatesin Jäteläjä tunkee karvaisen nenänsä joka paikkaan tuttuun amerikkalaiseen tyyliin, eikä mikään tunnu riittävän. Olen myös Windowsin kautta saanut tarpeekseni yhtiön bugisista tuotteista. Kyseinen käyttöjärjestelmä kaatuu aina, ja selitykseksi muka kelpaa: "Virhe muistipaikassa memsys 12743096529".
Haista v***u, Bill!![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Musta vähä tuntuu että Playstation 2:hen tarkotuksena on lypsää vaan rahaa Sonylle. Kone julkaistiin melko bugisena(DVD-asemat paskana yms.) Muistan kun luin PS2-hypetyksiä lehdistä, että grafiikka olisi sanoinkuvaamattoman kaunista blaa blaa blaa... En nähnyt yhtään peliä jonka grafiikka olisi niin loistavaa kuin etukäteen kehuttiin. Ehkäpä Playstation 2:hen nimeksi pitäisi muuttaa Lypsykone. Se vie rahat sekä mielenterveyden.
Omistin koneen puoli vuotta, eikä sille ilmestynyt/tule ilmestymään montaa "erilaista" ja ostamisen arvoista peliä(ICO oli kyllä loistava). Kun taas Cubelle on tullut ja tulee kaikenlaisia pelaamista mullistavaa peliä. Lisäksi Nintendolla on Shigge, ja perinteet. Marioa ja Zeldaa ei voi olla rakastamatta.
Ei olisi ikinä pitänyt ostaa sitä ps2-rakkinetta, mutta onneksi sain sen myytyä ja Cube tulee maanantaina ovelle.
Microsoftin koneesta en pidä sen takia, että se Gatesin Jäteläjä tunkee karvaisen nenänsä joka paikkaan tuttuun amerikkalaiseen tyyliin, eikä mikään tunnu riittävän. Olen myös Windowsin kautta saanut tarpeekseni yhtiön bugisista tuotteista. Kyseinen käyttöjärjestelmä kaatuu aina, ja selitykseksi muka kelpaa: "Virhe muistipaikassa memsys 12743096529".
Haista v***u, Bill!![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Haista v***u, Bill!![]()