Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ps2-Cube?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Andyboy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117

Liika Fanboyismi on todella typerää. Mutta mielipiteensä kaikilla.
pikku vinkki:käytä Enteriä hieman useammin, niin jutuistasi saa selvää, jooko.

Joo tuo mitä kirjotin oli kyllä aikamoista törkyä, mutta tulipahan pää tyhjäksi.:)

Hyvää harjotusta tuleviin yo-kirjotuksiin:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe

Joo tuo mitä kirjotin oli kyllä aikamoista törkyä, mutta tulipahan pää tyhjäksi.:)

Hyvää harjotusta tuleviin yo-kirjotuksiin:D
Aaa, siitä siis oli kyse. Purit paineita.

Musta vähä tuntuu että Playstation 2:hen tarkotuksena on lypsää vaan rahaa Sonylle.
Ja Cuben tarkoitus on lypsää maitoa Nintendolle?

Kone julkaistiin melko bugisena(DVD-asemat paskana yms.)
No DVD:ssä oli huono virheensieto, mutta ei se mielestäni muutoin ihan huono ollut. Julkaisupeleistä ei myöskään ollut hyviä kuin muutama, mutta niin on ollu tähän mennessä joka koneen kohdalla.

Muistan kun luin PS2-hypetyksiä lehdistä, että grafiikka olisi sanoinkuvaamattoman kaunista blaa blaa blaa... En nähnyt yhtään peliä jonka grafiikka olisi niin loistavaa kuin etukäteen kehuttiin.
Kantapään kautta olen kokenut, ettei hypeä pidä uskoa. Toivottavasti sinäkin opit nyt.

Ehkäpä Playstation 2:hen nimeksi pitäisi muuttaa Lypsykone. Se vie rahat sekä mielenterveyden.:(
Miksi se rahat veisi, jos sille tulee vaan huonoja pelejä joita ei osteta? Itse kone ei minulta ainakaan vie kuin murto-osan siitä summasta, mitä pelit vievät.

Omistin koneen puoli vuotta, eikä sille ilmestynyt/tule ilmestymään montaa "erilaista" ja ostamisen arvoista peliä(ICO oli kyllä loistava).
Silloin sinun ei olisi pitänyt ostaa kyseistä konetta heti, vaan tutkailla hetken aikaa sen pelejä ja tulevia julkaisuja, että onko se sinua varten. Tapaustasi kutsutaan siaksi säkissä.

Ei olisi ikinä pitänyt ostaa sitä ps2-rakkinetta, mutta onneksi sain sen myytyä ja Cube tulee maanantaina ovelle.:p
Microsoftin koneesta en pidä sen takia, että se Gatesin Jäteläjä tunkee karvaisen nenänsä joka paikkaan tuttuun amerikkalaiseen tyyliin, eikä mikään tunnu riittävän. Olen myös Windowsin kautta saanut tarpeekseni yhtiön bugisista tuotteista. Kyseinen käyttöjärjestelmä kaatuu aina, ja selitykseksi muka kelpaa: "Virhe muistipaikassa memsys 12743096529".
Haista v***u, Bill!:D
Joopajoo, puhuminen on puhumista ja trollaus trollausta ;)

Lapset lapset...älkääs nyt riidelkö.
Aiheenahan oli 'Miksi PS fanipojat haukkuvat Nintendoa ja toisinpäin'', no satuin huomaamaan, että threadi oli muttunut lähinnä 'Mun kone on paras, sun oma on P:stä'' keskusteuksi.
Onhan tuollainen väittely ihan normaalia, ei siinä mitään, mutta ei sitä tarvitse joka paikkaan tunkea.

Lähtöpisteenä on, että kaikilla koneilla on jotain hyvää ja jotain huonoa, eikä mikään konsoli ole täydellinen. Jokaisella konsolilla on hyviä, keskinkertaisia ja huonoja pelejä.

Seuraavat ovat yleisiä mielipiteitä konsoleista:

Xbox:ia vaivaa sen hinta ja ohjaimen muoto.

PS2:ta sen jo hieman vanhentunut tekniikka ja DVD ongelmat,

Cubea vaivaa lähinnä pieni muistikortti ja DVD:n puute.

No minä ainakin pystyn elämään kaikkien näiden ongelmien kanssa (jos siis omistaisin kaikki koneet):

Xbox:iin saa hyviä ja pienempiä 3:rd Party ohjaimia ja hintakin taitaa olla laskussa.

PS2:lla on pelejä, joita pelaa tekniikan tilasta huolimatta ja jos on pakko DVD:tä katsoa niin ostaa sitten sen DVD soittimen.

Cube:n luoja Nintendo on tuonut markkinoille suuremman muistikorti ja edelleen sen DVD soittimen voi ostaa jos on pakko DVD:tä katsoa.

Lopettakaa riitely ja miettikää konsolianne itsenäisesti.
Voisitte vaikka luetella oman konsolinne hyvät ja huonot puolet tällä foorumilla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Andyboy
Mikä on syynä että yleensä kaikki jotka pelaavat nintendoa haukkuvat playkkaa ja playkan pelaajat haukkuvat nintendoa mikä on syynä?ottakaa kantaa

Mä olen ovela, en hauku kumpaakaan ja mulla on kumpikin kone. Molempi parempi. Tosin jos nyt pitää vielä sanoa offtopiccina, niin kyllä PS2 taitaa se mun ykköskone olla ja varmaan tulee olemaankin pitkän aikaa... Siis minun henk. koht. mielipide vaan, mistä pidän eniten...

hiekkalaatikko ilmiö

Tässä muutama teoria:

1.Hiekkalaatikko ilmiö

Hiekkalaatikko ilmiön keskeisimpiä repliikkejä
"Mun auto kulkee lujempaa kuin sun"
"Mun konsolissa 0,02% nopeampi muisti"
jne.

Hiekkalaatikko ilmiössä, yleensä vastapuoli (puolet) puhuvat termejä jota eivät itsekkään ymmärrä ja vetoavat lähes nimellisiin
eroihin.

2.Vakaumus

Vakaumus on henkilön oma agenda, syynä tähän saattaa olla
joku huono kokemus, elämänkatsomus, trauma yms.

3.
Sosiaalinen pääoma

Sosiaalista pääomaa varjeleva ei välttämättä ole sitä mieltä mitä sanoo, kyse onkin "kavereiden" mielipiteestä josta ei uskalla olla eri mieltä.

Itse en pidä Xbox:ista, enkä mistään Micro$oft:in tuotteista.
Syynä tähän on juuri huonot kokemukset Microsoftin ohjelmistoista ja sen tuotteista, viime aikaiset tapahmat konsolipeli markkinoilla ovat vain vahvistaneet vakaumustani.

Sepi

"Varovaisuus saa aikaan hyviä asioita, mutta hitaasti"

Ylös Bottom