Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ps2.fin BBS hiljentynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fatal
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Fatal

New Member
Olen pannut merkille huolestuttavan asian. Nimittäin sivujen uudistuksen myötä viestit bbs.ssään ovat vähentyneet reilusti.
Ennen keskustelua käytiiin kiivaasti jokaisen pelityypin alueella.
Nyt vain muutamalla alueella (action, rgb ja yleinen keskustelu) käydään keskustelua, mutta näissä harvoissakaan ei entiseen tahtiin.

Jeps, vähän on pelikrapula varmaan kaikilla, kun tuli niin kovia pelejä liuta talven aikana.

Itse taas olen sidottuna pakkopaita päällä, kun hypin seinille ja olen vaaraksi ohikulkijoille ff10 julkaisupäivän lähestyttyä uhkaavanlaisesti. mutta joskus minut sentään parin piikin jälkeen uskalletaan päästää tietokoneen lähelle katselemaan maailman menoja...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Cube ja Xbox jyrää meitin.. nyyh :(

No eiköhän Sony anna noiden konsoleiden riehua hetken parrasvaloissa. FF:n ja USAn syksyn nettipelien myötä PS2:n ykköspaikka on taas takuuvarma homma.

Ja pelimyyntitilastoissahan PS2 jyrää edelleen. Halon myynti esim. jenkeissä ohitti vasta nyt miljoonan, joka on pipanoita PS2:n hittipeleihin verrattuna. MGS2 myi muistaakseni kahdella ekalla viikolla 1.8 miljoonaaa USAssa, joten ei tuo Maailman Paras Peli vielä kuluttajia ole saavuttanut :D

Ainakin mun keskustelu intoa on vienyt se kun tuolla alhaalla ei ole enää sitä laatikkoa josta pääsi suoraan klikkaamalla toiselta alueelta toiselle, tää sivusto on menny vähän sekavammaksi...:( :mad:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Ainakin mun keskustelu intoa on vienyt se kun tuolla alhaalla ei ole enää sitä laatikkoa josta pääsi suoraan klikkaamalla toiselta alueelta toiselle, tää sivusto on menny vähän sekavammaksi...:( :mad:

No nyt se laatikko on tullut takaisin, katsotaan, lisääkö se MySQL erroreita. Ehkä uusi serveri kestää paremmin. BBS ja sivun rakenne ovat pysyneet vuoden samana, että ei tämä nyt niin kauhiasti ole muuttunut. :)

Tämän BBSn hiljentyminen johtuu luultavasti siitä kun minä olin vähän aikaa poissa :D
no. ei hätää.
olen täällä taas! :D ;)

Veikkailisin, että hiljentyminen voisi ainakin osittain johtua myös siitä, ettei montaa todella suurta PS2-puolen uutista ja tulevaa peliä ole vielä tällä hetkellä tiedossa, ja kyllähän uutukaiset XBox ja Cubekin vaikuttavat varmaankin myös jonkin verran asiaan, sillä uudet koneet kiinnostavat varmaankin monia. Katsotaan muuttuuko tilanne E3-messujen jälkeen, jos/kun tulee lisää pelejä, joita myös PS2-porukat tulevat odottamaan vesi kielellä...

Tai sitten veikkaus menee päin honkia :D

No jos ei ole hypeä, niin luodaan sitä:
FFX-hehkutusta!.

Ja osittainhan BBS:n hiljaisuus johtuu muutamasta onnellisesta Ylläpidon jäsenestä, jotka pelaavat tuota FFX:ää just läpi :D

No kato kun meillä PS2-puolella on oikeasti ongelma siinä, että konetta on myyty paljon ja silloin näitä huonojakin pelejä (lue ei-Mario) odottaa niin moni, että keskustelualueita on pakko jakaa osiin :D

Ainakin GT4:n, MGS3:n ja GTA4:n kohdalla lienee pakko tehdä omat alueet ko. peleille, ihan totta... Ehkä Nintendofiniinkin voisi tehdä sen ehdottamani jaon Mariot, Söpöilypelit ja Muut lastenpelit :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
No kato kun meillä PS2-puolella on oikeasti ongelma siinä, että konetta on myyty paljon ja silloin näitä huonojakin pelejä (lue ei-Mario) odottaa niin moni, että keskustelualueita on pakko jakaa osiin :D

Ainakin GT4:n, MGS3:n ja GTA4:n kohdalla lienee pakko tehdä omat alueet ko. peleille, ihan totta... Ehkä Nintendofiniinkin voisi tehdä sen ehdottamani jaon Mariot, Söpöilypelit ja Muut lastenpelit :D
LMAO! :D

Oikeastaan (ainakin minun kohdalla) boardin kiinnostavuus on laskenut, siksi koska viestien taso on laskenut vanhoista (teknisistä?) (...En parempaa keksinyt) Vähän nuorempien pelaajien tyhjäsisältöisiin "mitä pelejä omistat?"-viesteihin...

Onko kaikki vanhemmat pelaajat siirtyneet sitten muihin boardeille tai jotain?

3 n k ! n E

No eiköhän tässä tule taas tekniikkaa noiden nettipelien myötä, päästään analysoimaan pingeja ja lageja tms. kivaa :D

Ja kyllähän tuo tekniikka on tapeltu aika loppuun asti, eihän nyt AA:sta jaksa ikuisuuksiin jauhaa :cool:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan enkine
Oikeastaan (ainakin minun kohdalla) boardin kiinnostavuus on laskenut, siksi koska viestien taso on laskenut vanhoista (teknisistä?) (...En parempaa keksinyt) Vähän nuorempien pelaajien tyhjäsisältöisiin "mitä pelejä omistat?"-viesteihin...

Onko kaikki vanhemmat pelaajat siirtyneet sitten muihin boardeille tai jotain?

3 n k ! n E
Ehkä olet vain itse kasvanut jo isoksi..? ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan enkine
.Onko kaikki vanhemmat pelaajat siirtyneet sitten muihin boardeille tai jotain?
Ei. Ei vanha koira opi uusia temppuja (saitteja).
Täällä ollaan ja pysytään, vapaasti kaikilla boardeilla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

Ei. Ei vanha koira opi uusia temppuja (saitteja).
Täällä ollaan ja pysytään, vapaasti kaikilla boardeilla.

...heh! Etenkin kun työaikana voi täällä pyöriä... :)

3 n k ! n E

Ylös Bottom