Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jusa sanoi:Kumpi on halvempaa: ostaa uus PS2 vai viedä vanha korjaukseen ,kun ei enää auta puhdistus cd eikä mikään muu.
Lynx sanoi:Korjaaminen tulee halvemmaksi, jos sitä lukupäätä tarvitsee vain säätää, silloin hinta liikkuu siinä 40 - 60 kieppeillä. Itse lukupää maksaa 70 - 90 , joten silloin jo kannattaa harkita uuden koneen hankkimista. Hinnat tietty vaihtelevat jonkin verran riippuen liikkeestä.
[/b]Peteju sanoi:Laitoit asiasta mailia johon vastasin.
tämä asentajalla sattunut moka voi koitua melko kohtalokkaaksi myös uudelle lukupäälle.
LMR sanoi:Minkäs tyyppistä puhdistuslevyä suosittelisitte pleikkarin kunnossapitoon? Tuolla consoletechin artikkelissa suositeltiin puhdistuslevyn käyttämistä vähintään joka toinen kuukausi, riittääkö joku halpa, muutaman euron lätty, vai kannattaako ostaa joku kalliimpi ja kemiallisen puhdistuksen tekevä levy? Eikös niitä ollut sellaisiakin? Ajattelin nyt pitää uudesta koneesta alusta asti huolta ettei joudu sitten vuoden päästä taas manailemaan kun lukupää on kuonan peitossa.
olisiko tälle jotain perusteluja? Mitä minä olen kokeillut, niin ilman puhdistusta jokainen optinen asema lakkaa toimimasta aiemmin kuin jos niitä pitää puhtaana. Toki isopropanoli ja pumpulipuikko on parempi ratkaisu, mutta jos konetta ei halua avata, on parempi käyttää edes sitä puhdistuslevyä kuin antaa pölyn ja moskan vain kertyä lukupään linssiin..frozen9999 sanoi:mita mina oon kuullu niin nuo puhdistuslevyt on enemman haitaksi kuin hyodyksi
[FK] Corpse FIN sanoi:Mulla on sellanen ongelma tän pleikan kanssa että ku pistän jonkuu sellasen pelin mikä lataa aivan älyttömästi (esim. GTA:SA) ni se alkaa pitämään välillä sellasta "krunts" ääntä ja sitte se lataa aika kauan... tiiän missä se vika on mut miten sen sais pysymään poissa ikuisesti...???!!!!